uit Amersfoort komt er ook wat leuksquote:
Jiggensquote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uit Amersfoort komt er ook wat leuks
Djiggy Dje
vroegah was zo tof, toen poste jij gewoon nog kekke picca's van jezelfquote:
Gappie van jou?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Gappie van mij rapt ook naast het voetballen dan
Mitchel Burgzorg aka Priester
Zoetermeer, menend?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen 0118-Vier met Neger R. de Vries.
jaquote:
Nee, Vlissingen. Overigens heb je in Zoetermeer het rapcollectief 079 zitten waar Spinal ook deel van uitmaakte.quote:
Nederlandse rap vind ik sowieso niet zo leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uit Amersfoort komt er ook wat leuks
Djiggy Dje
ojah ik zie het. nulzevennegen is inderdaad zoetje.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Vlissingen. Overigens heb je in Zoetermeer het rapcollectief 079 zitten waar Spinal ook deel van uitmaakte.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedank hem even voor z'n goal afgelopen vrijdag
ja dan kunnen we over 2 maanden weer een nieuw topic openen omdat hij zijn geld niet terug krijgtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk of hij ff wat flappen wil lenen als 't zo'n goede maat van je is.
er is voetbal mongoolquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
Ga allemaal is vuige rock luisteren, stelletje dovenkwartels.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Paceshifters.html
Ook van Nederlandsche bodem en opgenomen met producer Ed Stasium (Ramones, Talking Heads & Living Colour to name a few)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |