Weet ik het, dat hoor ik dan wel..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 mei om 16:15 gaat Philip het bekend maken bij de NSO?
Kom op, jij hoort dat te weten, jij bent lid van de Potentiële Soepstengel Verbrandingsoven.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het, dat hoor ik dan wel..
Ga Thijs Slegers tweeten als je het wilt wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, jij hoort dat te weten, jij bent lid van de Potentiële Soepstengel Verbrandingsoven.
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga Thijs Slegers tweeten als je het wilt weten
Deze manquote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't fatsoenlijk is gemaakt wel. Dat betekent niet dat pakjesvoer van Knorr.
Sowieso Indian Curry. Echt mijn lievelingseten man. Kan me daar geweldig ziek aan eten en dat doe ik dus echt praktisch nooit he.quote:
Vroeger toen mijn Oma nog leefde, elke zondag tomaten soep en daarna sate met broodquote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De tomatensoep van mij oma is ook bazenvoer
Gewoon knorr vanavond, lekker makkelijk en ook wel goed weg te kanen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't fatsoenlijk is gemaakt wel. Dat betekent niet dat pakjesvoer van Knorr.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn Oma nog leefde, elke zondag tomaten soep en daarna sate met brood![]()
Waarom schaamt dat mens zich niet voor haar zelfquote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach de tyfus man. Zit je DWDD te kijken, komt die kut Barbie weer langs. Waarom schaamt haar moeder zich niet voor haar dochter. Met haar plamuurlaag en dat kutgedrag
Lekker man. Een stuk rundvlees wat je mee laat sudderen. Bonk vlees wat uit elkaar valt op je vork mits je het goed klaar maaktquote:
Sowieso is Kip Tandoori niks anders dan Kip in een Tandoori oven gebakken. Beetje vreemde naam eigenlijk voor een dergelijk gerecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon knorr vanavond, lekker makkelijk en ook wel goed weg te kanen.
Volgens mij is dat ook officieel geen tandori omdat het Hollandse concept SAUSSSS erin is verwerkt.
Indian Curry's in Engelandquote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Indian Curry. Echt mijn lievelingseten man. Kan me daar geweldig ziek aan eten en dat doe ik dus echt praktisch nooit he.
Heerlijk met Onion Bhaji's, naan brood, samosa etc. Gvd...ik wil begraven worden met dat spul in m'n bek man.
Maandje terug in Engeland had ik hotel in zo'n Indianenwijk. Zat met zo'n shoarmaturk daar die ook friet curry verkocht te ouwehoeren. Was specialiteit daar, al die Indianen kwamen daarvoor naar die toko.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Indian Curry's in Engelandoh man draag me weg.
Nu heb ik honger.
Echt he. Van die heerlijke papieren draagzakken vol met Curry. Bombay Potato'tje derbij. Niks meer aan doen man. Heerlijk joh.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Indian Curry's in Engelandoh man draag me weg.
Nu heb ik honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |