Meende dat die dingen wel goed waren, maar heb er zelf geen..quote:Op woensdag 25 april 2012 08:24 schreef secondant het volgende:
maar werkt het ook? Ook ik ben op zoek naar een goede Wifi versterker namelijk
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef RobertNL het volgende:
Ja, een goede camera is geen overbodige luxe
Weet dat het misschien niet helemaal aansluit op jou behoeftes, maar ik heb van de week gewoon een 2de router als accespoint op mijn bovenverdieping geplaatst.. zodoende ook bereik op de zolder dus ..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef v1tje het volgende:
Hebben jullie hier ervaring met de wifi reapeater van BiC? Deze: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Ik zit namelijk bij mij thuis op zolder en mijn wifi is daar niet goed te ontvangen. Ik dacht misschien kan ik met een kastje zoals dit het netwerk goed doorgeven.
Uit de OP:quote:Op woensdag 25 april 2012 11:50 schreef Whiskers het volgende:
Als ik probeer de status te checken van mijn pakje uit China, krijg ik via http://intmail.183.com.cn/item/itemStatus.jsp geen engelse site meer te zien, hoe hard ik ook op English klik...
Zijn er nog andere sites om de status te checken?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Iemand91 het volgende:
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Second that request..quote:
Nou ja, als je het psychologisch gaat bekijken, kun je mensen ook afschrikken door hen te overbieden en te laten denken dat jij een hoger maximum bod hebt en ze dus op moeten geven. En als je snipebod niet hoog genoeg is, krijg je 'em ook niet, terwijl je van te voren al een mooie max kunt instellen bij normaal bieden. Ik ga echt geen moeite doen voor een snipebot, vroeger was het handig, omdat je maximum bod destijds op dat moment ook meteen het bod was dat je uitbracht. Tegenwoordig als je 10,- euro wilt bieden, kun je 'em al voor 0,01 krijgen. Maakt denk ik dus geen fluit meer uit. Snipebots zijn zo 2007.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef bobbernaut het volgende:
Die mensen op ebay zijn net zo dom als marktplaats mensen..
Ipv snipen gaan ze 2 dagen voordat de bieding eindigt bieden..
www.aldi.nlquote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef nhero het volgende:
Zijn hoge capaciteitsbatterijen uit China betrouwbaar?
Weet iemand een goede site met betrouwbare batterijen?
Hier is ie overigens 5 dollar goedkoper http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef v1tje het volgende:
Hebben jullie hier ervaring met de wifi reapeater van BiC? Deze: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Ik zit namelijk bij mij thuis op zolder en mijn wifi is daar niet goed te ontvangen. Ik dacht misschien kan ik met een kastje zoals dit het netwerk goed doorgeven.
Dat zou wel eens een naheffing kunnen wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
11-Apr-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Apr-2012
14-Apr-2012 Netherlands Arrived and is being processed.
14-Apr-2012 Netherlands Pending customs inspection.
tering wat duurt dat lang.. Moeten al die douane honden eerst nog uitgelaten worden ofzo
mwoah dat zou dan de eerste zijn.. dus dat kan wel uit denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een naheffing kunnen worden
Unbutu + XBMCquote:Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://news.softpedia.com(...)-ARM-PC-265628.shtml
Geweldig he!![]()
http://www.aliexpress.com(...)ice-wholesalers.html
Moet ik even goed kijken,lijkt me een koopje.
Jup, that was me, en ik zat ook al die van BIC te begluren.. Alleen is er schijnbaar niemand met ervaringen. Ah well, gewoon maar es een keer bestellen. Is wel handig voor bijvoorbeeld tempura, waar je olie een bepaalde temperatuur nodig heeft voor je kan gaan frituren. Of voor een rollade of zo. Voor het geld best een optie om weer es wat te proberen daar vandaan. Heb het normaal niet zo op met "made in china" i.c.m. eten maar goed.. Bij de lokale marskramer kost een vergelijkbaar ding (analoog, meh) 15 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
Ontopic:
ik meende dat ik hier iemand had gezien die zie digitale thermometer voor eten en zo nodig had?
kwam deze toevallig net tegen op de FB page van pandawill
http://www.pandawill.com/(...)rmometer-p41619.html
update: http://www.buyincoins.com(...)bq-product-1605.html
goedkoper bij BIC verkrijgbaar
Grapjas, bier moet je niet laten staan, dat is gewoon om op te drinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Heb je ook wel bij een Action/Xenox toch zeker voor max 3,- euro?
Vandaag die ultracheapo horloge 'sport silicon watch' binnengekregen. Mja, is meer een speelgoedhorloge dan een klokje dat je nu echt eens gaat dragen. Niet mijn ding.
Heb ook silicon bierdopjes besteld (slaat het niet zo snel dood en weet je welke van jou is).
Voor de verandering eens bij BangGood.
[ afbeelding ]
Kwam ze hier tegen, maar ik dacht '9 euro? Dat kan vast goedkoper!'. En tja, dat is dan vaak zo.
Hier gaat het toch om?!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:31 schreef mickeyD het volgende:
bla bla bla maar de pakketjes komen in iedergeval aan :-)
Anders krijg je van die vragen van: IS DX LEGIT??!!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef mickeyD het volgende:
zeker weten, maar dr zitten nogal wat newbee's hier, lezen ze ook dat t gewoon aankomt..
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef summer2bird het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73109.html?SSAID=465956
You still got a lot to learn.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn muis is beter dan die van jouw. Punt.
omg epic failquote:
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901quote:Op donderdag 26 april 2012 16:53 schreef jopiede het volgende:
Binnenkort maar weer eens opzoek naar handige dingen voor de zomer, iemand nog iets gevonden?
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.quote:
Memories!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901
voor 30 euro's ofzo koop je een Rasberry Pi ( tegen de tijd die weer normaal leverbaar is) en draai je daar XBMC erop..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een Apple TV (2011) kopen, jailbreaken en vervolgens XBMC er op zetten. Is alleen iets minder aanpasbaar, maar je hebt wel gelijk een afstandbediening en alles erbij.
Was glitch denk ik, geen van de pakketjes heeft meer zo'n afbeelding/kaart erbij staan. Wel dat een van de pakketjes morgen pas verzonden gaat worden vanuit HongKong, waarbij dat pakketje juist een kaart heeft met een icoon van fabriek en HongKong airport, omgekeerde van de 1e afbeelding hierboven dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
The item (RBxxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 24-Apr-2012
The item (RBxxxxxxxxxHK) was posted on 24-Apr-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
2 verschillende pakketjes, beide geven aan dat ze gisteren vanuit HongKong verzonden zijn maar de eerste lijkt wat sneller te zijn misschien?
Packagetrackr en de tracksite van HK-post geven beide bovenstaande status, maar packagetrackr heeft zo'n kaartje en die geeft bij de eerste wat anders aan:
Glitch of daadwerkelijk andere status?![]()
Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://news.softpedia.com(...)-ARM-PC-265628.shtml
Geweldig he!![]()
http://www.aliexpress.com(...)ice-wholesalers.html
Moet ik even goed kijken,lijkt me een koopje.
Geduld, geduld geduld. Ik mag 'm voorlopig nog niet bestellen, laat staan ontvangenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor 30 euro's ofzo koop je een Rasberry Pi ( tegen de tijd die weer normaal leverbaar is) en draai je daar XBMC erop..
Je bent niet alleen; 37¤ bij DHL. Voor een bestelling van 57$ van http://arduino-direct.com/sunshop (+ 21$shipping)quote:Op donderdag 26 april 2012 16:11 schreef Fifut het volgende:
¤34 invoerheffing van FedEx gekregen voor die Brainwavz M2 oortjes....
jup. tenzij je onder de 22 euro zit, dan ben je sowieso safe.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef monkeybrain het volgende:
DHL en FedEx zijn bijna gegarandeerd met een heffing. De volgende keer gewone post gebruiken
quote:Als u via internet goederen bestelt buiten de EU en de waarde daarvan hoger is dan ¤ 22, dan bent u douanerechten en omzetbelasting (BTW) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen verschuldigd. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer doet u weliswaar niet zelf, dat doet een koeriersbedrijf voor u, maar via hen zult u dan de verschuldigde douanerechten en belastingen moeten voldoen. Als de waarde ¤ 22 of lager is, is geen belasting verschuldigd. Voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette betaalt u altijd belasting.
Laatste 2 keer met DHL geen heffing gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef monkeybrain het volgende:
DHL en FedEx zijn bijna gegarandeerd met een heffing. De volgende keer gewone post gebruiken
Wat een lelijke controller zeg.. nee niets kan tippen tot nog toe aan de 4 euro controllers met draadquote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef jonasr het volgende:
Voor de mensen die een gamepad zoeken;
BIC heeft die goedkope goede gamepad nu ook draadloos (en ng steeds heel goedkoop)
http://www.buyincoins.com(...)1-product-14793.html
Vermoed dat het buiten het wireless feature evengoed zal zijn als degene die ik heb liggen van bic ( is ook met zo een klein blauw cd'tje).
En wtf BIC, bij new arrivals hopen wedding-dresses, wie koopt er in godsnaam zen trouwjurk bij BIC?![]()
![]()
Maww, trekt toch op ps3 bakje?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat een lelijke controller zeg.. nee niets kan tippen tot nog toe aan de 4 euro controllers met draad
en ik kan het weten, ik heb er tenslotte al meer dan 10 besteld
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten..quote:Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?
[..]
Geduld, geduld geduld. Ik mag 'm voorlopig nog niet bestellen, laat staan ontvangen![]()
M'n broer had overigens zo'n soort autolader, geeft z'n telefoon (HTC Sensation XE) aan dat het geen erkende oplader is, en dat hij een erkende autolader moet gebruiken, terwijl deze (maar dan van de Action) wel werkt.![]()
(en die ben ik dus nu kwijt
![]()
)
En Ebay-maitjesWordt je lekker gemaakt met IP-camera's voor $24.79...
[ afbeelding ]
...kijk je op de pagina's zelf (zwart en wit), blijkt het 24.79 POND te zijn, en dan ook nog 8.99 POND verzendkosten. Klootzakken!![]()
Die controller heb ik dus ook jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef jonasr het volgende:
[..]
Maww, trekt toch op ps3 bakje?
Heb zelf deze; (http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html)
Nja mijne was toen $5 geloof ik, coupon & toen was ie goedkoper/kortingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die controller heb ik dus ook ja, prima ding.. al heb ik mijne des tijd voor 4 euro van ebay gehaald
( en naar mijn weten zelfs nog voor minder
!)
Het is een mail van tomtom.com dat ook op Ebay(.co.uk) opereert. Niet veel kans van slagen dus; plus $24.75 / ¤18.70 is goedkoop natuurlijk, maar of ze hier blij gaan zijn als ik zoiets in de hal ga hangenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten..
Dit soort type camera's? Ergens lijkt me het ook wel interessant, kan misschien ook op m'n Qnap NAS aangesloten worden i.c.m. Surveillance Station. Moet nog 'ns uitzoeken of dat ook op een USB-stick aan de Qnap kan, omdat ik geen zin heb om de 2 HDD"s 24/7 te laten draaien...quote:Vandaag nog 2 ip cam's geinstalleerd, mensen waren er zeer tevevreden over
XBMC ken ik, 't is alleen dat ik de laatste dagen wat mee zit te spelen, want die Raspberry Pi koop ik ook zodra ik het kan met dit doel (achterop de tv plakken, voeding via USB, ethernetkabel die nu in de tv zit in de Pi en dan idd XBMC, lijkt me heerlijk, ook met IceFilms (als ik dat aan de gang krijg)quote:XBMC is een mediaspeler applicatie zeg maar ( vergelijk het met een windows media center alleen dan grafisch veel mooier en meer functionaliteiten..)
XBMC kan je dus gewoon draaien op een normale pc..
Zie bovenstaande.quote:echter kan je dus door middel van een hack die mediaspeler die word aangeboden flashen met een ander besturingssysteem ( ubuntu in dit geval..) ubuntu is dus een Opensource ( en tevens freeware) besturingssysteem die een tegenhanger is van Windows..
Op Ubuntu kan dus de applicatie XBMC draaien, zodoende kan je dus van die mediaspeler die wss een eigen (lelijke) firmware ( besturingsysteem) heeft, een grafisch zeer mooie mediaspeler maken!
[quote]
Een goede mediaplayer voor $70 dus.
[quote]
De Raspberry pi (model B) is een computer ontwikkeld om kinderen te leren programmeren, de computer is zo groot als een creditkaart en kost nog geen 30 euro!
Er is nu gebleken dat de Raspberry pi ook XBMC kan draaien, en zodoende zou je dus voor 30 euro een kleine niet veel stroom trekkende grafisch goed uit ziende mediaspeler kunnen bouwen![]()
alleen is de raspberry zo'n succes, dat ze vrijwel nergens meer te verkrijgen zijn en je dus moet wachten op een 2de batch!
quote:hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is
Heb daar al gekeken, dit model hebben ze helaas niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Veiligheidsspelden? Waarom haal je die niet gewoon bij een Action/HEMA/Zeeman/Wibra/e.d.?
En anders heb je www.chinaprices.us (en Ebay) hè, om op zoektermen als 'safe pin' te zoeken.
Inderdaadquote:
Het is krachtiger dan de RPi,want deze heeft A8 Cortex 1.2 GHz.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig verstand van Ubuntu, wel wat meer van XBMC nu, maar moet ik dit dus net zo zien als de Raspberry Pi; goedkope mediaplayer?
Thanks, but no thanksquote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier... http://www.dealextreme.co(...)ling-fan-black-41901
Krachtiger is nooit weg, maar hij is niet zo goedkoop, klein en zo'n grote userbase als de Pi hèquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Het is krachtiger dan de RPi,want deze heeft A8 Cortex 1.2 GHz.
Ziet er leuk uit, maar voor dat geld is het dus geen echte Rapeyou Rapoo maar kuch 'geïnspireerd' op. Trouwens bijzonder om te zien dat Alternate tegenwoordig ook rapoo zooi verkoopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef summer2bird het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73109.html?SSAID=465956
Heeft je TV powered USB of ga je dit anders fixen? Wel interessant als projectje though, dacht dat Raspberry Pi weer een "build a budget pc so third world country children can get an edjukeesjuh and take our jooowbs!!11!"-projectje was.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
XBMC ken ik, 't is alleen dat ik de laatste dagen wat mee zit te spelen, want die Raspberry Pi koop ik ook zodra ik het kan met dit doel (achterop de tv plakken, voeding via USB, ethernetkabel die nu in de tv zit in de Pi en dan idd XBMC, lijkt me heerlijk, ook met IceFilms (als ik dat aan de gang krijg)
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
Wat ik gisteren binnen kreeg.
[ afbeelding ]
Klein offer om te zorgen dat Mario en Luigi bij je uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een collectie vleesetende planten, vandaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klein offer om te zorgen dat Mario en Luigi bij je uit de buurt blijven.
Kan helaas niet in de handleiding van de tv terugvinden hoeveel de USB-poort kan leveren, maar ik weet wel (na ervaring) dat het een 2.5" HDD van m'n oude laptop met een USB-kabel/poort kan voeden en data overzetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:47 schreef neo2000 het volgende:
Heeft je TV powered USB of ga je dit anders fixen? Wel interessant als projectje though, dacht dat Raspberry Pi weer een "build a budget pc so third world country children can get an edjukeesjuh and take our jooowbs!!11!"-projectje was.
Ben benieuwd naar je voortgang mocht je er aan beginnen.
y kabeltje werd nog wel eens bij externe hdd's geleverd vroeger. Ik las hetzelfde dus was al benieuwd. Niet dat het in mijn geval uit zou maken, tv heeft immers geen USB.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan helaas niet in de handleiding van de tv terugvinden hoeveel de USB-poort kan leveren, maar ik weet wel (na ervaring) dat het een 2.5" HDD van m'n oude laptop met een USB-kabel/poort kan voeden en data overzetten.
Maar ik lees net dat de B-versie 700mA vereist; USB is universeel gelimiteerd op 500mA @ 5V(De A-versie werkt met 500mA, maar heeft geen ethernet, RAM is geloof ik verhoogd naar zelfde hoeveelheid als de B-versie (genoeg voor XBMC).
Maar blijkbaar gaat het dan zo niet werken helaas, of ik moet een Y-kabel regelen waarbij ik beide USB-poorten van de tv zou gebruiken, dan zou het wel moeten werken.
Nog iets gehoord van die ip cams? Voor 25 USD wil ik er ook wel eenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Er staat toch overduidelijk $24.. ik zou dat toch eens aankaarten..
Vandaag nog 2 ip cam's geinstalleerd, mensen waren er zeer tevevreden over
XBMC is een mediaspeler applicatie zeg maar ( vergelijk het met een windows media center alleen dan grafisch veel mooier en meer functionaliteiten..)
XBMC kan je dus gewoon draaien op een normale pc..
echter kan je dus door middel van een hack die mediaspeler die word aangeboden flashen met een ander besturingssysteem ( ubuntu in dit geval..) ubuntu is dus een Opensource ( en tevens freeware) besturingssysteem die een tegenhanger is van Windows..
Op Ubuntu kan dus de applicatie XBMC draaien, zodoende kan je dus van die mediaspeler die wss een eigen (lelijke) firmware ( besturingsysteem) heeft, een grafisch zeer mooie mediaspeler maken!
De Raspberry pi (model B) is een computer ontwikkeld om kinderen te leren programmeren, de computer is zo groot als een creditkaart en kost nog geen 30 euro!
Er is nu gebleken dat de Raspberry pi ook XBMC kan draaien, en zodoende zou je dus voor 30 euro een kleine niet veel stroom trekkende grafisch goed uit ziende mediaspeler kunnen bouwen![]()
alleen is de raspberry zo'n succes, dat ze vrijwel nergens meer te verkrijgen zijn en je dus moet wachten op een 2de batch!
hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is
Ik denk dat je mij bedoeld. Ik wil best een mail sturen naar de Ebay-store/Tomtom.com of ze wat kunnen doen/aanbieding hebben, maar ik geef je weinig kans op slagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
Nog iets gehoord van die ip cams? Voor 25 USD wil ik er ook wel een
omg die wil ik ook!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'gift' is inmiddels zou oud als de weg naar Methusalem. Beter doen ze 'small parts', of 'accessories' of zoiets. Volgens mij is dat veel minder opzichtig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeld. Ik wil best een mail sturen naar de Ebay-store/Tomtom.com of ze wat kunnen doen/aanbieding hebben, maar ik geef je weinig kans op slagen.
EDIT: Heb 'm maar - via Ebay - een mailtje gestuurd hoe dat zit; of hij nog zo'n IP-camera kan aanbieden voor $24.79 totaal.
Overigens heb ik weer een pakketje binnenStaat op "Gift" en "Value: $10". Ja, per stuk!
![]()
Had ik express de order in 2en opgesplitst; pleuren die lolbroeken alsnog alle 6 ESC's bij elkaar in; dat maakt dus $59.94.Nou ja, in ieder geval nog een pakketje dat door de douane is geglipt, hoewel dit niet zo gek was; 't is licht en klein.
De controller ben ik bang voor, en ook de motors enigszins...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(Heb er maar een liniaal bijgelegd om een idee te geven van hoe groot het spul is; of beter gezegd; hoe klein.)
Ebay/Ali/ChiPri zoeken op 'mario plant' of zoiets voor de hand liggends (vb).quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omg die wil ik ook!waarvandaan? Peter piranha
[..]
Dr was toch iets met die amazon acties; dacht te hebben gelezen dat verzending naar NL dan niet mogelijk was ofzo ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:19 schreef Boppos het volgende:
Op facebook stond dat verschillende dingen van MP4nation zijn weer in de aanbieding via onderandere de Beta's via Amazon.CO.UK voor 9.50pond
kijk op http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=24598
Ik had gisteren mijn alphas binnen, en jahoor geen geluid uit het rechter oortje, dat is al de zoveelste keer dat dat gebeurt en nu willen ze weer dat ik hem op stuurquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck man. Net mijn Brainwavz Beta binnengekregen, perfect geluid op mijn MP3-speler, maar op mijn Galaxy S is het zwaar kut. Stom genoeg is het geluid wel goed als ik de multifunctionele knop op de afstandbediening ingedrukt houd.
Petey Piranha @ Focalpricequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omg die wil ik ook!waarvandaan? Peter piranha
@ fifut, duurde bij mij 5 dagen bij mcbub, maar heb er verder geen ervaring mee.
die 2de heb ik er dus nu 4 van.. werken prima!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hoi, heb 2 IP camera's nodig, met nightvision.
Ik zag deze:
http://www.ebay.com/itm/w(...)y=&item=330575654146
En ik ken deze nog:
http://lightake.com/detai(...)k_Camera_Black-48067
En onze dealXTREMER:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358Prijs scheelt denk ik wel wat. Welke zou ik moeten nemen? Kom er niet uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |