Ik heb er wel ervaring mee, vrijwel hetzelfde als de andere Chinese webshopsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Wie heeft er ervaring met budgetgadgets.com? Beetje betrouwbare toko?
al meerdere keren wat dingentjes besteld , idd niet het goedkoopste / Grootste asortiment maar vind ze zeker wel snel werken , meestal wel binnen 10 a 14 dagen je paketje binnnen en het word goedverpaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Wie heeft er ervaring met budgetgadgets.com? Beetje betrouwbare toko?
ik heb er 4$ voor gedoktquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:
'Zou'...Het is en blijft Chinashopping, dus ga van verzenden uit van 2 á 3 weken. Kan ook makkelijk een maand duren. Uitzonderingen zijn veel sneller of langzamer dan dat. Daar kun je leuk uitspraken over doen, maar een tripod van een euro ofzo wordt niet verzonden per express tracked shipping van UPS/FedEx, dus aan beweringen heb je niks. Als je verwacht dat iets later komt, kan het alleen maar meevallen.
Sowieso hebben ze die vast ook bij de Action voor 0,99 ct ofzo, zoals ik 'em hier al in verschillende shops daarvoor zag (Allerlei / Kik).
Zal eens kijken wat de site uitleest bij m'n TinyDeal trackingnummer, niet dat ik er wijzer van zal worden.
Ik heb mijne (wit, heb al andere zwarte) ook binnengekregen vandaag, volgens Chinese tracking 14e uit China gegaan dus nog wel best snel gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ook ophouden met zeuren!![]()
(Werd bezorgd door pakketdienst; ons huisnummer stond er niet op)
Dus voor $5.58 / ¤4.26 een horloge 9200km verzonden en vervolgens nog aangeboden door pakketdienst (i.p.v. postbode)
Gruwelijk vet, lijkt me echt vet om zo bijv over vanalles heen te vliegen wat normaal nooit lukt, ook wel vet om boven festivals ofzo te filmenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er nog nieuwe indrukwekkende aerial video's zoals deze?
Ies natuurlijk wel een bizargave hobby om richting zoiets in het kleins te werken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hij maakt een hexacopter, en nu heeft ie allemaal motortjes en ontvanger etc gekocht!
Verwacht er niet te veel van hè! Mijn totale budget (hoewel al vreselijk overschredenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er nog nieuwe indrukwekkende aerial video's zoals deze?
Ies natuurlijk wel een bizargave hobby om richting zoiets in het kleins te werken.
Daar moet je wel mee oppassen; 't zou niet de eerste keer zijn dat zo'n multirotor naar beneden komt donderen van (soms meer dan honderd) meter hoogte.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Gruwelijk vet, lijkt me echt vet om zo bijv over vanalles heen te vliegen wat normaal nooit lukt, ook wel vet om boven festivals ofzo te filmen
Als je bedoelt dat de multicopter horizontaal moet blijven: ja, dat doet de control board: die bezit 3 gyro's.quote:
ja ik bedoelde idd voor de multicopterquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de multicopter horizontaal moet blijven: ja, dat doet de control board: die bezit 3 gyro's.
Als je het over een camera-gyro spul hebt:
M'n budget is nu al schromelijk overschreden, dus daar begin ik niet aan.
Of en als ik er ooit een camera onder ga hangen ga ik wel nadenken over een gimbal; vaak uitgevoerd met pan/tilt mogelijkheid.
Maar een goede camera daarvoor heb ik trouwens ook niet; ik zou er hooguit een telefoon onder kunnen hangen aangezien mijn SLR (Canon 350D) geen filmmogelijkheden heeft.
Overigens zullen (als ik het goed heb) de motors maximaal zo'n 7.4KG kunnen tillen, maar je gaat uit van de helft (zal ik in het topic later wel uitleggen), dus zo'n 3.7 vlieggewicht. Ding zal zelf tussen de 1.5 en 2kg uitkomen dus ik zou er maximaal nog zo'n kilo aan spul onder kunnen hangen.
Dat is de verwachting though, praktijk kan nog anders uitvallen.
Ik ben best benieuwdquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de multicopter horizontaal moet blijven: ja, dat doet de control board: die bezit 3 gyro's.
Of en als ik er ooit een camera onder ga hangen ga ik wel nadenken over een gimbal; vaak uitgevoerd met pan/tilt mogelijkheid.
Maar een goede camera daarvoor heb ik trouwens ook niet; ik zou er hooguit een telefoon onder kunnen hangen aangezien mijn SLR (Canon 350D) geen filmmogelijkheden heeft.
Overigens zullen (als ik het goed heb) de motors maximaal zo'n 7.4KG kunnen tillen, maar je gaat uit van de helft (zal ik in het topic later wel uitleggen), dus zo'n 3.7 vlieggewicht. Ding zal zelf tussen de 1.5 en 2kg uitkomen dus ik zou er maximaal nog zo'n kilo aan spul onder kunnen hangen.
Waarom eigenlijk een copter en geen blimp?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een 'blimp' is misschien smooth en stiller, maar het is gewoon een luchtballon met wat motortjes e.d. eraan. Die 'buoyancy' zorgt er ook voor dat 'ie erg windgevoelig is en je moet 'em eigenlijk altijd aan de grond securen. Verder ook de snel- en wendbaarheid van zo'n ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een copter en geen blimp?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef mtchel112 het volgende:
heb vaak gehoord dat er redelijk goede scheerapparaten zijn op focalprice, iemand een linkje of ervaring?
ik ga dat topic ook volgen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een 'blimp' is misschien smooth en stiller, maar het is gewoon een luchtballon met wat motortjes e.d. eraan. Die 'buoyancy' zorgt er ook voor dat 'ie erg windgevoelig is en je moet 'em eigenlijk altijd aan de grond securen. Verder ook de snel- en wendbaarheid van zo'n ding natuurlijk.
Een meer voor de handliggende vraag is eerder: waarom een hecta-/octacopter en geen helicopter?
Maar een arm-copter geeft je meer controle, stabiliteit en minder vibratie als het goed is.
Tof project in ieder geval, ik zal het topic, wanneer 'ie er is, trouw gaan volgen.
[..]Bad idea... vraag me ook af waar je dat dan vernomen hebt...
Als één rotor kapot gaat, ligt 'ie in het gras (dan al niet in stukjes). Bij een hexacopter kun je in principe nog engine out vliegen en landen. Bovendien is meer motors = meer vermogen = meer lift. Hierdoor natuurlijk wel minder accuduur op eenzelfde lading als bij een Quad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik ga dat topic ook volgen!
jammer dat het een duur project is..
en waarom geen quadcopter?
Yeheas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Eenskijken het volgende:
Mcbub heeft mijn doppen verzonden, dus best snel nog. Had 't deze week dinsdag besteld geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |