waar scheerde je jequote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een verkeerde beweging met het mes en ik scheerde me in bad
Ik voelde er echt niks van. Het was gewoon op een recht stukje maar omdat ik het mes zijwaarts in plaats van naar beneden liet gaan ging het mis
Een broodje kaas mayo en rucola?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat zal ik ontbijtennnnn... Pimmetje nog goede suggesties?
Bahbahquote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een verkeerde beweging met het mes en ik scheerde me in bad
Ik voelde er echt niks van. Het was gewoon op een recht stukje maar omdat ik het mes zijwaarts in plaats van naar beneden liet gaan ging het mis
Ah oke, PakÇBÇMin wat is dat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het wordt bij ons alleen helemaal anders opgeschreven. De P staat in ieder geval voor de kans van wat er tussen de haakjes staat erachter.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Een broodje kaas mayo en rucola?
Wat?quote:de rol van micro-organisme als bacterien
omgebouwde nicht ???quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
Mijn nicht heeft ooit eens een stuk van dr tepel afgeschoren![]()
![]()
Aiiiiquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?DV, wat bedoel je hiermee
Ik doe wel oude kaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]niet teveel mayo want dan wordt het vies
Had ze zoveel haar bij haar tepel dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
geen idee, dat staat op mijn papierquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?DV, wat bedoel je hiermee
pijnlijk. dat heeft een kat vroeger bij mij gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bahbah
![]()
Pak = Pakistaansquote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, PakÇBÇMin wat is dat dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, dat staat op mijn papier_ volgens mij bedoeld m'n docent gewoon de rol van bacterien.
Want bactrien zijn micro organismen
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze bedoelt, de de rol van micro-organisme in het process, zoals bacterien en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |