Hoe doen ze het met open vragen dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
studyflow is handiger, daar kan je alles gewoon online doen en zie je ook meteen wat je fout hebt gedaan en waar je beter in bent
zo trots op jou. echt man.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die niet gewoon boek doorbladeren dag van te voren en fucking op de 10e precies slagen
Of gewoon niet leren en het ruim halenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die niet gewoon boek doorbladeren dag van te voren en fucking op de 10e precies slagen
Dan staat er gewoon onder wat je in het antwoord moet hebben staan, en dat klik je zelf aanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe doen ze het met open vragen dan.
Ooh, allelfrequentie berekenen. Ja, dat ken ik wel. Die piekjes trouwens boven grap 30 zijn van een capillaire gelelektroforesequote:
Heb ik ook gedaan. Mijn hoogste gemiddelde cijfer was een 5,9 op mijn eindexamen. Like a boss.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
dankje nap. ik zat al die jaren te wachten op jou waardering. nu heb ik er zelfs een stijve piemel vanquote:
Nu stiekem afmaken die handel.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje nap. ik zat al die jaren te wachten op jou waardering. nu heb ik er zelfs een stijve piemel van
ik had spaans dus had ik daarvoor een 9 maar voor de rest was m'n laagste cijfer een 4.0 en de rest tussen 6 en 7quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Mijn hoogste gemiddelde cijfer was een 5,9 op mijn eindexamen. Like a boss.
wacht maar tot ie die fratsen laat zien op zijn uniquote:
Ik had ook voor WiB een onvoldoende op het CEquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik was gezakt op WiB.
Naja gezakt, ik had een dikke onvoldoende voor CE
Ik een 4.1quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had ook voor WiB een onvoldoende op het CE4,5 geloof ik.
Naah, gewoon volgend jaar inhalen toch. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wacht maar tot ie die fratsen laat zien op zijn uni
Ik heb dan ook niet voor mijn eindexamen geleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor de meeste vakken hoefde je niet eens te leren
inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik een 4.1. Voor WiB moest je wél leren/oefenen
dittequote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik een 4.1. Voor WiB moest je wél leren/oefenen
Huiswerk alleen in de 1equote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens ik voel me verbonden met jullie en daarom ga ik dit delen
ik was gezakt op wisB omdat ik sinds bovenbouw geen boek open had gedaan
ging met 3.0 examen in en haalde een 2.3 dus gezakt
vervolgens her gedaan en 4.0 gehaald. met 3.5 = 4 geslaagd, ik voelde me toen zo baas
Jullie hadden het makkelijk man, hele formulelijst nog op het examen, wij nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Voor Wiskunde B1 (nog oude systeem, volgens mij) had ik een 5,8 gemiddeld op mijn eindlijst
Lijst? Het was een half boekwerkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie hadden het makkelijk man, hele formulelijst nog op het examen, wij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |