Heyhey! Ik werk in de landbouwmechanisatie en woon in een polder. Ik weet die dingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Ik geef ook nergens aan dat het alleen door mij komt mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.
Proestquote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard, hard.
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Bedankt yvonne en STINGquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Yvonne, ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
En lieverdjes vamme? Geen plaatjes tegen de policy hè
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Dat was ook wel een mooie naaistreek ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat jouw toegang tot KPD ontzegd is?
18+ he, berendje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef Berend. het volgende:
Yvonne, we willen ook graag een Minecraft KPD reeks.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
xXx_dirtblock_and_cobble_steamy_lesbian_fuck_Anal_Adventures_III.rar
Nope helaas, adsense.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Kun je deze reeks geen tietenrechten geven?
Dat kan uit.quote:
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
We kunnen wel geld inzamelen en dan maken we vast een kantoortje voor haar op mFOK.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
Wie wil Minecraft voor tante yvonne kopen?
Cheater, hacker, xrayer, alleschquote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb wel een account voor haar als ze een keer wilt spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |