Mjah toch ben ik er nog niet helemaal zeker van ik bedoel je ziet geen HGH bijwerkingen die bekend zijn, ik weet dat in College goed getest word (ook buiten het seizoen bv) en dat ze van alles ondergaan voor ze de NFL in gaan. Uitsluiten doe ik het nooit maar je hebt het hier over 0,1% van een complete groep gasten die Football speelt, de meeste zijn simpelweg gewoon freaksquote:Op donderdag 19 april 2012 17:01 schreef DjMark het volgende:
En veel juice...
Ja natuurlijk zijn er zogenaamde controles...maar ondertussen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef Jajong het volgende:
De beste atleten van de wereld spelen NFL, NBA. Fact. doen aan gewichtheffen
Mwa, ik weet het niet. Kijk maar naar het wielrennen. Ik denk dat het over grote deel aan de juice zit. Ze kunnen zo streng controleren als ze willen, maar als de sporters iets gebruiken wat na een x aantal dagen niet meer terug te vinden is in het bloed, valt er weinig te bewijzen. Ook valt er weinig te constateren als iemand een middel gebruikt waar je niet van weet dat het helpt. Er gaat heel erg veel geld om in de sportwereld, en hoe graag je het ook zou willen geloven, ik denk niet dat er überhaupt veel sporters clean zijn op topniveau.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mjah toch ben ik er nog niet helemaal zeker van ik bedoel je ziet geen HGH bijwerkingen die bekend zijn, ik weet dat in College goed getest word (ook buiten het seizoen bv) en dat ze van alles ondergaan voor ze de NFL in gaan. Uitsluiten doe ik het nooit maar je hebt het hier over 0,1% van een complete groep gasten die Football speelt, de meeste zijn simpelweg gewoon freaks
creatinequote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef bascross het volgende:
Die Trent is echt een freak. 20 jaar en dan zo buff.
[ afbeelding ]
Je zou bijna gaan denken van wel ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef Jajong het volgende:
De beste atleten van de wereld spelen NFL, NBA. Fact.
Ik wil ook wel zo'n hardloopbaan in de gymquote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Silvanovisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tschool_figuren.html
Het is een mooie Gym, vooral dat optrek rek is coolquote:Op vrijdag 20 april 2012 03:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n hardloopbaan in de gym
Oh god, die schema's van die healthgyms... Zo ben ik ook ooit begonnen ja. 3x15xbiceps curl enzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:57 schreef CorwinofAmber het volgende:
Zucht, geen wonder dat de rest van de mennekes in de sportschool met zijn schematjes raar naar mij staan te kijken in het squatrek.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:57 schreef CorwinofAmber het volgende:
Zucht, keiharde broscience in mijn sportschool gisteren.
De instructeur ziet mij al maanden goed bezig zijn en groeien als kool; komt hij langs...
Let op, kunnen we even lachen met z'n allen:
- Je moet eerst isolatie oefeningen doen, voor de 'toning'. Het liefst met een laag gewicht en 20 reps of meer.
- Schema afwisselen, want het lichaam heeft variatie nodig om te groeien.
- Hij nam letterlijk de woorden "vet omzetten in spieren" in z'n mond.
- Hij adviseerde front raises, behind the neck pulldowns en behind the neck press (euh, nee, bedankt).
- Om spieren groot en gedefineerd te laten worden heb je die 'pomp' nodig; doe je gewichten omlaag en de reps omhoog (ik doe SS, dus 3x5)
Zucht, geen wonder dat de rest van de mennekes in de sportschool met zijn schematjes raar naar mij staan te kijken in het squatrek.
Dit is ook broscience, alleen wel een hele hardnekkige. Hier zul je geen wetenschappelijke artikelen voor vinden. Adaptatie van de spieren en het lichaam zorgt juist voor betere resultaten, want je CNS, moteriek en spieren kunnen de oefening blind uitvoeren waardoor je minder concentratie en energie kwijt bent aan techniek. Wil je je spieren laten 'schikken'? Neem een zwaarder gewicht, daar schikt het wel van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:14 schreef kidkash19 het volgende:
Alleen tip 2 is niks mis mee , de rest.....tsja waar is hij opgeleid?
De tip die correct was was de volgende:quote:The muscle confusion theory leads to a paradox: training that leads to no significant muscular adaption. The body can only adapt sufficiently to chronic stressors, which are stressors that are applied with enough intensity and regularity to cause a change in the physiology or architecture of the odynecessary to the adaptation. If you frequently change the nature of these stressors, your physiology can only adapt to those aspects which are consistent between workouts. The cardiopulmonary system may respond and adapt to every circuit training session you conduct, but if the exercises are not consistent, your muscles will not adapt. There may be some latent, insignificant adaptation to the muscular stress applied to the lower body, but not to the level required for improvement. If, for example, you choose a different lower body exercise for each session, your body will only accommodate strength into those parameters which are consistent from workout to workout. To the untrained eye a variety of exercises may seem like a good idea, but in reality it limits strength because the bodys inherent motor learning capacity is attenuated. The bottom line is this: training the same exercises regularly allows the body to adapt and thus grow stronger, while training a large variety of exercises equates to doing the same workouts with little to no adaptation. This is the paradox of muscle confusion training.
Een rep range van 8-12 zorgt voor meer nonfunctionele hyperthrofie waarvan spieren groter in volume worden maar niet per se meer kracht produceren.quote:- Om spieren groot en gedefineerd te laten worden heb je die 'pomp' nodig; doe je gewichten omlaag en de reps omhoog (ik doe SS, dus 3x5)
Gewoon doorgaan zoals je bezig was. In je cut zul je weinnig gewicht toevoegen, normaalgesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Hier op het werkt loopt een gozer rond met een aardig fysiek. Hij zegt dat je in de cut het best 4x8 kunt doen. Wat vinden jullie daarvan? Ik heb zelf het idee dat je na een bulk op SS je compounds gewoon op 3x8 moet gaan doen (tegenover 2x5 warmup + 3x5 workset in je bulk), maar misschien dat het voor de overige oefeningen nuttig is een extra setje te doen?
En voegen jullie in je cut regelmatig gewicht toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |