abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:51:11 #276
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_110563538
Wie heeft er ervaring met budgetgadgets.com? Beetje betrouwbare toko?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_110564514
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb er wel ervaring mee, vrijwel hetzelfde als de andere Chinese webshops

alleen zijn ze vaak niet te goedkoopste, en hebben ze niet een extreem uitgebreid assortiment.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:48:28 #278
367872 Ryan93
live it big
pi_110565579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef Mikkie het volgende:
al meerdere keren wat dingentjes besteld , idd niet het goedkoopste / Grootste asortiment maar vind ze zeker wel snel werken , meestal wel binnen 10 a 14 dagen je paketje binnnen en het word goedverpakt :) !
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:49:45 #279
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_110571099
Ah thanks. Had een paar specifieke dingen gevonden die ik niet zo snel bij anderen gevonden kreeg en was allemaal voor niet veel geld, dus weinig zin ook om voor een paar duppies voordeel nog verder te zoeken :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_110588075
Weer pakketje binnen van DHgate, gisteren dan dit waren mijn horloges ;D
  zaterdag 21 april 2012 @ 11:38:10 #281
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110588424
nog steeds aan het wachten op mn tripod.. zou binnen 7-14 WERKdagen er zijn, 8e verzonden.
dus ik krijg m wss over een weekje! :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:26:23 #282
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110589699
'Zou'... :P Het is en blijft Chinashopping, dus ga van verzenden uit van 2 á 3 weken. Kan ook makkelijk een maand duren. Uitzonderingen zijn veel sneller of langzamer dan dat. Daar kun je leuk uitspraken over doen, maar een tripod van een euro ofzo wordt niet verzonden per express tracked shipping van UPS/FedEx, dus aan beweringen heb je niks. Als je verwacht dat iets later komt, kan het alleen maar meevallen. ;) Sowieso hebben ze die vast ook bij de Action voor 0,99 ct ofzo, zoals ik 'em hier al in verschillende shops daarvoor zag (Allerlei / Kik).

Zal eens kijken wat de site uitleest bij m'n TinyDeal trackingnummer, niet dat ik er wijzer van zal worden. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:30:18 #283
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110589769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:
'Zou'... :P Het is en blijft Chinashopping, dus ga van verzenden uit van 2 á 3 weken. Kan ook makkelijk een maand duren. Uitzonderingen zijn veel sneller of langzamer dan dat. Daar kun je leuk uitspraken over doen, maar een tripod van een euro ofzo wordt niet verzonden per express tracked shipping van UPS/FedEx, dus aan beweringen heb je niks. Als je verwacht dat iets later komt, kan het alleen maar meevallen. ;) Sowieso hebben ze die vast ook bij de Action voor 0,99 ct ofzo, zoals ik 'em hier al in verschillende shops daarvoor zag (Allerlei / Kik).

Zal eens kijken wat de site uitleest bij m'n TinyDeal trackingnummer, niet dat ik er wijzer van zal worden. :+
ik heb er 4$ voor gedokt :')
maar ik heb via ebay besteld, en ik kreeg een mailtje dat ie over 7-14 werkdagen binnen zou moeten zijn.
met ebay kan je toch ook na 45 dagen je geld terugvragen?
of was dat met paypal?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:38:11 #284
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110589957
Als je met Paypal op Ebay hebt betaald, wat ik verwacht, wel ja (moet je moneytransfers doorvoeren naar een Western Union banknummer zou dat natuurlijk anders liggen :P ).

De druk op handelaren op Ebay is groter zelfs dan een willekeurige webshops. Voornamelijk omdat mensen feedback kunnen achterlaten en een webshops graag met een marge van 2% op de 100% positieve feedback blijft. Zijn er teveel claims dan worden ze onderzocht en in sommige gevallen zelfs gebannen van het gebruik van Paypal wat vaak tot sluiting leidt van hun Ebaystore. Ze baten er dus bij elke deal met een klant zo snel mogelijk achter de rug te hebben (snelheid), ze adequaat te woord te staan (klantvriendelijkheid) en oplossingen te bieden om claims te voorkomen. Iets wat het aan sommige Chinese webshops weleens wil ontbreken. :+

Dus dat je niet veilig zou zijn op Ebay is een mythe... uiteraard zolang je veilige betaalmiddelen gebruikt.

En $4,- ? Had je beter moeten zoeken... deze bijvoorbeeld um 99 ct. Of een of andere BIC-zijtak.
Nou ja, het was dus zo makkelijk als op 'tripod' zoeken op chinaprices.us.
Lightinthebox bijvoorbeeld: http://www.lightinthebox.(...)m-Tripod_p91067.html en BIC dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 21-04-2012 12:44:21 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:31:08 #285
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110591215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Kan ook ophouden met zeuren! *O*

(Werd bezorgd door pakketdienst; ons huisnummer stond er niet op)

Dus voor $5.58 / ¤4.26 een horloge 9200km verzonden en vervolgens nog aangeboden door pakketdienst (i.p.v. postbode) _O-
Ik heb mijne (wit, heb al andere zwarte) ook binnengekregen vandaag, volgens Chinese tracking 14e uit China gegaan dus nog wel best snel gegaan.
Het trieste is eigenlijk dat dat horloge bij mij ook echt als aangetekende zending aankwam, voor 4,26 euro een horloge uit China incl. aangetekende verzending, terwijl als je zelf iets aangetekend gewoon in en naar Nederland wil versturen het al 8,05 euro is :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:33:59 #286
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110591296
Ja, het blijft verbazingwekkend. Het gaat in principe over dezelfde kanalen - and then some - maar is veel goedkoper. 8)7 Ein Wahnsinn, ich sag's dir!
pi_110593409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er nog nieuwe indrukwekkende aerial video's zoals deze?

CineStar 3 Axis Gimbal door tabb firchau
Ies natuurlijk wel een bizargave hobby om richting zoiets in het kleins te werken. :D
Gruwelijk vet, lijkt me echt vet om zo bijv over vanalles heen te vliegen wat normaal nooit lukt, ook wel vet om boven festivals ofzo te filmen
pi_110593698
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hij maakt een hexacopter, en nu heeft ie allemaal motortjes en ontvanger etc gekocht! :D
:Y Alles is verzonden, behalve een pakketje met 1 motor + motor accessoires en 16AWG kabel (dat laatste product staat op backorder).
Verder moet ik nog uit Hongkong een controlboard met USB-stick (om board te programmeren) en wat 3.5mm / 4mm bullet connectors bestellen.
Uit Duitse warehouse nog 5000mAh LiPo batterij (paar dollar duurder dan uit Hongkong maar gegarandeerd geen douane-shit en snel binnen; daarom bestel ik die later want als ik nog geen copter gebouwd heb, wat doe ik dan met een accu?) en uit Nederlandse webshop nog een vracht bouten/moeren (nooit geweten dat die best duur zijn :{ ). Ik hoop dat eind volgende week de eerste pakketjes binnen druppelen (zal wel Ebay worden). Zodra ik wat binnen heb zal ik topic aanmaken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er nog nieuwe indrukwekkende aerial video's zoals deze?

CineStar 3 Axis Gimbal door tabb firchau
Ies natuurlijk wel een bizargave hobby om richting zoiets in het kleins te werken. :D
Verwacht er niet te veel van hè! Mijn totale budget (hoewel al vreselijk overschreden :X ) is maar een fractie van dat soort professionals. Plus sommigen hebben wel 'big cojones' om een Red Epic camera van enkele $10.000-en eronder te hangen. Wel machtig interessant wereldje (Filmcamera's, SLR-videografie; aerial-videografie)

jep; ondertekende heeft verkeerde studie gekozen ;(

quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Gruwelijk vet, lijkt me echt vet om zo bijv over vanalles heen te vliegen wat normaal nooit lukt, ook wel vet om boven festivals ofzo te filmen
Daar moet je wel mee oppassen; 't zou niet de eerste keer zijn dat zo'n multirotor naar beneden komt donderen van (soms meer dan honderd) meter hoogte. ;)
Maar gelukkig wonen wij hier aan een uitgestrekt stuk grasland; dus alle ruimte om te oefenen. :P

On-topic: een broer wil ook wel een autolader voor z'n telefoon; ik heb net gekeken dat z'n (Samsung Galaxy S Plus) 230 volt lader een output van 5volt, .7A heeft. Ik heb onderstaande splitter met een output van 2x 5 volt, 0.5A.

Werkt prima, maar ik ging altijd van 1A output uit, waar hebben julllie de beste ervaringen mee? Want meer ampere is sneller opladen maar ook nog wel goed/veilig? (zowel dat het China-kwaliteit is en goed voor de telefoon)
pi_110593812
heb vaak gehoord dat er redelijk goede scheerapparaten zijn op focalprice, iemand een linkje of ervaring?
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:57:08 #290
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110593819
Moet je geen gyro hebben?
pi_110594106
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je geen gyro hebben?
Als je bedoelt dat de multicopter horizontaal moet blijven: ja, dat doet de control board: die bezit 3 gyro's.
Als je het over een camera-gyro spul hebt:
M'n budget is nu al schromelijk overschreden, dus daar begin ik niet aan.
Of en als ik er ooit een camera onder ga hangen ga ik wel nadenken over een gimbal; vaak uitgevoerd met pan/tilt mogelijkheid.
Maar een goede camera daarvoor heb ik trouwens ook niet; ik zou er hooguit een telefoon onder kunnen hangen aangezien mijn SLR (Canon 350D) geen filmmogelijkheden heeft.

Overigens zullen (als ik het goed heb) de motors maximaal zo'n 7.4KG kunnen tillen, maar je gaat uit van de helft (zal ik in het topic later wel uitleggen), dus zo'n 3.7 vlieggewicht. Ding zal zelf tussen de 1.5 en 2kg uitkomen dus ik zou er maximaal nog zo'n kilo aan spul onder kunnen hangen.

Dat is de verwachting though, praktijk kan nog anders uitvallen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:12:13 #292
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110594362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat de multicopter horizontaal moet blijven: ja, dat doet de control board: die bezit 3 gyro's.
Of en als ik er ooit een camera onder ga hangen ga ik wel nadenken over een gimbal; vaak uitgevoerd met pan/tilt mogelijkheid.
Maar een goede camera daarvoor heb ik trouwens ook niet; ik zou er hooguit een telefoon onder kunnen hangen aangezien mijn SLR (Canon 350D) geen filmmogelijkheden heeft.

Overigens zullen (als ik het goed heb) de motors maximaal zo'n 7.4KG kunnen tillen, maar je gaat uit van de helft (zal ik in het topic later wel uitleggen), dus zo'n 3.7 vlieggewicht. Ding zal zelf tussen de 1.5 en 2kg uitkomen dus ik zou er maximaal nog zo'n kilo aan spul onder kunnen hangen.

ja ik bedoelde idd voor de multicopter ;)
1 KG tillen?!
kan je leuke dingetjes mee doen! :D
bijvoorbeeld een simpele pocketcam onder laten hangen! :D

hoeveel kost alles in totaal ongeveer? inc accu afstandsbediening en ontvanger?
pi_110594367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik ben best benieuwd :P
pi_110594536
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk een copter en geen blimp?
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:26:07 #295
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110594932
En waarom geen quadcoper?
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:26:40 #296
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110594956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk een copter en geen blimp?
Een 'blimp' is misschien smooth en stiller, maar het is gewoon een luchtballon met wat motortjes e.d. eraan. Die 'buoyancy' zorgt er ook voor dat 'ie erg windgevoelig is en je moet 'em eigenlijk altijd aan de grond securen. Verder ook de snel- en wendbaarheid van zo'n ding natuurlijk.

Een meer voor de handliggende vraag is eerder: waarom een hexa-/octocopter en geen helicopter? ;)
Maar een arm-copter geeft je meer controle, stabiliteit en minder vibratie als het goed is.

Tof project in ieder geval, ik zal het topic, wanneer 'ie er is, trouw gaan volgen. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef mtchel112 het volgende:
heb vaak gehoord dat er redelijk goede scheerapparaten zijn op focalprice, iemand een linkje of ervaring?
:N Bad idea... vraag me ook af waar je dat dan vernomen hebt...

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 21-04-2012 15:41:59 ]
pi_110595056
16de verzonden, nu al binnen.
Geen referral hier.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:39:25 #298
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110595452
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een 'blimp' is misschien smooth en stiller, maar het is gewoon een luchtballon met wat motortjes e.d. eraan. Die 'buoyancy' zorgt er ook voor dat 'ie erg windgevoelig is en je moet 'em eigenlijk altijd aan de grond securen. Verder ook de snel- en wendbaarheid van zo'n ding natuurlijk.

Een meer voor de handliggende vraag is eerder: waarom een hecta-/octacopter en geen helicopter? ;)
Maar een arm-copter geeft je meer controle, stabiliteit en minder vibratie als het goed is.

Tof project in ieder geval, ik zal het topic, wanneer 'ie er is, trouw gaan volgen. :D

[..]

:N Bad idea... vraag me ook af waar je dat dan vernomen hebt...
ik ga dat topic ook volgen!
jammer dat het een duur project is..
en waarom geen quadcopter? :P
pi_110595488
Mcbub heeft mijn doppen verzonden, dus best snel nog. Had 't deze week dinsdag besteld geloof ik.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:48:48 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110595824
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik ga dat topic ook volgen!
jammer dat het een duur project is..
en waarom geen quadcopter? :P
Als één rotor kapot gaat, ligt 'ie in het gras (dan al niet in stukjes). Bij een hexacopter kun je in principe nog engine out vliegen en landen. Bovendien is meer motors = meer vermogen = meer lift. Hierdoor natuurlijk wel minder accuduur op eenzelfde lading als bij een Quad.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Eenskijken het volgende:
Mcbub heeft mijn doppen verzonden, dus best snel nog. Had 't deze week dinsdag besteld geloof ik.
Yeheas. :7 ES800M toch?

-edit- who takes the great honor of opening the next thread?
(niet topicnummer verhogen (automagisch), wel topictitel plz)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')