abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:32:13 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110610906
Toch wel grappig hoe al die PVV'ers op de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl sites nu opeens in een slachtofferrol duiken. Boehoe, het is de schuld van het CDA dat Wilders de stekker eruit trekt!! De logica ontgaat me overigens volledig met dit soort argumenten, maar dat zijn we ondertussen wel gewend van die kansloze PVV-stemmers. Ik denk vooralsnog dat Wilders dit plan al had beraamd toen hij met de gesprekken begon, zeven weken geleden.

Het valt ook heel erg op dat Wilders een rasechte narcist is: het is nooit zijn schuld, maar die van de moslims, de moe-landers, de PvdA, Brussel en nu dus het CDA. Ik vraag me af hoe lang zijn stemmers dit soort flauwekul nog slikken.
pi_110610958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel grappig hoe al die PVV'ers op de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl sites nu opeens in een slachtofferrol duiken. Boehoe, het is de schuld van het CDA dat Wilders de stekker eruit trekt!! De logica ontgaat me overigens volledig met dit soort argumenten, maar dat zijn we ondertussen wel gewend van die kansloze PVV-stemmers. Ik denk vooralsnog dat Wilders dit plan al had beraamd toen hij met de gesprekken begon, zeven weken geleden.
Die logica ontgaat me ook volledig.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 april 2012 @ 21:37:08 #5
862 Arcee
Look closer
pi_110611030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Die logica ontgaat me ook volledig.
Mij ook. Het is overduidelijk dat Wilders niet mee wil werken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110611044
quote:
Toen ik dit las moest ik plotseling denken aan de opvallende overeenkomsten tussen allochtonen die altijd in de slachtofferrol kruipen en PVV stemmers die dat doen; het maakt ze verder nooit uit wat er nou echt speelt, zij worden oneerlijk behandeld door ..... (vul maar de verontwaardiging van de dag in).
pi_110611104
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Mij ook. Het is overduidelijk dat Wilders niet mee wil werken.
Ik denk dat 'ie tijdens zijn toneelstukje een paar weken terug in de tuin van het Catshuis al zoiets had van: ik ga hier niet aan meewerken. Ik speel het spelletje wel mee tot het eind en dan trek ik de stekker eruit.
pi_110611137
quote:

Het valt ook heel erg op dat Wilders een rasechte narcist is: het is nooit zijn schuld, maar die van de moslims, de moe-landers, de PvdA, Brussel en nu het CDA. Ik vraag me af hoe lang zijn stemmers dit soort flauwekul nog slikken.
Ik heb eerder de indruk dat dit voor Wilders allang het plan was. Hij was nooit van voornemen om akkoord te gaan met de VVD / CDA en heeft het zolang mogelijk lopen rekken. Nu kan hij vervolgens aan zijn achterban laten zien hoe hij voet bij stuk heeft gehouden voor "zijn volk" en wanneer iemand een verwijt maakt kan hij zeggen: 'Ja maar ik heb het toch 7 weken lang geprobeerd, aan mij heeft het niet gelegen'.

Pure toneel en volksoplichterij.
Profiel opgeheven.
pi_110611168
En dit is ook meteen het einde van een machtsrol voor Wilders, dat zal er namelijk nooit meer inzitten.
pi_110611225
Bij Wilders is alles toneel. Daarom is hij ook een populist.

Wat ik niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die na anderhalf jaar bullshit nog steeds niet door die luchtbel die Wilders hen voorhoudt heen kunnen prikken. Dan moet je toch wel een plaat voor je kop hebben.
pi_110611236
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dit is ook meteen het einde van een machtsrol voor Wilders, dat zal er namelijk nooit meer inzitten.
Inderdaad. Sowieso zouden geen van de andere partijen ooit met hem willen samenwerken. Zijn enige kans was de VVD en machtsgeile CDA. Beiden zijn nu behoorlijk klaar met de PVV. (En terecht)
Profiel opgeheven.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:42:21 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110611310
Die PVV'er doet huilie huilie over de Oost-Europeanen die hier komen werken. Hij heeft wel een punt dat ouderen moeilijk aan de bak komen, maar om het meteen op Oost-Europeanen te gooien is mij toch te vergezocht. :')
pi_110611519
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me af hoe lang hij nog in de politiek blijft.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:47:47 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110611602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:

Als Wilders zijn leven terug wil hebben, dan is een aftocht naar Amerika het beste voor hem.
pi_110611636
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]

hij is in ieder geval welkom in Turkije
pi_110611662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die PVV'er doet huilie huilie over de Oost-Europeanen die hier komen werken. Hij heeft wel een punt dat ouderen moeilijk aan de bak komen, maar om het meteen op Oost-Europeanen te gooien is mij toch te vergezocht. :')
Ah, ook debat op 2, ik blijf hier even :Y
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_110611668
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Als Wilders zijn leven terug wil hebben, dan is een aftocht naar Amerika het beste voor hem.
Ach Verdonk loopt toch ook nog ergens rond? Zal wel meevallen denk ik.
Profiel opgeheven.
pi_110611672
OT: Krijgt Jolande toch gelijk
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:52:06 #19
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110611786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Bierie het volgende:

Ach Verdonk loopt toch ook nog ergens rond? Zal wel meevallen denk ik.
Hirsi Ali vergeten?
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:52:31 #20
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110611808
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
OT: Krijgt Jolande toch gelijk
Maandag bij het debat maar een stekkerdoos meenemen.
pi_110611817
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Inderdaad, bij dat clubje waar Ayaan zit.
pi_110611821
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
"er is geen crisis." :')
pi_110611826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hirsi Ali vergeten?
Nog niet. Maar als het kon liever gisteren nog :')
Profiel opgeheven.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:53:14 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110611850
Achteraf was het ook niet zo slim van Wilders om meteen zo'n gedoogconstructie in te duiken. Zijn partijkader was er nog niet klaar voor. Hij had beter eerst 4 jaar oppositie kunnen voeren.

Zijn motivatie was toen: Ik kan NL niet met een Links kabinet opzadelen.

Maar vanuit die motivatie is het raar dat hij NL nu opzadelt zonder regering en bezuiniging op een kritisch moment. Vanuit landsbelang had hij gewoon moeten doorzetten.
The End Times are wild
pi_110611881
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ah, ook debat op 2, ik blijf hier even :Y
damn, ze weten ook wel stereotype PVV'ers te vinden :D De één komt met de meest onzinnige standpunten, en de ander ontkent dat er überhaupt een crisis is :')
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_110611932
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

damn, ze weten ook wel stereotype PVV'ers te vinden :D De één komt met de meest onzinnige standpunten, en de ander ontkent dat er überhaupt een crisis is :')
Hoezo? Dat is toch redelijke representatief voor de gemiddelde PVV'er :P
Profiel opgeheven.
pi_110612030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Bierie het volgende:

[..]

Hoezo? Dat is toch redelijke representatief voor de gemiddelde PVV'er :P
ja ik weet het eigenlijk ook wel, maar het blijft verbazen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:58:03 #28
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_110612115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

nou ik hoor al 30 jaar dat we in een crisis zitten, dat dan weer wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:59:45 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110612207
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou ik hoor al 30 jaar dat we in een crisis zitten, dat dan weer wel
7 magere jaren, 7 vette jaren. Zo is het al sinds mensenheugenis. Nog 3 jaar en de vette jaren breken aan.
The End Times are wild
pi_110612230
Dit soort uitspraken hou je toch niet voor mogelijk, na alles wat er is gebeurd? Kennelijk zijn er echt mensen die een iq van een maiskolf hebben. Wat uitspraken bij de berichten op Geenstijl:

quote:
dat hadden die CDA lui altijd al
ze zijn uit hun regentenslaap gehaald door de PVV
waar ze jaren lang bijvoorbeeld in Limburg met niks doen
en allerlei vriendjes op mooie baantjes van alles elkaar onderling deden toeschuiven, maar het is voorbij voor het CDA
ook verkiezingen zal hun niet redden, die partij heeft nu ook tegenover hun zetel aantal veel en veel te veel macht
en de schade die Jan Kees de Jager van die CDA club heeft aangericht
door geld uit te geven waar het niet moet "Europa" is enorm!!
WEG MET DIE LUI !!!.
frank8557 | 21-04-12 | 19:53 | niet ok!
quote:
....De PVV heeft al te lang water bij de wijn moeten doen en dreigde uitgehold te worden.
CDA en VVD hebben hun kaarten overspeeld en gaan met een links blok MEER inleveren dan dat zij met de PVV hadden gedaan indien zij onze ouderen en de hardwerkende Nederlander minder hard aangepakt hadden !
lolliepop | 21-04-12 | 19:51 | niet ok!
quote:
Wilders gaat gewoon weer veel stemmen krijgen...tis niet mijn vriend, maar iig de meest duidelijke van de hele kliek en iemand die de ondergang van dit land nog met een paar jaar kan rekken...
Teotwawki | 21-04-12 | 20:40 | niet ok!
quote:
En niemand die doorheeft dat Geert straks de grootste wordt. Of wij de idioten op Links moeten geloven met hun oplossingen. Die hebben al moeite om de eigen partij überhaupt overeind te houden laat staan het landsbelang 'doorschuiven' naar de volgende generatie. De idioot van een Maxime welke nu komt met Geert laat 16miljoen burgers in de steek. Dat is pas populisme ten top. Of NL nu vergaat? NL is al helemaal naar de kloten en dat komt echt echt niet door Geert. Nee Geert heeft ballen en zegt, opbokken met die idioten in Europa. Vorig jaar was er NIETS aan het handje met Griekenland. Nu ligt half Europa INEENS aan het infuus en niemand zag het aankomen. Volslagen mongolen daar. Ik hoop zo op Geert als President en al die andere fockers als schoothondjes onder zijn bewind lekker meehijgen. Geert snapt het volkomen. Roep maar lekker hard, allemaal Geert zijn schuld!! Hoe opvallend wil je het hebben dat de lobby-clubjes een beetje boos zijn. En links heeft nog nooit een oplossing ergens voor gehad.
Ferrari-racer | 21-04-12 | 20:49 | niet ok!
quote:
Eindelijk weer eens een politicus die de eigen bevolking even belangrijk durft te vinden dan de Grieken en andere geldsmijters. Een politucs die iets wil doen aan de geldhonger van Brussel, de miljoenmiljard geldvretende en volkomen zinloze ambtenaren met hen honderdtriljoen regeltjes die niemand meer kent. Geert, je bent geweldig.
jan-lul-de-behanger | 21-04-12 | 18:01 | niet ok!
quote:
Met dit CDA valt gewoon totaal niet te regeren. Dat blijkt keer op keer. Constante kritiek op haar gedoogpartner. Constant kabinetsbeleid ondermijnen door hun corrupte lobbyvriendjes bij OS en vluchtelingenorganisaties e.d. het hand boven het hoofd te houden. Zoveel vroeg de PVV niet. De PVV heeft gigantisch veel van haar economische programma ingeleverd, maar ondertussen heeft daar niks tegen over gestaan op bijv. asiel en immigratie waar het CDA in de praktijk elke vorm van verscherping heeft tegen gehouden. Totaal achterbaks die partij.
VerenigdeNederlanden | 21-04-12 | 15:55 | niet ok!
quote:
geert had nooit met die gristenhonden in zee moeten gaan hij heeft veel moeten inleveren, zijn punten zijn geinspireerd zoals de imigratie. islam is een achterlijke cultuur en al die polen hier pikken onze banen in van nederlanders die het verdienen maar het cda voelt zich tegoed voor deze punten. geert heeft het goede keuze gemaakt want nu kan de pvv nog meer stemmen binnenhalen en hebben dat tuich van het cda en sgp het na kijken!!!
japiekrekel | 21-04-12 | 17:23 | niet ok!
Jammer dat dit soort figuren stemrecht hebben.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:03:08 #31
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_110612361
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit soort uitspraken hou je toch niet voor mogelijk, na alles wat er is gebeurd? Kennelijk zijn er echt mensen die een iq van een maiskolf hebben. Wat uitspraken bij de berichten op Geenstijl:

...
GeenStijl = GeertStijl?

Echt he, wat een mensen :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_110612421
jan-lul-de-behanger is met name leuk; schelden op geldsmijters, om vervolgens zijn steun uit te spreken voor Wilders die zegt dat hij niet bereid is tot verantwoord geld uitgeven :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:06:23 #33
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110612518
Nu Nieuwsuur.
pi_110612810
Waar heb ik die praatjes over pensioenen en niet willen bezuinigen al eerder gehoord dit jaar ? OH ja... ik weet het weer... dat waren Griekse politici die ook niet wilden toegeven aan Brussel :) Alleen was Wilders het toen helemaal eens met die 'onzin' uit Brussel :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:23:29 #35
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110613362
Alsof het Wilders zijn schuld is, hij heeft gewoon zijn kans gegrepen.

VVD en CDA zijn met Wilders in zee gegaan terwijl ze al wisten dat die meneer een heel groot risico was, dat het eigenlijk helemaal niet paste bij het beleid dat zij wilde voeren, vandaar ook de discutabele gedoogconstructie.
En Rutte met z'n kop en glimlach die elke keer weer in de media zijn toneelstuk opzet alsof alles koek en ei is met de PVV, zo walgelijk naïef dat ik dit persoonlijk opvat. Als we überhaupt al over naïviteit kunnen spreken, het grenst gewoon aan debiliteit; Alles is geoorloofd, we verloochenen onze principes en heulen desnoods met een haatprediker, als we maar regeren!

En nu is het eindelijk zover, de aap uit de mouw, het moment van breken dat vanaf begin af aan te voorspellen was. Onderhandelingen afgebroken, waarschijnlijk nieuwe verkiezingen, en iedereen in het kabinet geeft Wilders de schuld. Terwijl het gvd vanaf dag 1 duidelijk is geweest dat deze partij draaiende wordt gehouden door haat, ontevredenheid, xenofobie en onderbuikgevoelens, en dat een regering met PVV ongeacht welke formatie een kruitvat van tegenstrijdigheden zou worden.

En de grootste farce is nog wel dat men in het Catshuis weken en weken heeft vergaderd, terwijl al bekend was dat Wilders tegen alles van de EU en Brussel is, al is het maar gewoon om koppig te doen. Wat hadden ze nou precies verwacht van Wilders? Dat hij van de een op andere dag rationeel en tolerant zou worden?

Rutte en Verhagen, aan niemand is meer te verwijten voor het mislukken van de onderhandelingen dan aan hen. Zij wilde toch per se regeren met een irrationeel figuur; een figuur die gewoon niet komt opdagen als hij geen zin heeft, geen antwoord geeft op vragen, iedereen die ook maar iets anders is te beledigen als hij daar de tijd voor heeft (zelfs in de Kamer bij toeschouwers!). Ga je met zo'n figuur in zee, dan is het echt je eigen schuld.

En aangezien het hier wel over ons allemaal gaat, is het gewoon te schandalig voor woorden dat men de schuld weer (zoals altijd) op een ander probeert af te schuiven.

Neem eens verantwoordelijkheid minister-president en ministers! :r

[ Bericht 5% gewijzigd door Hans_van_Baalen op 21-04-2012 22:30:18 ]
pi_110613481
Gekke Geert heeft vanaf het begin van het overleg al geaasd op nieuwe verkiezingen. Voordat ze het overleg ingingen wist hij al dat ze die 3% moesten halen (daar heeft ie zijn handtekening nog voor gezet) en zijn negatieve standpunt ten opzichte van Brussel, de EU en de euro was ook al bekend. Het is niets meer dan het zoveelste politieke spelletje van Geert, want hij wist dat hij een deel van zijn achterban zou verliezen als hij akkoord was gegaan met de bezuinigings-plannen. Nu kan meneer weer in een slachtofferrol duiken en roepen dat hij zijn rug heeft rechtgehouden, want het valt niet te bewijzen dat hij, zoals Verhagen en Rutte beweren, al met alles akkoord was gegaan.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:27:52 #37
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110613595
Licht in het torentje was aan net. Ik stel me dan zo Rutte voor die in z'n eentje achter zijn bureau zit, hoofd steunend op zijn hand, te peizen: waar ben ik aan begonnen twee jaar terug?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 21-04-2012 22:34:13 ]
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:28:24 #38
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110613628
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Leuk en aardig dat jij mij quote, maar ik gaf antwoord op een vraag van iemand die vroeg wat Wilders na zijn politieke loopbaan moest doen. Ik zei dat een aftocht naar Amerika het beste zou zijn. Dit omdat hij wat rustiger kan leven dit in tegenstelling tot zijn leven in Nederland. Al geef ik je wel gelijk met je lap tekst.
pi_110613660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Licht in het torentje was aan net. Ik stel me dan zo Rutte voor die in z'n eentje achter zijn bureau zit, hoofd steunend op zijn hoofd, te peizen: waar ben ik aan begonnen twee jaar terug?
Waarschijnlijk was ie met zijn moeder aan het bellen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:29:43 #40
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110613701
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Leuk en aardig dat jij mij quote, maar ik gaf antwoord op een vraag van iemand die vroeg wat Wilders na zijn politieke loopbaan moest doen. Ik zei dat een aftocht naar Amerika het beste zou zijn. Dit omdat hij wat rustiger kan leven dit in tegenstelling tot zijn leven in Nederland. Al geef ik je wel gelijk met je lap tekst.
Ja het ging niet helemaal goed :P
pi_110613707
Maandag effe checken. :P

[ Bericht 33% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-04-2012 22:36:28 ]
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:30:13 #42
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110613729
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

Ja het ging niet helemaal goed :P
Oke. ;)
pi_110613758
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Gisteren werd ook al geopperd dat wanneer de politieke carriere van Wilders zou mislukken, hij wellicht naar Amerika zou vertrekken zoals Ayaan Hirshi Ali al deed. Dit geeft hij ook aan in zijn nog te verschijnen, populistische anti-Islam boek.
pi_110613771
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gekke Geert heeft vanaf het begin van het overleg al geaasd op nieuwe verkiezingen. Voordat ze het overleg ingingen wist hij al dat ze die 3% moesten halen (daar heeft ie zijn handtekening nog voor gezet) en zijn negatieve standpunt ten opzichte van Brussel, de EU en de euro was ook al bekend. Het is niets meer dan het zoveelste politieke spelletje van Geert, want hij wist dat hij een deel van zijn achterban zou verliezen als hij akkoord was gegaan met de bezuinigings-plannen. Nu kan meneer weer in een slachtofferrol duiken en roepen dat hij zijn rug heeft rechtgehouden, want het valt niet te bewijzen dat hij, zoals Verhagen en Rutte beweren, al met alles akkoord was gegaan.
Ja, Wilders is een populist, en dacht die Rutte en Verhagen nu echt dat Wilders even mee ging met zware impopulaire bezuinigingen? Nogal naief gedacht van de VVD en het CDA.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:32:23 #45
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110613861
Blok vergelijkt de toestanden met de PVV met die van de LPF in Nieuwsuur.
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:34:33 #46
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110613959
Pechtold en Samsom bij Nieuwsuur.
pi_110614054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Blok vergelijkt de toestanden met de PVV met die van de LPF in Nieuwsuur.
Te makkelijk.
pi_110614108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Pechtold en Samsom bij Nieuwsuur.
Wist niets eens dat kale gast Samson was. :+
pi_110614661
Samson is een vreselijk slechte debatteur en Pechtold maakte er handig gebruik van.
pi_110614722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Samson is een vreselijk slechte debatteur en Pechtold maakte er handig gebruik van.
Samson is een hond, die kunnen vaak wel goed blaffen ja.
Samsom is de politicus
-Linkse Boomknuffelaar
pi_110614723
quote:
Ben nu eigenlijk al moe van alle verkiezingsretoriek. Ipv dat men problemen probeert op te pakken is men nu al begonnen zichzelf in te likken bij de kiezer.

Te ziek voor woorden eigenlijk.
Profiel opgeheven.
pi_110614740
quote:
Samson lijkt op die enne ijsschaatser. :P
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:55:21 #53
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110614843
Studiefinanciering + studentenreisproduct is veilig gesteld voor dit jaar. Toppie Wilders. Jij kontdraaier. ^O^
pi_110614948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
Studiefinanciering + studentenreisproduct is veilig gesteld voor dit jaar. Toppie Wilders. Jij kontdraaier. ^O^
:7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:03:41 #55
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110615238
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

:7
25 april 2012. :7
pi_110615453
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

7 magere jaren, 7 vette jaren. Zo is het al sinds mensenheugenis. Nog 3 jaar en de vette jaren breken aan.
De vraag is: voor wie? Want het is nooit voor iedereen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:10:25 #57
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110615540
Het uitstellen van bepaalde bezuinigingen en veranderingen heeft nu misschien wel een gunstig effect voor de burger op korte termijn, maar vergeet niet dat bezuinigen en verandering van beleid met een reden gebeurd (even ongeacht of we het met het beleid eens zijn).

Nu uitstellen gaat uiteindelijk resulteren in een hogere kostenpost / zwaardere draaglast voor iedereen. En als je dat maar lang genoeg blijft uitstellen wordt het vanzelf onhoudbaar, en daar is niemand bij gebaat.

Al ben ik er stiekem ook wel blij mee :Y Weg met die gasten in het Catshuis. CDA en VVD hebben Wilders steeds maar toezeggingen moeten blijven doen, opdat hij de boel niet liet klappen. Komt nog bij het feit dat Rutte en aanhang doet alsof z'n neus bloed wanneer Wilders weer onuitstaanbaar wangedrag tegen zowel personen alswel complete bevolkingsgroepen uit.

Die gedoogconstructie is vanaf het begin een dikke faal geweest, wat goed af te lezen is aan het feit dat men aan onze buren en bondgenoten niet eens goed kan verwoorden wat deze constructie precies inhoudt.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:11:43 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110615598
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het uitstellen van bepaalde bezuinigingen en veranderingen heeft nu misschien wel een gunstig effect voor de burger op korte termijn, maar vergeet niet dat bezuinigen en verandering van beleid met een reden gebeurd (even ongeacht of we het met het beleid eens zijn).

Nu uitstellen gaat uiteindelijk resulteren in een hogere kostenpost / zwaardere draaglast voor iedereen. En als je dat maar lang genoeg blijft uitstellen wordt het vanzelf onhoudbaar, en daar is niemand bij gebaat.

Al ben ik er stiekem ook wel blij mee :Y Weg met die gasten in het Catshuis. CDA en VVD hebben Wilders steeds maar toezeggingen blijven doen, opdat hij de boel niet liet klappen. Komt nog bij het feit dat Rutte en aanhang doet alsof z'n neus bloed wanneer Wilders weer onuitstaanbaar wangedrag tegen zowel personen alswel complete bevolkingsgroepen uit.

Die gedoogconstructie is vanaf het begin een dikke faal geweest, wat goed af te lezen is aan het feit dat men aan onze buren en bondgenoten niet eens goed kan verwoorden wat deze constructie precies inhoudt.
Om maar niet te spreken over het doen van toezeggingen aan de SGP om een meerderheid te krijgen in de Eerste Kamer.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:13:42 #59
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110615697
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

Al ben ik er stiekem ook wel blij mee :Y Weg met die gasten in het Catshuis. CDA en VVD hebben Wilders steeds maar toezeggingen moeten blijven doen, opdat hij de boel niet liet klappen. Komt nog bij het feit dat Rutte en aanhang doet alsof z'n neus bloed wanneer Wilders weer onuitstaanbaar wangedrag tegen zowel personen alswel complete bevolkingsgroepen uit.

Jij doet je naam niet echt eer aan :D
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_110615779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
Achteraf was het ook niet zo slim van Wilders om meteen zo'n gedoogconstructie in te duiken. Zijn partijkader was er nog niet klaar voor. Hij had beter eerst 4 jaar oppositie kunnen voeren.

Maar vanuit die motivatie is het raar dat hij NL nu opzadelt zonder regering en bezuiniging op een kritisch moment. Vanuit landsbelang had hij gewoon moeten doorzetten.
Iedereen doet alsof Geert er vooraf al de stekker uit wilde trekken of de tijd wilde nemen om nog vier jaar te wachten (of nu lekker vier jaar oppositie gaan voeren). Die mensen gaan volledig aan het punt van Brinkman voorbij: Gekke Geert zit daar alleen voor zichzelf, zeker niet voor de PVV. Na hem de zondsvloed, Geert wil zo veel mogelijk macht en wat er na hem mey de PVV zal gebeuren interesseert hem hem geen donder. En hij wist dat dit kabinet zijn enige kans was, met wellicht een Rutte 2 als vervolg. Daarna is het versje over en uit . Voor Wilders in de politiek en voor de PVV.
pi_110615782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:

Persoonlijk vlak speelt volgens mij ook wel mee. Rutte en Wilders kunnen volgens mij goed met elkaar opschieten.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:16:25 #62
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110615827
Rutte staat maandag op de stoep bij Beatrix. Waar hij het ontslag aanbiedt van zijn minderheidskabinet. Wat een heugenlijke gebeurtenis. Ondertussen is die papzak van een Jager bezig met het behouden van de AAA-rating voor Nederland.

Minder goed voor het land, maar wel goed voor mijn inkomen. :7
pi_110615871
Geweldige bijkomstigheid is dat het Maxime zijn laatste fatsen in de NL politiek waren, de rat.
pi_110615896
Als ik zo die reacties van de Telegraaf lees dan kun je best wel goed zien wat voor idioten in Nederland leven. :N
If not now, then when.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:19:58 #65
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110615981
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik zo die reacties van de Telegraaf lees dan kun je best wel goed zien wat voor idioten in Nederland leven. :N
https://twitter.com/#!/dereactiegraaf

Pareltjes tussen.
pi_110615996
Catshuis is wel een verbouwde stal zeg
pi_110616039
quote:
maar goed dan dat jij daarboven staat
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 23:21:58 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110616068
quote:
Samsom is het beste dat de PvdA op dit moment te bieden heeft, maar hij is nog te onervaren om echt mee te kunnen in de debatten. Hij laat zich nog te makkelijk verleiden tot het doen van onhandige uitspraken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110616115
quote:
_O_

quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

maar goed dan dat jij daarboven staat
Gelukkig wel ja. :o
If not now, then when.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:25:20 #70
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616213
quote:
Die tweets. :|W
pi_110616261
ik vind het echt bizar dat mensen hier blij mee zijn. dit is zeer slecht voor het land. partijen als de VVD hebben de inzichten en durf in huis om problemen op te lossen, heel wat anders dan bijv de PVDA, die vooral naar de oortjes praat van het stemvee. Ik hoop met heel mijn hart dat de kiezer verstandig kiest en dat er een voortzetting komt van een rechts bewind. :Y
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:27:32 #72
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616300
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat de kiezer verstandig kiest en dat er een voortzetting komt van een rechts bewind. :Y
Zeker. Ik stem PVV. })
pi_110616313
We hebben een leider nodig, een echte man.
If not now, then when.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:28:38 #74
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110616348
Ook wel interessant voor studenten (goed nieuws):
http://www.destudentenkrant.nl/?p=1899
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:29:06 #75
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef Sdre het volgende:
Thanks. Ga het even doorlezen. :7
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:30:00 #76
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616400
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef Sdre het volgende:
Uitstekend nieuws. *O*
pi_110616411
If not now, then when.
pi_110616444
quote:
Hey, die kende ik nog niet.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:31:09 #79
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110616450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Uitstekend nieuws. *O*
Dat betekent aanstaande dinsdag mijn stufi goed uitgeven!
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:31:59 #80
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616492
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef Sdre het volgende:

[..]

Dat betekent aanstaande dinsdag mijn stufi goed uitgeven!
We mogen er langer van genieten. *) We stonden op het moment om geslacht te worden, maar we zijn gered door superman Wilders.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:34:55 #81
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110616619
Lang leve Wilders, De Studentenvriend
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:36:08 #82
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616667
Volgende verkiezingen ga ik (misschien) wat stemmen fixen voor de PVV. Kan wel een aantal mensen zover brengen om op Wilders te stemmen.

Maar de partij die het beste voor heeft met studenten krijgt mijn stem. Als die er niet zijn, dan beroep ik mij op het bovenstaande.
pi_110616796
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Sdre het volgende:
Lang leve Wilders, De Studentenvriend
Zit je nou je eigen site te promoten?

Goodnews thema heb je wel goed gekozen in ieder geval. :P
If not now, then when.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:40:22 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110616805
quote:
Nou ja, dat leven gaat dan nog wel. Het echt erge is, dat ze stemrecht hebben...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:40:40 #85
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110616818
Volgens mij is de SP wel een aardige partij voor studenten en anders CDA
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:41:10 #86
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou ja, dat leven gaat dan nog wel. Het echt erge is, dat ze stemrecht hebben...
Heb je deze tweets al gelezen?

zaterdag 21 april 2012 @ 23:42:06 #87
66444 Lord_Vetinari
pi_110616867
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:40 schreef Sdre het volgende:
Volgens mij is de SP wel een aardige partij voor studenten en anders CDA
Oh ja, dat CDA dat zo hard vocht tegen de lanmgstudeerboete, de verhoging van het Collegegeld en de uitkleding van de studiebeurs? En datzelfde CDA dat zo hard vocht tegen de bezuinigingen op het onderwijs, zowel laag als hoger? Dat CDA?
  Admin zaterdag 21 april 2012 @ 23:42:49 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110616888
quote:
Brrrr :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:43:07 #89
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616901
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

_O-
pi_110616919
In Het Oog op Morgen was Hero Brinkman net weinig vleiend over Wilders.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:44:03 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_110616941
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Heb je deze tweets al gelezen?

Staat in mijn favorieten, die site. Al weken. Als je een goed argument wilt tegen bezuinigingen op onderwijs, is die site een gouden kans.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:44:27 #92
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110616957
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Staat in mijn favorieten, die site. Al weken. Als je een goed argument wilt tegen bezuinigingen op onderwijs, is die site een gouden kans.
telegraaf zijn toch voornamelijk 'domme' mensen?
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:45:27 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_110616993
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:

Je zal Merel Westrik heten en dit Wakkere Nederland met je ochtendprogramma bedienen. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:45:35 #94
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110616997
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wil je dat even toelichten? Heb nooit gebruik gemaakt van Twitter.
pi_110616998
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is er niet voor niets uitgestapt natuurlijk :P
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:45:56 #96
66444 Lord_Vetinari
pi_110617009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Sdre het volgende:

[..]

telegraaf zijn toch voornamelijk 'domme' mensen?
Niet allemaal, maar de mensen die je op Reactiegraaf terugziet... laten we zeggen, dat ze niet echt hoeven te werken aan de acceptatiespeech voor hun Nobelprijs.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:46:10 #97
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110617019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
ik vind het echt bizar dat mensen hier blij mee zijn. dit is zeer slecht voor het land. partijen als de VVD hebben de inzichten en durf in huis om problemen op te lossen, heel wat anders dan bijv de PVDA, die vooral naar de oortjes praat van het stemvee. Ik hoop met heel mijn hart dat de kiezer verstandig kiest en dat er een voortzetting komt van een rechts bewind. :Y
Wat ook slecht is voor dit land, is de zogenaamde gedoogconstructie.

Het is niks anders dan een vrijkaart voor Wilders om zijn onzinnige redenaties en vreemdelingenhaat te verspreiden, andere politici dag in dag uit zwart te maken, zelfs ministers en bewindslieden die onze bondgenoten zijn, en alles natuurlijk in naam van Nederland. Uiteraard met hulp van Rutte en Rosenthal, die blijkbaar zo bang zijn voor Wilders dat ze niet meer durven te zeggen waar ze zelf voor staan, laat staan dat ze hem op het matje te roepen om hem proberen tot zinnen te brengen (wat toch niet zou lukken). Immers, Wilders heeft de macht om alles een halt toe te roepen, en heeft daarbij aanzienlijk minder (vrijwel niks) te verliezen dan CDA en VVD die ontzettend hebben moeten buigen en draaien om aan de macht te komen.

Het komt erop neer dat we geen leider hebben. Formeel gezien is het Rutte, maar afgezien van zijn mooie glimlach heeft hij verder weinig dienend leiderschap en overtuigingskracht getoond.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:46:54 #98
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110617048
Deze vond ik wel heel erg mooi
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 19-04-2012 om 15:15:43 "Zo zie je maar weer allemaal graaiers in het kabinet!! niet alleen Albayrak maar de hele PVDA!!" http://t.co/eOpVN8h2 reageer retweet
pi_110617052
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je zal Merel Westrik heten en dit Wakkere Nederland met je ochtendprogramma bedienen. :').
Ach, als je daar zoals Eva een middeninkomen van anderhalve ton mee binnentikt.
pi_110617056
Verstandig van Geert. Het was ook een a-sociaal pakket.
  Admin zaterdag 21 april 2012 @ 23:47:23 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110617075
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat zegt he-le-maal niets, morgen zit ie weer te flirten.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 21 april 2012 @ 23:47:52 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110617094
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

_O-

pi_110617102
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef EchtGaaf het volgende:
80% van deze maatregelen komen er linksom of rechtsom toch wel...
pi_110617103
Brinkman is ook gewoon een pygmee. :')
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:48:21 #105
66444 Lord_Vetinari
pi_110617118
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:45 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wil je dat even toelichten? Heb nooit gebruik gemaakt van Twitter.
Avec plaisir:

quote:
gewoon schandalig het is goed de geerd eruit gestapt is en mijn sem blijf ji houden
quote:
Ik zou willen dat Geert Wilders President van Nederland zou worden
quote:
Geert heeft 1 goed motto, eige volk eerst. [...] Een persoon naar het hart van de echte Nederlander dus.
Brrrrrr.
pi_110617136
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

80% van deze maatregelen komen er linksom of rechtsom toch wel...
Ik vrees het ook eigenlijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 23:48:54 #107
Maffe Fries
pi_110617137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze vond ik wel heel erg mooi
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 19-04-2012 om 15:15:43 "Zo zie je maar weer allemaal graaiers in het kabinet!! niet alleen Albayrak maar de hele PVDA!!" http://t.co/eOpVN8h2 reageer retweet
Wahaha. Die heeft nog niet door dat het twee personen zijn _O-
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:49:02 #108
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110617144
lol die reacties :')
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:49:29 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_110617160
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En dat de PVDA de Belgische SP is :)
pi_110617195
quote:

[..]

Het was voor veel FOK!kers ook even slikken toen bleek dat de dame in kwestie lid van de VVD was.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:50:43 #111
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110617205
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Avec plaisir:

[..]

[..]

[..]

Brrrrrr.
Nu snap ik het. :P Ik was ervan op de hoogte dat er domme mensen zijn op deze aardkloot, maar had nooit gedacht dat het zo erg kon zijn. :|W
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:51:38 #112
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110617244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:

Het was voor veel FOK!kers ook even slikken toen bleek dat de dame in kwestie lid van de VVD was.
Ze dachten dat die allochtoon lid was van PvdA.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:51:49 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_110617250
Ik las ergens dat al die Telegraaf-reacties afkomstig zijn van één bot.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:53:15 #114
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110617302
quote:

[..]

Hij doelt op dat wicht van COA. Wat een oelewapper. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat god zulke mensen op deze aardkloot heeft gezet. :{
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 23:53:16 #115
Maffe Fries
pi_110617303
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:51 schreef Ringo het volgende:
Ik las ergens dat al die Telegraaf-reacties afkomstig zijn van één bot.
ik weet wel dat die reacties vooraf gemodereerd worden, waardoor je mogelijk een gekleurd beeld krijgt te zien.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:55:11 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_110617362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hij doelt op die wicht van COA. Wat een oelewapper. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat god zulke mensen op deze aardkloot heeft gezet. :{
dat wicht. Oelewapper. :P
pi_110617364
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik weet wel dat die reacties vooraf gemodereerd worden, waardoor je mogelijk een gekleurd beeld krijgt te zien.
Inderdaad. De Telegraaf zou sowieso afgeschaft moeten worden.
If not now, then when.
pi_110617388
quote:
stom stom stom. die 3 % moet toch betaald worden en betaald nederland het niet,krijgen ze een boete van 1 miljoen.ze hebben getekend voor die 3 %,alle landen moeten het betalen.dus wat denkt wilders te doen.ook de aowérs ,dat is manuliperen,werken op de oudjes,ook ik heb wao en merk er niets van al ze plukken, die 3 centen?,werk was er al zolang niet ,hoe wil je dit alles voor elkaar krijgen,ik trap er niet in.
siene, deventer | 18:29 | 21.04.12
Siene trapt er niet in :D
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:56:15 #119
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110617394
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

dat wicht. Oelewapper. :P
Ah, domme fout. Excuses. :P
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:56:22 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_110617400
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Inderdaad. De Telegraaf zou sowieso afgeschaft moeten worden.
Ze zijn na de oorlog een tijdje afgeschaft geweest. Ook toen al een beetje te veel fan van mensen, die het onderscheid maken op ras en dergelijke niet zo erg vonden.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:57:20 #121
66444 Lord_Vetinari
pi_110617436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zou me ook niet laten manuliperen als ik Siene was :D
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:57:21 #122
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_110617438
Blijf t opmerkelijk vinden dat telegraaf de grootste van Nederland is
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:58:35 #123
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110617485
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Sdre het volgende:
Het is opmerkelijk. Veel kamervragen worden gesteld na aanleiding van publicatie in de Telegraaf. Maar als je die reacties leest. :')
pi_110617508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Sdre het volgende:
60% van Nederland is dan ook stupide. Die mensen hebben ook een eigen plek nodig.
If not now, then when.
pi_110617519
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We hebben een leider nodig, een echte man.
of vrouw :Y) Maar ja, dat is Sap of Thieme :{, tenzij het CDA nog met een madame komt.
  zondag 22 april 2012 @ 00:00:09 #126
66444 Lord_Vetinari
pi_110617543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

60% van Nederland is dan ook stupide. Die mensen hebben ook een eigen plek nodig.
Gelukkig hebben we jou nog. Vertel nog eens over dat complot om Fortuyn te vermoorden vanwege de JSF?
pi_110617575
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou nog. Vertel nog eens over dat complot om Fortuyn te vermoorden vanwege de JSF?
Ik gaf nergens aan dat ik het geloof.
If not now, then when.
  zondag 22 april 2012 @ 00:02:07 #128
66444 Lord_Vetinari
pi_110617642
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik gaf nergens aan dat ik het geloof.
:')
  zondag 22 april 2012 @ 00:02:18 #129
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110617647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Siene goed begrijp politiek. oO<
pi_110617669
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

;)
If not now, then when.
pi_110617720
Benieuwd naar de peiling van morgen :')
pi_110617739
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ze zijn na de oorlog een tijdje afgeschaft geweest. Ook toen al een beetje te veel fan van mensen, die het onderscheid maken op ras en dergelijke niet zo erg vonden.
Krijg je dit weer. :').
  zondag 22 april 2012 @ 00:06:38 #133
66444 Lord_Vetinari
pi_110617805
quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Definieer 'dit' eens?
pi_110617872
quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wilde je beweren dat die vergelijking niet op gaat dan? :')
Profiel opgeheven.
pi_110617949
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Laten we het on-topic houden aub.
  zondag 22 april 2012 @ 00:13:59 #136
66444 Lord_Vetinari
pi_110618076
Wie the fuck ben jij nou weer?
  zondag 22 april 2012 @ 00:14:51 #137
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110618106
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij is de reincarnatie van du_ke.
pi_110618269
quote:
hij is een echte man? oO<
pi_110618273
edit: on topic.
pi_110618862
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig zijn er veel alternatieven en staat er een geldboom in de achtertuin...
Of het nou nu of later is maar bezuinigingen gaan er komen en er zullen altijd mensen zijn die er de dupe van worden.
Had ondanks dat het niet mijn kabinet is toch liever gezien dat ze nog even doorgingen.. al is het maar om niet nog zwaarder in de crisis te raken
pi_110619009
Spreekt Geert ook Grieks of zou ie niet doorhebben dat ie hetzelfde zegt als de Griekse politici waar hij op zit af te geven ?
pi_110619096
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
Spreekt Geert ook Grieks of zou ie niet doorhebben dat ie hetzelfde zegt als de Griekse politici waar hij op zit af te geven ?
't is een populist, wat mag je daar nog meer van verwachten?
pi_110619248
Elk Europees land herbergt miljoenen Grieken. We zijn gedoemd derhalve.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 april 2012 @ 00:57:02 #144
862 Arcee
Look closer
pi_110619691
quote:
Hij neemt z'n 100.000ste post nogal serieus, bij het spastische af. :+
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 22 april 2012 @ 00:59:45 #145
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_110619749
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

een overdenking dan:

"Nevertheless, we survive, and not only survive but also flourish. In no other country known to me is life as safe and agreeable, taking one day with another, as it is in These States. Even in a great Depression few if any starve, and even in a great war the number who suffer by it is vastly surpassed by the number who fatten on it and enjoy it. Thus my view of my country is predominantly tolerant and amiable. I do not believe in democracy, but I am perfectly willing to admit that it provides the only really amusing form of government ever endured by mankind."

H.L. Mencken, 1949
  zondag 22 april 2012 @ 00:59:54 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_110619754
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Benieuwd naar de peiling van morgen :')
Ik ook.
  zondag 22 april 2012 @ 01:04:46 #147
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_110619882
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 00:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ook.
Hoe kun je eigenlijk meedoen aan zijn peilingen?

Zijn website Peil.nl doet het bij mij niet....
  zondag 22 april 2012 @ 01:06:57 #148
104871 remlof
Europees federalist
pi_110619939
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:04 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Hoe kun je eigenlijk meedoen aan zijn peilingen?

Zijn website Peil.nl doet het bij mij niet....
Geen idee. En peil.nl ligt er idd de hele dag al uit :')
  zondag 22 april 2012 @ 01:24:22 #149
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_110620362
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Geen idee. En peil.nl ligt er idd de hele dag al uit :')
Dat komt waarschijnlijk door de boze Wilders Supporters Groep ( ja klinkt als een SW bedrijf :') )
Zij denken de peilingen te kunnen beinvloeden. 8)7
FOK!'s rode weduwe.
  zondag 22 april 2012 @ 01:31:58 #150
368515 Rhalius
Verteller
pi_110620552
Leuk he? democratie.. Meer bezig met hun eigen macht dan met de belangen van het land..

Alsof je 150 kapiteins op een schip hebt staan, en geen enkele matroos.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110621180
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:31 schreef Rhalius het volgende:
Leuk he? democratie.. Meer bezig met hun eigen macht dan met de belangen van het land..

Alsof je 150 kapiteins op een schip hebt staan, en geen enkele matroos.
Het is tijd voor een BNW uurtje of zo ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2012 @ 02:05:06 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110621185
Maargoed dat Wilders naar de VS gaat, kan hij de partijkas goed spekken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 april 2012 @ 02:06:13 #153
104871 remlof
Europees federalist
pi_110621203
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed dat Wilders naar de VS gaat, kan hij de partijkas goed spekken
Laat ie er maar blijven, z'n rol is hier toch uitgespeeld.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 02:06:27 #154
236264 crew  capricia
pi_110621209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Jojoke het volgende:

[..]

of vrouw :Y) Maar ja, dat is Sap of Thieme :{, tenzij het CDA nog met een madame komt.
Vergeet Neelie Kroes niet :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2012 @ 02:08:19 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110621229
Bij het CDA hebben ze denk ik vanmiddag meteen het scenario van de lijsttrekkersverkiezing uit de kast getrokken _O- ben heel benieuwd welke kandidaten daar komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110621266
Ik vond het wel raak dat Pechtold in nieuwsuur zei tegen Samsom dat hij het vreemd vond dat Rutte en Verhagen er zo van stonden te kijken dat Wilders zich niet aan zijn woord heeft gehouden, aangezien het al bijna een gewoonte was geworden van Wilders om het één te zeggen en dan het ander te doen. En daar heeft ie helemaal gelijk in. Gespeelde verbazing van Verhagen en Rutte.
  zondag 22 april 2012 @ 07:09:42 #157
225540 Pugg
Friends forever
pi_110622645
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Bij het CDA hebben ze denk ik vanmiddag meteen het scenario van de lijsttrekkersverkiezing uit de kast getrokken _O- ben heel benieuwd welke kandidaten daar komen.
Eén ding is gelukkig zeker: exit mottige Maxim , wat een vreugde!!! w/
pi_110622674
Ze hebben alle drie schuld. Rutte en Verhagen wilden hoe dan ook in het zadel blijven zitten terwijl ze wisten dat het niet ging. Rutte riep dat tijd kostbaar was maar tijdens de onderhandelingen vond Rutte de tijjd blijkbaar niet zo kostbaar meer. Rutte nam Nederland lachend, gierend en brullend :W wekenlang in de maling en dit had nog maanden zo door kunnen gaan. Jongens wat heb ik een pret.

Ik denk dat de dreigementen die Rutte gister uitte, de druppel was die de emmer deed overlopen.

quote:
Rutte dreigt nu weer hele Hedwigepolder vol te laten lopen

Als de PVV de plannen van het kabinet om een derde deel van de Zeeuwse Hedwigepolder onder water te zetten niet steunt, ziet premier Rutte geen andere mogelijkheid dan "terug te keren naar het oude plan": de hele polder ontpolderen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)te-laten-lopen.dhtml

Zo onderhandel je niet met elkaar. :@
  zondag 22 april 2012 @ 07:43:39 #159
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_110622708
hij kan moeilijk België gaan schofferen, hij moet als premier ook goed nabuurschap vertonen, het is al erg genoeg dat hij dat Polenmeldpunt gedoogt, alleen omdat dat land niet direct grenst aan Nederland zou het niet zo erg zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door zakjapannertje op 22-04-2012 07:56:12 ]
pi_110622745
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 07:43 schreef zakjapannertje het volgende:
hij kan moeilijk België schofferen, hij moet als premier ook goed nabuurschap vertonen, het is al erg genoeg dat hij dat Polenmeldpunt gedoogt, alleen omdat dat land niet direct grenst aan Nederland zou het niet zo erg zijn
Het is de manier waarop. Als jij dat niet doet dan doe ik dat.......... :'( Treffend voor hoe Nederland Rutte heeft leren kennen. Lachen, gieren en brullen als mensen hem iets vragen. Een mening geven over serieuze kwesties is er niet bij en dreigen als hij zijn zin niet krijgt. Ik hoop dat die man nooit meer terugkomt. Wat een drama die Rutte. Hij heeft geen manieren en dat is toch wel het minste wat je van een Minister President (iemand die ons land vertegenwoordigt ;( ) mag verwachten.
  zondag 22 april 2012 @ 08:01:48 #161
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_110622767
het was wel de enige taal die Wilders kon begrijpen blijkbaar
  zondag 22 april 2012 @ 08:05:18 #162
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_110622779
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vond het wel raak dat Pechtold in nieuwsuur zei tegen Samsom dat hij het vreemd vond dat Rutte en Verhagen er zo van stonden te kijken dat Wilders zich niet aan zijn woord heeft gehouden, aangezien het al bijna een gewoonte was geworden van Wilders om het één te zeggen en dan het ander te doen. En daar heeft ie helemaal gelijk in. Gespeelde verbazing van Verhagen en Rutte.
Zou het PVV-stemvee nu nóg niet willen inzien dat Wilders écht niet meer doet dan brullen dat alles volkomen kut is, maar wegrent voor oplossingen?

Alleen maar een grote bek, maar oplossingen: ho maar.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_110623346
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 08:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zou het PVV-stemvee nu nóg niet willen inzien dat Wilders écht niet meer doet dan brullen dat alles volkomen kut is, maar wegrent voor oplossingen?

V.
Wss slikken ze Wilders z'n retoriek van "ik deed dit voor mijn kiezers" als zoete koek. Onthoudt dat zijn stemmers gemiddeld gezien hem nog blinder volgen dan de gemiddelde Apple Fanboy
  zondag 22 april 2012 @ 10:18:22 #164
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_110623741
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 08:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Maar dat vinden sp/pvv kiezers ook gewoon. Als je sommige Posts leest dan denk je dat we in Nigeria ofzo wonen.
pi_110623912
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 10:18 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Maar dat vinden sp/pvv kiezers ook gewoon. Als je sommige Posts leest dan denk je dat we in Nigeria ofzo wonen.
Zat de SP ook bij het overleg?
  zondag 22 april 2012 @ 10:39:07 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_110623992
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef NLGooner het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er veel alternatieven en staat er een geldboom in de achtertuin...
Of het nou nu of later is maar bezuinigingen gaan er komen en er zullen altijd mensen zijn die er de dupe van worden.
Had ondanks dat het niet mijn kabinet is toch liever gezien dat ze nog even doorgingen.. al is het maar om niet nog zwaarder in de crisis te raken
En welk vooruitzicht hadden we daarvoor? Wat helpt 130 op snelwegen mogen of roken in kleine kroegen mee aan het oplossen, het structureel oplossen, van de problemen, als je het verdomt om een gedrocht als de HRA wel aan te pakken?
pi_110624046
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 02:08 schreef rubbereend het volgende:
Oud-premier De Jong gaat zich kandidaat stellen?
pi_110624055
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 07:09 schreef Pugg het volgende:

[..]

Eén ding is gelukkig zeker: exit mottige Maxim , wat een vreugde!!! w/

Maxime een mot?
  zondag 22 april 2012 @ 10:45:45 #169
66444 Lord_Vetinari
pi_110624076
quote:
Peiling: 'Dit is het beste wat Nederland kon gebeuren'

Nu het Catshuisberaad is geklapt, blijft het pakket bezuinigingen en hervormingen voorlopig op de plank liggen. Premier Rutte heeft inmiddels geen meerderheid. Een nieuw kabinet laat nog maanden op zich wachten. Hoe erg is dat voor de Nederlandse economie?

Harrie Verbon, hoogleraar openbare financiën aan de universiteit van Tilburg:
'Ik denk dat dat wel meevalt. Ik acht dat de plannen die in het Catshuis zijn besproken niet goed voor Nederland zouden zijn. Als de plannen wel waren doorgegaan, zou de recessie alleen maar erger zijn geworden. Het kabinet had natuurlijk niet veel hervormingsmogelijkheden, de partijen stonden te ver uiteen. Nu bestaat de kans dat er een regering komt die wel één lijn trekt. De PVV en de VVD waren het bijvoorbeeld oneens over het sociaal beleid dat gevoerd moest worden. Hervormingen op de arbeidsmarkt en de pensioenen zijn niet heel urgent. Dat er nieuwe verkiezingen komen, lijkt me goed nieuws.'

Sweder van Wijnbergen, hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam:
'Het is het beste dat kon gebeuren. We moeten een daadkrachtige regering hebben. Nee, we gaan die EU norm van 3 % niet halen, en ja, het begrotingstekort loopt op, maar wat is het alternatief? Dit is een kabinet dat lam is, dat wisten we al, en nu blijkt dat ze ook in het Catshuis 7 weken naar elkaar hebben zitten kijken. Moet ditzelfde kabinet dan met nog minder steun doorgaan?'

'Met de Kamer tussentijds bezuinigingen gaan maken is absoluut onverstandig. Moet je kijken wat daar ligt aan brokken. Niemand weet wat CDA en VVD precies willen. CDA lijkt naar links te trekken, VVD heeft zich aan PVV uitgeleverd. GroenLinks wil totaal iets anders, en Samsom heeft er net voor gekozen om achter de SP aan te lopen., Daar gaat geen coherent verhaal vandaan komen. Niet die 3 procent die Brussel wil is van belang, maar hoe je het op langere termijn op orde krijgt. Bovendien zijn tussentijdse oplossingen met de Kamer een garantie voor heel veel politieke spelletjes.'

Robert Giebels, politiek redacteur de Volkskrant:
'De vraag is nu hoe gevoelig Brussel is voor het gegeven dat we die 3 procent niet gaan halen. Tot voorbij Prinsjesdag is dit kabinet demissionair en is er geen begroting. Wat voor consequenties heeft dat vanuit Brussel? Gaan ze ons een boete opleggen? In dat Catshuispakket was er sprake van dat de 3 procent gehaald zou worden, zouden we zelfs over houden. Er schijnen wel manieren te zijn voor minister De Jager van Financiën om dat in Brussel duidelijk te maken.

'Een mogelijkheid zou zijn geweest door delen van het huidige Catshuispakket voor te leggen aan de Kamer en te kijken of er, bijvoorbeeld met de PvdA, toch al maatregelen doorgevoerd kunnen worden. Maar die weg is afgesneden nu velen al zeggen dat er nieuwe verkiezingen moeten komen. Een demissionair kabinet mag immers geen nieuwe plannen uitvoeren.'
http://www.volkskrant.nl/(...)d-kon-gebeuren.dhtml
  zondag 22 april 2012 @ 10:46:59 #170
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110624101
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En welk vooruitzicht hadden we daarvoor? Wat helpt 130 op snelwegen mogen of roken in kleine kroegen mee aan het oplossen, het structureel oplossen, van de problemen, als je het verdomt om een gedrocht als de HRA wel aan te pakken?
Die 130 ja, die is ingevoerd en ontvangen alsof het de grootste prestatie van de eeuw is :')

Ik heb vrienden die hier ontzettend blij mee waren :')
  zondag 22 april 2012 @ 10:49:02 #171
66444 Lord_Vetinari
pi_110624139
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:46 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Die 130 ja, die is ingevoerd en ontvangen alsof het de grootste prestatie van de eeuw is :')

Ik heb vrienden die hier ontzettend blij mee waren :')
En diezelfde vrienden kankeren nu dat ze aan de pomp zoveel meer kwijt zijn, waarschijnlijk?
  zondag 22 april 2012 @ 10:55:46 #172
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110624278
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef NLGooner het volgende:

[..]

Het is maar net de vraag in hoeverre het voortduren van dit kabinet voordeliger zou zijn. Dikke kans dat VVD en CDA aan Wilders dan zoveel toezeggingen moeten doen, dat de eigen agenda in gevaar komt.

Of onze ministers die op 'verkenningsreis' gaan in het buitenland om nieuwe innovaties en ontwikkelingen te volgen en mee te nemen naar dit land, maar vervolgens terugkomen met poep omdat ze geen flauw idee hebben waar ze naar op zoek zijn. Ik noem ene Edith Schippers op werkbezoek in de VS, om de zorg te vergelijken. En dan gewoon terugkomen hier en claimen dat we moeten gaan teleconsulten en meer high-tech-betrokkenheid van verzorgend personeel gaan eisen. Het is gewoon te schandalig voor woorden, aangezien teleconsulting hier al zo'n 10 jaar aanwezig is (er is laatst zelfs nog iemand op gepromoveerd) en qua high-tech zijn wij het voorbeeld van Europa.

Edith is vast nog nooit in een van onze academische ziekenhuizen geweest.
pi_110624284
Morgen weten we het!!
pi_110624560
De Joodse lobby is al begonnen met reddingsacties voor de PVV.

quote:
De Hond peilt: Verlies PVV - winst SP

Oppositie op 83 zetels ... Meerderheid wil nieuwe verkiezingen, alleen CDA en VVD-stemmers niet
De dagkoers van Maurice de Hond. ;(

http://www.joop.nl/politi(...)erlies_pvv_winst_sp/

quote:
Zo stond de PVV na vrijdag op 17 zetels, en nu weer op 19 zetels. 1 zetel minder dan vorige week.
pi_110624688
Wie het laatst weglacht, lacht het beste weg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_110624757
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 07:24 schreef yyyentle het volgende:
Ze hebben alle drie schuld. Rutte en Verhagen wilden hoe dan ook in het zadel blijven zitten terwijl ze wisten dat het niet ging. Rutte riep dat tijd kostbaar was maar tijdens de onderhandelingen vond Rutte de tijjd blijkbaar niet zo kostbaar meer. Rutte nam Nederland lachend, gierend en brullend :W wekenlang in de maling en dit had nog maanden zo door kunnen gaan. Jongens wat heb ik een pret.

Ik denk dat de dreigementen die Rutte gister uitte, de druppel was die de emmer deed overlopen.

[..]

Gewoon dreigen om heel Limburg onder water te zetten >:)
  zondag 22 april 2012 @ 11:22:02 #177
66444 Lord_Vetinari
pi_110624759
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:11 schreef yyyentle het volgende:
De Joodse lobby is al begonnen met reddingsacties voor de PVV.

[..]

De dagkoers van Maurice de Hond. ;(

http://www.joop.nl/politi(...)erlies_pvv_winst_sp/

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)-Wilders-trouw.dhtml

}:|
pi_110624896
quote:
Dat is toch ook logisch? We moesten 2 jaar geleden al flink beginnen met hervormingen maar de VVD en CDA hebben daar een stokje voor gestoken met hun kaasschaaf methode. Dit raakte natuurlijk veel meer mensen waardoor het draagvlak voor de VVD en met name CDA enorm naar beneden kieperde. Verhagen en Rutte zijn beiden dramatisch in politiek voeren richting de massa en Wilders schopt ze zo onder de vloer.

Niet meer dan logisch dat het grootste gedeelte van de PVV dus bij de PVV blijft.

En ja.. men zal wel zeggen, Wilders heeft alleen maar lopen brullen en niks voor elkaar gekregen, maar VVD en CDA hebben de laatste jaren henk en ingrid flink lopen naaien van achteren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 22 april 2012 @ 11:31:18 #179
66444 Lord_Vetinari
pi_110624976
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is toch ook logisch? We moesten 2 jaar geleden al flink beginnen met hervormingen maar de VVD en CDA hebben daar een stokje voor gestoken met hun kaasschaaf methode. Dit raakte natuurlijk veel meer mensen waardoor het draagvlak voor de VVD en met name CDA enorm naar beneden kieperde. Verhagen en Rutte zijn beiden dramatisch in politiek voeren richting de massa en Wilders schopt ze zo onder de vloer.

Niet meer dan logisch dat het grootste gedeelte van de PVV dus bij de PVV blijft.

En ja.. men zal wel zeggen, Wilders heeft alleen maar lopen brullen en niks voor elkaar gekregen, maar VVD en CDA hebben de laatste jaren henk en ingrid flink lopen naaien van achteren.
Dan had Wilders direct de stekker eruit moeten trekken. Als hij echt zo bezorgd was over de onderkant van de samenleving had hij bij de eerste de beste maatregel, die alleen de onderkant raakte, direct de boel moeten laten klappen. Niet nu en dan ook nog pas na 7 weken hypocriet gaan zitten meevergaderen.
pi_110625037
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1 ½ jaar met je handen over elkaar zitten, en om niet te vergeten het kabinet daarvoor heeft ook al 3 jaar met zijn handen over elkaar gezeten, dat zijn bij elkaar, met de komende verkiezingen en formatie erbij opgeteld, 5 ½ jaar niets doen.
I´m back.
  zondag 22 april 2012 @ 11:35:39 #181
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110625074
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan had Wilders direct de stekker eruit moeten trekken. Als hij echt zo bezorgd was over de onderkant van de samenleving had hij bij de eerste de beste maatregel, die alleen de onderkant raakte, direct de boel moeten laten klappen. Niet nu en dan ook nog pas na 7 weken hypocriet gaan zitten meevergaderen.
Nu lijkt het alsof ze allemaal echt hun best hebben gedaan :P
pi_110625082
België lacht ons ook keihard uit. Met name naar Wouter Bos.
  zondag 22 april 2012 @ 11:38:24 #183
323876 michaelmoore
pi_110625138
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 ½ jaar met je handen over elkaar zitten, en om niet te vergeten het kabinet daarvoor heeft ook al 3 jaar met zijn handen over elkaar gezeten, dat zijn bij elkaar, met de komende verkiezingen en formatie erbij opgeteld, 5 ½ jaar niets doen.
ennu moet er iets gebeueren en laten de heren het afwetene, want lijkt mij dat rutte wel blij is dat dit moeilijke -3% dossier van tafel is

D66 gaan weer het beste jonchie van deklas zijn straks en het een tantje erger doen
-4% kan ook best
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110625163
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee maar je snapt zelf ook wel dat Wilders dit natuurlijk wel expliciet op een punt doet waar hij de 2 andere partijen flink kan afgeven. Het blijft politiek.

Het enige wat Henk en Ingrid horen is dat de 2 andere partijen die groep flink wouden aanpakken, (en het zou me niks verbazen dat dat zo was want de afgelopen jaren waren de hervorming magertjes.. die konden nu wel eens zwaarder uitvallen voor die doelgroepen .. ) Met andere woorden, tijd om de stekker er uit te trekken voor Wilders. Met als gevolg dat men nu Wilders weer achter na loopt. Niet meer dan logisch.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:39:16 #185
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625165
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
België lacht ons ook keihard uit. Met name naar Wouter Bos.
Die Belgen moeten niet zo zeiken. Hoe lang deden zij er ook al weer over om een kabinet te vormen? ;)
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 22 april 2012 @ 11:41:12 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_110625218
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 11:39 schreef Olga het volgende:

[..]

Die Belgen moeten niet zo zeiken. Hoe lang deden zij er ook al weer over om een kabinet te vormen? ;)
Ja, maar het is wel een kabinet met ballen en niet geplaagd door interne scheuren en angsten dat het binnen de kortste keren weer op zijn reet ligt. Hier moest het Kabinet laveren tussen bezuinigen en fascisten te vriend houden. Dat is erg lastig en funest voor je besluitvaardigheid. Enfin, dat hebben we de afgelopen 1,5 jaar wel gezien.
pi_110625245
quote:

[..]

liever een stevig kabinet na 1.5 jaar onderhandeling dan dat je binnen 2 jaar weer het stembiljet kan invullen ;)
  zondag 22 april 2012 @ 11:42:58 #188
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110625260
Ik hoor de hele dag ook niks anders dan "we waren al klaar" en "het plan was compleet". Hebben ze zeven weken lang tegen een spiegel lopen praten?
pi_110625276
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

liever een stevig kabinet na 1.5 jaar onderhandeling dan dat je binnen 2 jaar weer het stembiljet kan invullen ;)
Je vraagt je dan af wat het Nederlandse volk heeft bezield om Balkenende tot 4 keer toe te verkiezen :N
pi_110625297
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je vraagt je dan af wat het Nederlandse volk heeft bezield om Balkenende tot 4 keer toe te verkiezen :N
van 2002 tot 2010 4x minister geweest. Dus per 2 jaar minister. Kan je gewoon 2 termijnen mee uitzitten
pi_110625300
quote:

[..]

Twee weken minder dan Rutte geregeerd heeft :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:44:58 #192
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625302
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel een kabinet met ballen en niet geplaagd door interne scheuren en angsten dat het binnen de kortste keren weer op zijn reet ligt. Hier moest het Kabinet laveren tussen bezuinigen en fascisten te vriend houden. Dat is erg lastig en funest voor je besluitvaardigheid. Enfin, dat hebben we de afgelopen 1,5 jaar wel gezien.
Dat is wel weer zo. Ze hadden m.i. niet met Wilders als gedoger in zee moeten gaan, vooral niet omdat al bekend was dat Wilders en Verhagen (lees CDA en PVV) problemen met elkaar hadden. Eigenlijk zat dit het er gewoon aan te komen dat het op een gegeven moment stuk zou lopen. Het is alleen jammer dat het nu is, in een tijd dat ons land in crisis verkeerd.
pi_110625318
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Twee weken minder dan Rutte gernegeerd heeft :P
Fixed ^O^
pi_110625327
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Twee weken minder dan Rutte geregeerd heeft :P
Je wordt dus met anderhalf jaar Rutte minder wijs dan 1.5 jaar onderhandelen in België
pi_110625328
Het feit dat de PVV weer stijgt in de peilingen na het mislukken van het Catshuisberaad stemt me enigszins moedeloos voor de toekomst van Nederland.

Ik vertrouw die Samsom ook niet. Die wil zo graag op het pluche dat hij overkomt alsof hij nog met de PVV in zee zou gaan om dat te bewerkstelligen.
pi_110625344
Wat kunnen we binnenkort verwachten? Kabinet Roemer? Kabinet Sap? Kabinet Pechtold?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:47:26 #197
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625356
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Harry Potter was toen 'hot' You do the math

/flauw
  zondag 22 april 2012 @ 11:47:30 #198
66444 Lord_Vetinari
pi_110625358
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het feit dat de PVV weer stijgt in de peilingen na het mislukken van het Catshuisberaad stemt me enigszins moedeloos voor de toekomst van Nederland.

Er is een lichtpuntje. Dat zijn vooral mensen die in 2010 al PVV stemden, waren weggelopen, maar nu terugkomen. Er is nauwelijks nog overstap vanuit andere partijen, las ik ergens.
pi_110625360
Trouwens, kan iemand even Maxime Verhagen vertellen dat hij beter een stapje terug kan doen? :N
pi_110625361
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het feit dat de PVV weer stijgt in de peilingen na het mislukken van het Catshuisberaad stemt me enigszins moedeloos voor de toekomst.

Ik vertrouw die Samsom ook niet. Die wil zo graag op het pluche dat hij overkomt alsof hij nog met de PVV in zee zou gaan om dat te bewerkstelligen.
FF crosspost van de FP:
quote:
Op zondag 22 april 2012 @ 11:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk niet. Onthoud dat het CDA 4 kabinetten heeft opgeblazen van de laatste 5. Van geen enkele faal-kabinet hebben zij de schuld gekregen. Zowel het CDA als de VVD zijn slim genoeg om in de komende campagne dit dusdanig te spinnen dat alle schuld naar Wilders gaat (en dit keer nog terecht ook).

Tenzij de PVV betere spinners in dienst heeft, zal dit nog wel goed komen (naar mijn mening).
pi_110625367
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je wordt dus met anderhalf jaar Rutte minder wijs dan 1.5 jaar onderhandelen in België
daar lijkt het wel op inderdaad :')
pi_110625376
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:47 schreef Olga het volgende:

[..]

/flauw
Alleen bij de eerste 2 kabinetten... Daarna was de hype er wel vanaf :P
  zondag 22 april 2012 @ 11:48:15 #203
66444 Lord_Vetinari
pi_110625378
quote:
13s.gif Op zondag 22 april 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, kan iemand even Maxime Verhagen vertellen dat hij beter een stapje terug kan doen? :N
Dat doet hij al, hoor. Dat was allang bekend.
pi_110625381
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 11:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

daar lijkt het wel op inderdaad :')
Je gaat er zelfs op achteruit
pi_110625384
Als ik zo naar de peilingen kijk dan zullen de VVD en PVV weer de grootste partijen worden.
  Admin zondag 22 april 2012 @ 11:49:00 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625394
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:47 schreef Olga het volgende:

[..]

/flauw
Wel leuk :)

Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:49:13 #207
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625402
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik zo naar de peilingen kijk dan zullen de VVD en PVV weer de grootste partijen worden.
Dat wordt een leuke formatie dan :Y)
  Admin zondag 22 april 2012 @ 11:49:14 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625404
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kunnen we binnenkort verwachten? Kabinet Roemer? Kabinet Sap? Kabinet Pechtold?
Kabinet Wilders.

pi_110625405
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als Rutte weer beëdigd wordt... dan zie ik het somber in voor de economie ;(
pi_110625410
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En de komende jaren gaan we niet veel meer doen. Het ontbreekt de VVD aan ballen om echt hervormingen door te brengen, met name door belabberde lieden zoals Rutte die het niet beter doet in vergelijking met Balkenende. Door de afgelopen jaren met name te bezuinigen op totaal irrelevante dingen en de echte hervormingen na te laten gaan schop je veel henkies en vele ingrids tegen de kuiten. Die gaan dat niet leuk vinden en zullen juist 'linkser' stemmen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:49:24 #211
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625412
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wel leuk :)
Yv :*
pi_110625424
quote:

[..]

Kabinet Wilders.
Wilders kan lekker in zijn eentje een kabinet gaan vormen. Niemand vertrouwt hem meer.
  Admin zondag 22 april 2012 @ 11:49:53 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625426
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef Olga het volgende:

[..]

Yv :*
Ol! Spannende tijden eindelijk weereens ^O^

Admin zondag 22 april 2012 @ 11:50:27 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625438
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wilders kan lekker in zijn eentje een kabinet gaan vormen. Niemand vertrouwt hem meer.
Och, ze willen allemaal met d'r samengeknepen billetjes op het pluche hoor.

pi_110625440
quote:

[..]

Kabinet Wilders.
Gouden tijden voor POL krijgen we dan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:50:36 #216
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625442
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ol! Spannende tijden eindelijk weereens ^O^
Uhuh, ik dacht gisteren een saaie zaterdag te gaan hebben, maar het viel mee.
pi_110625448
Yvonne, is het niet tijd voor een FOK!Partij. Binnenkort Kabinet Remlof
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 april 2012 @ 11:51:30 #218
862 Arcee
Look closer
pi_110625464
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
En de komende jaren gaan we niet veel meer doen. Het ontbreekt de VVD aan ballen om echt hervormingen door te brengen, met name door belabberde lieden zoals Rutte die het niet beter doet in vergelijking met Balkenende. Door de afgelopen jaren met name te bezuinigen op totaal irrelevante dingen en de echte hervormingen na te laten gaan schop je veel henkies en vele ingrids tegen de kuiten.
Precies, tijd voor Paars dus, dan komen die hervormingen er wel, ook met Rutte.
pi_110625468
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Och, ze willen allemaal met d'r samengeknepen billetjes op het pluche hoor.
Ik zie de PvdA, CDA, SP en GL niet met Wilders regeren... Buma zei het net zelfs op Pol24 (herhaling van gisteren).

Enige kandidaat is VVD en ik zie die 2 geen meerderheid halen in de komende verkiezingen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:51:47 #220
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625472
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne, is het niet tijd voor een FOK!Partij. Binnenkort Kabinet Remlof
Nee joh, Danny als premier, Yvonne als vice-premier
pi_110625490
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:51 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, tijd voor Paars dus, dan komen die hervormingen er wel, ook met Rutte.
Paars 94-98 is toch de laatste die het termijn uitzat?
pi_110625495
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 11:51 schreef Olga het volgende:

[..]

Nee joh, Danny als premier, Yvonne als vice-premier
En OIga als minister van sport
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:52:34 #223
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625496
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik zie de PvdA, CDA, SP en GL niet met Wilders regeren... Buma zei het net zelfs op Pol24 (herhaling van gisteren).

Enige kandidaat is VVD en ik zie die 2 geen meerderheid halen in de komende verkiezingen.
Blok was gisteren ook niet al te blij dus ik gok dat VVD en PVV voorlopig ook niet meer samen praten. Wie weet over een paar jaar
pi_110625501
Hmm, moeten we weer even wat halen voor de kok des huizes :') . tschus
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 11:52:56 #225
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625503
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En OIga als minister van sport
Waar kan ik tekenen? :')
pi_110625524
Nee joh, Kabinet Tong :P
pi_110625525
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

klopt en bij Paars 2 scheelde het maar heel weinig en was de val meer symbolisch
pi_110625542
De verhoudingen waren lastig na de verkiezingen, maar Verhagen/Rutte moeten niet gaan miepen dat ze geen andere keuze hadden. Dat was toen al een argument waar iedereen doorheen kon prikken, ze zijn willens en wetens in dit avontuur gestapt en krijgen nu de rekening gepresenteerd. Vooral Verhagen is binnen zijn partij over lijken gegaan om dit kabinet mogelijk te maken, vandaar waarschijnlijk dat hij gisteren extra zuur keek.

Ik denk nog steeds dat men destijds het best hadden kunnen kiezen voor een hervormingskabinet van VVD-CDA-D66-CU-GroenLinks. Waarschijnlijk komt het uiteindelijk erop neer dat ze alsnog met deze partijen er in de zomer uit moeten komen voor de begroting van 2013. Daar is eind 2011 al een handreiking voor gedaan: http://www.volkskrant.nl/(...)jk-alternatief.dhtml. Wellicht dat met SGP, PvdD en Brinkman ook te praten valt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 april 2012 @ 11:55:11 #229
862 Arcee
Look closer
pi_110625562
quote:
Ja, Paars 2 viel (Srebrenica) en alle Balkenendekabinetten vielen, dus Paars 1 was de laatste die de rit uitzat idd.
pi_110625563
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

klopt en bij Paars 2 scheelde het maar heel weinig en was de val meer symbolisch
Sterker nog, Paars 2 was langer aan de macht dan de 4 jaar (voor zover ik het me kan herinneren) inclusief demissionair periode ;).
  Admin zondag 22 april 2012 @ 11:55:25 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625569
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Och dit soort uitspraken trek ik me niks meer van aan. Niets wendbaarder als een politicus.

pi_110625579
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, Paars 2 viel (Srebrenica) en alle Balkenendekabinetten vielen, dus Paars 1 was de laatste die de rit uitzat idd.
En als je het helemaal zuiver wil zeggen: Alle kabinetten Balkenende zijn door het CDA opgeblazen ;)
  Admin zondag 22 april 2012 @ 11:56:47 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110625599
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat is toch wel erg euhm,
laten we maar eens stoppen met commentaar te hebben op de ons omringende landen :D

pi_110625606
Volgens http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=621
zou je nu met VVD - PVDA-CDA aan 37+27+12=76 zetels komen... :P
dan zou je in feite hetzelfde hebben als de nationale regering in België (alleen met dubbel zoveel partijen omw de 2 taalgroepen en met een socialistische premier)

Mij lijkt het dat je moeilijker om Rutte heen zal kunnen dan om Wilders? :{
pi_110625611
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En de komende jaren gaan we niet veel meer doen. Het ontbreekt de VVD aan ballen om echt hervormingen door te brengen, met name door belabberde lieden zoals Rutte die het niet beter doet in vergelijking met Balkenende. Door de afgelopen jaren met name te bezuinigen op totaal irrelevante dingen en de echte hervormingen na te laten gaan schop je veel henkies en vele ingrids tegen de kuiten. Die gaan dat niet leuk vinden en zullen juist 'linkser' stemmen.
Ze moeten wat gaan doen, er is geen alternatief meer, anders zakken we weg naar het niveau probleemland. Juist dat kun je de burger niet aandoen. We werken hier in Nederland allemaal hard. En de politiek laat het afweten.
I´m back.
pi_110625633
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 11:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gouden tijden voor POL krijgen we dan.
Dan kunnen we beter gelijk een muur om Nederland heen bouwen, want met Wilders aan de macht zal Nederland zeker geisoleerd worden van Europa en de rest van de wereld.
pi_110625663
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Volgens http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=621
zou je nu met VVD - PVDA-CDA aan 37+27+12=76 zetels komen... :P
dan zou je in feite hetzelfde hebben als de nationale regering in België (alleen met dubbel zoveel partijen omw de 2 taalgroepen en met een socialistische premier)

Mij lijkt het dat je moeilijker om Rutte heen zal kunnen dan om Wilders? :{
Rutte zit op een gouden zetel inderdaad. Die moet het wel heel gek spelen om het volgende kabinet niet te gaan leiden.
pi_110625674
Btw, zoals Diederik Samsom overkomt in interviews wil hij zo graag op het pluche dat hij een samenwerking met de PVV nog in overweging zou nemen, gok ik.
  zondag 22 april 2012 @ 12:00:45 #239
22944 Breetai
....Relax....
pi_110625687
Als Wilders aan de macht komt, word het toch eens tijd om te emigreren. Van de BRICS landen lijkt alleen Brazilie mij leuk genoeg.Met Zuid Africa op de 2e plaats.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 22 april 2012 @ 12:01:04 #240
66444 Lord_Vetinari
pi_110625694
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Btw, zoals Diederik Samsom overkomt in interviews wil hij zo graag op het pluche dat hij een samenwerking met de PVV nog in overweging zou nemen, gok ik.
Heus niet. Dat krijgt hij er bij zijn partij niet door. Geen minuut.
pi_110625719
quote:
Neuh, dat is geen optie, zelfs de samenwerking met de SP waar hij naar lonkt is kansloos
  zondag 22 april 2012 @ 12:02:32 #242
323876 michaelmoore
pi_110625727
quote:
nee dat gaat niet gebeuren, maar met de SP wel en eventueel D66 of CU
pi_110625733
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heus niet. Dat krijgt hij er bij zijn partij niet door. Geen minuut.
Wat dat betreft is het best grappig om te moeten concluderen dat de PvdA rechtlijniger is en meer ruggengraat heeft dan het CDA :')
pi_110625769
quote:
De CDA-fractievoorzitter verweet Wilders slecht tegen zijn verlies te kunnen. 'Het is alsof je met iemand zit te mens-erger-je-nieten, en als hij dreigt te verliezen, gooit hij hele bord om.'
_O_
pi_110625785
quote:
Hmm, moeten we weer even wat halen voor de kok des huizes :') . tschus
binnen 12 minuten terug. Wereldrecord
pi_110625814
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:53 schreef StephanL het volgende:
Nee joh, Kabinet Tong :P
En Vice-premier Banshee :{

:{²`
pi_110625855
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

_O_
Als het CDA een nieuwe samenwerking met de PVV niet uitsluit, zal Wilders het wel doen na dit soort uitspraken (hoe terecht ook). Wilders is volgens mij redelijk racuneus.
  zondag 22 april 2012 @ 12:08:15 #248
22944 Breetai
....Relax....
pi_110625873
De SP lijkt mij ondertussen wel klaar om mee te regeren. Zoals ze op gemeente en provinciaal niveau al hebben aangetoond. Tijd om eens landelijk mee te doen in een kabinet.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 12:09:30 #249
54593 crew  Olga
Cheese
pi_110625903
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als het CDA een nieuwe samenwerking met de PVV niet uitsluit, zal Wilders het wel doen na dit soort uitspraken (hoe terecht ook). Wilders is volgens mij redelijk racuneus.
Ja en hij mag wel alles zeggen. Hoe krom is dat
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 april 2012 @ 12:13:57 #250
Maffe Fries
pi_110626000
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 11:52 schreef Olga het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen? :')
De nieuwe Erica Terpstra _O-
  zondag 22 april 2012 @ 12:19:43 #251
323876 michaelmoore
pi_110626155
overigens wil GL ook heel erg graag regeren
pi_110626160
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
overigens wil GL ook heel erg graag regeren
Wie wil nou met Sap in een kabinet werken?
pi_110626170
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wilders lijdt aan narcisme en een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis, als ik zijn optreden beoordeel van het laatste anderhalf jaar.
pi_110626182
Treurig dat landen als België, Portugal en Italië aan het opkrabbelen zijn en wij nog gewoon in die vrije val lijken te zitten door die prutsers.
pi_110626183
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Breetai het volgende:
De SP lijkt mij ondertussen wel klaar om mee te regeren. Zoals ze op gemeente en provinciaal niveau al hebben aangetoond. Tijd om eens landelijk mee te doen in een kabinet.
Samen met PVV en VVD in een SPVVD kabinet.
pi_110626208
De rol van de PVV en Wilders is uitgespeeld. Al halen ze 25 zetels, ze zijn voorlopig veroordeeld tot de oppositie. De nieuwe SP dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 12:22:12 ]
  zondag 22 april 2012 @ 12:22:33 #257
368515 Rhalius
Verteller
pi_110626222
SP zal niet de daadkracht hebben om genoeg te bezuinigen denk ik. Ze roepen hard maar ze zullen niet met goede maatregelen kunnen komen. PvdA lijkt me ook geen optie, die willen iedereen die niet werkt ontzien en leggen liever de lasten bij iedereen met een hoger inkomen.

Mischien zouden ze een crisis fonds moeten oprichten dat moet helpen de schuld af te betalen, dan kunnen bedrijven en een ieder die er vertrouwen in heeft een bedrag geven om mee te helpen Nederland uit de schuld te halen. Op de regering kunnen we blijkbaar niet rekenen en als het dan toch op de burgers aan komt, dan lijkt deze vrijwillige manier zo gek nog niet.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110626235
Nog mooier is natuurlijk dat ook de rol van de SGP is uitgespeeld. De poldertaliban hebben een leuk jaar in de zandbak mogen spelen maar moeten nu weer gewoon in de hoek gaan staan.
pi_110626273
Er komt een (nationaal) kabinet van VVD, CDA, GroenLinks, PvdA, ChristenUnie en D66. De overige partijen zijn te extreem en mogen oppositie voeren.

Daarvoor hoef je eigenlijk niet eens verkiezingen uit te schrijven. Ze kunnen maandag gelijk aan het werk. Samsom en co moeten over hun ego's heenstappen en handelen in het landsbelang.

Wat mij betreft gaan de Catshuisonderhandelingen maandag verder met Rutte, Verhagen, Sap, Samsom, Pechtold en whoever is in charge bij de CU tegenwoordig. En kom, laten we lachen; mag Brinkman ook langskomen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 12:27:26 ]
pi_110626342
Idiotenpartijen SP, PVV, SGP en de Dierenpartij mogen lekker oppositie voeren.
  zondag 22 april 2012 @ 12:30:07 #261
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110626430
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En niemand wilde ook met hem samenwerken om zijn facistische houding..
  zondag 22 april 2012 @ 12:31:22 #262
323876 michaelmoore
pi_110626462
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
Idiotenpartijen SP, PVV, SGP en de Dierenpartij mogen lekker oppositie voeren.
SP is een volwaardige partij met bijna 30 zetels bij de nieuwe verkiezingen en geen idiotenpartij
Als PVDA weer terug is op 30 zetels dan doen ze volwaardig mee
pi_110626469
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:24 schreef Nielsch het volgende:
Er komt een (nationaal) kabinet van VVD, CDA, GroenLinks, PvdA, ChristenUnie en D66. De overige partijen zijn te extreem en mogen oppositie voeren.

Daarvoor hoef je eigenlijk niet eens verkiezingen uit te schrijven. Ze kunnen maandag gelijk aan het werk. Samsom en co moeten over hun ego's heenstappen en handelen in het landsbelang.
PvdA eruit en je hebt zelfs de kans op nuttige hervormingen en redelijke daadkracht. Zou dat eigenlijk theoretisch mogelijk zijn? Dat de koningin op maandag zegt: gezien de economische situatie is een demisionair kabinet niet wenselijk, zoek maar een nieuwe meerderheid. Gecombineerd wellicht met wel een vervroegde verkiezingsdatum, anders stijgt de Tweede Kamer.
pi_110626475
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:24 schreef Nielsch het volgende:

Wat mij betreft gaan de Catshuisonderhandelingen maandag verder met Rutte, Verhagen, Sap, Samsom, Pechtold en whoever is in charge bij de CU tegenwoordig. En kom, laten we lachen; mag Brinkman ook langskomen.
Prima, maar dan wel even de incompetente ministers en staatssecretarissen vervangen: Opstelten, Bleker, Leers, Schippers, Rosenthal, Teeven, De Jager, Schultz, Bijsterveldt, Veldhuijzen en Zijlstra.
pi_110626500
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

SP is een volwaardige partij met 30 zetels en geen idiotenpartij

zondag 22 april 2012 @ 12:33:22 #266
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110626519
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Rutte zit op een gouden zetel inderdaad. Die moet het wel heel gek spelen om het volgende kabinet niet te gaan leiden.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, en wie er door de partijen naar voren geschoven wordt om te leiden. Eerlijk gezegd zou ik als ik voorstander was van dit kabinet mijn vertrouwen zijn verloren hierin, al is het alleen maar omdat elke keer met een glimlach gezegd werd dat het een 'vruchtbare samenwerking' betrof en dat alles prima ging.
pi_110626528
SP zal met de verkiezingen nog wel meer zetels binnenharken.

SP ^O^
PVV :')
Talpa :r
pi_110626534
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

SP is een volwaardige partij met bijna 30 zetels bij de nieuwe verkiezingen en geen idiotenpartij
Als PVDA weer terug is op 30 zetels dan doen ze volwaardig mee
Eh, de SP heeft 15 zetels.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_110626558
Ik heb Wilders nooit vertrouwd als (gedoog)partner. Het is heel treurig dat Rutte en Verhagen wel die gok zijn aangegaan. Beiden hebben wel bewezen niet geschikt te zijn als leider van een land.
  zondag 22 april 2012 @ 12:34:52 #270
323876 michaelmoore
pi_110626569
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Eh, de SP heeft 15 zetels.
quote:
De PvdA heeft weer een zeteltje afgesnoept van de SP. De partij van Diederik Samsom zou 24 zetels in de wacht slepen als er nu verkiezingen zouden zijn.

Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.
De SP levert een zetel in en blijft op 28 zetels staan. Het verschil tussen de twee partijen is nu dus 4 zetels, waar dat twee maanden geleden nog 19 zetels was
.
pi_110626574
Mark Rutte heeft gegokt en verloren. Gokken is niet slim in dit soort tijden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2012 @ 12:35:34 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110626586
Zou Rutte een proberen Balkenende na te doen?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 22 april 2012 @ 12:39:21 #273
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110626700
Lik je vingers maar af :')
pi_110626725
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef rubbereend het volgende:
Zou Rutte een proberen Balkenende na te doen?
Balkenende had 'slechts' 86 dagen nodig om in te zien dat samenwerken met een populistische idiotenpartij niet werkt. Rutte heeft daar anderhalf jaar over gedaan.
pi_110626741
Stef Blok gaf net in Buitenhof al min of meer aan dat hij de PVV een logischer coalitiepartner vindt dan de PvdA.
pi_110626765
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Stef Blok gaf net in Buitenhof al min of meer aan dat hij de PVV een logischer coalitiepartner vindt dan de PvdA.

Iets met een ezel en een steen.
pi_110626772
quote:
Als de PVV een fatsoenlijke partij was dan had het misschien kunnen werken. Maar omdat de parlementsleden zo incompetent zijn is het een zeer onbetrouwbare fractie.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_110626793
quote:
Als hij daar anders over dacht dan hadden we dit probleem ook helemaal niet gehad.
  Admin zondag 22 april 2012 @ 12:42:47 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110626809
Thomas von der Dunk: 'Heeft Turkije Wilders ten val gebracht?'
http://www.volkskrant.nl/(...)n-val-gebracht.dhtml

pi_110626828
geertwilderspvv twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:40:37 Blok kwebbelt over "dissidenten" en "terugfluiten". Grote onzin. Unanieme PVV-fractie tegen Brusselse diktaten en aanval op onze ouderen. reageer retweet
  † In Memoriam † zondag 22 april 2012 @ 12:43:28 #281
230491 Zith
pls tip
pi_110626833
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 07:24 schreef yyyentle het volgende:

[..]

quote:
Als de PVV de plannen van het kabinet om een derde deel van de Zeeuwse Hedwigepolder onder water te zetten niet steunt, ziet premier Rutte geen andere mogelijkheid dan "terug te keren naar het oude plan": de hele polder ontpolderen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110626857
quote:
Die dan heeft weinig lerend vermogen.
pi_110626867
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:40:37 Blok kwebbelt over "dissidenten" en "terugfluiten". Grote onzin. Unanieme PVV-fractie tegen Brusselse diktaten en aanval op onze ouderen. reageer retweet
Hij met z'n Brussel en arme ouderen steeds :')
pi_110626872
quote:
Beneath the gold, the bitter steel
  zondag 22 april 2012 @ 12:45:32 #285
66444 Lord_Vetinari
pi_110626898
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Herhaling is de kracht van de reclame. Zeg het vaak genoeg en het toch al weekbreinige PVV proletariaat gaat het vaster en vaster geloven.
pi_110626921
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die dan heeft weinig lerend vermogen.
De haat jegens alles wat links is zit heel diep.
pi_110626970
quote:
Wat dat betreft lopen er meer verstandige mensen rond bij zelfs het CDA dan VVD. Van VVD heb ik alleen wat protesten van Weisglas gehoord, verder nooit een kik. VVD vergeet dat het soms ook over mensen gaat en niet alleen cijfertjes.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2012 @ 12:49:07 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110626996
quote:
dictaat waar hij een jaar geleden zelf nog voor was _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110626998
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef yvonne het volgende:
Thomas von der Dunk: 'Heeft Turkije Wilders ten val gebracht?'
http://www.volkskrant.nl/(...)n-val-gebracht.dhtml
Dat is wel mooie ironie inderdaad _O-
  zondag 22 april 2012 @ 12:49:34 #290
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110627010
quote:
Waarschijnlijk heeft ie gisteren geen tv gekeken :P
pi_110627018
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Wat dat betreft lopen er meer verstandige mensen rond bij zelfs het CDA dan VVD. Van VVD heb ik alleen wat protesten van Weisglas gehoord, verder nooit een kik. VVD vergeet dat het soms ook over mensen gaat en niet alleen cijfertjes.
Ik heb me er idd regelmatig over verbaasd over hoe ver de VVD bereid was in Wilders' aars te kruipen.
pi_110627019
]
Unanieme fractie? Dus ook Wilders was tegen het plan wat hij had uitonderhandeld?
pi_110627043
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
]
Unanieme fractie? Dus ook Wilders was tegen het plan wat hij had uitonderhandeld?
:D!
pi_110627047
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dictaat waar hij een jaar geleden zelf nog voor was _O-
Ja, maar dat was om Griekenland in het gareel te brengen. Toen was het goed. Voor ons is dat niet nodig :')
pi_110627062
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
]
Blijkbaar... Dat schijnt iets te zijn wat de meeste PVV'ers negeren... Wilders was het tot gisteren met alles eens.
pi_110627070
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Herhaling is de kracht van de reclame. Zeg het vaak genoeg en het toch al weekbreinige PVV proletariaat gaat het vaster en vaster geloven.
Ja, propaganda is één van zijn sterke punten. En Nederlanders zijn er ook vatbaar voor, blijkt maar weer eens.
  zondag 22 april 2012 @ 12:52:20 #297
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110627088
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Brussel is een van de weinige PVV-standpunten die ik wel kan begrijpen.

Waarom ja en amen zeggen tegen een ongekozen persoon die zich ondemocratisch macht blijft toe-eigenen. De constructie die de EU-top hanteert heeft enorme gelijkenissen met het voormalig communistische blok. Waarschijnlijk voelt Barosso zich daarom helemaal thuis in die setting.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2012 @ 12:52:32 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110627094
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:51 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ja, propaganda is één van zijn sterke punten. En Nederlanders zijn er ook vatbaar voor, blijkt maar weer eens.
volgens mij is hij aan het zakken in de peilingen :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110627099
quote:
Hoevaak kan iemand zichzelf herhalen :')
pi_110627130
Wilders pakt zijn oude populistische onderwerp de AOW weer op, zijn kiezers slikken het toch wel.
pi_110627133
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoevaak kan iemand zichzelf herhalen :')
wilders hé. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')