Klasgenootje had gisteren de toetsantwoorden opgestuurd, dus mag jij radenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Want je wist alles of je wist niks?
Hier in A'dam doen ze het wel andersquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel ver bij DV vandaan. zuid limburg.
maar ja, ferrari's en aston martins enz. zijn er ook genoeg, maar dat is niet origineel
Maw, je hele opstel schrijvenquote:
Ohja dat was ook zoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klasgenootje had gisteren de toetsantwoorden opgestuurd, dus mag jij raden
wut?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn cybersex paragraaf er wel uithalen
EN DV HELP JE WELquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maw, je hele opstel schrijven. Naah, dat is een beetje teveel werk
als je iemand bij de politie kent is dat makkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of ik een politieauto kan huren
Ja, hallo een half a4tje over hoe compost werkt. Vind ik wel iets makkelijker.quote:
hoe dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier in A'dam doen ze het wel anders
wie wat waar en vooral waarom ?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn cybersex paragraaf er wel uithalen
Heb je niets beters te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hallo een half a4tje over hoe compost werkt. Vind ik wel iets makkelijker.
En ik heb zelf nog kenserveel statistiekhw liggen voor morgen
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
Laat je vervoeren door de dierenambulance.
Gewoon bij de school zelf man, iedereen gwn lekker op de fiets of gebracht door oudersquote:
Vroeg je er nog iets voor terugquote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt. En dat is binnen 10 min. in elkaar gegooid
Ehm, de vraag die ik moet beantwoorden is 'Hoe ontstaat compost'quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
DV, wat moest je nou gefixt hebben met compost?
Dat staat in je binasquote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ehm, de vraag die ik moet beantwoorden is 'Hoe ontstaat compost'
En er moet iig aan de orde komen; de kringloop van stoffen, de rol van micro-organisme als bacterien en het begrip mineralen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |