Enigszins hypocriet en godlasterend is het niet?quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Stukje goddelijkheid toe-eigenen, interessant.
Ja ik kan er echt niets anders van maken, wordt het geslikt?quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Enigszins hypocriet en godlasterend is het niet?
quote:Op zondag 22 april 2012 16:39 schreef Bilge het volgende:
AryaMehr en Bortecinem blijken de beste stuurlui aan wal.
[..]
Wat is CBA dan?
http://lmgtfy.com/?q=CBA+age+of+empires+2&l=1quote:
89 jaarquote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Ook wel interessant, Turkije bestaat net 80 jaar, maar is wel 60x een kabinet gevormd
Binnen de religieuze kringen? Ik denk door een deel zeker niet. Die hele Velayat-e-faqih constructie met de rahbar als afwezigheid van Gods presentie druist daar tegen in lijkt mij.quote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Ja ik kan er echt niets anders van maken, wordt het geslikt?
Sorry, had idd (bijna) 90 moeten zijn.quote:
Idd, termen als 'plaatsvanger' of 'Gods schaduw op aarde' ken ik wel, maar niet icm goddelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Binnen de religieuze kringen? Ik denk door een deel zeker niet. Die hele Velayat-e-faqih constructie met de rahbar als afwezigheid van Gods presentie druist daar tegen in lijkt mij.
Toen was iedereen het meest actief.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen was ik het meest actief hier.
Precies. Die Khamenei is door een deel van de religieuze intelligentsia dan ook nooit echt serieus genomen. Hij werd in eenkeer van hojjat naar ayatollah gepromoveerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:48 schreef Triggershot het volgende:
Idd, termen als 'plaatsvanger' of 'Gods schaduw op aarde' ken ik wel, maar niet icm goddelijk.
Middels het parlement of door de madjlis van de Ayatollahs?quote:Op zondag 22 april 2012 16:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Die Khamenei is door een deel van de religieuze intelligentsia dan ook nooit echt serieus genomen. Hij werd in eenkeer van hojjat naar ayatollah gepromoveerd.
Nee, het parlement gaat niet over zulke zaken. De geestelijken zelf hebben dat gedaan dacht ik, de groep rondom Rafsanjani zelf als ik het me nog goed kan herinneren.quote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Middels het parlement of door de madjlis van de Ayatollahs?
Dit is geen Ninja. Dit is Italiaanse ( Genova ) Sluipmoordenaar.quote:Op zondag 22 april 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is als ninja mijn sterkste wapen: vijanden laten denken dat ik er niet ben. Zij vergissen zich; onachtzaam meng ik mij onder bevolking, op veilige afstand van mijn prooi zodat ik hun in de gaten kan houden zonder gesnapt te worden, om geruisloos toe te slaan wanneer de tijd rijp is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ik ga me even inlezen, thanksquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, het parlement gaat niet over zulke zaken. De geestelijken zelf hebben dat gedaan dacht ik, de groep rondom Rafsanjani zelf als ik het me nog goed kan herinneren.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Net shoarma ( zelfgemaakt ) gegeten
Beetje te veel vet vind je niet? Lijkt net op soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://lmgtfy.com/?q=ik+had+hem+al+slomequote:Op zondag 22 april 2012 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
http://lmgtfy.com/?q=CBA+age+of+empires+2&l=1
quote:Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dit is geen Ninja. Dit is Italiaanse ( Genova ) Sluipmoordenaar.Het één sluit het ander niet uit, beiden hanteren stealthtactieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K heb er vet bij gedaan. Is verder niet vettig hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Beetje te veel vet vind je niet? Lijkt net op soep
Hij doet me een beetje denken aan Abdolkarim Souroush?quote:Op zondag 22 april 2012 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zijn ook wat religieuzen die tegen de Velayat-e-faqih zijn:
Wat vind je van zijn betoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |