Ah oke dat heb ik wel gehadquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pak = Pakistaans
Ç hoort eigenlijk een 'en' teken te zijn, maar blijkbaar heeft firefox daar moeite mee ofzo
B min staat voor bloedgroep B met een negatieve resusfactor.
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had ze zoveel haar bij haar tepel dan.
Zoiets dacht ik dus ook. Het staat er alleen een beetje vreemdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.
Ja, dan moet ie dat zeggen ipv dat soort faalzinnen te makenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, dat staat op mijn papier_ volgens mij bedoeld m'n docent gewoon de rol van bacterien.
Want bactrien zijn micro organismen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pijnlijk. dat heeft een kat vroeger bij mij gedaan
Dafuqquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoDunno
Ja, precies. Het lijkt moelijk, maar valt op zich wel mee. Tis gewoon de kans van verschillende factoren bij elkaar. Dus de kans dat een pakistaanse bloedgroep b heeft en resusnegatief is. Geloof ikquote:
Dat heb ik zelfs nog gehad met mn eindexamenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, precies. Het lijkt moelijk, maar valt op zich wel mee. Tis gewoon de kans van verschillende factoren bij elkaar. Dus de kans dat een pakistaanse bloedgroep b heeft en resusnegatief is. Geloof ik
Aaaah, en dan zo met dat scheermesje langs je tepelquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was ze met dr oksel bezig en toen viel er aan de andere kant iets wat ze op wilde vangen met de hand waar het scheermes in zat ofzoDunno
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo keek ik toen ook ongeveer. om zo hard mogelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh te schreeuwen
Ik had alleen beta op middelbaar met een beetje kansrekenen. Dus dit gaat nog leuk wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog gehad met mn eindexamen
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaaah, en dan zo met dat scheermesje langs je tepel
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo keek ik toen ook ongeveer. om zo hard mogelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh te schreeuwen
Ik heb het gehad bij Biologie eindexamenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had alleen beta op middelbaar met een beetje kansrekenen. Dus dit gaat nog leuk worden
Gewoon ontharingscreme.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik scheer mijn kat eigenlijk altijd met een gilette mesje, om dit soort nare perikelen te voorkomen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het gehad bij Biologie eindexamen
Oh lol, biologie 12 toevallig? Want ik heb daarin eindexamen gedaan in 2009quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe
Oef oefenexamen, kan ook, van 2009.
Ik ook, al die vragen verneukt omdat ik geen zin meer had om dat ook nog te bekijken. Toch was biologie een van de hoogste cijfers die ik voor mijn CE heb gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het gehad bij Biologie eindexamen
Vanaf vraag 28quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Oh lol, biologie 12 toevallig? Want ik heb daarin eindexamen gedaan in 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |