SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 21-04-2012 19:10:26 ]![]()
Niet teveel van verwachten hoor; soms werkt dat, soms dondert ie alsnog gewoon naar beneden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef shiznuts het volgende:
Als één rotor kapot gaat, ligt 'ie in het gras (dan al niet in stukjes). Bij een hexacopter kun je in principe nog engine out vliegen en landen. Bovendien is meer motors = meer vermogen = meer lift. Hierdoor natuurlijk wel minder accuduur op eenzelfde lading als bij een Quad.Ik dus blijkbaarquote:-edit- who takes the great honor of opening the next thread?
(niet topicnummer verhogen (automagisch), wel topictitel plz)![]()
Laatste post:Nooit aan gedacht eigenlijk, maar de support op zelfbouw multicopter is groot, aanbod van hardware ook. Maar wat Shiznuts zegt zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb echt het gevoel dat zo'n blimp met een zuchtje wind weg is. Je zult er uren mee kunnen zweven, kan vast ook aardig wat gewicht tillen maar een multicopter is tof. .quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een copter en geen blimp?
Verder heb ik ook weinig zin om met die gassen te gaan zitten klooien. Maar onderstaand filmpje is wel erg tof!
Kan van 2 tot 8 rotors, met 2 kun je nauwelijks wat tillen, met 4 al een stuk beter, 8 is heel erg gaaf maar duur dus dan maar 6.quote:
En een multicopter is prettiger dan helicopter, want dat laatste is ingewikkelder qua techniek en duurder. Ook wat Shiz' dus zegt.
Liftvermogen kan wel zelfde zijn (weet ik niet precies); rotor van helicopter kan wel een diagonaal hebben van een meter, die van multirotors houdt ongeveer op bij 30 centimeter (per stuk).
Goedkoop is het niet nee, maar dat komt ook omdat ik alles nog moet kopen; heb je dat eenmaal dan is het al een stuk goedkoper om wat nieuws bij te maken/kopen:
Ik moet nu opladers, accu's, zender, ontvanger e.d. kopen.
Bij een 2e (3e, 4e![]()
) vliegding hoeft dat niet meer. Een kleine quadcopter die je vooral gebruikt om te (stunt)vliegen kun je wel bouwen voor zo'n $100. Een micro copter (dus zo groot als een groot uitgevallen hand) nog wel wat minder.
Maar iemand ideeën over de autoladers?:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Iemand91 het volgende:
On-topic: een broer wil ook wel een autolader voor z'n telefoon; ik heb net gekeken dat z'n (Samsung Galaxy S Plus) 230 volt lader een output van 5volt, .7A heeft. Ik heb onderstaande splitter met een output van 2x 5 volt, 0.5A.
EDIT: 0.5A als je beide USB-poorten gebruikt, bij gebruik van 1 USB-poort levert ie 1A. (geloof ik)
Werkt prima, maar ik ging altijd van 1A output uit, waar hebben julllie de beste ervaringen mee? Want meer ampere is sneller opladen maar ook nog wel goed/veilig? (zowel dat het China-kwaliteit is en goed voor de telefoon)
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 21-04-2012 16:44:45 ]![]()
oke
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
![]()
![]()
Mijn keramische mesje van Focal is geshipped. Is kijken hoelang dat gaat duren!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ah goed punt, die hebben ze in de aanbieding bij de Hofer en LIDL hier (zo'n 15,- set van 2), zelf vind ik die dingen enorm fijn, zal ook eens een setje halen voor m'n broer en ook voor m'n ouders. Laat ff weten of die van Focal wat is t.z.t., ik had ze stiekem goedkoper verwacht daarvandaan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik gebruik de keramische keukenmessen van Priceangels al maanden. Topspul voor het geld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef tokko1 het volgende:
![]()
Mijn keramische mesje van Focal is geshipped. Is kijken hoelang dat gaat duren!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als de spanning klopt zou het ok moeten zijn. Laadcircuit moet sowieso de stroom beperken in functie van hoe ver de batterij opgeladen is, en voor Li-ion batterijen zijn dat chips die voltage stroom en temperatuur monitoren. Laders zonder stroombeperking/regeling zal je hoogstens bij Ni-Cd boormachines vinden, omdat de batterijen meer aankunnen dan de goedkope adapter kan leveren. Li-ion hangt nooit rechtstreeks aan de adapter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet teveel van verwachten hoor; soms werkt dat, soms dondert ie alsnog gewoon naar beneden.
[..]
Ik dus blijkbaar![]()
Laatste post:
[..]
Nooit aan gedacht eigenlijk, maar de support op zelfbouw multicopter is groot, aanbod van hardware ook. Maar wat Shiznuts zegt zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb echt het gevoel dat zo'n blimp met een zuchtje wind weg is. Je zult er uren mee kunnen zweven, kan vast ook aardig wat gewicht tillen maar een multicopter is tof. .
Verder heb ik ook weinig zin om met die gassen te gaan zitten klooien. Maar onderstaand filmpje is wel erg tof!![]()
[..]
Kan van 2 tot 8 rotors, met 2 kun je nauwelijks wat tillen, met 4 al een stuk beter, 8 is heel erg gaaf maar duur dus dan maar 6.
En een multicopter is prettiger dan helicopter, want dat laatste is ingewikkelder qua techniek en duurder. Ook wat Shiz' dus zegt.
Liftvermogen kan wel zelfde zijn (weet ik niet precies); rotor van helicopter kan wel een diagonaal hebben van een meter, die van multirotors houdt ongeveer op bij 30 centimeter (per stuk).
Goedkoop is het niet nee, maar dat komt ook omdat ik alles nog moet kopen; heb je dat eenmaal dan is het al een stuk goedkoper om wat nieuws bij te maken/kopen:
Ik moet nu opladers, accu's, zender, ontvanger e.d. kopen.
Bij een 2e (3e, 4e![]()
) vliegding hoeft dat niet meer. Een kleine quadcopter die je vooral gebruikt om te (stunt)vliegen kun je wel bouwen voor zo'n $100. Een micro copter (dus zo groot als een groot uitgevallen hand) nog wel wat minder.
Maar iemand ideeën over de autoladers?:
[..]![]()
Thanks, dacht ik al. dan vanavond hem deze, deze en deze maar voorleggen dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als de spanning klopt zou het ok moeten zijn. Laadcircuit moet sowieso de stroom beperken in functie van hoe ver de batterij opgeladen is, en voor Li-ion batterijen zijn dat chips die voltage stroom en temperatuur monitoren. Laders zonder stroombeperking/regeling zal je hoogstens bij Ni-Cd boormachines vinden, omdat de batterijen meer aankunnen dan de goedkope adapter kan leveren. Li-ion hangt nooit rechtstreeks aan de adapter.
(De eerste heeft m'n andere broer 1 van, die laatste heb ik zelf; geloof ik van de action.)![]()
Na een weekje weggeweest alles weer terug gelezen. Tering wat een boel onzinposts (op die posts van copters etc na)..![]()
![]()
Een haak onder monteren, dan kun je als een prehistorische roofvogel kleine kinderen in het park grijpenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens zullen (als ik het goed heb) de motors maximaal zo'n 7.4KG kunnen tillen![]()
![]()
Ah. Dat begon dan zo quasi net toen namemotion ons kwam verblijden met haar posts.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef thethoryd het volgende:
Na een weekje weggeweest alles weer terug gelezen. Tering wat een boel onzinposts (op die posts van copters etc na)..
Niet dat ik iets suggereer in de richting van vrouwen die graag praten en het spontaan gebooste testosterongehalte bij de heren dat leidt tot smalltalk e.d...Vind ik weer een echte monkey-opmerking.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een haak onder monteren, dan kun je als een prehistorische roofvogel kleine kinderen in het park grijpenEn ze dan in een verlaten pand aan het werk zetten zeker? Voetballen en schoenen in elkaar zetten ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ach dat komt zo eens in de twee maand eens voor of nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah. Dat begon dan zo quasi net toen namemotion ons kwam verblijden met haar posts.
Niet dat ik iets suggereer in de richting van vrouwen die graag praten en het spontaan gebooste testosterongehalte bij de heren dat leidt tot smalltalk e.d...
Ik wil ze huren, mijn eigen Ainoltabletbouwersquote:[..]
Vind ik weer een echte monkey-opmerking.En ze dan in een verlaten pand aan het werk zetten zeker? Voetballen en schoenen in elkaar zetten ofzo.
![]()
Wat een eer ik sta in de op
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Precies, zijn wel meer dames geweest die na een tijdje spammen weer weg warenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach dat komt zo eens in de twee maand eens voor of niet![]()
![]()
Als we afgaan op aantal posts hoor jij er zéker in. Uit jouw post in topic #195:quote:quote:Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 22-04-2011 t/m 21-04-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 1928 shiznuts
002 1077 RobertNL
003 0949 tokko1
004 0734 monkeybrain
005 0545 Iemand91
006 0523 Skippy_ball
007 0471 Miniem
008 0456 08gnoT.
009 0453 Goddelijker
010 0437 bobbernautHeb de top 3 van dit topic maar neergezet.SPOILER: 11 t/m 100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats![]()
Ik heb de OP iets aangepast; de spoiler onder "Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?" was flink verouderd:
o.a. dit 'product' werd genoemd en is niet meer van toepassing:en de paashaas heeft het land verlaten...quote:Updates (6/13/2011): From now on, no matter if you add sku 1888 to your order, there is no DX logo or related DX information printed on packaging label.![]()
Lol,flying saucers.Wil ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-flying-saucer-24753
[ afbeelding ]
tvp![]()
![]()
yey nog iemand die china aan t supporten is!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lol,flying saucers.Wil ik wel.
tvp
een meisje op school heet china!!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
een meisje op school heet china!!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat leent zich uitermate voor flauwe grapjes als 'ik ben laatst in China geweest, ik zou het zo nog een keer doen!'...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef shiznuts het volgende:
Dat leent zich uitermate voor flauwe grapjes als 'ik ben laatst in China geweest, ik zou het zo nog een keer doen!'...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
de vlucht duurde 10 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef shiznuts het volgende:
Dat leent zich uitermate voor flauwe grapjes als 'ik ben laatst in China geweest, ik zou het zo nog een keer doen!'...![]()
Ja, em... blijf oefenen.
Heb je een pakketje een keer rap ontvangen... 'Nou, die kwam snel. Dat had ik niet verwacht van China'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is Dealextreme bij jullie ook zo slecht de laatste tijd? Echt ongelofelijk traag. Heb een bestelling gedaan van 100 euro, op 3-4-12 maar het is nog niet eens weg bij DX. Heb er de laatste 3 bestellingen zo'n beetje last van. Duurt aldoor echt maanden.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Neehoor, gewoon van alles. Maar er wordt gewoon niks verstuurd, en het duurt maaaaaanden voordat alles binnen is. Ben ik niet gewend van DX.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarom elk ding apart bestellen, of heb je echt zo'n duur ding besteld?Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
ff zoeken naar leuke deals op ebay!
ik denk dat het toch iphone hoesjes worden.. mja wat anders?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003Leuk om mee te bestellen voor je tussenpersoonquote:Customers of Taobao, which according to Bloomberg is the largest shopping site in China, will soon be able to get their products delivered by models, China Hush reports.
According to a HuffPost translation of China Finance Web, Taobao is "searching for Tao Girls to be beautiful delivery people."![]()
Ontopic:
Zijn er mensen met ervaring met IP camera's in het donker?
Mijn Tenvis Mini319W (http://www.ebay.nl/itm/320733969778) geeft een grote witte vlek als het donker is.
![]()
![]()
Hahaha, op zich best een goed idee om PostNL levend te houden, laat de klanten zelf de bezorger kiezen.![]()
![]()
De praktijken bij jou thuis kunnen het daglicht niet verdragen... dan maar LEDpigs.
LED pigsquote:Op zondag 22 april 2012 18:34 schreef shiznuts het volgende:
De praktijken bij jou thuis kunnen het daglicht niet verdragen... dan maar LEDpigs.
toch wil ik er wel eentje hebben
-edit-
http://www.dealextreme.co(...)lack-4-x-lr44-128399een hele stoet maken!
[ Bericht 20% gewijzigd door bobbernaut op 22-04-2012 18:42:44 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
LED pigs
toch wil ik er wel eentje hebben
-edit-
http://www.dealextreme.co(...)lack-4-x-lr44-128399een hele stoet maken!
nu heb ik binnenkort weer een nutteloos pakketje onderweg
Er was ook een andere!!!quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bedanktnu heb ik binnenkort weer een nutteloos pakketje onderweg
Die zag er wel lelijker uit (vind ik).
http://www.dealextreme.co(...)x-lr44-128397?item=1Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
FFFUUUU ik wil van eBay wat bestellen, het is bieden, maar die bieding is afgelopen morgen om 11 uur .. Dan zit ik nog op school...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan zet je er toch automatisch bieden op?quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:
FFFUUUU ik wil van eBay wat bestellen, het is bieden, maar die bieding is afgelopen morgen om 11 uur .. Dan zit ik nog op school...![]()
gebruik gewoon een sniper n00bquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:
FFFUUUU ik wil van eBay wat bestellen, het is bieden, maar die bieding is afgelopen morgen om 11 uur .. Dan zit ik nog op school...![]()
Iemand Toevallig wel is zulke iphone cases tegen gekomen ? van de wel bekende meme's ( 9Gag ) :
online kosten ze 30 a 40 dollar mij beetje te veel voor een plastic case![]()
![]()
Probeer is bij de Hema, http://foto.hema.nl/sessi(...)BAGS&productId=22529quote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef Ryan93 het volgende:
Iemand Toevallig wel is zulke iphone cases tegen gekomen ? van de wel bekende meme's ( 9Gag ) :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
online kosten ze 30 a 40 dollar mij beetje te veel voor een plastic caseOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Krijg je daarvan een case voor je telefoon?quote:Op maandag 23 april 2012 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Probeer is bij de Hema, http://foto.hema.nl/sessi(...)BAGS&productId=22529![]()
http://foto.hema.nl/telefoon-computer ? Keuze uit hard/soft case voor o.a. de iPhone 4(s)quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Krijg je daarvan een case voor je telefoon?![]()
Google gewoon hema iphone casequote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Krijg je daarvan een case voor je telefoon?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zocht bij Ebay op 'meme cover' en kwam toen al aardig wat tegen. Denk dus niet dat je zoveel research al gedaan hebt:quote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef Ryan93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
online kosten ze 30 a 40 dollar mij beetje te veel voor een plastic case
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=meme+cover&_sacat=See-All-Categories
Succes ermee. Hier bestellen lijkt me makkelijker dan zelf maken bij de Hema o.i.d.![]()
True story bro.quote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Rage face-cases![]()
9gag ook echt noemen
Doe normaal en flikker op met die trieste loserhoesjes![]()
Is bij jullie ook de Chinapost tracker alleen maar in het Chinees?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
zozo! helaas geen topic voor gemaakt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mister Boombasstic.
![]()
Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af isquote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef bobbernaut het volgende:
zozo! helaas geen topic voor gemaakt?
Heb trouwens mijn Superlux binnen.quote:
Morgen er eens lekker voor gaan zitten.![]()
![]()
The fuck is dat??quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.![]()
![]()
Oh ja, glad vergeten. Tof!quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.![]()
![]()
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.quote:Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af is
[..]
Heb trouwens mijn Superlux binnen.
Morgen er eens lekker voor gaan zitten.
haha ja toevalig keek ik vanavond nog even op me werk op ebay en had ik ze ook gevonden ! was zo gefocused op china shops dat ik ebay gewoon vergeten was hehe thnx iig !quote:Ik zocht bij Ebay op 'meme cover' en kwam toen al aardig wat tegen. Denk dus niet dat je zoveel research al gedaan hebt:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=meme+cover&_sacat=See-All-Categories
Succes ermee. Hier bestellen lijkt me makkelijker dan zelf maken bij de Hema o.i.d.![]()
Muziek installatie voor monkeybrain's fabriekmeisjesquote:![]()
![]()
, waarom duurt verzending uit China ook zo lang, ik wil bouwen.
![]()
![]()
Nee, niet hm3quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.
[..]
Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.
Is gwn aangeraden via het headphone buy topic van headfi.
Die van de hm3 is vergelijkbaar met de mc cript oid van Conrad. Geen ervaring mee though.![]()
O ja, daar ging ik vorige keer ook mee in de war, nu kan ik me het weer herinneren, dat waren die kanariegele bouwvakkersdingen.
Lol, nee die heb ik nu ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:
O ja, daar ging ik vorige keer ook mee in de war, nu kan ik me het weer herinneren, dat waren die kanariegele bouwvakkersdingen.
Andere Superlux.
Zal morgen wel eea posten erover, zit nu mobiel.![]()
Hoezo staat dit topic niet in mijn AT lijst? Meer mensen last van?
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt![]()
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
EDIT: Vinkje blijkbaar uit gekliktCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jawel hoor, die heb ik al thuis liggenquote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!![]()
![]()
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt
Dat zou pas handig zijnquote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...![]()
![]()
Je valt net buiten de top 5 posters, dus je hebt die knopjes niet.
Ff door blijven posten.
Zeker dat niet alleen de top1 die knopjes heeftquote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef shiznuts het volgende:
Je valt net buiten de top 5 posters, dus je hebt die knopjes niet.
Ff door blijven posten.?
![]()
http://dx.com/solar-power(...)p-black-81822?item=1
24 euro voor een drijvende fontein. En dan zinkt hij zodra hij in aanraking komt met een waterplant, vis of de zijkant van de vijver....![]()
Ohja. En zelfs in de volle zon is het waterstraaltje met horten en stoten, geen constante straal zoals beloofd. Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....![]()
![]()
![]()
Kun je er niet beter een paar kleine stukjes piepschuim onder plakken ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[ afbeelding ]
http://dx.com/solar-power(...)p-black-81822?item=1
24 euro voor een drijvende fontein. En dan zinkt hij zodra hij in aanraking komt met een waterplant, vis of de zijkant van de vijver....![]()
Ohja. En zelfs in de volle zon is het waterstraaltje met horten en stoten, geen constante straal zoals beloofd. Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....![]()
![]()
Tja, daarmee gaat hij niet beter spuiten. (insert: that's what she said joke)quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je er niet beter een paar kleine stukjes piepschuim onder plakken ofzo?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zaklamp er boven houden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, daarmee gaat hij niet beter spuiten. (insert: that's what she said joke)![]()
......eens kijken bij DX.com of ze die één hebben op zonne-energie!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Net de eerste 2 "pakketjes" (meer enveloppen namelijk) binnen gekregen.
Die ronde dingen komen uit Florida (16e gekocht), verzonden met USPS, vierkante plaatje wél uit China (ook de 16e). Dus in 8 dagen binnen; het kan wel snel!
Hoe groot is zoiets nou? Nou zo...klein:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 14 pakketjes te gaan![]()
Waarvan 2 nog niet besteld waaronder 1 uit Nederland...
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 24-04-2012 14:28:40 ]![]()
Weet iemand een goede autobieder?
Ik wil dan de laatste 10/5 seconden dan snel mijn bod doen namelijk, maar dat kan niet als ik op school zit..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
gixen.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef bobbernaut het volgende:
Weet iemand een goede autobieder?
Ik wil dan de laatste 10/5 seconden dan snel mijn bod doen namelijk, maar dat kan niet als ik op school zit..![]()
ik zoek een soort lamp dat als ik snachts op mijn reclamebord schijn, dat die goed leesbaar wordt.
bestaat er zo iets?
[ Bericht 80% gewijzigd door pazara op 24-04-2012 17:11:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Iemand91 het volgende:
Net de eerste 2 "pakketjes" (meer enveloppen namelijk) binnen gekregen.
Die ronde dingen komen uit Florida (16e gekocht), verzonden met USPS, vierkante plaatje wél uit China (ook de 16e). Dus in 8 dagen binnen; het kan wel snel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe groot is zoiets nou? Nou zo...klein:Met als doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 14 pakketjes te gaan![]()
Waarvan 2 nog niet besteld waaronder 1 uit Nederland...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Een helicopter met zijwieltjesquote:
Heb zojuist mijn eerste van de twee bestelde setjes oordopjes binnen gekregen (2x de AWEI ES800M).
Eentje op Ebay besteld en eentje bij MCBUB. volgens mij is de MCBub nu binnen (deze was ook nog iets goedkoper en een dag later besteld). de dopjes zijn op 16 april verzonden en dus in 8 dagen in NL aangekomen met Hong Kong post
Eerste indruk is zeer goed. Zeg maar indrukwekkend. Het geluid is mooier dan mijn Samsung dopjes die bij mijn Galaxy zaten en ook op mijn Laptop geven ze erg mooi geluid. De bas is aanwezig maar niet overheersend.
De dopjes werden geleverd in een bubbeltjes envenlop. De inhoud van een in hard plastic verpakt doosje waarin de dopjes zaten. Naast de dopjes werd ook nog een zakje meegeleverd waar de dopjes in kunnen worden bewaard. Hoewel al vaker langsgekomen (heb ze besteld op basis van dit topic) wilde ik vooral even laten weten dat ik er erg blij mee ben en dank dus aan diegene die mij hier op wezen!
Edit: voor wie ze zoekt hier de link: http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
[ Bericht 10% gewijzigd door secondant op 24-04-2012 20:48:56 (Link toevoegen) ]Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Fijn om te horen dat ze bevallen. Kan ze inderdaad iedereen aanraden.
Voor die prijs een waanzinnige topper.
Ja dahaaagg ik ga niet nog meer oortjes kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Fijn om te horen dat ze bevallen. Kan ze inderdaad iedereen aanraden.
Voor die prijs een waanzinnige topper.![]()
Heb er al teveelen bovendien kost het elke keer weer geld
![]()
![]()
't Is geen geld.
Wel als je elke keer een paar euro uitgeeft.quote:
Hoeveel had het bespaard als ik geen Paypal zou hebben en niet aan chinashopping deed.
Denk wel een paar honderd euro![]()
![]()
Maar dan had je al je spul met iDeal gekocht bij bijvoorbeeld Conrad, of je oortjes bij media markt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel als je elke keer een paar euro uitgeeft.
Hoeveel had het bespaard als ik geen Paypal zou hebben en niet aan chinashopping deed.
Denk wel een paar honderd euro
Dan was je meer kwijt!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee heur, want dan had ik maar 1 paar nodig gehad en al die onnodige dingen hier of op chinese webshops niet gezien. Je besteed meer aan onnodige dingen die je ziet dan dat je daadwerkelijk nodig hebt op deze manier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar dan had je al je spul met iDeal gekocht bij bijvoorbeeld Conrad, of je oortjes bij media markt.
Dan was je meer kwijt!![]()
Mijn pakketje van ebay zou dus na 7-14 werkdagen er zijn, 8e verzonden.
Dus dan zou ie eigenlijk nog voor vrijdag er zijn, dus vrijdag zeg maar?
Als ik m dan niet heb nog 1 weekje wachten of meteen iets sturen? (heb via paypal betaald)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Y so noob? Srsly. Moet uit China komen. Post. Hogere machten, geduld, jeweets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn pakketje van ebay zou dus na 7-14 werkdagen er zijn, 8e verzonden.
Dus dan zou ie eigenlijk nog voor vrijdag er zijn, dus vrijdag zeg maar?
Als ik m dan niet heb nog 1 weekje wachten of meteen iets sturen? (heb via paypal betaald)Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Je ziet het verkeerd. Je moet het beschouwen als ontwikkelingssamenwerking. Alsof je een microkrediet geeft. Je doet dus iets goeds voor de wereld en helpt mensen om op termijn ook net zoveel oordopjes te kopen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja dahaaagg ik ga niet nog meer oortjes kopen![]()
Heb er al teveelen bovendien kost het elke keer weer geld
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Ja weet ik, maar als een mail zegt 7/14 werkdagen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Y so noob? Srsly. Moet uit China komen. Post. Hogere machten, geduld, jeweets.
Ik wacht wel tot volgende week vrijdag!
is dat niet de bedoeling en zodoende de functionaliteit van elke lamp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef pazara het volgende:
ik zoek een soort lamp dat als ik snachts op mijn reclamebord schijn, dat die goed leesbaar wordt.
bestaat er zo iets?![]()
![]()
![]()
Ik wilde ook al zeggen 'ja, dat heet een lamp'...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat niet de bedoeling en zodoende de functionaliteit van elke lamp?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als een mail zegt 7/14 werkdagen..
Ik wacht wel tot volgende week vrijdag!Nogmaals... een ongebonden adviesdatum is wat anders dan hoe iets uitpakt.
Dat weet je nu toch ook wel eens. Kan er in 5 dagen zijn, kan anderhalve maand duren.
Zelf heb ik het weer voor elkaar gekregen twee pakketjes te missen.Morgen ophalen maar!
Wel zat er een PriceAngels (of was het Ahappydeal, die twee haal ik altijd door de war) Cokin P CPL Polarized filter bij de post.Maar die past dus niet in m'n 'geïnspireerde' Cokin P filterhouder. *zucht*.
Komt hier vaak in vlagen...
En dan denk je... nu heb ik alles al, komt er toch opeens iets voorbij of heb je opeens weer iets nodig...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hebben jullie hier ervaring met de wifi reapeater van BiC? Deze: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Ik zit namelijk bij mij thuis op zolder en mijn wifi is daar niet goed te ontvangen. Ik dacht misschien kan ik met een kastje zoals dit het netwerk goed doorgeven.![]()
Die is hier weleens genoemd maar is als het goed is uitverkocht (wanneer je 'em kopen wil daar).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
maar werkt het ook? Ook ik ben op zoek naar een goede Wifi versterker namelijkCashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Meende dat die dingen wel goed waren, maar heb er zelf geen..quote:Op woensdag 25 april 2012 08:24 schreef secondant het volgende:
maar werkt het ook? Ook ik ben op zoek naar een goede Wifi versterker namelijk
Even reclame maken voor het tablet topic:
Android tablet discussie topic #19 - Waar de prijzen beginnen te dalenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef RobertNL het volgende:
Ja, een goede camera is geen overbodige luxe
Weet dat het misschien niet helemaal aansluit op jou behoeftes, maar ik heb van de week gewoon een 2de router als accespoint op mijn bovenverdieping geplaatst.. zodoende ook bereik op de zolder dus ..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef v1tje het volgende:
Hebben jullie hier ervaring met de wifi reapeater van BiC? Deze: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Ik zit namelijk bij mij thuis op zolder en mijn wifi is daar niet goed te ontvangen. Ik dacht misschien kan ik met een kastje zoals dit het netwerk goed doorgeven.
maargoed dan moet je dus alwel een kabeltje ( die had ik al naar mijn normale PC) van je modem/router naar de bovenverdieping hebben liggen, en de meeste hebben dat juist niet
maar het is maar een tip, stel dat je nog een router over hebt, en al 1 vaste kabel naar boven bijvoorbeeld..
( mocht je meer info willen zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1260465// )
Ontopic:
ik meende dat ik hier iemand had gezien die zie digitale thermometer voor eten en zo nodig had?
kwam deze toevallig net tegen op de FB page van pandawill
http://www.pandawill.com/(...)rmometer-p41619.html
update: http://www.buyincoins.com(...)bq-product-1605.html
goedkoper bij BIC verkrijgbaar![]()
![]()
Als ik probeer de status te checken van mijn pakje uit China, krijg ik via http://intmail.183.com.cn/item/itemStatus.jsp geen engelse site meer te zien, hoe hard ik ook op English klik...
Zijn er nog andere sites om de status te checken?Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Uit de OP:quote:Op woensdag 25 april 2012 11:50 schreef Whiskers het volgende:
Als ik probeer de status te checken van mijn pakje uit China, krijg ik via http://intmail.183.com.cn/item/itemStatus.jsp geen engelse site meer te zien, hoe hard ik ook op English klik...
Zijn er nog andere sites om de status te checken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Iemand91 het volgende:
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mensen op ebay zijn net zo dom als marktplaats mensen..
Ipv snipen gaan ze 2 dagen voordat de bieding eindigt bieden..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Second that request..quote:Superlux staat bij audiofielen goed aangeschreven dus ben benieuwd hoe dit instapmodel (cheap trwns @ site waar je 'm besteld hebt!) bevalt. Heb nog geen seconde spijt gehad van mijn McCrypt van de Conrad. En wat Monkey zegt over de Brainwavz, lijkt idd te kloppen, schijnt vrij natuurgetrouw muziek weer te geven voor een mooie prijs, zonder bijv. de bas te laten overheersen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Tripod is binnen!!!
Nou ja, als je het psychologisch gaat bekijken, kun je mensen ook afschrikken door hen te overbieden en te laten denken dat jij een hoger maximum bod hebt en ze dus op moeten geven. En als je snipebod niet hoog genoeg is, krijg je 'em ook niet, terwijl je van te voren al een mooie max kunt instellen bij normaal bieden. Ik ga echt geen moeite doen voor een snipebot, vroeger was het handig, omdat je maximum bod destijds op dat moment ook meteen het bod was dat je uitbracht. Tegenwoordig als je 10,- euro wilt bieden, kun je 'em al voor 0,01 krijgen. Maakt denk ik dus geen fluit meer uit. Snipebots zijn zo 2007.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef bobbernaut het volgende:
Die mensen op ebay zijn net zo dom als marktplaats mensen..
Ipv snipen gaan ze 2 dagen voordat de bieding eindigt bieden..The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
11-Apr-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Apr-2012
14-Apr-2012 Netherlands Arrived and is being processed.
14-Apr-2012 Netherlands Pending customs inspection.
tering wat duurt dat lang.. Moeten al die douane honden eerst nog uitgelaten worden ofzo“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ik zit al 40 dagen te wachten op een pakketje van Focalprice, zal ik een PayPal claim indienen of heeft dat geen zin?![]()
http://www.dealextreme.co(...)s-netherlands-130601
http://www.dealextreme.co(...)s-netherlands-130495
2x een ta2024 besteld bij BIC.
Het einde naderde van mijn project.
+ en - verkeerd om aangesloten, versterker is nu kapot wegens polariteit.
Dus nu 2x een nieuwe, helaas wel wachten tot ik ze binnen heb en kan luisteren hoe het klinkt.![]()
Zijn hoge capaciteitsbatterijen uit China betrouwbaar?
Weet iemand een goede site met betrouwbare batterijen?![]()
www.aldi.nlquote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef nhero het volgende:
Zijn hoge capaciteitsbatterijen uit China betrouwbaar?
Weet iemand een goede site met betrouwbare batterijen?![]()
The item (RBxxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 24-Apr-2012
The item (RBxxxxxxxxxHK) was posted on 24-Apr-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
2 verschillende pakketjes, beide geven aan dat ze gisteren vanuit HongKong verzonden zijn maar de eerste lijkt wat sneller te zijn misschien?
Packagetrackr en de tracksite van HK-post geven beide bovenstaande status, maar packagetrackr heeft zo'n kaartje en die geeft bij de eerste wat anders aan:
Glitch of daadwerkelijk andere status?
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 25-04-2012 23:59:07 ]![]()
Heeft er nog iemand ervaringen met laptop cooling pads?
De van BuyInCoins zien er voor mij het interessants uit, iemand nog ervaringen met andere modellen?
http://www.buyincoins.com(...)/USB-Gadget/USB-Fan/Ja.![]()
Hier is ie overigens 5 dollar goedkoper http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef v1tje het volgende:
Ik zit namelijk bij mij thuis op zolder en mijn wifi is daar niet goed te ontvangen. Ik dacht misschien kan ik met een kastje zoals dit het netwerk goed doorgeven.Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Dat zou wel eens een naheffing kunnen wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
11-Apr-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Apr-2012
tering wat duurt dat lang.. Moeten al die douane honden eerst nog uitgelaten worden ofzo
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
http://news.softpedia.com(...)-ARM-PC-265628.shtml
Geweldig he!![]()
http://www.aliexpress.com(...)ice-wholesalers.html
Moet ik even goed kijken,lijkt me een koopje.![]()
![]()
mwoah dat zou dan de eerste zijn.. dus dat kan wel uit denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een naheffing kunnen worden
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Unbutu + XBMCquote:Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Geweldig he!![]()
Moet ik even goed kijken,lijkt me een koopje.?
Jup, that was me, en ik zat ook al die van BIC te begluren.. Alleen is er schijnbaar niemand met ervaringen. Ah well, gewoon maar es een keer bestellen. Is wel handig voor bijvoorbeeld tempura, waar je olie een bepaalde temperatuur nodig heeft voor je kan gaan frituren. Of voor een rollade of zo. Voor het geld best een optie om weer es wat te proberen daar vandaan. Heb het normaal niet zo op met "made in china" i.c.m. eten maar goed.. Bij de lokale marskramer kost een vergelijkbaar ding (analoog, meh) 15 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
Ontopic:
ik meende dat ik hier iemand had gezien die zie digitale thermometer voor eten en zo nodig had?
kwam deze toevallig net tegen op de FB page van pandawill
http://www.pandawill.com/(...)rmometer-p41619.html
update: http://www.buyincoins.com(...)bq-product-1605.html
goedkoper bij BIC verkrijgbaar
Heb je ook wel bij een Action/Xenox toch zeker voor max 3,- euro?
Vandaag die ultracheapo horloge 'sport silicon watch' binnengekregen. Mja, is meer een speelgoedhorloge dan een klokje dat je nu echt eens gaat dragen. Niet mijn ding.
Heb ook silicon bierdopjes besteld (slaat het niet zo snel dood en weet je welke van jou is).
Voor de verandering eens bij BangGood.
Kwam ze hier tegen, maar ik dacht '9 euro? Dat kan vast goedkoper!'. En tja, dat is dan vaak zo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Grapjas, bier moet je niet laten staan, dat is gewoon om op te drinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Heb je ook wel bij een Action/Xenox toch zeker voor max 3,- euro?
Vandaag die ultracheapo horloge 'sport silicon watch' binnengekregen. Mja, is meer een speelgoedhorloge dan een klokje dat je nu echt eens gaat dragen. Niet mijn ding.
Heb ook silicon bierdopjes besteld (slaat het niet zo snel dood en weet je welke van jou is).
Voor de verandering eens bij BangGood.
[ afbeelding ]
Kwam ze hier tegen, maar ik dacht '9 euro? Dat kan vast goedkoper!'. En tja, dat is dan vaak zo.(wel een leuk idee
besteld!)
Bier wil nog weleens verloren gaan als iemand weer dronken en klungelig een flesje omstoot.
En in de zomer bij het barbecueën wil je geen insecten die in je flesje kruipen.
En het slaat dus niet zo snel dood (wat dus inderdaad eigenlijk een loos argument is) en je hebt de kleurtjes: GODDOMME! ZITTE GIJ NOU MIJN BIER TE DRINKUH JONGUH?!
er is weer een pakketje van DX binnen gekomen die volgens de tracking al meer dan een week stil lag op een chinees international airport en waar ook geen destination info bij stond.. ze maken er een aardig zooitje van, maar de pakketjes komen in iedergeval aan :-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hier gaat het toch om?!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:31 schreef mickeyD het volgende:
bla bla bla maar de pakketjes komen in iedergeval aan :-)
zeker weten, maar dr zitten nogal wat newbee's hier, lezen ze ook dat t gewoon aankomt..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Anders krijg je van die vragen van: IS DX LEGIT??!!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef mickeyD het volgende:
zeker weten, maar dr zitten nogal wat newbee's hier, lezen ze ook dat t gewoon aankomt..
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef summer2bird het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73109.html?SSAID=465956
ik represent deze:
Ik heb gisteren deze bij de post afgehaald. De M705 is fantasties!
Ik had m'n vorige (zelfde) kapotgemaakt tijdens het reizen (scrollwheel).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn muis is beter dan die van jouw. Punt.![]()
You still got a lot to learn.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn muis is beter dan die van jouw. Punt.
omg epic failquote:
hey ben ook maar 14
en heb bijna vakantie
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901quote:Op donderdag 26 april 2012 16:53 schreef jopiede het volgende:
Binnenkort maar weer eens opzoek naar handige dingen voor de zomer, iemand nog iets gevonden?
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.quote:![]()
![]()
Memories!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901
voor 30 euro's ofzo koop je een Rasberry Pi ( tegen de tijd die weer normaal leverbaar is) en draai je daar XBMC erop..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.geen 1080P,
Was glitch denk ik, geen van de pakketjes heeft meer zo'n afbeelding/kaart erbij staan. Wel dat een van de pakketjes morgen pas verzonden gaat worden vanuit HongKong, waarbij dat pakketje juist een kaart heeft met een icoon van fabriek en HongKong airport, omgekeerde van de 1e afbeelding hierboven dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
The item (RBxxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 24-Apr-2012
The item (RBxxxxxxxxxHK) was posted on 24-Apr-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
2 verschillende pakketjes, beide geven aan dat ze gisteren vanuit HongKong verzonden zijn maar de eerste lijkt wat sneller te zijn misschien?
Packagetrackr en de tracksite van HK-post geven beide bovenstaande status, maar packagetrackr heeft zo'n kaartje en die geeft bij de eerste wat anders aan:
Glitch of daadwerkelijk andere status?![]()
Duurt lang, een andere order staat op Backorder en ik vrees dat die daar ook lááng op blijft staan
Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Geweldig he!![]()
Moet ik even goed kijken,lijkt me een koopje.Geduld, geduld geduld. Ik mag 'm voorlopig nog niet bestellen, laat staan ontvangenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor 30 euro's ofzo koop je een Rasberry Pi ( tegen de tijd die weer normaal leverbaar is) en draai je daar XBMC erop..![]()
M'n broer had overigens zo'n soort autolader, geeft z'n telefoon (HTC Sensation XE) aan dat het geen erkende oplader is, en dat hij een erkende autolader moet gebruiken, terwijl deze (maar dan van de Action) wel werkt.![]()
(en die ben ik dus nu kwijt
![]()
)
En Ebay-maitjesWordt je lekker gemaakt met IP-camera's voor $24.79...
...kijk je op de pagina's zelf (zwart en wit), blijkt het 24.79 POND te zijn, en dan ook nog 8.99 POND verzendkosten. Klootzakken!![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 26-04-2012 20:32:29 ]![]()
Je bent niet alleen; 37¤ bij DHL. Voor een bestelling van 57$ van http://arduino-direct.com/sunshop (+ 21$shipping)quote:Op donderdag 26 april 2012 16:11 schreef Fifut het volgende:
¤34 invoerheffing van FedEx gekregen voor die Brainwavz M2 oortjes....![]()
Maar op het eerste zicht mag ik niet klagen, bestelbon vermeldt 100 weerstanden van 100 ohm voor 1$; doos bevat er 2500 van 50 verschillende waarden.![]()
![]()
jup. tenzij je onder de 22 euro zit, dan ben je sowieso safe.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef monkeybrain het volgende:
DHL en FedEx zijn bijna gegarandeerd met een heffing. De volgende keer gewone post gebruikenThere are only 151 Pokémon.![]()
Neehoor. Kreeg vandaag een naheffing van 15 euro op een pakketje van 14 euro. Inklaringskosten 12,50 en 2,66 aan belasting. Is mijn eerste keer trouwens en misschien ook wel een keer logisch dat ze je er dan uitpikken.![]()
^^Da kan toch heul nietquote:Als u via internet goederen bestelt buiten de EU en de waarde daarvan hoger is dan ¤ 22, dan bent u douanerechten en omzetbelasting (BTW) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen verschuldigd. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer doet u weliswaar niet zelf, dat doet een koeriersbedrijf voor u, maar via hen zult u dan de verschuldigde douanerechten en belastingen moeten voldoen. Als de waarde ¤ 22 of lager is, is geen belasting verschuldigd. Voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette betaalt u altijd belasting.There are only 151 Pokémon.![]()
Dit lees ik op de site:
Hoeveel bedragen deze extra kosten?
De wettelijke geldende inklaringsprocedures verschillen voor EMS en overige postzendingen. Dit brengt verschillende kosten met zich mee. Voor EMS-zendingen bedragen de inklaringskosten ¤ 17,-. De inklaringskosten voor overige postzendingen bedragen ¤ 12,50.
Dus als je pakket onderschept word ben je dus zeker 12,50 euro lichter lijk ik hier uit te kunnen concluderen. Waar die belasting vandaan komt van 2,66 (:')) is mij onduidelijk. Zal ik een brief schrijven?![]()
die 2.66 is 19% belasting die je erover betaalt. Dat is opzich normaal, maar niet in jouw geval omdat dat niet zou moeten/van toepassing is op iets van 14 euro.There are only 151 Pokémon.![]()
Laatste 2 keer met DHL geen heffing gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef monkeybrain het volgende:
DHL en FedEx zijn bijna gegarandeerd met een heffing. De volgende keer gewone post gebruiken
Met de gewone post ga ik bij een klein pakket gewoon bezwaar aantekenen mocht ik een heffing krijgen. Slaat nergens op.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb ze gebeld en ze hadden ¤90 shipping cost gerekend (waar ik een deel over moest betalen) terwijl dat gratis was. Het wordt nu opnieuw nagelopen.![]()
Voor de mensen die een gamepad zoeken;
BIC heeft die goedkope goede gamepad nu ook draadloos (en ng steeds heel goedkoop)
http://www.buyincoins.com(...)1-product-14793.html
Vermoed dat het buiten het wireless feature evengoed zal zijn als degene die ik heb liggen van bic ( is ook met zo een klein blauw cd'tje).
En wtf BIC, bij new arrivals hopen wedding-dresses, wie koopt er in godsnaam zen trouwjurk bij BIC?![]()
![]()
![]()
Wat een lelijke controller zeg.. nee niets kan tippen tot nog toe aan de 4 euro controllers met draadquote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef jonasr het volgende:
Voor de mensen die een gamepad zoeken;
BIC heeft die goedkope goede gamepad nu ook draadloos (en ng steeds heel goedkoop)
http://www.buyincoins.com(...)1-product-14793.html
Vermoed dat het buiten het wireless feature evengoed zal zijn als degene die ik heb liggen van bic ( is ook met zo een klein blauw cd'tje).
En wtf BIC, bij new arrivals hopen wedding-dresses, wie koopt er in godsnaam zen trouwjurk bij BIC?![]()
![]()
en ik kan het weten, ik heb er tenslotte al meer dan 10 besteld![]()
![]()
Maww, trekt toch op ps3 bakje?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat een lelijke controller zeg.. nee niets kan tippen tot nog toe aan de 4 euro controllers met draad
en ik kan het weten, ik heb er tenslotte al meer dan 10 besteld
Heb zelf deze; (http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html)![]()
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten..quote:Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?
[..]
Geduld, geduld geduld. Ik mag 'm voorlopig nog niet bestellen, laat staan ontvangen![]()
M'n broer had overigens zo'n soort autolader, geeft z'n telefoon (HTC Sensation XE) aan dat het geen erkende oplader is, en dat hij een erkende autolader moet gebruiken, terwijl deze (maar dan van de Action) wel werkt.![]()
(en die ben ik dus nu kwijt
![]()
)
En Ebay-maitjesWordt je lekker gemaakt met IP-camera's voor $24.79...
[ afbeelding ]
...kijk je op de pagina's zelf (zwart en wit), blijkt het 24.79 POND te zijn, en dan ook nog 8.99 POND verzendkosten. Klootzakken!![]()
Vandaag nog 2 ip cam's geinstalleerd, mensen waren er zeer tevevreden over
XBMC is een mediaspeler applicatie zeg maar ( vergelijk het met een windows media center alleen dan grafisch veel mooier en meer functionaliteiten..)
XBMC kan je dus gewoon draaien op een normale pc..
echter kan je dus door middel van een hack die mediaspeler die word aangeboden flashen met een ander besturingssysteem ( ubuntu in dit geval..) ubuntu is dus een Opensource ( en tevens freeware) besturingssysteem die een tegenhanger is van Windows..
Op Ubuntu kan dus de applicatie XBMC draaien, zodoende kan je dus van die mediaspeler die wss een eigen (lelijke) firmware ( besturingsysteem) heeft, een grafisch zeer mooie mediaspeler maken!
De Raspberry pi (model B) is een computer ontwikkeld om kinderen te leren programmeren, de computer is zo groot als een creditkaart en kost nog geen 30 euro!
Er is nu gebleken dat de Raspberry pi ook XBMC kan draaien, en zodoende zou je dus voor 30 euro een kleine niet veel stroom trekkende grafisch goed uit ziende mediaspeler kunnen bouwen![]()
alleen is de raspberry zo'n succes, dat ze vrijwel nergens meer te verkrijgen zijn en je dus moet wachten op een 2de batch!
hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 26-04-2012 22:48:19 ]![]()
Die controller heb ik dus ook jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef jonasr het volgende:
[..]
Maww, trekt toch op ps3 bakje?
Heb zelf deze; (http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html), prima ding.. al heb ik mijne des tijd voor 4 euro van ebay gehaald
( en naar mijn weten zelfs nog voor minder
!)
![]()
Nja mijne was toen $5 geloof ik, coupon & toen was ie goedkoper/kortingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die controller heb ik dus ook ja, prima ding.. al heb ik mijne des tijd voor 4 euro van ebay gehaald
( en naar mijn weten zelfs nog voor minder
!)
.
Nja Ebay vs BIC. Bic is altijd razendsnel, kan wel eens tegenvallen via ebay.
![]()
Het is een mail van tomtom.com dat ook op Ebay(.co.uk) opereert. Niet veel kans van slagen dus; plus $24.75 / ¤18.70 is goedkoop natuurlijk, maar of ze hier blij gaan zijn als ik zoiets in de hal ga hangenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten.....
Trouwens, een hele tijd geleden waren die IP camera's ergens in de aanbieding en toen waren een aantal mensen hier die ze gekocht hadden. Welke prijs waren ze toen, weet iemand dat nog?Dit soort type camera's? Ergens lijkt me het ook wel interessant, kan misschien ook op m'n Qnap NAS aangesloten worden i.c.m. Surveillance Station. Moet nog 'ns uitzoeken of dat ook op een USB-stick aan de Qnap kan, omdat ik geen zin heb om de 2 HDD"s 24/7 te laten draaien...quote:Vandaag nog 2 ip cam's geinstalleerd, mensen waren er zeer tevevreden overXBMC ken ik, 't is alleen dat ik de laatste dagen wat mee zit te spelen, want die Raspberry Pi koop ik ook zodra ik het kan met dit doel (achterop de tv plakken, voeding via USB, ethernetkabel die nu in de tv zit in de Pi en dan idd XBMC, lijkt me heerlijk, ook met IceFilms (als ik dat aan de gang krijg)quote:XBMC is een mediaspeler applicatie zeg maar ( vergelijk het met een windows media center alleen dan grafisch veel mooier en meer functionaliteiten..)
XBMC kan je dus gewoon draaien op een normale pc..Zie bovenstaande.quote:echter kan je dus door middel van een hack die mediaspeler die word aangeboden flashen met een ander besturingssysteem ( ubuntu in dit geval..) ubuntu is dus een Opensource ( en tevens freeware) besturingssysteem die een tegenhanger is van Windows..
Op Ubuntu kan dus de applicatie XBMC draaien, zodoende kan je dus van die mediaspeler die wss een eigen (lelijke) firmware ( besturingsysteem) heeft, een grafisch zeer mooie mediaspeler maken!
[quote]
Een goede mediaplayer voor $70 dus.
[quote]
De Raspberry pi (model B) is een computer ontwikkeld om kinderen te leren programmeren, de computer is zo groot als een creditkaart en kost nog geen 30 euro!
Er is nu gebleken dat de Raspberry pi ook XBMC kan draaien, en zodoende zou je dus voor 30 euro een kleine niet veel stroom trekkende grafisch goed uit ziende mediaspeler kunnen bouwen![]()
alleen is de raspberry zo'n succes, dat ze vrijwel nergens meer te verkrijgen zijn en je dus moet wachten op een 2de batch!quote:hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 27-04-2012 00:58:41 ]![]()
Deze veiligheidsspelden zijn hier per 20 pack te koop. Weet iemand een website waar het gewoon per pak te koop is?![]()
Veiligheidsspelden? Waarom haal je die niet gewoon bij een Action/HEMA/Zeeman/Wibra/e.d.?
En anders heb je www.chinaprices.us (en Ebay) hè, om op zoektermen als 'safe pin' te zoeken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb daar al gekeken, dit model hebben ze helaas niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Veiligheidsspelden? Waarom haal je die niet gewoon bij een Action/HEMA/Zeeman/Wibra/e.d.?
En anders heb je www.chinaprices.us (en Ebay) hè, om op zoektermen als 'safe pin' te zoeken.![]()
Inderdaadquote:Het is krachtiger dan de RPi,want deze heeft A8 Cortex 1.2 GHz.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?![]()
![]()
Thanks, but no thanksquote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901![]()
![]()
Krachtiger is nooit weg, maar hij is niet zo goedkoop, klein en zo'n grote userbase als de Pi hèquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Het is krachtiger dan de RPi,want deze heeft A8 Cortex 1.2 GHz.![]()
Morgen maar 'ns in de action kijken of ze daar USB autoladers hebben die het wél doen.
En heeeel misschien toch maar een mailtje naar Tomtop voor de IP camera.![]()
![]()
Zo dan... vandaag een ebayhorloge van drie euro binnen gekregen. Wat een prul zeg. Puur plastic, en dat adverteren ze met stainless steel e.d.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Ziet er leuk uit, maar voor dat geld is het dus geen echte Rapeyou Rapoo maar kuch 'geïnspireerd' op. Trouwens bijzonder om te zien dat Alternate tegenwoordig ook rapoo zooi verkoopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef summer2bird het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73109.html?SSAID=465956
![]()
http://www.alternate.nl/h(...)13&cat2=486&cat3=000Heeft je TV powered USB of ga je dit anders fixen? Wel interessant als projectje though, dacht dat Raspberry Pi weer een "build a budget pc so third world country children can get an edjukeesjuh and take our jooowbs!!11!"-projectje was.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
XBMC ken ik, 't is alleen dat ik de laatste dagen wat mee zit te spelen, want die Raspberry Pi koop ik ook zodra ik het kan met dit doel (achterop de tv plakken, voeding via USB, ethernetkabel die nu in de tv zit in de Pi en dan idd XBMC, lijkt me heerlijk, ook met IceFilms (als ik dat aan de gang krijg)
[..]
Ben benieuwd naar je voortgang mocht je er aan beginnen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
Wat ik gisteren binnen kreeg.
[ afbeelding ]
Klein offer om te zorgen dat Mario en Luigi bij je uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een collectie vleesetende planten, vandaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klein offer om te zorgen dat Mario en Luigi bij je uit de buurt blijven.![]()
![]()
Kan helaas niet in de handleiding van de tv terugvinden hoeveel de USB-poort kan leveren, maar ik weet wel (na ervaring) dat het een 2.5" HDD van m'n oude laptop met een USB-kabel/poort kan voeden en data overzetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:47 schreef neo2000 het volgende:
Heeft je TV powered USB of ga je dit anders fixen? Wel interessant als projectje though, dacht dat Raspberry Pi weer een "build a budget pc so third world country children can get an edjukeesjuh and take our jooowbs!!11!"-projectje was.
Ben benieuwd naar je voortgang mocht je er aan beginnen.
Maar ik lees net dat de B-versie 700mA vereist; USB is universeel gelimiteerd op 500mA @ 5V(De A-versie werkt met 500mA, maar heeft geen ethernet, RAM is geloof ik verhoogd naar zelfde hoeveelheid als de B-versie (genoeg voor XBMC).
Maar blijkbaar gaat het dan zo niet werken helaas, of ik moet een Y-kabel regelen waarbij ik beide USB-poorten van de tv zou gebruiken, dan zou het wel moeten werken.
EDIT: geinige foto's van de lichtbundel van een Cree zaklamp bij Dinodirect![]()
![]()
y kabeltje werd nog wel eens bij externe hdd's geleverd vroeger. Ik las hetzelfde dus was al benieuwd. Niet dat het in mijn geval uit zou maken, tv heeft immers geen USB.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan helaas niet in de handleiding van de tv terugvinden hoeveel de USB-poort kan leveren, maar ik weet wel (na ervaring) dat het een 2.5" HDD van m'n oude laptop met een USB-kabel/poort kan voeden en data overzetten.
Maar ik lees net dat de B-versie 700mA vereist; USB is universeel gelimiteerd op 500mA @ 5V(De A-versie werkt met 500mA, maar heeft geen ethernet, RAM is geloof ik verhoogd naar zelfde hoeveelheid als de B-versie (genoeg voor XBMC).
Maar blijkbaar gaat het dan zo niet werken helaas, of ik moet een Y-kabel regelen waarbij ik beide USB-poorten van de tv zou gebruiken, dan zou het wel moeten werken.
Volgens mij is idd enige evrschil wat ik zo las de kloksnelheid, zou ik zeker voor een B variant gaan gezien prijsverschil. Mochten ze ooit wer leverbaar worden. Ook misschien grappig als simpel 'servertje', alhoewel de kracht toch echt bij video decoding ligt als ik het zo lees. (van de site: That is, graphics capabilities are roughly equivalent to Xbox 1 level of performance. Overall real world performance is something like a 300MHz Pentium 2, only with much, much swankier graphics.)
ZOMG pentium 2.Maar we gaan offtopic.
Zojuist besteld:
Autel MaxiScan® MS309
http://www.auteltech.com/ms309.htm
[ Bericht 39% gewijzigd door Goddelijker op 27-04-2012 12:28:41 ]![]()
Nog iets gehoord van die ip cams? Voor 25 USD wil ik er ook wel eenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten..
Vandaag nog 2 ip cam's geinstalleerd, mensen waren er zeer tevevreden over
XBMC is een mediaspeler applicatie zeg maar ( vergelijk het met een windows media center alleen dan grafisch veel mooier en meer functionaliteiten..)
XBMC kan je dus gewoon draaien op een normale pc..
echter kan je dus door middel van een hack die mediaspeler die word aangeboden flashen met een ander besturingssysteem ( ubuntu in dit geval..) ubuntu is dus een Opensource ( en tevens freeware) besturingssysteem die een tegenhanger is van Windows..
alleen is de raspberry zo'n succes, dat ze vrijwel nergens meer te verkrijgen zijn en je dus moet wachten op een 2de batch!
hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je isvoor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Al acht dagen aan het wachten maar mijn McBub order is nog steeds niet verzonden. Is dit gebruikelijk?![]()
Alles kan, je bent nooit iets zeker met Chinashopping.
Maar je kunt wel altijd proberen verhaal te halen, hoe het nu zit, of er al een beetje schot in de zaak zit?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik denk dat je mij bedoeld. Ik wil best een mail sturen naar de Ebay-store/Tomtom.com of ze wat kunnen doen/aanbieding hebben, maar ik geef je weinig kans op slagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
Nog iets gehoord van die ip cams? Voor 25 USD wil ik er ook wel een
EDIT: Heb 'm maar - via Ebay - een mailtje gestuurd hoe dat zit; of hij nog zo'n IP-camera kan aanbieden voor $24.79 totaal.
Overigens heb ik weer een pakketje binnenStaat op "Gift" en "Value: $10". Ja, per stuk!
![]()
Had ik express de order in 2en opgesplitst; pleuren die lolbroeken alsnog alle 6 ESC's bij elkaar in; dat maakt dus $59.94.Nou ja, in ieder geval nog een pakketje dat door de douane is geglipt, hoewel dit niet zo gek was; 't is licht en klein.
De controller ben ik bang voor, en ook de motors enigszins...
(Heb er maar een liniaal bijgelegd om een idee te geven van hoe groot het spul is; of beter gezegd; hoe klein.)
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 27-04-2012 20:50:50 ]![]()
omg die wil ik ook!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]waarvandaan? Peter piranha
@ fifut, duurde bij mij 5 dagen bij mcbub, maar heb er verder geen ervaring mee.There are only 151 Pokémon.![]()
Die 'gift' is inmiddels zou oud als de weg naar Methusalem. Beter doen ze 'small parts', of 'accessories' of zoiets. Volgens mij is dat veel minder opzichtig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeld. Ik wil best een mail sturen naar de Ebay-store/Tomtom.com of ze wat kunnen doen/aanbieding hebben, maar ik geef je weinig kans op slagen.
EDIT: Heb 'm maar - via Ebay - een mailtje gestuurd hoe dat zit; of hij nog zo'n IP-camera kan aanbieden voor $24.79 totaal.
Overigens heb ik weer een pakketje binnenStaat op "Gift" en "Value: $10". Ja, per stuk!
![]()
Had ik express de order in 2en opgesplitst; pleuren die lolbroeken alsnog alle 6 ESC's bij elkaar in; dat maakt dus $59.94.Nou ja, in ieder geval nog een pakketje dat door de douane is geglipt, hoewel dit niet zo gek was; 't is licht en klein.
De controller ben ik bang voor, en ook de motors enigszins...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(Heb er maar een liniaal bijgelegd om een idee te geven van hoe groot het spul is; of beter gezegd; hoe klein.)Maar goed. Weer onder de radar gevlogen dit keer dus.
Nu maar hopen dat de rest een beetje vlotjes en ongecheckt binnenkomt.
Ebay/Ali/ChiPri zoeken op 'mario plant' of zoiets voor de hand liggends (vb).quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omg die wil ik ook!waarvandaan? Peter piranha
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 27-04-2012 15:50:45 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op facebook stond dat verschillende dingen van MP4nation zijn weer in de aanbieding via onderandere de Beta's via Amazon.CO.UK voor 9.50pond
kijk op http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=24598![]()
Dr was toch iets met die amazon acties; dacht te hebben gelezen dat verzending naar NL dan niet mogelijk was ofzo ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:19 schreef Boppos het volgende:
Op facebook stond dat verschillende dingen van MP4nation zijn weer in de aanbieding via onderandere de Beta's via Amazon.CO.UK voor 9.50pond
kijk op http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=24598![]()
Fuck man. Net mijn Brainwavz Beta binnengekregen, perfect geluid op mijn MP3-speler, maar op mijn Galaxy S is het zwaar kut. Stom genoeg is het geluid wel goed als ik de multifunctionele knop op de afstandbediening ingedrukt houd.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik had gisteren mijn alphas binnen, en jahoor geen geluid uit het rechter oortje, dat is al de zoveelste keer dat dat gebeurt en nu willen ze weer dat ik hem op stuurquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck man. Net mijn Brainwavz Beta binnengekregen, perfect geluid op mijn MP3-speler, maar op mijn Galaxy S is het zwaar kut. Stom genoeg is het geluid wel goed als ik de multifunctionele knop op de afstandbediening ingedrukt houd.![]()
Hoi, heb 2 IP camera's nodig, met nightvision.
Ik zag deze:
http://www.ebay.com/itm/w(...)y=&item=330575654146
En ik ken deze nog:
http://lightake.com/detai(...)k_Camera_Black-48067
En onze dealXTREMER:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358Prijs scheelt denk ik wel wat. Welke zou ik moeten nemen? Kom er niet uit,
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?![]()
Petey Piranha @ Focalpricequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omg die wil ik ook!waarvandaan? Peter piranha
@ fifut, duurde bij mij 5 dagen bij mcbub, maar heb er verder geen ervaring mee.![]()
die 2de heb ik er dus nu 4 van.. werken prima!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hoi, heb 2 IP camera's nodig, met nightvision.
Ik zag deze:
http://www.ebay.com/itm/w(...)y=&item=330575654146
En ik ken deze nog:
http://lightake.com/detai(...)k_Camera_Black-48067
En onze dealXTREMER:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358Prijs scheelt denk ik wel wat. Welke zou ik moeten nemen? Kom er niet uit,
En je hebt geluk; ze zijn momenteel ook nog eens in de aanbieding bij MP4nation:
http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html
52,50$!! ( beste prijs van aller drie ook nog!)
en naar mijn weten is er ook nog in de OP een kortingscoupon voor MP4Nation die je kan gebruiken.. heb je hem nog goedkoper!![]()
Wowww, thanks! Ik had al een x contact met je opgenomen, ja: Ik heb er maar 3 besteld!
De coupon in de TS is verlopen, maar deze werkt wel:
fb2012fiver
5% korting! , net als de oude TS-coupon.
Downstar, ik laat het je nog weten of alles werkt, :p Wel geinige dingetjes. 3 stuks voor 120 euro dus. Bye!DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?![]()
Die coupon op die hoesjes van mp4nation, TOP! thanks. Heb dr al 1, is echt leer (echt echt ja) en is een superhoesje. Gebruik hem welliswaar voor mn desire Z, maar denk dat er best meer mensen kunnen zijn die deze hoesjes kunnen gebruiken :-) (en zeker voor $1)![]()
Iquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dr was toch iets met die amazon acties; dacht te hebben gelezen dat verzending naar NL dan niet mogelijk was ofzo ?quote:tems: £9.50
Postage & Packing: £4.01
Total before VAT: £13.51Wellicht op Aliexpress nog iets goedkoper (met DHL shipping)quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
die 2de heb ik er dus nu 4 van.. werken prima!
En je hebt geluk; ze zijn momenteel ook nog eens in de aanbieding bij MP4nation:
http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html
52,50$!! ( beste prijs van aller drie ook nog!)
en naar mijn weten is er ook nog in de OP een kortingscoupon voor MP4Nation die je kan gebruiken.. heb je hem nog goedkoper!Verder een nette prijs (en lange actie, was 3 wk geleden ook al).
De 720P ip camera is onderweg, moest hem toch halen van een kennis (vond het een ramp)
Je heb zo'n kabeltje nodig...quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck man. Net mijn Brainwavz Beta binnengekregen, perfect geluid op mijn MP3-speler, maar op mijn Galaxy S is het zwaar kut. Stom genoeg is het geluid wel goed als ik de multifunctionele knop op de afstandbediening ingedrukt houd.
Neem deze: http://www.buyincoins.com(...)le-product-8684.html
[ Bericht 11% gewijzigd door thecuriousone op 27-04-2012 19:28:24 (linkje naar BIC) ]jaja, en azo...![]()
Waarom hebben ze wat ik wil hebben niet op ebay maar wel op alibaba waar je minstens 200 van moet kopen..
Vanavond op Ned 3, 21:20 - 22:30 uur: Nep!Weet niet of ik dit hier nou moet posten of nietquote:Documentaireserie. Owen Schumacher gaat op zoek naar alles wat nep is in de wereld om ons heen. Van de grootste kunstvervalsingen tot de nep-iPods uit China en van de Olympische sportvrouwen die geen vrouwen waren tot de vervalsing van de Hitler dagboeken. Wat is er nog echt in de wereld om ons heen? Waarom vinden we originaliteit zo belangrijk? Wat motiveert vervalsers en waarom wil de mens bedrogen worden? En vanwaar onze sympathie voor de vervalser? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen reist Owen in deze serie naar Duitsland, Engeland, Italië en China om te spreken met vervalsers, deskundigen en gedupeerden....
EDIT: laat maar; 't gaat over fotografie vanavond...![]()
kreeg 2x een foutmelding toen ik wou bestellen bij focalderde keer lukte opeens wel. Hopelijk is mijn order goed doorgekomen
There are only 151 Pokémon.![]()
Kijk is of je niet 3 keer tzelfde heb besteld!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zou voor de iets duurdere variant gaan.. of van PC een chinees merkquote:Heb je meer kans op succes dan bij z'n na-maak product
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Linky??quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat een lelijke controller zeg.. nee niets kan tippen tot nog toe aan de 4 euro controllers met draad
en ik kan het weten, ik heb er tenslotte al meer dan 10 besteld![]()
Ik heb nog steeds een LCD Display nodig voor mijn Dell Streak..Maar overal is ie al out of stock.. Ennu..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
http://support.euro.dell.(...)cs=nldhs1&l=nl&s=dhsquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog steeds een LCD Display nodig voor mijn Dell Streak..Maar overal is ie al out of stock.. Ennu..?
En/of Ebay selles een berichtje sturen of ze weten wanneer deze wel weer beschikbaar is oid.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Thanx voor de tip. Maar wat doet dat kabeltje waardoor het wel werkt, en kan ik de brainwavz dan ook gebruiken om te bellen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Je heb zo'n kabeltje nodig...
Neem deze: http://www.buyincoins.com(...)le-product-8684.htmlCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Mailtje terug:quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat je mij bedoeld. Ik wil best een mail sturen naar de Ebay-store/Tomtom.com of ze wat kunnen doen/aanbieding hebben, maar ik geef je weinig kans op slagen.
EDIT: Heb 'm maar - via Ebay - een mailtje gestuurd hoe dat zit; of hij nog zo'n IP-camera kan aanbieden voor $24.79 totaal.Helaasquote:Sorry, maybe our system made some mistake, send the wrong information to you.
We so appreciate your inquiry, but the offer is too lower, we cannot accept it.
Hope you understand.![]()
![]()
quote:Doe ze een offer voor iets onder de normale prijs als compensatie
Voor de liefhebber er is op dit moment een Failbood RUSH!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat is zo rush nou weer?
Ik heb vandaag een pakketje gekregen van mcbub maar product is helaas defect, nu heb ik dat al een keer eerder gehad, en toen heb ik het teruggestuurd en uiteindelijk niks weer van gehoord.
Hoe kan ik dit nu via paypal goed terug claimen?![]()
Geld is overgemaakt op paypal
Die ga ik kopen
http://www.ebay.com/itm/D(...)a62429#ht_1415wt_952
Voor de poezels
Twiddel![]()
hmm chinese zaadjes voor de katten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:21 schreef summer2bird het volgende:
Geld is overgemaakt op paypal
Die ga ik kopen
http://www.ebay.com/itm/D(...)a62429#ht_1415wt_952
Voor de poezels
is dat wel veilig, van die chinese plantjes?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mwah, zo'n IP cam kost zo'n $50, dus zelfs met korting wordt dat teveel een duur grapje. Heb 'm niet nodig, maar voor $25 had ik het natuurlijk wel gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]Doe ze een offer voor iets onder de normale prijs als compensatie
Voor de liefhebber er is op dit moment een Failbood RUSH!
Voor de liefhebber; de shop heet "Tomtop", heb daar ooit op hun Ebaystore een remote shutter voor m'n SLR gekocht, daarom kreeg ik ook dat mailtje van hun.
Overigens, m'n ouders hebben net besloten dat ik maar de overstap op Ziggo Alles-in-1 moest regelen dus goede China tablets worden ook nóg interessanter (tv kijken op tablet)![]()
![]()
Is catnip zaadjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm chinese zaadjes voor de katten?
is dat wel veilig, van die chinese plantjes?
Dat is een plant waar ze helemaal high van worden
Bestaat hier in nederland ook een spray en kruidenspeeltjes en zakjes van
Twiddel![]()
haha ik weet wat catnip is hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is catnip zaadjes.
Dat is een plant waar ze helemaal high van worden
Bestaat hier in nederland ook een spray en kruidenspeeltjes en zakjes vanheb zelf ook een poezelmauw!
maar durf jij die chinese zaadjes aan je kat te geven?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Soundmagic pl50 binnen, eerste indruk is heel goed![]()
Ik zal straks wel wat meer laten zien. De pasvorm is fantastisch en ze zijn super klein. Hele heldere weergave (balanced armature) dus ongeschikt voor de verrotte oren van Shiz die alleen maar lage bas kunnen waarnemenDe kabel is wel behoorlijk slecht omdat deze krul geheugen heeft, hopelijk trekt dat weg.
![]()
De zaadjes niet!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha ik weet wat catnip is hoor!heb zelf ook een poezelmauw!
maar durf jij die chinese zaadjes aan je kat te geven?
Ik ga het tot een plantje kweken en dan voor de poezen zetten en kijken wat ze ermee doen
Dan moet ik denk ik wel wachten tot het plantje in bloei staat
Twiddel![]()
Ja, dit is zo iets wat je 1 keer gebruikt en daarna in de weg ligt. Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef summer2bird het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://www.dealextreme.co(...)b-optical-mouse-2695![]()
http://dx.com/chic-chefs-(...)ves-set-3-pack-44523
Besteld, beetje laat voor moederdag, maar het gaat om het idee toch
?
http://www.tinydeal.com/k(...)3-p-53770.html?bp=85
Ik vraag mij af, is dit over-ear?
En het is geen namaak toch?
Twiddel![]()
Geen namaakquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef summer2bird het volgende:
En het is geen namaak toch?kanen is een Chinees merk
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:59 schreef monkeybrain het volgende:
Soundmagic pl50 binnen, eerste indruk is heel goed![]()
Ik zal straks wel wat meer laten zien. De pasvorm is fantastisch en ze zijn super klein. Hele heldere weergave (balanced armature) dus ongeschikt voor de verrotte oren van Shiz die alleen maar lage bas kunnen waarnemenDe kabel is wel behoorlijk slecht omdat deze krul geheugen heeft, hopelijk trekt dat weg.
Zo ver ik weet is een kleurenschema overnemen nog geen namaak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef summer2bird het volgende:
En het is geen namaak toch?
Leek me ook al niet.
zo slecht is het toch niet gesteld met tenga ik bedoel die egg's waren een groot suces waarom zou dit meuk zijn dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou voor de iets duurdere variant gaan.. of van PC een chinees merkHeb je meer kans op succes dan bij z'n na-maak product
BAM dit is 3KB![]()
Als je spekoren hebt gaan ze waarschijnlijk op je oren staan. Het gat is duidelijk te groot voor een officiële on-ear maar weer vrij klein voor over-ear.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef summer2bird het volgende:
En het is geen namaak toch?![]()
Ach, moederdag 2013 moet nog wel lukken met dx.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:17 schreef RobertNL het volgende:
http://dx.com/chic-chefs-(...)ves-set-3-pack-44523
Besteld, beetje laat voor moederdag, maar het gaat om het idee toch
?
Wat is er mis mee? Ik heb er een van Barca voor mijn broertjes verjaardag besteld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef Koen. het volgende:
Ik heb mijn EK shirt van TinyDeal binnen. Geen aanrader.![]()
Ja, snap ik maar dat is wel te verwachten voor een shirtje + broekje voor ¤9. Nike logo's etc. zitten er toch wel gewoon op?![]()
Ja. Maar de stof is echt heeeeeeel dun. Je kijkt er door heen. Verder komen er draadje uit de 'logo's'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:52 schreef Fifut het volgende:
Ja, snap ik maar dat is wel te verwachten voor een shirtje + broekje voor ¤9. Nike logo's etc. zitten er toch wel gewoon op?![]()
sws namaak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik heb er een van Barca voor mijn broertjes verjaardag besteld.wss wel maar mag niet want namaak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:52 schreef Fifut het volgende:
Nike logo's etc. zitten er toch wel gewoon op?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
is kijken of ik iets kan kopen -wat ik totaal niet nodig heb- op ebay voor 0.70$free shipping haha
-edit-
shit he, bijna een 3m iphone cable gewonnen met bieden!
[ Bericht 31% gewijzigd door bobbernaut op 28-04-2012 17:56:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Pakketjes man is langsgeweest toen ik net even weg was:
1 motor met accessory pack en 8 11x4.7 propellors. Als ze dát als in zo'n grote doos doen, m'n kamer ligt straks vol met dozen en spul![]()
Klein spul trouwens, die motors zijn maar een paar centimeter "groot".![]()
Overigens; zou ik nog sponsorgelden van hen kunnen vragen als ik de hexa volplak met die stickers?![]()
![]()
yey weer een update!
en dat 2e is een nee
weet iemand of sweet16 een beetje discreet verzend.
[ Bericht 10% gewijzigd door Loll op 28-04-2012 18:35:54 ]BAM dit is 3KB![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:21 schreef Loll het volgende:
weet iemand of sweet16 een beetje discreetbesteld?
anywaaays
http://www.ebay.com/itm/N(...)44599#ht_6012wt_1094
kan ik dit gewoon bestellen zonder invoerrechten etc? Douanekosten enzo?
-edit-
vieze autobieders...
had bijna gewonnen (had de laatste 3 seconden snel gebied) ben ik opeens overboden.. -___-
[ Bericht 7% gewijzigd door bobbernaut op 28-04-2012 18:34:42 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
maar, sexspeeltjes uit china kopen?quote:
1. chemisch much?
2. duurt ook 4 weken totdat je m kan gebruikenkan je m beter ergens kopen bij een winkel zelf..
Maaaaarr ik denk dat het gewoon zo geel envelopje is, maar ik zou niet weten wat er op zou staan..
Pleasure egg for him $4.69 ?of gewoon present?
1: tenga is goed en lekker
2: er moet gwn op staat present of gift
3:ik ook nog mijn rechter hand dus 4 weken w8ten nu problemoBAM dit is 3KB![]()
Het begint nu wel heel erg op een SC te lijken, post dan gewoon niks...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
anywaaays
http://www.ebay.com/itm/N(...)44599#ht_6012wt_1094
kan ik dit gewoon bestellen zonder invoerrechten etc? Douanekosten enzo?
-edit-
vieze autobieders...
had bijna gewonnen (had de laatste 3 seconden snel gebied) ben ik opeens overboden.. -___-
Verder weet jij nu ook wel dat alles onder de ¤23 meestal niks hoeft te betalen. + dat het een klein ding is en de kwaliteit is prut![]()
![]()
Solly.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:50 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het begint nu wel heel erg op een SC te lijken, post dan gewoon niks...
Verder weet jij nu ook wel dat alles onder de ¤23 meestal niks hoeft te betalen. + dat het een klein ding is en de kwaliteit is prut
Ja dat wist ik wel, maar misschien omdat het een groot pakketje is
Bij DX declareerden ze het als ''Healthcare goods'' laatst eens iets voor een verjaardag van een vriend besteldquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:43 schreef Loll het volgende:
1: tenga is goed en lekker
2: er moet gwn op staat present of gift
3:ik ook nog mijn rechter hand dus 4 weken w8ten nu problemo
Dan ben je de enige geloof ik.
Ik heb nu die ik daarvoor besteld heb om, bevalt altijd nog prima die 'weIJLeer'.
Holy moly, gister iets besteld bij focalprice, vandaag een mail dat ie geshipped is.
Nice
Vind je hem niks dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef shiznuts het volgende:
Dan ben je de enige geloof ik.
Ik heb nu die ik daarvoor besteld heb om, bevalt altijd nog prima die 'weIJLeer'.![]()
Weet niet wie er een heli aan het bouwen was, maar bij BIC hebben ze nu heli-onderdelen @ new products.![]()
Iemand91quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef Miniem het volgende:
Weet niet wie er een heli aan het bouwen was, maar bij BIC hebben ze nu heli-onderdelen @ new products.
en, weird much?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-3551.html
http://www.ebay.com/itm/2(...)ee802#ht_2745wt_1094
ebay is 4 (!!!!!!) cent duurder!!!Wel handig zo lange kabel!
Denk dat ik m ga bestellen, iemand ervaring er mee?
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copterquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:15 schreef Iemand91 het volgende:
Pakketjes man is langsgeweest toen ik net even weg was:
![]()
Maar hoeveel gaat dat geintje ongeveer kosten? Ik krijg wel kriebels als ik alle onderdeeltjes zie, hebbuh![]()
![]()
heel veel!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copter![]()
Maar hoeveel gaat dat geintje ongeveer kosten? Ik krijg wel kriebels als ik alle onderdeeltjes zie, hebbuhIk wou er ook al aan beginnen maar toen ik de prijs hoorde..
2 jaar geleden had ik bij DX zo'n vlijmscherp legermes bestelt, toen wist ik nog niet dat die illegaal waren (heb hem ondertussen al niet meer)
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?![]()
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copter![]()
Maar hoeveel gaat dat geintje ongeveer kosten? Ik krijg wel kriebels als ik alle onderdeeltjes zie, hebbuh![]()
Ik kom er in een eigen topic wel op terugIk heb namelijk nog niet álles besteld.
Helaas moest ik vanmiddag ervaren dat m'n geliefde Kanen KM-928 aan zijn einde is, linkerkant hapert. (Je moet je hoofd zo draaien, de kabels zo leggen om er nog geluid aan die kant te krijgen. Je kent het wel)
Dus m.b.v. Shiz' oordopjes lijst maar eens wat nieuws uitzoeken in die prijscategorie. (+/- $10 of toch maximaal zo'n $20). Altijd leuk werk dat oordopjes uitzoeken![]()
![]()
De pas hier besproken ES800M, de SoundMAGIC PL30 , SoundMAGIC MP21, PL21 of nog geheel wat anders.
Vind een vol, warm geluid met goede (maar niet overheersende) bass zeker aangenaam, luister vooral naar muziek van Dire Straits, Mark Knopfler, Eric Clapton, instrumentaal dus. Geen/nauwelijks pop, laat staan 'steviger materiaal'.
Maar of ik ook maar het geringste verschil merk tussen dit spul
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 28-04-2012 21:27:09 ]![]()
De douane is strenger geworden, dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
2 jaar geleden had ik bij DX zo'n vlijmscherp legermes bestelt, toen wist ik nog niet dat die illegaal waren (heb hem ondertussen al niet meer)
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?
En messen zijn toch legaal?
Volgens mij zijn ze legaal, maar niet als t vlindermessen etc zijn
Deze was hetquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De douane is strenger geworden, dat sowieso.
En messen zijn toch legaal?
Volgens mij zijn ze legaal, maar niet als t vlindermessen etc zijn
Sneed bijna mijn eigen vingertop er af![]()
![]()
Dan staat zo'n apparaat de hele dag te loeien omdat overal wel wat metaal in zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?We leven van invoer/uitvoer in dit land, als je alles wilt controleren kun je 16 miljoen mensen werk geven en sloop je de economie.
Wij 21% BTW betalen en jij hexacopters bouwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.![]()
![]()
![]()
hmm ik weet niet of die legaal is..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Deze was het
[ afbeelding ]
Sneed bijna mijn eigen vingertop er af
een mesgedeelte boven X cm is niet legaal, moet je ff kijken op t internet.
iemand had laatst wel een uitgebreide post erover gemaakt..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dacht dat per 1 mei alles illegaal wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm ik weet niet of die legaal is..
een mesgedeelte boven X cm is niet legaal, moet je ff kijken op t internet.
iemand had laatst wel een uitgebreide post erover gemaakt..![]()
owhja idd..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dacht dat per 1 mei alles illegaal was
maar t was toch alleen illegaal als je het makkelijk kon pakken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
tering wat duurt dat lang.. Moeten al die douane honden eerst nog uitgelaten worden ofzoNu moest ik eerst nog op zoek naar een pin automaat en die man maar wachten
[ Bericht 0% gewijzigd door RanTheMan op 29-04-2012 01:25:46 ]“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Soms ontvangen mensen ook gewoon een 1:1 lijkende BBGun of een aansteker met aanstekervloeistof er al in, wat niet mag. Het checken is niet heel uitvoerig. Er zijn massa's post die dagelijks binnenkomen, zit ook veel metaal bij, dat kunnen mensen nooit zelf checken. Dus computers en steekproeven, maar er kan in feite dus best aardig wat doorglippen. Bovendien zijn, zoals gezegd, niet alle messen illegaal, hangt af van klapbaarheid, lengte/breedte, snijkanten en dergelijke. Je kunt ook een legaal mes hebben, maar als je die bij je hebt op een locatie waar de autoriteit vind dat er dreiging vanuit kunt gaan en je hem op zak hebt om mocht het zover komen iemand anders er wat mee aan te doen, dan is het bezit wel illegaal en ben je 'em kwijt. Er zijn steden met een mesverbod in de (binnen)stad, maar ook bij voetbalwedstrijden e.d. wordt een legaal mes uiteraard in beslag genomen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:
andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
Dat is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dacht dat per 1 mei alles illegaal wasWissik niks van, zal eens kijken wat er veranderen gaat.
'k Zou je de ES800M van harte aanbevelen. De Beta's van Brainwavz zijn ook een leuke optie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.![]()
Ik kom er in een eigen topic wel op terugIk heb namelijk nog niet álles besteld.
Helaas moest ik vanmiddag ervaren dat m'n geliefde Kanen KM-928 aan zijn einde is, linkerkant hapert. (Je moet je hoofd zo draaien, de kabels zo leggen om er nog geluid aan die kant te krijgen. Je kent het wel)
Dus m.b.v. Shiz' oordopjes lijst maar eens wat nieuws uitzoeken in die prijscategorie. (+/- $10 of toch maximaal zo'n $20). Altijd leuk werk dat oordopjes uitzoeken![]()
![]()
De pas hier besproken ES800M, de SoundMAGIC PL30 , SoundMAGIC MP21, PL21 of nog geheel wat anders.
Vind een vol, warm geluid met goede (maar niet overheersende) bass zeker aangenaam, luister vooral naar muziek van Dire Straits, Mark Knopfler, Eric Clapton, instrumentaal dus. Geen/nauwelijks pop, laat staan 'steviger materiaal'.
Maar of ik ook maar het geringste verschil merk tussen dit spulTering, wat had je wel niet besteld dan? Een realdoll?quote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....Nu moest ik eerst nog op zoek naar een pin automaat en die man maar wachten
Iemand91 maak dit dan!
http://hackaday.com/2012/(...)f-flying-without-pc/Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Brainwavz Beta zijn echt da bomb. Vorige maand waren ze maar ¤ 18,00 bij Mp4nation.
Blijft kut dat ze niet zonder ingrepen werken op mijn Android-telefoon.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik had ze zelfs voor 13 euro 4 weken geleden.quote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Brainwavz Beta zijn echt da bomb. Vorige maand waren ze maar ¤ 18,00 bij Mp4nation.
Blijft kut dat ze niet zonder ingrepen werken op mijn Android-telefoon.
Denk dat ze gisteren afgeleverd waren, want er zat een briefje in de bus met aangetekende zending die ik moet afhalen bij het postkantoor. (kan weinig anders zijn dan de beta's.)
Le watch.![]()
![]()
¤ 13,- waren die zonder mic en remote volgens mij. Ik heb ze met besteld. Of niet?quote:Op zondag 29 april 2012 10:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had ze zelfs voor 13 euro 4 weken geleden.
Denk dat ze gisteren afgeleverd waren, want er zat een briefje in de bus met aangetekende zending die ik moet afhalen bij het postkantoor. (kan weinig anders zijn dan de beta's.)
Le watch.
[ afbeelding ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik heb ze ook met, 18 usd waren ze.quote:Op zondag 29 april 2012 10:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
¤ 13,- waren die zonder mic en remote volgens mij. Ik heb ze met besteld. Of niet?![]()
Ohja. Dat klopt. Je hebt gelijk, ¤ 13,00.quote:
Ik wilde ze dus gebruiken op mijn Galaxy S, maar dat werkt niet omdat Samsung een andere TRRS-indeling heeft. Nu schijnen er adapterkabeltjes te zijn.
http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htm
Weet iemand of dit werkt en zo ja, of die in China ergens te vinden zijn? Tot nu toe alleen een leverancier in Amerika gevonden die er 10 dollar voor vraagt....
Edit: Deze zou het wel eens kunnen zijn, maar shipped niet naar Nederland:
http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=110781130946
[ Bericht 4% gewijzigd door Hoppahoppa op 29-04-2012 10:57:18 ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Nee.quote:De prijs/kwaliteit daarvan is weinig geld - weinig moeite gedaan in fabricatie. Zo goedkoop als de pest ziet 'ie er in het echt uit en voelt 'ie aan. Dat heb ik al meermaals anders beleefd met horloges die voor weinig geld, verrassend goede kwaliteit boden.
De Beta is in de aanbieding bij Amazon.co.uk (dus ook naar NL). Alleen qua verzendkosten dan geloof ik niet bijster interessant meer? Keine Ahnung. Moet je ff kieken. Is in ieder geval snel binnen dan. Heb mét en zónder mic. Werken prima. Super fit voor in je oren.Fijne bass, maar ook super detail.
Ik vind het best een tof horloge.quote:Op zondag 29 april 2012 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Nee.De prijs/kwaliteit daarvan is weinig geld - weinig moeite gedaan in fabricatie. Zo goedkoop als de pest ziet 'ie er in het echt uit en voelt 'ie aan. Dat heb ik al meermaals anders beleefd met horloges die voor weinig geld, verrassend goede kwaliteit boden.
![]()
Tikt alleen wat harder![]()
![]()
rekeninetje noem je datquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....Nu moest ik eerst nog op zoek naar een pin automaat en die man maar wachten
ik zou echt zwaar pissed zijn.
Ik heb deze besteld naar aanleiding van de goede review in het reviewtopic:
http://www.buyincoins.com(...)26-product-5114.html
Zijn er meer mensen met dit ding?![]()
ik dacht dat 1 iemand die wel besteld had!quote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb deze besteld naar aanleiding van de goede review in het reviewtopic:
http://www.buyincoins.com(...)26-product-5114.html
Zijn er meer mensen met dit ding?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geinstein...quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik dacht dat 1 iemand die wel besteld had!quote:naar aanleiding van de goede review in het reviewtopicThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 07:18 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou je de ES800M van harte aanbevelen. De Beta's van Brainwavz zijn ook een leuke optie.quote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Blijft kut dat ze niet zonder ingrepen werken op mijn Android-telefoon.De ES800M of de duurdere Brainwavz Beta dus. Ik denk dat ik de eerste maar neem. Die zouden dus beter zijn als m'n huidige Kanen KM-928.quote:Op zondag 29 april 2012 10:52 schreef shiznuts het volgende:
De Beta is in de aanbieding bij Amazon.co.uk (dus ook naar NL). Alleen qua verzendkosten dan geloof ik niet bijster interessant meer? Keine Ahnung. Moet je ff kieken. Is in ieder geval snel binnen dan. Heb mét en zónder mic. Werken prima. Super fit voor in je oren.Fijne bass, maar ook super detail.
Geinig idd. Lijkt me pas pielen met solderen e.d. Een glider met een spanwijdte van 2 meter o.i.d. lijkt me ook wel geinig (daar kun je echt kilometers ver mee vliegenquote:Op zondag 29 april 2012 10:21 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand91 maak dit dan!
http://hackaday.com/2012/(...)f-flying-without-pc/)
Maar eerst m'n huidige maar 'ns de lucht in krijgen.![]()
![]()
Is er ook een quadcopter sim?
Heb je iemand in je omgeving die rc vliegt?
Dat is ook nog een horde opzich...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.ebay.com/itm/A(...)8e70ef#ht_5868wt_952
Deze maar eens bestellen.
Aangezien de mijne bijna dood is
En het is goedkoper dan in een winkel
Edit:
Gekocht.
Voor 6,85 euro
[ Bericht 11% gewijzigd door summer2bird op 29-04-2012 19:32:11 ]Twiddel![]()
Ik hoop dat je een goede inboedel- en brandschadeverzekering hebt.
Wat dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat je een goede inboedel- en brandschadeverzekering hebt. [ afbeelding ]
Twiddel![]()
Het zal niet de eerste keer zijn dat een stroomadapter/omvormer/accu begint te roken/explodeert... Het is en blijft China. Die fabrikanten hebben schijt aan de westerse keurmerken en eisen, dus veilig zijn ze niet bepaald.
Oh kut
Nou ja, ik laat die dingen toch nooit in de stekkerdoos als ik weg ben.
Hopelijk valt het mee
Twiddel![]()
Ach, hier is al jaren een Chinese adpater in gebruik. Werkt prima voor 5 euro... De vorige Chinese begaf het wel inderdaad, maar die deed gewoon ineens niets meer. Helaas geen spectaculaire ontploffingen en zoquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een stroomadapter/omvormer/accu begint te roken/explodeert... Het is en blijft China. Die fabrikanten hebben schijt aan de westerse keurmerken en eisen, dus veilig zijn ze niet bepaald.
Don't let my username fool you...![]()
Mja, persoonlijk waag ik het er lekker niet op, cheapo merkloze non-OEM elektrische laadtoestanden uit China. But to each their own.Het hoeft natuurlijk niet fout te gaan... per se.
- Bijna nieuw topic, wel een leuke TT ervan maken, hè mensen. -The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
och jah, van die 81 euro waren 17 euro een soort van gemaakte kosten.. Voor de rest was het nog altijd een schijntje tav de waarde van het pakket.. Dus het kon wel uit....quote:Op zondag 29 april 2012 13:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
rekeninetje noem je datik zou echt zwaar pissed zijn.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ach, alsof die bij de "grote fabrikanten" uit andere fabrieken komen...quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Mja, persoonlijk waag ik het er lekker niet op, cheapo merkloze non-OEM elektrische laadtoestanden uit China. But to each their own.Het hoeft natuurlijk niet fout te gaan... per se.
- Bijna nieuw topic, wel een leuke TT ervan maken, hè mensen. -Don't let my username fool you...![]()
Jazeker.
(Wel uit China, dat dan verder wel...)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft iemand wel eens wifi antenne's uit China gehaald?
Ik ben hier bezig met routers/switches e.d. vanwege overstappen van providers en d'r komt straks waarschijnlijk een router met verwijderbare antenne's (TP-Link TL-WR1043ND). Nu leek het mij best wel geinig om bijvoorbeeld 3 van deze erop te schroeven.
Oh, en ik moet de ES800M nog bestellen
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 30-04-2012 00:58:49 ]![]()
Does gauw braaf dan.quote:Op maandag 30 april 2012 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, en ik moet de ES800M nog bestellen![]()
en jij gelooft die crap die ze daar noemen?quote:Op maandag 30 april 2012 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand wel eens wifi antenne's uit China gehaald?
Ik ben hier bezig met routers/switches e.d. vanwege overstappen van providers en d'r komt straks waarschijnlijk een router met verwijderbare antenne's (TP-Link TL-WR1043ND). Nu leek het mij best wel geinig om bijvoorbeeld 3 van deze erop te schroeven.
[ afbeelding ]
Oh, en ik moet de ES800M nog bestellen![]()
ik lees: WIFI 12 DBI 2.4GHZ BULLSHIT ANTENNA RP SMA WIRELESS WLAN
HOE kan een antenne zonder stroom nou versterken.. believe me, dr zit niet meer in dan in t origineel: stukkie koperdraadLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Sorryquote:![]()
Zal ik morgen doen baas
Beetje inlezen in de materie kan ook geen kwaad hè. Dat werkt wel degelijk, een mogelijkheid die misschien straks ook in m'n hexa gaat voor grotere range. Idd, het is in feite een stukkie koperdraad.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef mickeyD het volgende:
[..]
en jij gelooft die crap die ze daar noemen?
ik lees: WIFI 12 DBI 2.4GHZ BULLSHIT ANTENNA RP SMA WIRELESS WLAN
HOE kan een antenne zonder stroom nou versterken.. believe me, dr zit niet meer in dan in t origineel: stukkie koperdraad
Zo'n antenne straalt als een horizontale donut, antenne staat dan rechtop in dat gat.
Simpel gezegd: hoe hoger de dBi, hoe platter die donut maar wel een grotere diameter.
Ik zou het ook zelf kunnen maken, genoeg DIY-guides op internet, maar dit is natuurlijk wel gewoon netjes met omhulsel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: