Vrouwenkauwgom.quote:
Successupporter.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah crack, 1e keer ArenA voor je, dat weet je allemaal nog niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Ik zocht naar die super lange van 60cm+quote:
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen opquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zie ajacied422 al helemaal voor mij
Met zijn bammetjes, zakje snoep, bekertje limo, helemaal in de ArenA, lachend voor zich aan het uitstaren en zwaaien met zijn vlaggetje
Grapje?quote:
Watquote:
iddquote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saampjes met die kleine met zijn ajax vlaggetje in de Live redivisie verslagen op
quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, die als browser plug-in of als onderdeel van een firewall actief is. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. Instructies voor het veelgebruikte adblock plus staan hier.
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een premium account aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaaraccount).
Gullit verpest psv nog meerquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag het hopen..
Lijkt wel alsof ze alleen maar een grote naam willen.
Addblocker uitzetten.quote:
Vaag. Miss ff in bug vragen dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat uit. Hosts file zit vol urls die er om bekend staan reclames te tonen.
komt bij mij doordat ik Ghostery heb denk ik. Mooi niet dat ik die advertentie bedrijf mij laat tracken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat uit. Hosts file zit vol urls die er om bekend staan reclames te tonen.
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wie klikt er nou op Ads(ense)![]()
Blijkbaar genoeg omdat Fok! er van leeft.. beetje ervaren computer gebruiker klikt daar niet op.
Net zoals die urls worden omgezet naar die site. Tyft toch op met die shit.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...
Klopt, maarja blijkbaar levert dat toch goede conversies op.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Helemaal irritant dat wanneer je ergens op bol.com surft er opeens allerlei reclames op sites komen van bol.com...
Fok! zou er automatisch een affiliate link van moeten maken, flink geld aan verdienen!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zoals die urls worden omgezet naar die site. Tyft toch op met die shit.
Advocaat denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd wie PSV gaat coachen
ik neem psv mensen al tijden niet meer serieusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
Stond in t PSV topic.dont shoot dem manager
PSV'ers gelvoenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
Stond in t PSV topic.dont shoot dem manager
Gast die Dave is voor het eerst in het PSV topicquote:
Topic wordt ook keer op keer verkloot door kut trolls.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik neem psv mensen al tijden niet meer serieus
Er zitten ook geen Fokkers die goed discussierenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast die Dave is voor het eerst in het PSV topicdat is vast geen PSVer.
[..]
Topic wordt ook keer op keer verkloot door kut trolls.
ik gok op van marwijkquote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd wie PSV gaat coachen
idd, alleen hij had psv nog meer kunne verkankerenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Echt jammer dat dat Gullit-bericht niet echt is.
Eerst was je altijd zo netjes en neutraal buiten Ajax om.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Echt jammer dat dat Gullit-bericht niet echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |