Remlof's invloed.quote:
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhemquote:
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhem.
Combineer dat met COC-papierenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Ik vrees dat de testosteron gehaltes daarvoor te hoog gaan liggen, zeker met heteroseksualiteitsbom remlof erbij.quote:
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Goed plan, ik ga collecteren voor Israel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.
Bij mij is het vel ook weggehaaldquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Heb gisteren de Blair Witch Project gekeken. Ik scheet in mn fokking broek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?
Gelukkig houdt je moeder van poep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wat lachen jullie nou? Godse eng die shit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als in, gemaakt met een handycam ja. Maar Blair Witch is wel een stuk beter dan Cloverfield.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |