Die logica ontgaat me ook volledig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel grappig hoe al die PVV'ers op de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl sites nu opeens in een slachtofferrol duiken. Boehoe, het is de schuld van het CDA dat Wilders de stekker eruit trekt!! De logica ontgaat me overigens volledig met dit soort argumenten, maar dat zijn we ondertussen wel gewend van die kansloze PVV-stemmers. Ik denk vooralsnog dat Wilders dit plan al had beraamd toen hij met de gesprekken begon, zeven weken geleden.
Mij ook. Het is overduidelijk dat Wilders niet mee wil werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Die logica ontgaat me ook volledig.
Toen ik dit las moest ik plotseling denken aan de opvallende overeenkomsten tussen allochtonen die altijd in de slachtofferrol kruipen en PVV stemmers die dat doen; het maakt ze verder nooit uit wat er nou echt speelt, zij worden oneerlijk behandeld door ..... (vul maar de verontwaardiging van de dag in).quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel grappig hoe al die PVV'ers op de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl sites nu opeens in een slachtofferrol duiken. Boehoe, het is de schuld van het CDA dat Wilders de stekker eruit trekt!! De logica ontgaat me overigens volledig met dit soort argumenten, maar dat zijn we ondertussen wel gewend van die kansloze PVV-stemmers. Ik denk vooralsnog dat Wilders dit plan al had beraamd toen hij met de gesprekken begon, zeven weken geleden.
Ik denk dat 'ie tijdens zijn toneelstukje een paar weken terug in de tuin van het Catshuis al zoiets had van: ik ga hier niet aan meewerken. Ik speel het spelletje wel mee tot het eind en dan trek ik de stekker eruit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij ook. Het is overduidelijk dat Wilders niet mee wil werken.
Ik heb eerder de indruk dat dit voor Wilders allang het plan was. Hij was nooit van voornemen om akkoord te gaan met de VVD / CDA en heeft het zolang mogelijk lopen rekken. Nu kan hij vervolgens aan zijn achterban laten zien hoe hij voet bij stuk heeft gehouden voor "zijn volk" en wanneer iemand een verwijt maakt kan hij zeggen: 'Ja maar ik heb het toch 7 weken lang geprobeerd, aan mij heeft het niet gelegen'.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het valt ook heel erg op dat Wilders een rasechte narcist is: het is nooit zijn schuld, maar die van de moslims, de moe-landers, de PvdA, Brussel en nu het CDA. Ik vraag me af hoe lang zijn stemmers dit soort flauwekul nog slikken.
Inderdaad. Sowieso zouden geen van de andere partijen ooit met hem willen samenwerken. Zijn enige kans was de VVD en machtsgeile CDA. Beiden zijn nu behoorlijk klaar met de PVV. (En terecht)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dit is ook meteen het einde van een machtsrol voor Wilders, dat zal er namelijk nooit meer inzitten.
Inderdaad. Ik vraag me af hoe lang hij nog in de politiek blijft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dit is ook meteen het einde van een machtsrol voor Wilders, dat zal er namelijk nooit meer inzitten.
Als Wilders zijn leven terug wil hebben, dan is een aftocht naar Amerika het beste voor hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me af hoe lang hij nog in de politiek blijft.
hij is in ieder geval welkom in Turkijequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me af hoe lang hij nog in de politiek blijft.
Ah, ook debat op 2, ik blijf hier evenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die PVV'er doet huilie huilie over de Oost-Europeanen die hier komen werken. Hij heeft wel een punt dat ouderen moeilijk aan de bak komen, maar om het meteen op Oost-Europeanen te gooien is mij toch te vergezocht.
Ach Verdonk loopt toch ook nog ergens rond? Zal wel meevallen denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als Wilders zijn leven terug wil hebben, dan is een aftocht naar Amerika het beste voor hem.
Hirsi Ali vergeten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Bierie het volgende:
Ach Verdonk loopt toch ook nog ergens rond? Zal wel meevallen denk ik.
Maandag bij het debat maar een stekkerdoos meenemen.quote:
Inderdaad, bij dat clubje waar Ayaan zit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als Wilders zijn leven terug wil hebben, dan is een aftocht naar Amerika het beste voor hem.
"er is geen crisis."quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die PVV'er doet huilie huilie over de Oost-Europeanen die hier komen werken. Hij heeft wel een punt dat ouderen moeilijk aan de bak komen, maar om het meteen op Oost-Europeanen te gooien is mij toch te vergezocht.
damn, ze weten ook wel stereotype PVV'ers te vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, ook debat op 2, ik blijf hier even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |