Haha, lekker hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Snakey het volgende:
Hopsakee, vanmorgen van 80 kilo benchpress naar (4x) 90 kilo gegaan.![]()
Er was niemand om me even te helpen, ik denk dat ik er minstens 10 minuten over heb gedaan om mezelf er mentaal klaar voor te krijgen. Ik moest eerst alle doem scenario uit mijn hoofd krijgen zoals glippende barbells, geen gebit meer, gebroken schedels enzo. De ergste was ¨zou deze kutmuziek de laatste muziek zijn die ik hoor? Dat zou echt sad zijn.¨![]()
Dramaqueen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Snakey het volgende:
Er was niemand om me even te helpen, ik denk dat ik er minstens 10 minuten over heb gedaan om mezelf er mentaal klaar voor te krijgen. Ik moest eerst alle doem scenario uit mijn hoofd krijgen zoals glippende barbells, geen gebit meer, gebroken schedels enzo. De ergste was ¨zou deze kutmuziek de laatste muziek zijn die ik hoor? Dat zou echt sad zijn.¨![]()
Dramaqueen.
I lolled.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Snakey het volgende:
Dramaqueen.
Niet eens aan gedacht eigenlijk. Met wat hulp had ik meer reps kunnen doen. Ga ik volgende week proberen. Ik denk dat ik met een spotter de (voor mijn voor nu) magische 100 kilo wel bij kan schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef seto het volgende:
Kon je niet in een power rack benchen? Wel klasse hoor.
Dit, tijdens feestdagen kan ik altijd extra kilo's op mn squat en deadlift doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:20 schreef 16meter het volgende:
in de bulk ben je veel sterker, krachtgains tijdens cut stellen weinig voor
Intensity (gewicht) behouden en volume verlagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Hier op het werkt loopt een gozer rond met een aardig fysiek. Hij zegt dat je in de cut het best 4x8 kunt doen. Wat vinden jullie daarvan? Ik heb zelf het idee dat je na een bulk op SS je compounds gewoon op 3x8 moet gaan doen (tegenover 2x5 warmup + 3x5 workset in je bulk), maar misschien dat het voor de overige oefeningen nuttig is een extra setje te doen?
En voegen jullie in je cut regelmatig gewicht toe?
Dat je daar aan denktquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Snakey het volgende:
Dramaqueen.
SS heeft toch te weinig volume voor een cut? Of zijn er hier SS mensen die echt puur op voeding hebben gecut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals je bezig was. In je cut zul je weinnig gewicht toevoegen, normaalgesproken.
Mwa, als ik mezelf met alles moet stoppen waar ik angst voor heb of voel dan kan ik beter op de bank blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:35 schreef kevin_ het volgende:
Dat je daar aan denkt. Dan zou ik er niet eens aan beginnen.
Spring maar achterop mn curlmachinequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha grappig dat je over die muziek begint. Ik wilde nooit op Gers Pardoel deadliften
SL is meer gericht op kracht gainen. Een splitschema op groei (en kracht).quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef Warsaw het volgende:
Verwachte meer gains met Stronglifts. Mijn broertje met zijn splitschema groeit me voorbij. Zijn allebei weer begonnen na een paar maanden pauze.
Jow.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zijn er hier SS mensen die echt puur op voeding hebben gecut?
Cutten is minder energie innemen dan je verbruikt. Het verschil daartussen is je cut. Hoe je het verschil creeert maakt weinig uit.quote:Dit kan dus broscience zijn, maar is het ivm vetverbranding niet beter om in je cut 4 keer per week te trainen? Daarnaast lijkt het me sterk dat ik progressie kan blijven doen op een cut-dieet.
De verschillende niveaus kunnen prima te verklaren zijn door jullie leeftijdsverschil. Zeker bij vroege tieners (17/21) jaar zijn de T-spiegels superhoog en kun je dus gigantisch groeien (kijk maar naar Panzer) terwijl mensen meer richting de 25/30 al wat meer moeite hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef Warsaw het volgende:
Verwachte meer gains met Stronglifts. Mijn broertje met zijn splitschema groeit me voorbij. Zijn allebei weer begonnen na een paar maanden pauze.
Mm ja ik denk dat het eerder te verklaren is dat de gewichten nog niet echt hoog zijn, want mijn broertje is 18 en ik 19quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:53 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
De verschillende niveaus kunnen prima te verklaren zijn door jullie leeftijdsverschil. Zeker bij vroege tieners (17/21) jaar zijn de T-spiegels superhoog en kun je dus gigantisch groeien (kijk maar naar Panzer) terwijl mensen meer richting de 25/30 al wat meer moeite hebben.
inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Het is idd allemaal wat cutter in een cut.
Volgens mij is 80 kg bench press een bekend gewicht waar veel mensen blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef spierbal het volgende:
Hoe bevorderen jullie de krachttoename in je borst ? Ik blijf nu echt al een paar weken hangen op de 80 KG. Werkt best demotiverend als het maar niet zwaarder wil lukken.
Inclinequote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef spierbal het volgende:
Hoe bevorderen jullie de krachttoename in je borst ? Ik blijf nu echt al een paar weken hangen op de 80 KG. Werkt best demotiverend als het maar niet zwaarder wil lukken.
Dat dus. Al doe je het maar 1x, volgende keer 2x enz. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
En gewoon daarna niet janken maar 85 kg duwen. Al is het maar 3 of 4 keer.
In welke tijdsperiode outgroeit jou broertje je dan? Je bent nog maar twee weken bezig ofzo dat je aan 37.50 KG BP zit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:56 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Mm ja ik denk dat het eerder te verklaren is dat de gewichten nog niet echt hoog zijn, want mijn broertje is 18 en ik 19vandaag bankdrukken met 8.75 per kant, ik wil meer!! maarja nog ff geduld dan maar
Ha, leukquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef kevin_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden, The Ultimate Diet 2.0 ebook staat gratis online.
http://tinyurl.com/6uhj684
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Door dit topic ben ik ook in aanraking gekomen met Zyzz, man man man wat een baas was dat zeg... Echt een inspiratiebron is dat, en eigenlijk ook een streeffysiek. (Wat eigenlijk zeer onrealistisch is) Die man moest wel uber genen hebben om zo een fysiek te bereiken, ofniet? En hij zat aan de anabolen als ik het niet verkeerd heb?
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check deze gast dan lol:
Hoe hij was:
[ afbeelding ]
Hoe hij nu is:
[ afbeelding ]
Facebook: https://www.facebook.com/Nasthetics
Ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie Arnold-uitspraken erbij ook.
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?
Neejoh die vent is echt geen naturalquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie Arnold-uitspraken erbij ook.
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?
Hij dacht dat die met anabolen ook een grotere pik kon krijgen dus spoot hij het in z'n pik. Dat werd hem fataal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef zoz het volgende:
Hoezo rip op het eind? Wat is er met die gast zyzz gebeurd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershianquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef zoz het volgende:
Hoezo rip op het eind? Wat is er met die gast zyzz gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april 2012, 78 - 80 kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen recente benenpics, maar ze staan er prima bij.
Slowly getting there, Zyzz bedankt voor de inspiratie.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef jeurse04 het volgende:
Zeer handige reeks dit! Je leert er veel van, vooral als beginner. Ik vraag me dan soms ook af: Die eeuwige curlers enzo, snappen ze dan niet dat je elk lichaamsdeel moet trainen? En dat 200 crunches elke dag geen zin heb? Weten ze niet beter of willen ze dan gewoon niet beter weten?Door dit topic ben ik ook in aanraking gekomen met Zyzz, man man man wat een baas was dat zeg... Echt een inspiratiebron is dat, en eigenlijk ook een streeffysiek. (Wat eigenlijk zeer onrealistisch is) Die man moest wel uber genen hebben om zo een fysiek te bereiken, ofniet? En hij zat aan de anabolen als ik het niet verkeerd heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |