Naar wat moet ik hem veranderenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja die OP even niet dus
http://dl.dropbox.com/u/1(...)/-410/64/-268/-2/0/0quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wat de FOK! Minecrafters zoal gebouwd hebben. Hebben jullie geen screenshotje van jullie allertofste creaties?
Tof hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/1(...)/-410/64/-268/-2/0/0
Dit is het vetst wat ik gemaakt heb samen met aldiewillen en anne thyst.
Ik heb de torens gemaakt en bastille.
Ingang van een event dat ik wou houden:quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wat de FOK! Minecrafters zoal gebouwd hebben. Hebben jullie geen screenshotje van jullie allertofste creaties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:Mooi! Die "diepte" erin is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ingang van een event dat ik wou houden:HoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die timelapse videoquote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog een keer bouwen.
Yeah, die hele crew is best wel awesome. Geen idioten ofzo die cobblestone torens leerplempen.quote:
Als dat onafhankelijk van de texturepacks mooi is, dan is dat wel echt extreem vet. Zijn daar screens in default van?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog een keer bouwen.
Maar dan wel dat je nog even moet zoeken.. zoeken is leuk.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om een keer een pvp event te houden waarin een team moet aanvallen en het andere team moet verdedigen. Dus gewoon zodra je begint bijv. 1 uur elkaar niet mag aanvallen, zodat het verdedigende team een fort kan bouwen en traps enz. en het aanvallende team lava bukkit, wapens etc.
Ik heb daar naar gekeken, de steensoorten daarin hebben ook een default variant.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat onafhankelijk van de texturepacks mooi is, dan is dat wel echt extreem vet. Zijn daar screens in default van?
Ja klopt, maar niet dat het fort dan helemaal verstopt wordt. Het moet wel duidelijk zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar dan wel dat je nog even moet zoeken.. zoeken is leuk.
Oplossing: serverside texturepackquote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar kijk kijk kijk, ik kan wel iets moois maken met een tp, maar dan moet het er niet in andere texturepacks spuuglelijk uitzien. Dan maakt je iets dat hooguit voor jou en een paar andere spelers mooi is, voor de rest niet.
Nou prima toch, heeft de rest pech.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar kijk kijk kijk, ik kan wel iets moois maken met een tp, maar dan moet het er niet in andere texturepacks spuuglelijk uitzien. Dan maakt je iets dat hooguit voor jou en een paar andere spelers mooi is, voor de rest niet.
Fixed.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
De kerken van Flodder zijn daar enorm schuldig aan.
hipsterquote:
Leg je username eens uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
Waarom zou ik drumpski schoppen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh snap!
Oh wacht, wij ook niet![]()
Het is een stier. Alternatief een rund.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke mongool tekende dat? Koeien kunnen hun staart helemaal niet zo houden en die staarten zijn nog langer ook.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
quote:
Dit is.. geniaal. Graag deze in de op plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de op. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
Hard, hard.quote:
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat Drumpski mods kliert en zijn kont tegen de krib gooit
Heyhey! Ik werk in de landbouwmechanisatie en woon in een polder. Ik weet die dingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Ik geef ook nergens aan dat het alleen door mij komt mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.
Proestquote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard, hard.
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Bedankt yvonne en STINGquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |