Remlof's invloed.quote:
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhemquote:
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgenavond heeft de PvdA er twee leden bij, na jullie menage-a-trois in de schouwburg van Arnhem.
Combineer dat met COC-papierenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Ik vrees dat de testosteron gehaltes daarvoor te hoog gaan liggen, zeker met heteroseksualiteitsbom remlof erbij.quote:
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na al dat money-talk is iedereen geil en gefocust op maar een doel; de VVD.
Ik neem inschrijfformulieren mee.
Goed plan, ik ga collecteren voor Israel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Neem gelijk ook wat CIDI-formulieren mee. remlof wil vast donateur worden.
Bij mij is het vel ook weggehaaldquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Heb gisteren de Blair Witch Project gekeken. Ik scheet in mn fokking broek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, is een soort Cloverfield toch?
Gelukkig houdt je moeder van poep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wat lachen jullie nou? Godse eng die shit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als in, gemaakt met een handycam ja. Maar Blair Witch is wel een stuk beter dan Cloverfield.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is toch E.T. Bueller's Day Off?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.
Net zo voorspelbaar als het feit dat je in een homokroeg nog wordt aangerand als je een vrouw bij je hebt.quote:
Dat verband snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Net zo voorspelbaar als het feit dat je in een homokroeg nog wordt aangerand als je een vrouw bij je hebt.
Het was dan ook een losse flodder.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt remlof. Als die lui in het bos kamperen komt er plots een gigantisch alien-monster aanschijten die struiken en bomen naar de tering helpt.
Met Lindsay Lohan op het toppunt van haar kunnen.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Met Lindsay Lohan op het toppunt van haar kunnen.
Waarom zou je daar naar gaan kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
Zometeen voortzetting debat in de PS van Limburg, live te volgen via http://player.companywebc(...)20120420_1/nl/Player
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |