Volgens mij is 80 kg bench press een bekend gewicht waar veel mensen blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef spierbal het volgende:
Hoe bevorderen jullie de krachttoename in je borst ? Ik blijf nu echt al een paar weken hangen op de 80 KG. Werkt best demotiverend als het maar niet zwaarder wil lukken.
Inclinequote:Op vrijdag 20 april 2012 12:16 schreef spierbal het volgende:
Hoe bevorderen jullie de krachttoename in je borst ? Ik blijf nu echt al een paar weken hangen op de 80 KG. Werkt best demotiverend als het maar niet zwaarder wil lukken.
Dat dus. Al doe je het maar 1x, volgende keer 2x enz. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
En gewoon daarna niet janken maar 85 kg duwen. Al is het maar 3 of 4 keer.
In welke tijdsperiode outgroeit jou broertje je dan? Je bent nog maar twee weken bezig ofzo dat je aan 37.50 KG BP zit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:56 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Mm ja ik denk dat het eerder te verklaren is dat de gewichten nog niet echt hoog zijn, want mijn broertje is 18 en ik 19vandaag bankdrukken met 8.75 per kant, ik wil meer!! maarja nog ff geduld dan maar
Ha, leukquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef kevin_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden, The Ultimate Diet 2.0 ebook staat gratis online.
http://tinyurl.com/6uhj684
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Door dit topic ben ik ook in aanraking gekomen met Zyzz, man man man wat een baas was dat zeg... Echt een inspiratiebron is dat, en eigenlijk ook een streeffysiek. (Wat eigenlijk zeer onrealistisch is) Die man moest wel uber genen hebben om zo een fysiek te bereiken, ofniet? En hij zat aan de anabolen als ik het niet verkeerd heb?
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check deze gast dan lol:
Hoe hij was:
[ afbeelding ]
Hoe hij nu is:
[ afbeelding ]
Facebook: https://www.facebook.com/Nasthetics
Ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie Arnold-uitspraken erbij ook.
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?
Neejoh die vent is echt geen naturalquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie Arnold-uitspraken erbij ook.
[..]
Nice, is die Naso nog natural eigenlijk?
Hij dacht dat die met anabolen ook een grotere pik kon krijgen dus spoot hij het in z'n pik. Dat werd hem fataal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef zoz het volgende:
Hoezo rip op het eind? Wat is er met die gast zyzz gebeurd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershianquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef zoz het volgende:
Hoezo rip op het eind? Wat is er met die gast zyzz gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april 2012, 78 - 80 kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen recente benenpics, maar ze staan er prima bij.
Slowly getting there, Zyzz bedankt voor de inspiratie.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef jeurse04 het volgende:
Zeer handige reeks dit! Je leert er veel van, vooral als beginner. Ik vraag me dan soms ook af: Die eeuwige curlers enzo, snappen ze dan niet dat je elk lichaamsdeel moet trainen? En dat 200 crunches elke dag geen zin heb? Weten ze niet beter of willen ze dan gewoon niet beter weten?Door dit topic ben ik ook in aanraking gekomen met Zyzz, man man man wat een baas was dat zeg... Echt een inspiratiebron is dat, en eigenlijk ook een streeffysiek. (Wat eigenlijk zeer onrealistisch is) Die man moest wel uber genen hebben om zo een fysiek te bereiken, ofniet? En hij zat aan de anabolen als ik het niet verkeerd heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |