Denk he took, typfoutjes he..quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zei mFok maar je bedoelde denk ik MenderV?
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Maar toch maar niet doenquote:
Eensch!quote:
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar toch maar niet doenWe hebben ook nog de policy hè
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ik start wel met discussie
mannen die naar een sportschool gaan zijn verwijfd
Dit hoort hier niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Berend. het volgende:
Poll: Hoe groot moeten de teams zijn?
• 2 teams
• 3 teams
• Anders (post in reactie)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vb: 2 teams is wat we dus de afgelopen dagen hebben gedaan.
Hahahah Dude perfectquote:
Ik heb een abbo maar gaat nooitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
niet minimaal 3x per week naar de sportschool gaan.![]()
wat moet je leven dan zuigen zeg
Morpheus komt alleen als sting het niet meer trekt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
De on-topic posts hier kunnen echt niet hoor!
Waar is morpheus of STING als je ze nodig hebt?!
Ik wil ook zo'n speelparadijs.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hahahah Dude perfectkomt door mij he
abo.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar gaat nooit
Ah je wilde met je habbo naar de sportschool?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik wilde habbo typen, typo
Vel plezier iigquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
[..]
He jammer, dan houden we het wel bescheiden hier.
Dat niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje die dan bij hobby's invult: "sportschool" maar nooit gaat.
Ik heb nog HC stuff.. en gratis krijgen van onbekende spelers als je zei dat je jarig wasquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
binnekort fok minecraft-meet in mijn hotelkamer? ik heb al vijf banken
Mogen we een admin seal of approval?quote:
hommoquote:
Ja, na 10 delen zonder geruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |