Fixedquote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff op gameranger klikken, ik kom er aan
[..]
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals picman en mijn moeder.
Ga naar gameranger, add 1 van de mensen die in de lobby zitten en dan join session ofzo.quote:
Ik heb gameranger niet geinstalleerd.quote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ga naar gameranger, add 1 van de mensen die in de lobby zitten en dan join session ofzo.
quote:Op zondag 22 april 2012 03:28 schreef Weissman het volgende:
zargon, ik heb echt keihard gelachen, half uur lang. thnx brah
We spelen niet de browsergame waar jij op doelt, maar echt AOE II, maar dan online tegen elkaar.quote:Op zondag 22 april 2012 09:57 schreef Gamesua het volgende:
Het is geen Age of Empires 2 Online, het is gewoon Age of Empires Online. Geweldig spel trouwensAlleen jammer dat de developers nu het halverwege hebben overgenomen en het spel dus praktisch driekwart jaar stil heeft gelegen. De eerste grote update is een paar weken geleden uitgekomen en hopelijk komt het snel weer goed ermee. Echt goede tijden gehad vroeger met die franchise en het herinnert je er zeker wel aan
![]()
(Als je wilt uitproberen kan het gratis, gewoon op Steam downloaden; je kan bijbetalen voor Premium waarmee gewoon meer mogelijk is, raad ik ook wel aan. Mijn tip: begin met gratis Greeks, speel levels 1-20 en koop daarna Celts!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |