Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af isquote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef bobbernaut het volgende:
zozo! helaas geen topic voor gemaakt?
Heb trouwens mijn Superlux binnen.quote:
The fuck is dat??quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.
Oh ja, glad vergeten. Tof!quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.quote:
Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af is
[..]
Heb trouwens mijn Superlux binnen.
Morgen er eens lekker voor gaan zitten.
haha ja toevalig keek ik vanavond nog even op me werk op ebay en had ik ze ook gevonden ! was zo gefocused op china shops dat ik ebay gewoon vergeten was hehe thnx iig !quote:Ik zocht bij Ebay op 'meme cover' en kwam toen al aardig wat tegen. Denk dus niet dat je zoveel research al gedaan hebt:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=meme+cover&_sacat=See-All-Categories
Succes ermee. Hier bestellen lijkt me makkelijker dan zelf maken bij de Hema o.i.d.
Muziek installatie voor monkeybrain's fabriekmeisjesquote:
Nee, niet hm3quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.
[..]
Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.
Lol, nee die heb ik nu ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:
O ja, daar ging ik vorige keer ook mee in de war, nu kan ik me het weer herinneren, dat waren die kanariegele bouwvakkersdingen.
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
Hoezo staat dit topic niet in mijn AT lijst? Meer mensen last van?
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt
Jawel hoor, die heb ik al thuis liggenquote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
Hoezo staat dit topic niet in mijn AT lijst? Meer mensen last van?
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt
Dat zou pas handig zijnquote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...
Zeker dat niet alleen de top1 die knopjes heeftquote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef shiznuts het volgende:
Je valt net buiten de top 5 posters, dus je hebt die knopjes niet.
Ff door blijven posten.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....
Kun je er niet beter een paar kleine stukjes piepschuim onder plakken ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[ afbeelding ]
http://dx.com/solar-power(...)p-black-81822?item=1
24 euro voor een drijvende fontein. En dan zinkt hij zodra hij in aanraking komt met een waterplant, vis of de zijkant van de vijver....![]()
Ohja. En zelfs in de volle zon is het waterstraaltje met horten en stoten, geen constante straal zoals beloofd. Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....
Tja, daarmee gaat hij niet beter spuiten. (insert: that's what she said joke)quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je er niet beter een paar kleine stukjes piepschuim onder plakken ofzo?
Zaklamp er boven houden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, daarmee gaat hij niet beter spuiten. (insert: that's what she said joke)
......eens kijken bij DX.com of ze die één hebben op zonne-energie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 14 pakketjes te gaan![]()
Waarvan 2 nog niet besteld waaronder 1 uit Nederland...
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 24-04-2012 14:28:40 ]
gixen.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef bobbernaut het volgende:
Weet iemand een goede autobieder?
Ik wil dan de laatste 10/5 seconden dan snel mijn bod doen namelijk, maar dat kan niet als ik op school zit..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Iemand91 het volgende:
Net de eerste 2 "pakketjes" (meer enveloppen namelijk) binnen gekregen.
Die ronde dingen komen uit Florida (16e gekocht), verzonden met USPS, vierkante plaatje wél uit China (ook de 16e). Dus in 8 dagen binnen; het kan wel snel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe groot is zoiets nou? Nou zo...klein:Met als doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 14 pakketjes te gaan![]()
Waarvan 2 nog niet besteld waaronder 1 uit Nederland...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Een helicopter met zijwieltjesquote:
Ja dahaaagg ik ga niet nog meer oortjes kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Fijn om te horen dat ze bevallen. Kan ze inderdaad iedereen aanraden.
Voor die prijs een waanzinnige topper.
Wel als je elke keer een paar euro uitgeeft.quote:
Maar dan had je al je spul met iDeal gekocht bij bijvoorbeeld Conrad, of je oortjes bij media markt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel als je elke keer een paar euro uitgeeft.
Hoeveel had het bespaard als ik geen Paypal zou hebben en niet aan chinashopping deed.
Denk wel een paar honderd euro
Nee heur, want dan had ik maar 1 paar nodig gehad en al die onnodige dingen hier of op chinese webshops niet gezien. Je besteed meer aan onnodige dingen die je ziet dan dat je daadwerkelijk nodig hebt op deze manier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar dan had je al je spul met iDeal gekocht bij bijvoorbeeld Conrad, of je oortjes bij media markt.
Dan was je meer kwijt!
Y so noob? Srsly. Moet uit China komen. Post. Hogere machten, geduld, jeweets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn pakketje van ebay zou dus na 7-14 werkdagen er zijn, 8e verzonden.
Dus dan zou ie eigenlijk nog voor vrijdag er zijn, dus vrijdag zeg maar?
Als ik m dan niet heb nog 1 weekje wachten of meteen iets sturen? (heb via paypal betaald)
Je ziet het verkeerd. Je moet het beschouwen als ontwikkelingssamenwerking. Alsof je een microkrediet geeft. Je doet dus iets goeds voor de wereld en helpt mensen om op termijn ook net zoveel oordopjes te kopen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja dahaaagg ik ga niet nog meer oortjes kopen![]()
Heb er al teveelen bovendien kost het elke keer weer geld
Ja weet ik, maar als een mail zegt 7/14 werkdagen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Y so noob? Srsly. Moet uit China komen. Post. Hogere machten, geduld, jeweets.
is dat niet de bedoeling en zodoende de functionaliteit van elke lamp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef pazara het volgende:
ik zoek een soort lamp dat als ik snachts op mijn reclamebord schijn, dat die goed leesbaar wordt.
bestaat er zo iets?
Ik wilde ook al zeggen 'ja, dat heet een lamp'...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
is dat niet de bedoeling en zodoende de functionaliteit van elke lamp?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als een mail zegt 7/14 werkdagen..
Ik wacht wel tot volgende week vrijdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |