Naar wat moet ik hem veranderenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja die OP even niet dus
http://dl.dropbox.com/u/1(...)/-410/64/-268/-2/0/0quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wat de FOK! Minecrafters zoal gebouwd hebben. Hebben jullie geen screenshotje van jullie allertofste creaties?
Tof hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/1(...)/-410/64/-268/-2/0/0
Dit is het vetst wat ik gemaakt heb samen met aldiewillen en anne thyst.
Ik heb de torens gemaakt en bastille.
Ingang van een event dat ik wou houden:quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wat de FOK! Minecrafters zoal gebouwd hebben. Hebben jullie geen screenshotje van jullie allertofste creaties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:Mooi! Die "diepte" erin is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:HoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die timelapse videoquote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog een keer bouwen.
Yeah, die hele crew is best wel awesome. Geen idioten ofzo die cobblestone torens leerplempen.quote:
Als dat onafhankelijk van de texturepacks mooi is, dan is dat wel echt extreem vet. Zijn daar screens in default van?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog een keer bouwen.
Maar dan wel dat je nog even moet zoeken.. zoeken is leuk.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om een keer een pvp event te houden waarin een team moet aanvallen en het andere team moet verdedigen. Dus gewoon zodra je begint bijv. 1 uur elkaar niet mag aanvallen, zodat het verdedigende team een fort kan bouwen en traps enz. en het aanvallende team lava bukkit, wapens etc.
Ik heb daar naar gekeken, de steensoorten daarin hebben ook een default variant.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat onafhankelijk van de texturepacks mooi is, dan is dat wel echt extreem vet. Zijn daar screens in default van?
Ja klopt, maar niet dat het fort dan helemaal verstopt wordt. Het moet wel duidelijk zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar dan wel dat je nog even moet zoeken.. zoeken is leuk.
Oplossing: serverside texturepackquote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar kijk kijk kijk, ik kan wel iets moois maken met een tp, maar dan moet het er niet in andere texturepacks spuuglelijk uitzien. Dan maakt je iets dat hooguit voor jou en een paar andere spelers mooi is, voor de rest niet.
Nou prima toch, heeft de rest pech.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar kijk kijk kijk, ik kan wel iets moois maken met een tp, maar dan moet het er niet in andere texturepacks spuuglelijk uitzien. Dan maakt je iets dat hooguit voor jou en een paar andere spelers mooi is, voor de rest niet.
Fixed.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
De kerken van Flodder zijn daar enorm schuldig aan.
hipsterquote:
Leg je username eens uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
Waarom zou ik drumpski schoppen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh snap!
Oh wacht, wij ook niet![]()
Het is een stier. Alternatief een rund.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke mongool tekende dat? Koeien kunnen hun staart helemaal niet zo houden en die staarten zijn nog langer ook.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
quote:
Dit is.. geniaal. Graag deze in de op plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de op. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
Hard, hard.quote:
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat Drumpski mods kliert en zijn kont tegen de krib gooit
Heyhey! Ik werk in de landbouwmechanisatie en woon in een polder. Ik weet die dingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Ik geef ook nergens aan dat het alleen door mij komt mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.
Proestquote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard, hard.
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Bedankt yvonne en STINGquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Yvonne, ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
En lieverdjes vamme? Geen plaatjes tegen de policy hè
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Dat was ook wel een mooie naaistreek ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?
18+ he, berendje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
xXx_dirtblock_and_cobble_steamy_lesbian_fuck_Anal_Adventures_III.rar
Nope helaas, adsense.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?
Dat kan uit.quote:
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
We kunnen wel geld inzamelen en dan maken we vast een kantoortje voor haar op mFOK.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
Cheater, hacker, xrayer, alleschquote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.
Denk he took, typfoutjes he..quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zei mFok maar je bedoelde denk ik MenderV?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Maar toch maar niet doenquote:
Eensch!quote:
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar toch maar niet doenWe hebben ook nog de policy hè
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Dit hoort hier niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Berend. het volgende:
Poll: Hoe groot moeten de teams zijn?
• 2 teams
• 3 teams
• Anders (post in reactie)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vb: 2 teams is wat we dus de afgelopen dagen hebben gedaan.
Hahahah Dude perfectquote:
Ik heb een abbo maar gaat nooitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.![]()
wat moet je leven dan zuigen zeg
Morpheus komt alleen als sting het niet meer trekt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
De on-topic posts hier kunnen echt niet hoor!
Waar is morpheus of STING als je ze nodig hebt?!
Ik wil ook zo'n speelparadijs.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hahahah Dude perfectkomt door mij he
abo.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Ah je wilde met je habbo naar de sportschool?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik wilde habbo typen, typo
Vel plezier iigquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
[..]
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.
Dat niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.
Ik heb nog HC stuff.. en gratis krijgen van onbekende spelers als je zei dat je jarig wasquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
binnekort fok minecraft-meet in mijn hotelkamer? ik heb al vijf banken
Mogen we een admin seal of approval?quote:
hommoquote:
Ja, na 10 delen zonder geruziequote:
Nou die kunnen we vergeten dus.quote:
mooien plaatjenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef MineraalWater het volgende:
enderman_and_steve_"mining"_a_dark_cave.avi
[ afbeelding ]
Zelfkennisquote:
Ik ga naar de gym en mijn club wordt kampioen. BEAT THAT NIGGAHquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ok dus je kijkt voetbal en je team verliest voor de #45359ste keer.
En dan? Kijk als je naar de gym gaat dan hou je er tenminste nog wat over dan een beschadigd club gevoel.
Ik juich voor de club die wintquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ok dus je kijkt voetbal en je team verliest voor de #45359ste keer.
En dan? Kijk als je naar de gym gaat dan hou je er tenminste nog wat over dan een beschadigd club gevoel.
DAN GA JE DAAR TOCH HEEN SKATTIEquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik juich voor de club die wint![]()
grapje successupporters
Iemand in mijn klas...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
grapje successupporters
Ik lach mensen uit die voor de club zijn die verliezen, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
grapje successupporters
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN GA JE DAAR TOCH HEEN SKATTIE
[ afbeelding ]
Een reservespeler van zwolle zat bij mij in de klas, je mag mij aanrakenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
Het is gewoon zo fucking zinloos, ga zelf voetballen ofzo.
Waar mag ik je betasten?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een reservespeler van zwolle zat bij mij in de klas, je mag mij aanraken
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:59 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, zit je op mobile?
[ afbeelding ]
Ze zijn dootquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
Kan ik, als lokale kattengek, eindelijk mijn katten showen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ik pull pussy als een malle maar als ik plaatjes post maak ik de mods en admins boos
post dan stoere boiquote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ik pull pussy als een malle maar als ik plaatjes post maak ik de mods en admins boos
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef maurisioo het volgende:
oh die kat van mij heeft net een konijn te pakken gekregen
SPOILER: Niet kijken met zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Topiek het volgende:
[..]dudeeeSPOILER: Niet kijken met zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Topiek het volgende:
[..]SPOILER: Niet kijken met zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gemaakt![]()
Fabuleus!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net gemaakt
Is het nou een dikke kat of lijkt dat zo?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net gemaakt
Dikke vachtquote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is het nou een dikke kat of lijkt dat zo?
Mjah buitenkat hequote:
Mooie cavia is dat zeg.quote:
Dat is gewoon Yoda's hondjequote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Verder niet gevaarlijk gelukkig.
Alleen al voor vracht zou dit een mooie oplossing zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Verder niet gevaarlijk gelukkig.
geen frictie een geen luchtweerstand. Ergo bijna nihil slijtage. Die karretje kunnen een halve ton vervoeren maar wegen zelf 400 kilo.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In zes uur rond de wereld? Met die snelheden mag de vracht dan wel massief staal zijn, al het andere gaat kaputt lijkt me
Een halve ton is 500 kilo, dus 100 kilo meer is niet zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
geen frictie een geen luchtweerstand. Ergo bijna nihil slijtage. Die karretje kunnen een halve ton vervoeren maar wegen zelf 400 kilo.
Omdat er mensen zijn die liever een apart MC topic willen hebben. We gingen ervan uit dat je intelligent genoeg bent om twee draden tegelijk bij te houden.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom is er een SC topic? Waarom niet het huidige MC topic ook SC maken?
Nu is het onoverzichtelijk en je moet 2 keer iets vermelden.
En ik zie heel veel MC gerelateerde posts hier staan, dat mag toch wel in t huidige MC topic?
Dank je!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die liever een apart MC topic willen hebben. We gingen ervan uit dat je intelligent genoeg bent om twee draden tegelijk bij te houden.
Voor de rest zijn je punten al gemaakt, lees maar wat er eerder over is gezegd.
Dat heb je goed gezien, MC gerelateerde posts mogen ook in dat topic. Maar hier is het gezelliger.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Maar ik zie dat hier ook heel veel MC gerelateerde shit gepost wordt, dat mag toch wel in het originele topic of niet?
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Flodder450 het volgende:
SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mwah zullen we anders gewoon 1 topic laten sterven?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, MC gerelateerde posts mogen ook in dat topic. Maar hier is het gezelliger.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja hoor, als je het uit een quote haaltquote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef Mender het volgende:
Topiek kan je dit aub even terug in de op zetten van het main minecraft topic?
[..]![]()
![]()
Main topic mag wel dood, daar mag SC nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mwah zullen we anders gewoon 1 topic laten sterven?![]()
![]()
TT slaat ook nergens op, "Minecraft SC Waar SC nu toegestaan is!"
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik las blijkbaar verkeerdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een halve ton is 500 kilo, dus 100 kilo meer is niet zo indrukwekkend.Maar het gaat vooral over de snelheid. Meer gewicht betekent bijna geen extra energie erin door de wrijvingsloze techniek,quote:Empty ETT capsules weigh 400 lb (180 kg) yet can accommodate six people or three pallets of cargo.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
haOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Honden zijn ondervertegenwoordigd in dit topic dus bij deze:quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn hond hont:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sprekend die van loon
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef maurisioo het volgende:
Dit is mijn hond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie marrokkaanse jochies tegenover de bushalte waar ik sta klommen voor de grap uit het raam van hun huis, sprongen naar beneden en staan nu op de deur te rossen
Deur op slot, dove vader slaapt, deurbel ook stuk![]()
![]()
Dat niet eens, a. ik wacht op de bus naar huis (ander dorp) en b. het is een vrij nette, normale buurt.![]()
quote:
Ik haat de Theme van Community. Verder wel hilarisch.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe Community vanavond!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
Moguh allemaal... Voor de verandering eens een playlist als wekker gebruikt.
Dat is juist de beste smoes voor niksenquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo nu even negen uur werken en dan weekend![]()
Alleen op de zaak, dus niksen zal hem ook niet worden..
Het valt zo op als we de hele week elke dag voor minimaal vijftienduizend verkopen en dan op vrijdag ineens niks![]()
![]()
Haha, bedankt! Is maar een lapmiddel ofcquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:18 schreef Mender het volgende:
Ik wil btw wel even gezegd hebben dat ik het plaatje in de op echt geniaal vind![]()
![]()
Beetje rommelen met de boeken, gebeurt in elke bedrijfstakquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het valt zo op als we de hele week elke dag voor minimaal vijftienduizend verkopen en dan op vrijdag ineens niks.
Wat verkoop je überhaupt?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Mjah, maar wel dat je alles van je af kunt zetten als je thuis komt. Niet dat mij dat lukt hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Geniet van die tijd. Als je werkt zul je veel minder vrije tijd over houden..
Oh dat lukt mij wel gelukkig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, maar wel dat je alles van je af kunt zetten als je thuis komt. Niet dat mij dat lukt hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: