Het is geen browsergame, het is een echt spel als AOEII maar dus gewoon AOE "Online". Het is net als de normale AOE franchise maar alleen online. Een mix van RTS en RPG, met single en multiplayer elementen. Moet je echt ff proberenquote:Op zondag 22 april 2012 10:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
We spelen niet de browsergame waar jij op doelt, maar echt AOE II, maar dan online tegen elkaar.
quote:
Niet. Download gameranger ff en maak een acc, add my daarna ik heet revolution.quote:Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef xaban06 het volgende:
cba ne oluyo .. AoE speelden jullie toch .. en hoe kan ik zonder gameranger ofzo mee doen
Uhu, riiiiiight. In welke wereld leef jij?quote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:
Slapen? Iedereen hier was al op voor dag en dauw om naar de kerk te gaan! Het is wel zondag hoor.
Aahhahaha dumbassquote:
Aangeleerd, is eigenlijk best een goede rapper en qua niveau net zo goed als 2pac.quote:
Elhamdulilah iyiyimquote:
Net zo goed als 2Pac ? Dat bestaat niet.quote:Op zondag 22 april 2012 13:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aangeleerd, is eigenlijk best een goede rapper en qua niveau net zo goed als 2pac.
[..]
Elhamdulilah iyiyim
Mijn ogen zijn helemaal roodquote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Weissman het volgende:
JJ, we waren niet aan het slapen. Gew naar de kerk op zondag jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |