Leg je username eens uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
Waarom zou ik drumpski schoppen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh snap!
Oh wacht, wij ook niet![]()
Het is een stier. Alternatief een rund.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke mongool tekende dat? Koeien kunnen hun staart helemaal niet zo houden en die staarten zijn nog langer ook.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
quote:
Dit is.. geniaal. Graag deze in de op plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de op. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
Hard, hard.quote:
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat Drumpski mods kliert en zijn kont tegen de krib gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |