Weet ik nog niet, hetzelfde weekend heb ik ook een uitnodiging voor een bezoek aan een Duits tankbataljon liggen. Heb dus nog geen besluit genomen.quote:
Daar gaat eriksd z'n toekomst.quote:AMSTERDAM - Europa wil een einde maken aan zogenoemde postbusbedrijven.
Buitenlandse firma's mogen zich straks niet meer op papier in Nederland vestigen vanwege het gunstige belastingklimaat.
Daardoor loopt Nederland zo'n anderhalf miljard euro aan belastinginkomsten mis en gaan duizenden banen verloren, schrijft het AD vrijdag.
Grote bedrijven als Google en Ikea en ook popgroepen als U2 en The Rolling Stones hebben zo'n postbus in Nederland. In totaal gaat het om zo'n twintigduizend belastingprofiteurs.
Concrete voorstellen
De EU komt in juni met concrete voorstellen om brievenbusfirma's te stoppen. Donderdag stemde een groot deel van het Europees Parlement voor een verbod, onder wie SP-Europarlementariër Dennis de Jong.
Volgens hem kost belastingontduiking Europa jaarlijks zo'n duizend miljard euro. Bovendien zou veel van dat geld uit de Europese probleemlanden moeten komen.
"Het kost ons geld, maar het levert ook geld op als we die landen niet meer hoeven te steunen", zegt De Jong in het AD. Hij vreest wel dat duizenden accountants en fiscalisten die zich in Nederland bezighouden met de postbusbedrijven, na het verbod geen baan meer hebben.
http://www.nu.nl/economie(...)ostbusbedrijven.html
Weten we nog niet, lijkt me wel leuk om naar de LPO te gaan, en we krijgen een lunch en consumptiebonnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hetzelfde weekend heb ik ook een uitnodiging voor een bezoek aan een Duits tankbataljon liggen. Heb dus nog geen besluit genomen.
Jij bent er wel?
Dan mogen ze in het Catshuis nog direct anderhalf miljard extra vinden en indirect nog WW voor alle verloren gegane banen.quote:
LPO is open dag voor het personeel oid?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Weten we nog niet, lijkt me wel leuk om naar de LPO te gaan, en we krijgen een lunch en consumptiebonnen![]()
LegerPlaats Oirschot. Gewoon Generaal-majoor de Ruyter van Steveninckkazerne, maar LPO wordt meer gebruikt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
LPO is open dag voor het personeel oid?
Oja, volgens mij had je het als eens gezegd. Intern gebruiken wij weer meer RvS om de kazerne te betitelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:11 schreef betyar het volgende:
[..]
LegerPlaats Oirschot. Gewoon Generaal-majoor de Ruyter van Steveninckkazerne, maar LPO wordt meer gebruikt.
Haha, het parlement kan zoveel willen. Veel te lucratief.quote:
Nee, dan ben ik op vakantie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:20 schreef Tem het volgende:
Ga jij ook groene autootjes en pistooltjes kijken B_A?
Tuurlijk, Erik. Toekomstige uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, het parlement kan zoveel willen. Veel te lucratief.
Trouwens, er zitten nou eenmaal een hoop bedrijven die weinig willen betalen. Hoe wanhopiger de pogingen het dicht te timmeren, des te meer werk.
Dat moeten we in Nederland ook hebben aldus de VVD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
1 op de 7 Amerikanen krijgt voedselbonnen van de overheid. Gaat goed daar.
De geluksmachine gaat uit, aldus Rutte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat moeten we in Nederland ook hebben aldus de VVD.
Waarom is de VS eigenlijk zo belangrijk voor journalisten en zijn ze zo slecht op de hoogte van Europese landen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
1 op de 7 Amerikanen krijgt voedselbonnen van de overheid. Gaat goed daar.
Dan neem je 1 iemand aan. Gaat om zulke bedragen dat dergelijke kosten wel meevallen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, Erik. Toekomstige uitkeringstrekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |