Vrouwenkauwgom.quote:
Successupporter.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah crack, 1e keer ArenA voor je, dat weet je allemaal nog niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Ik zocht naar die super lange van 60cm+quote:
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen opquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Grapje?quote:
Watquote:
iddquote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen op
quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, die als browser plug-in of als onderdeel van een firewall actief is. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. Instructies voor het veelgebruikte adblock plus staan hier.
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een premium account aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaaraccount).
Gullit verpest psv nog meerquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag het hopen..
Lijkt wel alsof ze alleen maar een grote naam willen.
Addblocker uitzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |