Dus waar heb je dan iets aan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt en een Sarkozy weet zoiets ook niet te doorbreken en een Hollande vast ook niet de andere kant op.
En een ideologie die niet werkt dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee vooral een ideologische discussie. Keynes heeft zijn waarde toch echt bewezen in de periode na WOII.
De oma van m'n moeder kwam uit Duitsland, weliswaar hemelsbreed niet meer dan een kilometer of 15 verderop van haar opa maar tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben een derdegeneratieallochtoon.
Dat zie je aan mijn slechte beheersing van de Hollandse taal.
Ah, een NSB'er, die opa!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De oma van m'n moeder kwam uit Duitsland, weliswaar hemelsbreed niet meer dan een kilometer of 15 verderop van haar opa maar toch
Ook de Romeinen dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef De_Guidance het volgende:
De vergadering werd na een kwartier al geschorst nadat ex-PVV-Statenlid Harm Uringa stelde dat PVV-leiders Geert Wilders en Laurence Stassen, samen met ex-PVV'er Cor Bosman Limburg meer schade hebben toegebracht 'dan alle bezetters in de voorbije tweeduizend jaar'.
Lolwut?
Mwoah, veel van de analyses van Keynes staan nog steeds als een huis. Probleem met dit soort discussiethema's is dat de ideologische tegenstanders altijd direct in de loopgraven duiken. Voor jou is Keynes in alles, maar dan ook echt alles, verkeerd en slecht. Terwijl je ongetwijfeld een Friedman of Hayek aanbidt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een ideologie die niet werkt dus.
Harm Uringa was daarbij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef De_Guidance het volgende:
De vergadering werd na een kwartier al geschorst nadat ex-PVV-Statenlid Harm Uringa stelde dat PVV-leiders Geert Wilders en Laurence Stassen, samen met ex-PVV'er Cor Bosman Limburg meer schade hebben toegebracht 'dan alle bezetters in de voorbije tweeduizend jaar'.
Lolwut?
Ik aanbid slechts mijzelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, veel van de analyses van Keynes staan nog steeds als een huis. Probleem met dit soort discussiethema's is dat de ideologische tegenstanders altijd direct in de loopgraven duiken. Voor jou is Keynes in alles, maar dan ook echt alles, verkeerd en slecht. Terwijl je ongetwijfeld een Friedman of Hayek aanbidt.
Weet ik, meneer Geenstijl broederquote:
De andere zes hebben er ook recht op, maar zij zijn zwart.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
1 op de 7 Amerikanen krijgt voedselbonnen van de overheid. Gaat goed daar.
Katholieken hè?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat het wel klopt wat Uringa zegt. Limburg heulde namelijk altijd met de vijand. Die katholieke zuiderlingen kozen tijdens de Tachtigjarige oorlog niet voor niets de kant van de Spanjaarden.
Hoppa!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De andere zes hebben er ook recht op, maar zij zijn zwart.
Vind hem wel grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef De_Guidance het volgende:
Lolwut?
Wie ontbijt er nou om elf uur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap echt niet waar hij bang voor is , maar goed , ik ga ontbijten.
Gedetineerden. Met name zedendelinquenten.quote:
Ach, die zijn toch te dik. Zou ze goed doen om wat minder te eten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De andere zes hebben er ook recht op, maar zij zijn zwart.
De_Keithance.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gedetineerden. Met name zedendelinquenten.
En jij dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, die zijn toch te dik. Zou ze goed doen om wat minder te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |