Kijk bij locaties, zoek die van jou, en kijk dan in de linker balkquote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
wtf, ik kan geen telefoonnummer vinden?http://www.pitch-putt.nl/
T: 050-3080123quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk uit je doppenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
een verhuurbedrijf wel..quote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niemand wil golfkarretjes verhuren.
Maar die mogen ook niet de weg opquote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
mits ze verlichting hebben, voorzien zijn van een lrv plaat en verzekerd zijn als landbouwvoertuig wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die mogen ook niet de weg op
en dan gaan ze maar 25?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mits ze verlichting hebben, voorzien zijn van een lrv plaat en verzekerd zijn als landbouwvoertuig wel.
(heb bij een verhuurbedrijf gewerkt)
En ik maar denken dat je Hollander wasquote:
Ook niet als je ze heel lief persoonlijk in de ogen kijkt?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat gaat makkelijk als je aan het bellen bent.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Hollander was
[..]
Ook niet als je ze heel lief persoonlijk in de ogen kijkt?
Dat bedoel ik je moet er wellicht persoonlijk naartoe gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk als je aan het bellen bent.
Ze post op FOK! he.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik je moet er wellicht persoonlijk naartoe gaan
Fish Tank....quote:Op donderdag 19 april 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
ik word altijd verdrietig van verdrietige films
ik kan daarom zeggen:
verdrietige films zijn verdrietig
You cant use the word your definining in the definition itself.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
ik word altijd verdrietig van verdrietige films
ik kan daarom zeggen:
verdrietige films zijn verdrietig
Er kan geen draad in mijn aaipetquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom alleen via draad werken.
Papa had oude mercedes geregeld, maar ik weet niet of die mooi is. En ik ben nu achter koetsen aan het bellen.quote:
faal apparaat is het tochquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er kan geen draad in mijn aaipet
Ik was hier t eerstquote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ga ik weg bij die nagelmeisjes, komen ze allemaal hier
* SpaceInvaders gaat weer nieuwe sc zoeken
al in het restaurant gegetenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ga ik weg bij die nagelmeisjes, komen ze allemaal hier
* SpaceInvaders gaat weer nieuwe sc zoeken
laat je door de fanfare brengenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Papa had oude mercedes geregeld, maar ik weet niet of die mooi is. En ik ben nu achter koetsen aan het bellen.
Wut hoeveel waarom?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
En een kkhoge boete bij thuiskomst, wat een pleuris dag
te hard gereden?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
En een kkhoge boete bij thuiskomst, wat een pleuris dag
En wie rijdt de skelter dan? jij?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Achterop in de aanhangkar natuurlijk
Facepalm jpg
Beachquote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wie rijdt de skelter dan? jij?
Ombouwen dat dingquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er kan geen draad in mijn aaipet
Wow, hoeveel te hard?quote:
Als je niet 22358235298572309582km van Breda afwoonde had ik dat wel voor je gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En wie rijdt de skelter dan? jij?
160quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel te hard?
[..]
Als je niet 22358235298572309582km van Breda afwoonde had ik dat wel voor je gedaan
ja, je kunt het zo gek niet bedenken. hier is volgende week ook weer gala. altijd leuk om te kijkenquote:
18 met correctie 15quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel te hard?
[..]
Als je niet 22358235298572309582km van Breda afwoonde had ik dat wel voor je gedaan
Hier is dat anders. Het is bij een kasteel en iedereen+famile en vrienden staan buiten te wachten tot iedereen er is.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon met de fiets naar de eindgala![]()
.
Nou, mijnheer 2010, hoe staan de zaken ervoor?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer Spouwer, waar kan ik u van dienst zijn?
Hoi spouwerrangerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen hier woont in Breda.
Jammer dat er weinig opties zijn hier in groningenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je kunt het zo gek niet bedenken. hier is volgende week ook weer gala. altijd leuk om te kijken
Dat is wel anders jaquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier is dat anders. Het is bij een kasteel en iedereen+famile en vrienden staan buiten te wachten tot iedereen er is.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan al 123 euro??
bij wegwerkzaamheden ofzo?
dat is hier ook. toch komen er mensen op de fiets. of trekker, of mini bike, of carnavals wagen enz enzquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier is dat anders. Het is bij een kasteel en iedereen+famile en vrienden staan buiten te wachten tot iedereen er is.
We hebben bier, bier en bier.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, mijnheer 2010, hoe staan de zaken ervoor?
12 juni pas betalenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog wel volgend weekend betalen dan mehehe
En waar woon jij dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is hier ook. toch komen er mensen op de fiets. of trekker, of mini bike, of carnavals wagen enz enz
beetje creatief zijn hequote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig opties zijn hier in groningen
Beterquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
We hebben bier, bier en bier.
Nee, dat doe ik niet, maar ik wil best even de spelfouten eruit halenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij maakt huiswerk voor mensen he? Wil jij mijn engels paper over cmc verbeteren?
Je gaat vreemd! En Ijs danquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij maakt huiswerk voor mensen he? Wil jij mijn engels paper over cmc verbeteren?
Ja dat kan ik zelf ookquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, maar ik wil best even de spelfouten eruit halen
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of ik een politieauto kan huren
Want je wist alles of je wist niks?quote:
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
heel ver bij DV vandaan. zuid limburg.quote:
Klasgenootje had gisteren de toetsantwoorden opgestuurd, dus mag jij radenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Want je wist alles of je wist niks?
Hier in A'dam doen ze het wel andersquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel ver bij DV vandaan. zuid limburg.
maar ja, ferrari's en aston martins enz. zijn er ook genoeg, maar dat is niet origineel
Maw, je hele opstel schrijvenquote:
Ohja dat was ook zoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klasgenootje had gisteren de toetsantwoorden opgestuurd, dus mag jij raden
wut?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn cybersex paragraaf er wel uithalen
EN DV HELP JE WELquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maw, je hele opstel schrijven. Naah, dat is een beetje teveel werk
als je iemand bij de politie kent is dat makkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, hallo een half a4tje over hoe compost werkt. Vind ik wel iets makkelijker.quote:
hoe dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier in A'dam doen ze het wel anders
wie wat waar en vooral waarom ?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn cybersex paragraaf er wel uithalen
Heb je niets beters te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hallo een half a4tje over hoe compost werkt. Vind ik wel iets makkelijker.
En ik heb zelf nog kenserveel statistiekhw liggen voor morgen
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
Laat je vervoeren door de dierenambulance.
Gewoon bij de school zelf man, iedereen gwn lekker op de fiets of gebracht door oudersquote:
Vroeg je er nog iets voor terugquote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt. En dat is binnen 10 min. in elkaar gegooid
Ehm, de vraag die ik moet beantwoorden is 'Hoe ontstaat compost'quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
DV, wat moest je nou gefixt hebben met compost?
Dat staat in je binasquote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ehm, de vraag die ik moet beantwoorden is 'Hoe ontstaat compost'
En er moet iig aan de orde komen; de kringloop van stoffen, de rol van micro-organisme als bacterien en het begrip mineralen.
Daarom ook dequote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]je weet dat ik die niet heb
fmlquote:Formuletabel
P[PakÇBÇMin]=P[Pak]*P[B|Pak]*P[Min|Pak]
P[NLÇBÇMin]=P[NL]*P[B|NL]*P[Min|NL]
P[Hp]/P[Hd])
P[E|Hp]/P[E|Hd]=1/(P[B]*P[Min])
P[BÇMin]=P[B]*P[Min]
P[Hp|E]/P[Hd|E]=P[E|Hp]/P[E|Hd]* P[Hp]/P[Hd]= 1/(P[NL]*P[B|NL]*P[Min|NL])*P[Hp]/P[Hd])
P[E|Hp]/P[E|Hd]=1/(P[NL]*P[B|NL]*P[Min|NL])
Okidoki.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ehm, de vraag die ik moet beantwoorden is 'Hoe ontstaat compost'
En er moet iig aan de orde komen; de kringloop van stoffen, de rol van micro-organisme als bacterien en het begrip mineralen.
Wiskunde met letters.quote:
Ik denk het wel, het wordt bij ons alleen helemaal anders opgeschreven. De P staat in ieder geval voor de kans van wat er tussen de haakjes staat erachter.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Die formules heb ik nog nooit gezien
hamkaastostiquote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat zal ik ontbijtennnnn... Pimmetje nog goede suggesties?
ontbijt? om 16:00??quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen bruin broodquote:
Ja ik maakte een verkeerde beweging met het mes en ik scheerde me in badquote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pimmetje je moet oppassen met scheren ja
waar scheerde je jequote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een verkeerde beweging met het mes en ik scheerde me in bad
Ik voelde er echt niks van. Het was gewoon op een recht stukje maar omdat ik het mes zijwaarts in plaats van naar beneden liet gaan ging het mis
Een broodje kaas mayo en rucola?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bahbahquote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een verkeerde beweging met het mes en ik scheerde me in bad
Ik voelde er echt niks van. Het was gewoon op een recht stukje maar omdat ik het mes zijwaarts in plaats van naar beneden liet gaan ging het mis
Ah oke, PakÇBÇMin wat is dat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het wordt bij ons alleen helemaal anders opgeschreven. De P staat in ieder geval voor de kans van wat er tussen de haakjes staat erachter.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Een broodje kaas mayo en rucola?
Wat?quote:de rol van micro-organisme als bacterien
omgebouwde nicht ???quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
Mijn nicht heeft ooit eens een stuk van dr tepel afgeschoren![]()
![]()
Aiiiiquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?DV, wat bedoel je hiermee
Ik doe wel oude kaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]niet teveel mayo want dan wordt het vies
Had ze zoveel haar bij haar tepel dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
geen idee, dat staat op mijn papierquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?DV, wat bedoel je hiermee
pijnlijk. dat heeft een kat vroeger bij mij gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
Pak = Pakistaansquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, PakÇBÇMin wat is dat dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, dat staat op mijn papier_ volgens mij bedoeld m'n docent gewoon de rol van bacterien.
Want bactrien zijn micro organismen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.
Ah oke dat heb ik wel gehadquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pak = Pakistaans
Ç hoort eigenlijk een 'en' teken te zijn, maar blijkbaar heeft firefox daar moeite mee ofzo
B min staat voor bloedgroep B met een negatieve resusfactor.
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had ze zoveel haar bij haar tepel dan.
Zoiets dacht ik dus ook. Het staat er alleen een beetje vreemdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.
Ja, dan moet ie dat zeggen ipv dat soort faalzinnen te makenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, dat staat op mijn papier_ volgens mij bedoeld m'n docent gewoon de rol van bacterien.
Want bactrien zijn micro organismen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pijnlijk. dat heeft een kat vroeger bij mij gedaan
Dafuqquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoDunno
Ja, precies. Het lijkt moelijk, maar valt op zich wel mee. Tis gewoon de kans van verschillende factoren bij elkaar. Dus de kans dat een pakistaanse bloedgroep b heeft en resusnegatief is. Geloof ikquote:
Dat heb ik zelfs nog gehad met mn eindexamenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, precies. Het lijkt moelijk, maar valt op zich wel mee. Tis gewoon de kans van verschillende factoren bij elkaar. Dus de kans dat een pakistaanse bloedgroep b heeft en resusnegatief is. Geloof ik
Aaaah, en dan zo met dat scheermesje langs je tepelquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoDunno
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo keek ik toen ook ongeveer. om zo hard mogelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh te schreeuwen
Ik had alleen beta op middelbaar met een beetje kansrekenen. Dus dit gaat nog leuk wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog gehad met mn eindexamen
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaaah, en dan zo met dat scheermesje langs je tepel
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo keek ik toen ook ongeveer. om zo hard mogelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh te schreeuwen
Ik heb het gehad bij Biologie eindexamenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had alleen beta op middelbaar met een beetje kansrekenen. Dus dit gaat nog leuk worden
Gewoon ontharingscreme.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik scheer mijn kat eigenlijk altijd met een gilette mesje, om dit soort nare perikelen te voorkomen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het gehad bij Biologie eindexamen
Oh lol, biologie 12 toevallig? Want ik heb daarin eindexamen gedaan in 2009quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe
Oef oefenexamen, kan ook, van 2009.
Ik ook, al die vragen verneukt omdat ik geen zin meer had om dat ook nog te bekijken. Toch was biologie een van de hoogste cijfers die ik voor mijn CE heb gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het gehad bij Biologie eindexamen
Vanaf vraag 28quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Oh lol, biologie 12 toevallig? Want ik heb daarin eindexamen gedaan in 2009
studyflow is handiger, daar kan je alles gewoon online doen en zie je ook meteen wat je fout hebt gedaan en waar je beter in bentquote:
Hoe doen ze het met open vragen dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
studyflow is handiger, daar kan je alles gewoon online doen en zie je ook meteen wat je fout hebt gedaan en waar je beter in bent
zo trots op jou. echt man.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die niet gewoon boek doorbladeren dag van te voren en fucking op de 10e precies slagen
Of gewoon niet leren en het ruim halenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die niet gewoon boek doorbladeren dag van te voren en fucking op de 10e precies slagen
Dan staat er gewoon onder wat je in het antwoord moet hebben staan, en dat klik je zelf aanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe doen ze het met open vragen dan.
Ooh, allelfrequentie berekenen. Ja, dat ken ik wel. Die piekjes trouwens boven grap 30 zijn van een capillaire gelelektroforesequote:
Heb ik ook gedaan. Mijn hoogste gemiddelde cijfer was een 5,9 op mijn eindexamen. Like a boss.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
dankje nap. ik zat al die jaren te wachten op jou waardering. nu heb ik er zelfs een stijve piemel vanquote:
Nu stiekem afmaken die handel.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje nap. ik zat al die jaren te wachten op jou waardering. nu heb ik er zelfs een stijve piemel van
ik had spaans dus had ik daarvoor een 9 maar voor de rest was m'n laagste cijfer een 4.0 en de rest tussen 6 en 7quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Mijn hoogste gemiddelde cijfer was een 5,9 op mijn eindexamen. Like a boss.
wacht maar tot ie die fratsen laat zien op zijn uniquote:
Ik had ook voor WiB een onvoldoende op het CEquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik was gezakt op WiB.
Naja gezakt, ik had een dikke onvoldoende voor CE
Ik een 4.1quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had ook voor WiB een onvoldoende op het CE4,5 geloof ik.
Naah, gewoon volgend jaar inhalen toch. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wacht maar tot ie die fratsen laat zien op zijn uni
Ik heb dan ook niet voor mijn eindexamen geleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor de meeste vakken hoefde je niet eens te leren
inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik een 4.1. Voor WiB moest je wél leren/oefenen
dittequote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik een 4.1. Voor WiB moest je wél leren/oefenen
Huiswerk alleen in de 1equote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens ik voel me verbonden met jullie en daarom ga ik dit delen
ik was gezakt op wisB omdat ik sinds bovenbouw geen boek open had gedaan
ging met 3.0 examen in en haalde een 2.3 dus gezakt
vervolgens her gedaan en 4.0 gehaald. met 3.5 = 4 geslaagd, ik voelde me toen zo baas
Jullie hadden het makkelijk man, hele formulelijst nog op het examen, wij nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Voor Wiskunde B1 (nog oude systeem, volgens mij) had ik een 5,8 gemiddeld op mijn eindlijst
Lijst? Het was een half boekwerkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie hadden het makkelijk man, hele formulelijst nog op het examen, wij niet
Bij ons een kwart a4'tjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijst? Het was een half boekwerk
watquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik wist niet dat er 4 verschillende VMBO's waren![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie bij examenblad 4 verschillende VMBO's, ik wist dat niet
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, dag kipjes
heb ik ook gedaan vorig jaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
vmbo bb is laagste, dan komt vmbo gl, en dan vmbo tl, ik doe vmbo tl ( mavo )
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houdenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
vmbo bb is laagste, dan komt vmbo gl, en dan vmbo tl, ik doe vmbo tl ( mavo )
Wat danquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houden
Die opdracht van haar. Ik ben bang dat ik te moeilijk woorden ga gebruikenquote:
Hahahquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houden
Ohja, natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die opdracht van haar. Ik ben bang dat ik te moeilijk woorden ga gebruiken
Dat valt echt reuze mee bij jouquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahahmijn docent is wel gewend dat ik soms op hoger niveau praat. Al lijkt dat niet zo omdat ik hier op het forum nooit op mn grammatica/spelling let
Dus is niet erg.
vmbo tl gaat nog wel inderdaad. Als je dan gewoon een mbo of havo erachter aan doet, niks aan het handje.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
vmbo tl is opzich nog redelijk maar over algemeen is vmbo gewoon voor falers in het leven
sooriej
Ik ga MBO doen, en daarna HBOquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
vmbo tl gaat nog wel inderdaad. Als je dan gewoon een mbo of havo erachter aan doet, niks aan het handje.
Oh oke, maar dan nog. Ik zal het een beetje op middelbaar school-niveau houdenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahahmijn docent is wel gewend dat ik soms op hoger niveau praat. Al lijkt dat niet zo omdat ik hier op het forum nooit op mn grammatica/spelling let
Dus is niet erg.
welke opleidingquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga MBO doen, en daarna HBOdus het komt allemaal al wel goed
Doe datquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh oke, maar dan nog. Ik zal het een beetje op middelbaar school-niveau houden.
mboquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke opleiding wat? mbo of hbo?
alles, we willen alles van jou wetenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke opleiding wat? mbo of hbo?
Ik weet hetquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles, we willen alles van jou weten
Daarom.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga MBO doen, en daarna HBOdus het komt allemaal al wel goed
Ja, of van die flappies die geen sociaal leven hadden en echt 24/7 aan het leren waren en nog maar 8-en haaldenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Op VWO zaten ook genoeg mensen waarvan ik echt dacht "wat doen die hier".
Maar wel goed leren en 7's halen.
Ohzo. Neehoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je grammatica en spelling. Ik maak meer fouten denk ik.
Idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Ja, of van die flappies die geen sociaal leven hadden en echt 24/7 aan het leren waren en nog maar 8-en haalden. Waar doe je het dan voor
. Beetje je jeugd verneuken met kutopdrachten.
ik ook deels. maar niet allesquote:
No shitquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
intakes op het mbo stellen geen reet voor
JIJ WEET NIKSquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook deels. maar niet alles
Nou Nou Dv, dat valt reuze mee. Ik zal straks even alles cmd+v-en van mijn dv.txt.quote:
Zou die langer zijn dan mijn dv.docx?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou Nou Dv, dat valt reuze mee. Ik zal straks even alles cmd+v-en van mijn dv.txt.
doe dat.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou Nou Dv, dat valt reuze mee. Ik zal straks even alles cmd+v-en van mijn dv.txt.
ne dat sowieso niequote:Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou die langer zijn dan mijn dv.docx?
quote:
sorry helaas dusquote:Schending van privacy of auteursrecht gezien?
Heb je op FOK! een vermelding van privégegevens gezien of wordt een foto of tekst van jouw hand zonder bronvermelding (of toestemming) gebruikt? Laat het ons direct even weten, zodat we ernaar kunnen kijken. Gebruik het onderstaande formulier om je melding te doen. Zorg er daarbij voor dat je duidelijk (met een link) vermeldt waar je melding van maakt, zodat we kunnen terugvinden waar je het over hebt.
Na het ontvangen van je melding ondernemen we zo snel mogelijk actie, maar het kan natuurlijk even duren voordat we je melding zien. Je krijgt altijd een reactie.
Wat is je telnr. dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
That awkward moment waarop je je telefoonnummer moet opnoemen maar je weet niet zeker of je de juiste nummer hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |