heeft zwolle dat?quote:
Heet die Slot zo van zijn voornaam ja?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hanzestad. Toen kende niemand Adam nog.
het trekt wel de oppermongolen van fok aan blijkbaarquote:
bek dicht pauper.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het trekt wel de oppermongolen van fok aan blijkbaar
quote:
Wie de neuk ben jij?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Bonkers. het volgende:
Arne Slot. Dat was wel een baasje in zijn NAC-tijd, maar hoe oud is die nu wel niet? Hij leek me 34 ofzo toen ie wegging..
Zaterdag pas, om 2030 in Waalwijkquote:
Maak foto's!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag pas, om 2030 in Waalwijk
34 dacht ik nu. Nog steeds baas.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Bonkers. het volgende:
Arne Slot. Dat was wel een baasje in zijn NAC-tijd, maar hoe oud is die nu wel niet? Hij leek me 34 ofzo toen ie wegging..
Ja moet ik en spugen en foto's maken en in de gaten houden dat die kerel niet stiekem aan het rukken is?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
34 dacht ik nu. Nog steeds een spraakgebrek.
Mono = Baas.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het trekt wel de oppermongolen van fok aan blijkbaar
Multi tasken vieze jood dat je bentquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet ik en spugen en foto's maken en in de gaten houden dat die kerel niet stiekem aan het rukken is?
Ik ben geen wijf, kom op manquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Multi tasken vieze jood dat je bent
Hoorde hem laatst een interview geven. Ondertiteling was wel gepast geweest.quote:
Fredje rutten heeft het ookquote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde hem laatst een interview geven. Ondertiteling was wel gepast geweest.
Ik verstond hem anders prima. Niet aanstellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde hem laatst een interview geven. Ondertiteling was wel gepast geweest.
Als je die van vorige week niet hebt gezien moet je die pakken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
ff 't rijdend rechtertje opzetten. Altijd lachen die mensen die totaal de weg kwijt zijn. Die frustratie is altijd mooi om te zien.
Pak nu die met die Jack Russel waar jij 't over had laatst.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die van vorige week niet hebt gezien moet je die pakken.
He-le-maal de weg kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Onverstaanbaar, kop als een bak met wurmen.
Ja, die ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pak nu die met die Jack Russel waar jij 't over had laatst.
"dan speelde ik met zijn balletjes".quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die van vorige week niet hebt gezien moet je die pakken.
Martin Luther King werd doodgeschoten omdat ie een droom had, misschien moet iemand het ook bij deze gast doenquote:Ruiter heeft droom: 'Met FC Utrecht Europees voetbal in de Galgenwaard'
Woensdag, 18 april 2012 om 17:12
FC Utrecht verzekerde zich eerder op de woensdag van de komst van Robbin Ruiter. De sluitpost komt in de zomer over van FC Volendam en tekende een contract voor vier seizoenen. In de Domstad wordt veel verwacht van de 25-jarige keeper. “We hebben één van de meest talentvolle Nederlandse keepers aan ons weten te binden. Bovendien is hij de beste speler van de Jupiler League”, weet algemeen directeur Wilco van Schaik.
Technisch directeur Foeke Booy is eveneens bijzonder content met de aanwinst. “Robbin is een keeper die goed bij ons past”, stelt hij op de clubsite. “Het is een doelman die positioneel goed in zijn doel staat en goed kan uitkomen. Hij heeft een prima trap en met zijn bijna twee meter staat er iemand met lengte in het doel. Hij gaf tijdens onze gesprekken aan dat FC Utrecht zijn ambitie is.”
Ruiter zelf mikt met FC Utrecht op Europees voetbal. “Ik kan me hier goed ontwikkelen en het is weer een stap hogerop. Normaal gesproken speelt FC Utrecht om Europees voetbal. Als ik met FC Utrecht Europees voetbal kan spelen in de Galgenwaard, dan heb ik wel een droom te pakken”, aldus de geboren Amsterdammer.
Het wordt nog veel mooier man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon ik met zijn balletjes spelen. Dat kan nu niet meer.YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME RIGHT?!!!
![]()
![]()
Lees ik nu een doodverwensing?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Martin Luther King werd doodgeschoten omdat ie een droom had, misschien moet iemand het ook bij deze gast doen
Kom net terug uit Geneve. Had 't ff gezegd man, had ik wat meegenomen voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, jongens, trammelant. Geen Toblerone meer bij de Appie.
Ik zeg toch misschien???quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lees ik nu een doodverwensing?
Laat me voortaan ff weten dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom net terug uit Geneve. Had 't ff gezegd man, had ik wat meegenomen voor je.
En het is de keeper van utrecht, alsof iemand een neuk om hem geeftquote:
Witte chocoladequote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Paar dagen terug nog een zak witte chocolade eitjes gekocht. 50% korting gekkkk.
jij kan tenminste dingen kopen met kortingquote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Paar dagen terug nog een zak witte chocolade eitjes gekocht. 50% korting gekkkk.
Witte omgquote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Hou niet echt van witte chocolade. Gewoon bruine met hazelnootjes erin.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
dus?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Witte omg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze laten liggen, want ik eet me dan ziek.
Ik had een juf voor handvaardigheid.. tieten als een kameel, reet als bijzet tafeltje.. en dat mens vrat elke dag zo'n reep tobleronequote:
Wij hebben de neiging om jou te slaanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook de neiging om iedereen te slaan die het over One Direction heeft? Iedere slet praat er op eens over
Nee dat doen jullie niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus?
We redden het wel zonder je hoor
Wat is One Direction in godsnaam? Ik begin oud te worden geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook de neiging om iedereen te slaan die het over One Direction heeft? Iedere slet praat er op eens over
Zondag, ik kom wel langs bij Vak128quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben de neiging om jou te slaan
mag dat ook?
Wat ben je wild vandaag...quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben de neiging om jou te slaan
mag dat ook?
Neeee? Waar kan ik haar vinden?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had een juf voor handvaardigheid.. tieten als een kameel, reet als bijzet tafeltje.. en dat mens vrat elke dag zo'n reep toblerone![]()
chagrijnigquote:
een schijnbare boybandquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is One Direction in godsnaam? Ik begin oud te worden geloof ik.
Jij mag daar niet eens komenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag, ik kom wel langs bij Vak128
Dit dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is One Direction in godsnaam? Ik begin oud te worden geloof ik.
Is wel iets voor onze ajacied422 danquote:
welk vak zat je ook al weer?quote:
Ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, niemand houdt van kindersuprises? Zelfs Ajacied422 niet?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Was vroeger wel baas. Die surprise erin.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, niemand houdt van kindersuprises? Zelfs Ajacied422 niet?
hoe moet ik op de 2e ring komen als ik de ingang van de 1e ring heb simpele?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
401.
Maarré, zou het niet doen hé. Straks zitten we samen in de rechtzaal.
Luchtmacht.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe moet ik op de 2e ring komen als ik de ingang van de 1e ring heb simpele?
Okequote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets, ik wou gewoon aandacht van mijn favoriete kale man
ah crack, 1e keer ArenA voor je, dat weet je allemaal nog nietquote:
Successupporter.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah crack, 1e keer ArenA voor je, dat weet je allemaal nog niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Ik zocht naar die super lange van 60cm+quote:
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen opquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Watquote:
iddquote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen op
quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, die als browser plug-in of als onderdeel van een firewall actief is. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. Instructies voor het veelgebruikte adblock plus staan hier.
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een premium account aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaaraccount).
Gullit verpest psv nog meerquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag het hopen..
Lijkt wel alsof ze alleen maar een grote naam willen.
Vaag. Miss ff in bug vragen dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat uit. Hosts file zit vol urls die er om bekend staan reclames te tonen.
komt bij mij doordat ik Ghostery heb denk ik. Mooi niet dat ik die advertentie bedrijf mij laat tracken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat uit. Hosts file zit vol urls die er om bekend staan reclames te tonen.
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wie klikt er nou op Ads(ense)![]()
Blijkbaar genoeg omdat Fok! er van leeft.. beetje ervaren computer gebruiker klikt daar niet op.
Net zoals die urls worden omgezet naar die site. Tyft toch op met die shit.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...
Klopt, maarja blijkbaar levert dat toch goede conversies op.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...
Fok! zou er automatisch een affiliate link van moeten maken, flink geld aan verdienen!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zoals die urls worden omgezet naar die site. Tyft toch op met die shit.
Advocaat denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd wie PSV gaat coachen
ik neem psv mensen al tijden niet meer serieusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
Stond in t PSV topic.dont shoot dem manager
PSV'ers gelvoenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
Stond in t PSV topic.dont shoot dem manager
Gast die Dave is voor het eerst in het PSV topicquote:
Topic wordt ook keer op keer verkloot door kut trolls.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik neem psv mensen al tijden niet meer serieus
Er zitten ook geen Fokkers die goed discussierenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast die Dave is voor het eerst in het PSV topicdat is vast geen PSVer.
[..]
Topic wordt ook keer op keer verkloot door kut trolls.
ik gok op van marwijkquote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd wie PSV gaat coachen
idd, alleen hij had psv nog meer kunne verkankerenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Echt jammer dat dat Gullit-bericht niet echt is.
Eerst was je altijd zo netjes en neutraal buiten Ajax om.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Voor de rest van de Eredivisie wel ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn het ook. Tenminste. Is een partnerprogramma van Bol.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fok! zou er automatisch een affiliate link van moeten maken, flink geld aan verdienen!
Al wordt niet gewaardeerd ..
Gullit coach van PSV helpt Ajax toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst was je altijd zo netjes en neutraal buiten Ajax om.
niet alleen ajaxquote:
ga huilen gullitboyquote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tsss.. niks jonge, je wijkt af van je concept dat je zo succesvol maakt.
Ja, vruchten.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat. Ga je gelijk er bij vertellen wat voor soort?
Hmm oke, slim, maar ik zie niks aan/in de link vandaarquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Tenminste. Is een partnerprogramma van Bol.
Als dat waar is dan wel.quote:
Chocoladegebak is dan juist weer het enige gebak wat ik ontzettend smerig vind.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso gebak.Tenzij het een of andere verukkelijke chocoladetaart is.
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso gebak.Tenzij het een of andere verukkelijke chocoladetaart is.
krijg je dat wel eens tijdens het container lossen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.
Natuurlijk. Bij elke 100 geloste containers een nieuwe.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijg je dat wel eens tijdens het container lossen dan?
lekker manquote:Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij elke 100 geloste containers een nieuwe.
Soepstengel? Welke positie is dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo, wanneer wordt de nieuwe soepstengel van PSV bekend dan?
Kwestie van smaak. Ik hou sowieso niet van al die zoete troep. Kan er niks aan doen. Vindt eigenlijk alleen chocoladetaart echt om te smullen. Oh ja en appeltaart of kruimelvlaai varianten daarop.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.
Hoofdsoepstengel.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soepstengel? Welke positie is dat?
Weet ik het, dat hoor ik dan wel..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 mei om 16:15 gaat Philip het bekend maken bij de NSO?
Kom op, jij hoort dat te weten, jij bent lid van de Potentiële Soepstengel Verbrandingsoven.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het, dat hoor ik dan wel..
Ga Thijs Slegers tweeten als je het wilt wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, jij hoort dat te weten, jij bent lid van de Potentiële Soepstengel Verbrandingsoven.
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga Thijs Slegers tweeten als je het wilt weten
Deze manquote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't fatsoenlijk is gemaakt wel. Dat betekent niet dat pakjesvoer van Knorr.
Sowieso Indian Curry. Echt mijn lievelingseten man. Kan me daar geweldig ziek aan eten en dat doe ik dus echt praktisch nooit he.quote:
Vroeger toen mijn Oma nog leefde, elke zondag tomaten soep en daarna sate met broodquote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De tomatensoep van mij oma is ook bazenvoer
Gewoon knorr vanavond, lekker makkelijk en ook wel goed weg te kanen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't fatsoenlijk is gemaakt wel. Dat betekent niet dat pakjesvoer van Knorr.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn Oma nog leefde, elke zondag tomaten soep en daarna sate met brood![]()
Waarom schaamt dat mens zich niet voor haar zelfquote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach de tyfus man. Zit je DWDD te kijken, komt die kut Barbie weer langs. Waarom schaamt haar moeder zich niet voor haar dochter. Met haar plamuurlaag en dat kutgedrag
Lekker man. Een stuk rundvlees wat je mee laat sudderen. Bonk vlees wat uit elkaar valt op je vork mits je het goed klaar maaktquote:
Sowieso is Kip Tandoori niks anders dan Kip in een Tandoori oven gebakken. Beetje vreemde naam eigenlijk voor een dergelijk gerecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon knorr vanavond, lekker makkelijk en ook wel goed weg te kanen.
Volgens mij is dat ook officieel geen tandori omdat het Hollandse concept SAUSSSS erin is verwerkt.
Indian Curry's in Engelandquote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Indian Curry. Echt mijn lievelingseten man. Kan me daar geweldig ziek aan eten en dat doe ik dus echt praktisch nooit he.
Heerlijk met Onion Bhaji's, naan brood, samosa etc. Gvd...ik wil begraven worden met dat spul in m'n bek man.
Maandje terug in Engeland had ik hotel in zo'n Indianenwijk. Zat met zo'n shoarmaturk daar die ook friet curry verkocht te ouwehoeren. Was specialiteit daar, al die Indianen kwamen daarvoor naar die toko.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Indian Curry's in Engelandoh man draag me weg.
Nu heb ik honger.
Echt he. Van die heerlijke papieren draagzakken vol met Curry. Bombay Potato'tje derbij. Niks meer aan doen man. Heerlijk joh.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Indian Curry's in Engelandoh man draag me weg.
Nu heb ik honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten die 'lokale' gerechten is de keuken daar wel om te janken zeg. niet anders dan English breakfast en 's avonds fastfood kan je daar een beetje kanen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Van die heerlijke papieren draagzakken vol met Curry. Bombay Potato'tje derbij. Niks meer aan doen man. Heerlijk joh.![]()
England.
Dat klopt. Maar dat is in NL precies het zelfde. Wij hebben ook geen echte keuken.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die 'lokale' gerechten is de keuken daar wel om te janken zeg. niet anders dan English breakfast en 's avonds fastfood kan je daar een beetje kanen.
Ja, of een hele vette vis met friet.
Zelfde als hier eigenlijk.
0-3quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Chelsea vs. de 12 van Barca zal wel weer een rukpot worden zo.
Mijn oma kan anders prima Engelse gerechten maken hoor. Niks geen fastfood daar in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die 'lokale' gerechten is de keuken daar wel om te janken zeg. niet anders dan English breakfast en 's avonds fastfood kan je daar een beetje kanen.
Ja, of een hele vette vis met friet.
Zelfde als hier eigenlijk.
Gast, de Engelsen hebben echt wel een betere keuken dan Nederland hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is in NL precies het zelfde. Wij hebben ook geen echte keuken.
opgezwollequote:
Niks mis meequote:
hoezo mochten?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Mochten die joden kampioen worden dan wens ik ze dit weer toe bij de huldiging.
Voetbal begint pas over een half uur.. fiets/rijd naar een tankstationquote:Op woensdag 18 april 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb zin in chocolade en we hebben alleen de pure paaseitjes nog over van weken terug..!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er nog een paar, kopen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb zin in chocolade en we hebben alleen de pure paaseitjes nog over van weken terug..!!!!!!!!!!!!!
Priestertje? Babeltje? Crackback Greg?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Gappie van mij rapt ook naast het voetballen dan
Mitchel Burgzorg aka Priester
Die zijn nog niet uitgevonden in Twente.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voetbal begint pas over een half uur.. fiets/rijd naar een tankstation
Watquote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Priestertje? Babeltje? Crackback Greg?
jaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik typte had ik nog niet gezien dat je Burgzorgje bedoelde. Is dat mattie van je dan?
uit Amersfoort komt er ook wat leuksquote:
Jiggensquote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uit Amersfoort komt er ook wat leuks
Djiggy Dje
vroegah was zo tof, toen poste jij gewoon nog kekke picca's van jezelfquote:
Gappie van jou?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Gappie van mij rapt ook naast het voetballen dan
Mitchel Burgzorg aka Priester
Zoetermeer, menend?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen 0118-Vier met Neger R. de Vries.
jaquote:
Nee, Vlissingen. Overigens heb je in Zoetermeer het rapcollectief 079 zitten waar Spinal ook deel van uitmaakte.quote:
Nederlandse rap vind ik sowieso niet zo leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uit Amersfoort komt er ook wat leuks
Djiggy Dje
ojah ik zie het. nulzevennegen is inderdaad zoetje.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Vlissingen. Overigens heb je in Zoetermeer het rapcollectief 079 zitten waar Spinal ook deel van uitmaakte.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedank hem even voor z'n goal afgelopen vrijdag
ja dan kunnen we over 2 maanden weer een nieuw topic openen omdat hij zijn geld niet terug krijgtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
er is voetbal mongoolquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
Ga allemaal is vuige rock luisteren, stelletje dovenkwartels.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Paceshifters.html
Ook van Nederlandsche bodem en opgenomen met producer Ed Stasium (Ramones, Talking Heads & Living Colour to name a few)
Barca Smarsha:')quote:
Jojoortje.rarquote:Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vroegah was zo tof, toen poste jij gewoon nog kekke picca's van jezelf
emmers met zaad heeft die rar mij gekostquote:
Chelseaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Barca Smarsha:')
Nee ga zo wel kijken maar ben nog ff wat voor school aan het doen (en Soggen op Fok)
Emmers zaadquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emmers met zaad heeft die rar mij gekost
Ik heb mij vermaakt ook al klinkt het goorquote:
Die heb er kiek op.quote:
Overijselquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
Ga allemaal is vuige rock luisteren, stelletje dovenkwartels.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Paceshifters.html
Ook van Nederlandsche bodem en opgenomen met producer Ed Stasium (Ramones, Talking Heads & Living Colour to name a few)
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.quote:
Krijg ze echt om het half uur. schijt irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.
Krijg trouwens weer die melding:
[ afbeelding ]
Als dat echt blijft, dan is het voor mij serieus een optie om gewoon weg te blijven hier. Kansloze shit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.
Krijg trouwens weer die melding:
[ afbeelding ]
Als dat echt blijft, dan is het voor mij serieus een optie om gewoon weg te blijven hier. Kansloze shit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niet alleen is de melding nu duidelijker, maar de bedoeling is dat die melding het ENIGE wordt. Dat zou inhouden dat er verder geen restricties zijn. Blijkbaar is de controle echter ook van slag als je bepaalde cookies blokkeert en dat zou niet moeten. Daar is glowmouse dan ook op geattendeerd inmiddels en die zal daar zodra hij tijd heeft vast en zeker naar kijken. Zo niet draai ik de boel terug naar de oude situatie.
Post ze danquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo, daar ben ik weer met mijn slechte smaak in vrouwen.
Die rechter heeft wel een lekker lichaamquote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens jullie is iedereen 13, smeerlappen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Even om de foto's van Davy te vergeten.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
DMquote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 'm wel, maar als ik 'm post word ik gebanned for life.
Niet als ik trollquote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vragen op prive gegevens, is ook een ban.
dc = decimeter?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gvd, wie is dit?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |