Yvonne, ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
En lieverdjes vamme? Geen plaatjes tegen de policy hè
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Dat was ook wel een mooie naaistreek ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?
18+ he, berendje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
xXx_dirtblock_and_cobble_steamy_lesbian_fuck_Anal_Adventures_III.rar
Nope helaas, adsense.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?
Dat kan uit.quote:
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
We kunnen wel geld inzamelen en dan maken we vast een kantoortje voor haar op mFOK.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
Cheater, hacker, xrayer, alleschquote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.
Denk he took, typfoutjes he..quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zei mFok maar je bedoelde denk ik MenderV?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Maar toch maar niet doenquote:
Eensch!quote:
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar toch maar niet doenWe hebben ook nog de policy hè
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Dit hoort hier niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Berend. het volgende:
Poll: Hoe groot moeten de teams zijn?
• 2 teams
• 3 teams
• Anders (post in reactie)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vb: 2 teams is wat we dus de afgelopen dagen hebben gedaan.
Hahahah Dude perfectquote:
Ik heb een abbo maar gaat nooitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.![]()
wat moet je leven dan zuigen zeg
Morpheus komt alleen als sting het niet meer trekt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
De on-topic posts hier kunnen echt niet hoor!
Waar is morpheus of STING als je ze nodig hebt?!
Ik wil ook zo'n speelparadijs.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hahahah Dude perfectkomt door mij he
abo.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Ah je wilde met je habbo naar de sportschool?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik wilde habbo typen, typo
Vel plezier iigquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
[..]
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.
Dat niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.
Ik heb nog HC stuff.. en gratis krijgen van onbekende spelers als je zei dat je jarig wasquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
binnekort fok minecraft-meet in mijn hotelkamer? ik heb al vijf banken
Mogen we een admin seal of approval?quote:
hommoquote:
Ja, na 10 delen zonder geruziequote:
Nou die kunnen we vergeten dus.quote:
mooien plaatjenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef MineraalWater het volgende:
enderman_and_steve_"mining"_a_dark_cave.avi
[ afbeelding ]
Zelfkennisquote:
Ik ga naar de gym en mijn club wordt kampioen. BEAT THAT NIGGAHquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ok dus je kijkt voetbal en je team verliest voor de #45359ste keer.
En dan? Kijk als je naar de gym gaat dan hou je er tenminste nog wat over dan een beschadigd club gevoel.
Ik juich voor de club die wintquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ok dus je kijkt voetbal en je team verliest voor de #45359ste keer.
En dan? Kijk als je naar de gym gaat dan hou je er tenminste nog wat over dan een beschadigd club gevoel.
DAN GA JE DAAR TOCH HEEN SKATTIEquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik juich voor de club die wint![]()
grapje successupporters
Iemand in mijn klas...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
grapje successupporters
Ik lach mensen uit die voor de club zijn die verliezen, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
grapje successupporters
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN GA JE DAAR TOCH HEEN SKATTIE
[ afbeelding ]
Een reservespeler van zwolle zat bij mij in de klas, je mag mij aanrakenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
Het is gewoon zo fucking zinloos, ga zelf voetballen ofzo.
Waar mag ik je betasten?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een reservespeler van zwolle zat bij mij in de klas, je mag mij aanraken
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:59 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, zit je op mobile?
[ afbeelding ]
Ze zijn dootquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
Kan ik, als lokale kattengek, eindelijk mijn katten showen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Sitethief het volgende:
Jow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ik pull pussy als een malle maar als ik plaatjes post maak ik de mods en admins boos
post dan stoere boiquote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi ik pull pussy als een malle maar als ik plaatjes post maak ik de mods en admins boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |