quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedank hem even voor z'n goal afgelopen vrijdag
ja dan kunnen we over 2 maanden weer een nieuw topic openen omdat hij zijn geld niet terug krijgtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
er is voetbal mongoolquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
Ga allemaal is vuige rock luisteren, stelletje dovenkwartels.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Paceshifters.html
Ook van Nederlandsche bodem en opgenomen met producer Ed Stasium (Ramones, Talking Heads & Living Colour to name a few)
Barca Smarsha:')quote:
Jojoortje.rarquote:Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vroegah was zo tof, toen poste jij gewoon nog kekke picca's van jezelf
emmers met zaad heeft die rar mij gekostquote:
Chelseaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Barca Smarsha:')
Nee ga zo wel kijken maar ben nog ff wat voor school aan het doen (en Soggen op Fok)
Emmers zaadquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emmers met zaad heeft die rar mij gekost
Ik heb mij vermaakt ook al klinkt het goorquote:
Die heb er kiek op.quote:
Overijselquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
Ga allemaal is vuige rock luisteren, stelletje dovenkwartels.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Paceshifters.html
Ook van Nederlandsche bodem en opgenomen met producer Ed Stasium (Ramones, Talking Heads & Living Colour to name a few)
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.quote:
Krijg ze echt om het half uur. schijt irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.
Krijg trouwens weer die melding:
[ afbeelding ]
Als dat echt blijft, dan is het voor mij serieus een optie om gewoon weg te blijven hier. Kansloze shit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
fok2.rar toch? Begreep dat die er ook was.
Krijg trouwens weer die melding:
[ afbeelding ]
Als dat echt blijft, dan is het voor mij serieus een optie om gewoon weg te blijven hier. Kansloze shit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niet alleen is de melding nu duidelijker, maar de bedoeling is dat die melding het ENIGE wordt. Dat zou inhouden dat er verder geen restricties zijn. Blijkbaar is de controle echter ook van slag als je bepaalde cookies blokkeert en dat zou niet moeten. Daar is glowmouse dan ook op geattendeerd inmiddels en die zal daar zodra hij tijd heeft vast en zeker naar kijken. Zo niet draai ik de boel terug naar de oude situatie.
Post ze danquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo, daar ben ik weer met mijn slechte smaak in vrouwen.
Die rechter heeft wel een lekker lichaamquote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens jullie is iedereen 13, smeerlappen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Even om de foto's van Davy te vergeten.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
DMquote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 'm wel, maar als ik 'm post word ik gebanned for life.
Niet als ik trollquote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vragen op prive gegevens, is ook een ban.
dc = decimeter?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gvd, wie is dit?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |