Het was geen werkwoord, er staat le vote.quote:Op zondag 22 april 2012 14:39 schreef xminator het volgende:
Wat is correct spiked:
-De stemmen kan nu beginnen!
-Het stemmen kan nu beginnen!
Tja, je bereikt dan ook niks in het leven zonder risico's te nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Weissman het volgende:
Spiked je begeeft je steeds vaker op glad ijs.
Wow, je leert echt veel op het vwo héquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tja, je bereikt dan ook niks in het leven zonder risico's te nemen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef xminator het volgende:
Wanneer gingen we ook al bbqen met de turken van hier??
'Het stemmen' is een zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het was geen werkwoord, er staat le vote.
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.
En ik hoefde niet eens voor pics te vragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bortecinems vlees![]()
Dan hebben ze het fout vertaald, want le vote betekent de stem ( voorzover ik weet )quote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Het stemmen' is een zelfstandig naamwoord.
[..]
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!,
!,
!.
Eline verdim, daha ne istiyorsun?quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, adam bir davet eder enzo.
Wij hebben gisteren geen Adana kebab gemaakt maar Adana kebab is best simpel te maken hoor. Lamsgehakt, rode pepers, zout en het meest belangrijke ingrediėnt:quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofte
Zoek maar eens op recept voor 'kebab koobideh'.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofte
quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoek maar eens op recept voor 'kebab koobideh'.
Ik heb in Turkije Adana Kebab gegeten, maar - met alle respect - jullie turken weten echt niet hoe een echte kebab gemaakt moet worden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Jullie doen er veel kruiden en andere dingen. in. Echte Adana kebab hoort niet gekruid te zijn. Alleen zout, rode pepers en extre vet.
Dat komt omdat ze buiten Adana geen kebab kunnen maken. Ik heb nog nooit goede Adana kebab buiten Adana gegeten. Ze verkopen gewoon gegrild gehakt als Adana kebab.quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb in Turkije Adana Kebab gegeten, maar - met alle respect - jullie turken weten echt niet hoe een echte kebab gemaakt moet worden.
Wat is echte kebab? Wij nomen al het gegrild vlees 'kebab' dus wij kennen wel 100 soorten verschillende kebab.quote:Wij doen er op zich niet veel kruiden in hoor. Echte kebab is trouwens de koobideh.
Gast? Wat is er mis met jou?quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef msnk het volgende:
Ik krijg vlees tegenwoordig niet eens meer binnen. En dat terwijl ik vroeger juist vleeschverslaafd was
Mja, mis er niet veel aan eigenlijk, zolang ik maar af en toe een frikandel kan wegwerken
Ik ben nooit in Adana geweest, dus wat je zegt kan best kloppen. Wat ik wel weet is dat de Adana Kebab die ik Turkije heb gegeten echt totaal niet smaakt. De beste kebab die ik in Turkije heb gegeten was in een Iraans restaurant in Istanbul.quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt omdat ze buiten Adana geen kebab kunnen maken. Ik heb nog nooit goede Adana kebab buiten Adana gegeten. Ze verkopen gewoon gegrild gehakt als Adana kebab.
Ik bedoelde dat de kebab van jullie weer van ons komt. De naam ook trouwens, maar ander verhaal. Wij doen er wel kruiden in, maar niet meer dan peper en zout hoor. Paar dingen wat ik echt stuitend vond:quote:Wat is echte kebab? Wij nomen al het gegrild vlees 'kebab'. En jawel, jullie doen er wel kruiden in. Terwijl echte Adana kebab heel anders is dan kebab koobideh.
[..]
Ik rook etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hahaha, Turklumu kayip etmissimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |