Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af isquote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef bobbernaut het volgende:
zozo! helaas geen topic voor gemaakt?
Heb trouwens mijn Superlux binnen.quote:
The fuck is dat??quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.
Oh ja, glad vergeten. Tof!quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn China project nadert zijn einde![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort alles solderen.
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.quote:
Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neuh, post nog wel wat foto's van het verloop als hij af is
[..]
Heb trouwens mijn Superlux binnen.
Morgen er eens lekker voor gaan zitten.
haha ja toevalig keek ik vanavond nog even op me werk op ebay en had ik ze ook gevonden ! was zo gefocused op china shops dat ik ebay gewoon vergeten was hehe thnx iig !quote:Ik zocht bij Ebay op 'meme cover' en kwam toen al aardig wat tegen. Denk dus niet dat je zoveel research al gedaan hebt:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=meme+cover&_sacat=See-All-Categories
Succes ermee. Hier bestellen lijkt me makkelijker dan zelf maken bij de Hema o.i.d.
Muziek installatie voor monkeybrain's fabriekmeisjesquote:
Nee, niet hm3quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inbouwspeakers. East Coast Customs Chinastyle. Jwt.
[..]
Ah, Superlux/HM3. Do lets us know howz yu likiez.
Lol, nee die heb ik nu ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:
O ja, daar ging ik vorige keer ook mee in de war, nu kan ik me het weer herinneren, dat waren die kanariegele bouwvakkersdingen.
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
Hoezo staat dit topic niet in mijn AT lijst? Meer mensen last van?
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt
Jawel hoor, die heb ik al thuis liggenquote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Duidelijk, je hebt nog geen écht chinese webshops topic varkentje gekocht hé?!
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef Fifut het volgende:
Hoezo staat dit topic niet in mijn AT lijst? Meer mensen last van?
EDIT: Vinkje blijkbaar uit geklikt
Dat zou pas handig zijnquote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De stamgasten mogen users het topic uitkicken...
Zeker dat niet alleen de top1 die knopjes heeftquote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef shiznuts het volgende:
Je valt net buiten de top 5 posters, dus je hebt die knopjes niet.
Ff door blijven posten.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb dealxtreme maar een berichtje gestuurd dat ik het een zinloze geldverkwitsing vindt. Ben benieuwd hoe ze reageren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |