dat is hier ook. toch komen er mensen op de fiets. of trekker, of mini bike, of carnavals wagen enz enzquote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier is dat anders. Het is bij een kasteel en iedereen+famile en vrienden staan buiten te wachten tot iedereen er is.
We hebben bier, bier en bier.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, mijnheer 2010, hoe staan de zaken ervoor?
12 juni pas betalenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog wel volgend weekend betalen dan mehehe
En waar woon jij dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is hier ook. toch komen er mensen op de fiets. of trekker, of mini bike, of carnavals wagen enz enz
beetje creatief zijn hequote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig opties zijn hier in groningen
Beterquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
We hebben bier, bier en bier.
Nee, dat doe ik niet, maar ik wil best even de spelfouten eruit halenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij maakt huiswerk voor mensen he? Wil jij mijn engels paper over cmc verbeteren?
Je gaat vreemd! En Ijs danquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij maakt huiswerk voor mensen he? Wil jij mijn engels paper over cmc verbeteren?
Ja dat kan ik zelf ookquote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, maar ik wil best even de spelfouten eruit halen
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of ik een politieauto kan huren
Want je wist alles of je wist niks?quote:
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of ik een politieauto kan huren
heel ver bij DV vandaan. zuid limburg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |