Bij ons een kwart a4'tjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijst? Het was een half boekwerk
watquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik wist niet dat er 4 verschillende VMBO's waren![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie bij examenblad 4 verschillende VMBO's, ik wist dat niet
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, dag kipjes
heb ik ook gedaan vorig jaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
vmbo bb is laagste, dan komt vmbo gl, en dan vmbo tl, ik doe vmbo tl ( mavo )
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houdenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
vmbo bb is laagste, dan komt vmbo gl, en dan vmbo tl, ik doe vmbo tl ( mavo )
Wat danquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houden
Die opdracht van haar. Ik ben bang dat ik te moeilijk woorden ga gebruikenquote:
Hahahquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen trouwens om het taalgebruik een beetje op niveau te houden
Ohja, natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die opdracht van haar. Ik ben bang dat ik te moeilijk woorden ga gebruiken
Dat valt echt reuze mee bij jouquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahahmijn docent is wel gewend dat ik soms op hoger niveau praat. Al lijkt dat niet zo omdat ik hier op het forum nooit op mn grammatica/spelling let
Dus is niet erg.
vmbo tl gaat nog wel inderdaad. Als je dan gewoon een mbo of havo erachter aan doet, niks aan het handje.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
vmbo tl is opzich nog redelijk maar over algemeen is vmbo gewoon voor falers in het leven
sooriej
Ik ga MBO doen, en daarna HBOquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
vmbo tl gaat nog wel inderdaad. Als je dan gewoon een mbo of havo erachter aan doet, niks aan het handje.
Oh oke, maar dan nog. Ik zal het een beetje op middelbaar school-niveau houdenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahahmijn docent is wel gewend dat ik soms op hoger niveau praat. Al lijkt dat niet zo omdat ik hier op het forum nooit op mn grammatica/spelling let
Dus is niet erg.
welke opleidingquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga MBO doen, en daarna HBOdus het komt allemaal al wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |