Solly.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:50 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het begint nu wel heel erg op een SC te lijken, post dan gewoon niks...
Verder weet jij nu ook wel dat alles onder de ¤23 meestal niks hoeft te betalen. + dat het een klein ding is en de kwaliteit is prut
Bij DX declareerden ze het als ''Healthcare goods'' laatst eens iets voor een verjaardag van een vriend besteldquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:43 schreef Loll het volgende:
1: tenga is goed en lekker
2: er moet gwn op staat present of gift
3:ik ook nog mijn rechter hand dus 4 weken w8ten nu problemo
Vind je hem niks dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef shiznuts het volgende:
Dan ben je de enige geloof ik.
Ik heb nu die ik daarvoor besteld heb om, bevalt altijd nog prima die 'weIJLeer'.
Iemand91quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef Miniem het volgende:
Weet niet wie er een heli aan het bouwen was, maar bij BIC hebben ze nu heli-onderdelen @ new products.
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copterquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:15 schreef Iemand91 het volgende:
Pakketjes man is langsgeweest toen ik net even weg was:
heel veel!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copter![]()
Maar hoeveel gaat dat geintje ongeveer kosten? Ik krijg wel kriebels als ik alle onderdeeltjes zie, hebbuh
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment wel de grote baas in deze topic met je copter![]()
Maar hoeveel gaat dat geintje ongeveer kosten? Ik krijg wel kriebels als ik alle onderdeeltjes zie, hebbuh
De douane is strenger geworden, dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
2 jaar geleden had ik bij DX zo'n vlijmscherp legermes bestelt, toen wist ik nog niet dat die illegaal waren (heb hem ondertussen al niet meer)
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?
Deze was hetquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De douane is strenger geworden, dat sowieso.
En messen zijn toch legaal?
Volgens mij zijn ze legaal, maar niet als t vlindermessen etc zijn
Dan staat zo'n apparaat de hele dag te loeien omdat overal wel wat metaal in zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
2 jaar geleden had ik bij DX zo'n vlijmscherp legermes bestelt, toen wist ik nog niet dat die illegaal waren (heb hem ondertussen al niet meer)
Maar nu ik er aan terug denk, hoe kan het dat ik dat mes gewoon heb ontvangen? Gaat pakketpost niet door een metaal detector of zoiets?
Wij 21% BTW betalen en jij hexacopters bouwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.![]()
hmm ik weet niet of die legaal is..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Deze was het
[ afbeelding ]
Sneed bijna mijn eigen vingertop er af
Dacht dat per 1 mei alles illegaal wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm ik weet niet of die legaal is..
een mesgedeelte boven X cm is niet legaal, moet je ff kijken op t internet.
iemand had laatst wel een uitgebreide post erover gemaakt..
owhja idd..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dacht dat per 1 mei alles illegaal was
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
11-Apr-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Apr-2012
14-Apr-2012 Netherlands Arrived and is being processed.
14-Apr-2012 Netherlands Pending customs inspection.
tering wat duurt dat lang.. Moeten al die douane honden eerst nog uitgelaten worden ofzo
Soms ontvangen mensen ook gewoon een 1:1 lijkende BBGun of een aansteker met aanstekervloeistof er al in, wat niet mag. Het checken is niet heel uitvoerig. Er zijn massa's post die dagelijks binnenkomen, zit ook veel metaal bij, dat kunnen mensen nooit zelf checken. Dus computers en steekproeven, maar er kan in feite dus best aardig wat doorglippen. Bovendien zijn, zoals gezegd, niet alle messen illegaal, hangt af van klapbaarheid, lengte/breedte, snijkanten en dergelijke. Je kunt ook een legaal mes hebben, maar als je die bij je hebt op een locatie waar de autoriteit vind dat er dreiging vanuit kunt gaan en je hem op zak hebt om mocht het zover komen iemand anders er wat mee aan te doen, dan is het bezit wel illegaal en ben je 'em kwijt. Er zijn steden met een mesverbod in de (binnen)stad, maar ook bij voetbalwedstrijden e.d. wordt een legaal mes uiteraard in beslag genomen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:
andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
Dat is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dacht dat per 1 mei alles illegaal was
'k Zou je de ES800M van harte aanbevelen. De Beta's van Brainwavz zijn ook een leuke optie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject.![]()
Ik kom er in een eigen topic wel op terugIk heb namelijk nog niet álles besteld.
Helaas moest ik vanmiddag ervaren dat m'n geliefde Kanen KM-928 aan zijn einde is, linkerkant hapert. (Je moet je hoofd zo draaien, de kabels zo leggen om er nog geluid aan die kant te krijgen. Je kent het wel)
Dus m.b.v. Shiz' oordopjes lijst maar eens wat nieuws uitzoeken in die prijscategorie. (+/- $10 of toch maximaal zo'n $20). Altijd leuk werk dat oordopjes uitzoeken![]()
![]()
De pas hier besproken ES800M, de SoundMAGIC PL30 , SoundMAGIC MP21, PL21 of nog geheel wat anders.
Vind een vol, warm geluid met goede (maar niet overheersende) bass zeker aangenaam, luister vooral naar muziek van Dire Straits, Mark Knopfler, Eric Clapton, instrumentaal dus. Geen/nauwelijks pop, laat staan 'steviger materiaal'.
Maar of ik ook maar het geringste verschil merk tussen dit spul
Tering, wat had je wel niet besteld dan? Een realdoll?quote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....Nu moest ik eerst nog op zoek naar een pin automaat en die man maar wachten
Ik had ze zelfs voor 13 euro 4 weken geleden.quote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Brainwavz Beta zijn echt da bomb. Vorige maand waren ze maar ¤ 18,00 bij Mp4nation.
Blijft kut dat ze niet zonder ingrepen werken op mijn Android-telefoon.
¤ 13,- waren die zonder mic en remote volgens mij. Ik heb ze met besteld. Of niet?quote:Op zondag 29 april 2012 10:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had ze zelfs voor 13 euro 4 weken geleden.
Denk dat ze gisteren afgeleverd waren, want er zat een briefje in de bus met aangetekende zending die ik moet afhalen bij het postkantoor. (kan weinig anders zijn dan de beta's.)
Le watch.
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook met, 18 usd waren ze.quote:Op zondag 29 april 2012 10:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
¤ 13,- waren die zonder mic en remote volgens mij. Ik heb ze met besteld. Of niet?
Ohja. Dat klopt. Je hebt gelijk, ¤ 13,00.quote:
quote:
Nee.quote:
Ik vind het best een tof horloge.quote:Op zondag 29 april 2012 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Nee.De prijs/kwaliteit daarvan is weinig geld - weinig moeite gedaan in fabricatie. Zo goedkoop als de pest ziet 'ie er in het echt uit en voelt 'ie aan. Dat heb ik al meermaals anders beleefd met horloges die voor weinig geld, verrassend goede kwaliteit boden.
rekeninetje noem je datquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke, rekeningetje er bij van 81 euro.. Wat vervelend dat die lui van de TNT niet met een mobiel pin ding rond lopen zeg....Nu moest ik eerst nog op zoek naar een pin automaat en die man maar wachten
ik dacht dat 1 iemand die wel besteld had!quote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb deze besteld naar aanleiding van de goede review in het reviewtopic:
http://www.buyincoins.com(...)26-product-5114.html
Zijn er meer mensen met dit ding?
Geinstein...quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik dacht dat 1 iemand die wel besteld had!
quote:naar aanleiding van de goede review in het reviewtopic
quote:Op zondag 29 april 2012 07:18 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou je de ES800M van harte aanbevelen. De Beta's van Brainwavz zijn ook een leuke optie.
quote:Op zondag 29 april 2012 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Brainwavz Beta zijn echt da bomb. Vorige maand waren ze maar ¤ 18,00 bij Mp4nation.
Blijft kut dat ze niet zonder ingrepen werken op mijn Android-telefoon.
De ES800M of de duurdere Brainwavz Beta dus. Ik denk dat ik de eerste maar neem. Die zouden dus beter zijn als m'n huidige Kanen KM-928.quote:Op zondag 29 april 2012 10:52 schreef shiznuts het volgende:
De Beta is in de aanbieding bij Amazon.co.uk (dus ook naar NL). Alleen qua verzendkosten dan geloof ik niet bijster interessant meer? Keine Ahnung. Moet je ff kieken. Is in ieder geval snel binnen dan. Heb mét en zónder mic. Werken prima. Super fit voor in je oren.Fijne bass, maar ook super detail.
Geinig idd. Lijkt me pas pielen met solderen e.d. Een glider met een spanwijdte van 2 meter o.i.d. lijkt me ook wel geinig (daar kun je echt kilometers ver mee vliegenquote:Op zondag 29 april 2012 10:21 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand91 maak dit dan!
http://hackaday.com/2012/(...)f-flying-without-pc/
Wat dan?quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat je een goede inboedel- en brandschadeverzekering hebt. [ afbeelding ]
Ach, hier is al jaren een Chinese adpater in gebruik. Werkt prima voor 5 euro... De vorige Chinese begaf het wel inderdaad, maar die deed gewoon ineens niets meer. Helaas geen spectaculaire ontploffingen en zoquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een stroomadapter/omvormer/accu begint te roken/explodeert... Het is en blijft China. Die fabrikanten hebben schijt aan de westerse keurmerken en eisen, dus veilig zijn ze niet bepaald.
och jah, van die 81 euro waren 17 euro een soort van gemaakte kosten.. Voor de rest was het nog altijd een schijntje tav de waarde van het pakket.. Dus het kon wel uit....quote:Op zondag 29 april 2012 13:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
rekeninetje noem je datik zou echt zwaar pissed zijn.
Ach, alsof die bij de "grote fabrikanten" uit andere fabrieken komen...quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Mja, persoonlijk waag ik het er lekker niet op, cheapo merkloze non-OEM elektrische laadtoestanden uit China. But to each their own.Het hoeft natuurlijk niet fout te gaan... per se.
- Bijna nieuw topic, wel een leuke TT ervan maken, hè mensen. -
Does gauw braaf dan.quote:Op maandag 30 april 2012 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, en ik moet de ES800M nog bestellen![]()
en jij gelooft die crap die ze daar noemen?quote:Op maandag 30 april 2012 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand wel eens wifi antenne's uit China gehaald?
Ik ben hier bezig met routers/switches e.d. vanwege overstappen van providers en d'r komt straks waarschijnlijk een router met verwijderbare antenne's (TP-Link TL-WR1043ND). Nu leek het mij best wel geinig om bijvoorbeeld 3 van deze erop te schroeven.
[ afbeelding ]
Oh, en ik moet de ES800M nog bestellen![]()
Sorryquote:
Beetje inlezen in de materie kan ook geen kwaad hè. Dat werkt wel degelijk, een mogelijkheid die misschien straks ook in m'n hexa gaat voor grotere range. Idd, het is in feite een stukkie koperdraad.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef mickeyD het volgende:
[..]
en jij gelooft die crap die ze daar noemen?
ik lees: WIFI 12 DBI 2.4GHZ BULLSHIT ANTENNA RP SMA WIRELESS WLAN
HOE kan een antenne zonder stroom nou versterken.. believe me, dr zit niet meer in dan in t origineel: stukkie koperdraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |