Projectie jwt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef TitusPullo het volgende:
Lekker falafel eten in Jeruzalem en hier maar afgeven op de vaste klanten van KFC.
Dat klopt, je moet naar Chicken Cottage in Leiden.quote:
Klinkt als een ideale omgeving voor je.quote:
Ik ga enkel naar de neven van De_Guidance in de Haarlemmerstraat. Of naar de pauper Citysnack.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, je moet naar Chicken Cottage in Leiden.
Een 7.3.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale omgeving voor je.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale omgeving voor je.
Yeah right.quote:
Tegenover de City Snack zitten de echte paupers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ga enkel naar de neven van De_Guidance in de Haarlemmerstraat. Of naar de pauper Citysnack.
Dank.quote:
Dat jullie het even weten.quote:Al die mensen die tegen PVV roep toeteren moeten eens naar zichzelf kijken. Als er géén PVV was, sprak iedereen de taal van PvdA. Namelijk, weggooien van geld en meepraten met de EU en daarnaast zakkenvullen! Willen we dat in NL? Willen we partijen die niks durven te zeggen en liever alles in de doofpot willen stoppen. Willen we partijen die problemen niet durven aan te pakken, want het benoemen ervan lijkt op "discriminatie"? Willen we die mooie PvdA bonuscultuur? Links praten, rechts graaien! jaja!
Daarin heeft hij groot gelijk natuurlijk.quote:
VS houdt van paupere negers.quote:
Iteejer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef betyar het volgende:
Welke misvormde IT'er heeft Fok! zo verneukt?
Remlof's invloed.quote:
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhemquote:
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhem.
Combineer dat met COC-papierenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Ik vrees dat de testosteron gehaltes daarvoor te hoog gaan liggen, zeker met heteroseksualiteitsbom remlof erbij.quote:
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Goed plan, ik ga collecteren voor Israel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.
Bij mij is het vel ook weggehaaldquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Heb gisteren de Blair Witch Project gekeken. Ik scheet in mn fokking broek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?
Gelukkig houdt je moeder van poep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wat lachen jullie nou? Godse eng die shit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als in, gemaakt met een handycam ja. Maar Blair Witch is wel een stuk beter dan Cloverfield.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is toch E.T. Bueller's Day Off?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.
Net zo voorspelbaar als het feit dat je in een homokroeg nog wordt aangerand als je een vrouw bij je hebt.quote:
Dat verband snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Net zo voorspelbaar als het feit dat je in een homokroeg nog wordt aangerand als je een vrouw bij je hebt.
Het was dan ook een losse flodder.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.
Met Lindsay Lohan op het toppunt van haar kunnen.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Met Lindsay Lohan op het toppunt van haar kunnen.
Waarom zou je daar naar gaan kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
Zometeen voortzetting debat in de PS van Limburg, live te volgen via http://player.companywebc(...)20120420_1/nl/Player
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |