Voor de rest van de Eredivisie wel ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Echt jammer dat dat Gullit-bericht niet echt is.
Dat zijn het ook. Tenminste. Is een partnerprogramma van Bol.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fok! zou er automatisch een affiliate link van moeten maken, flink geld aan verdienen!
Al wordt niet gewaardeerd ..
Gullit coach van PSV helpt Ajax toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst was je altijd zo netjes en neutraal buiten Ajax om.
niet alleen ajaxquote:
ga huilen gullitboyquote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tsss.. niks jonge, je wijkt af van je concept dat je zo succesvol maakt.
Ja, vruchten.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat. Ga je gelijk er bij vertellen wat voor soort?
Hmm oke, slim, maar ik zie niks aan/in de link vandaarquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Tenminste. Is een partnerprogramma van Bol.
Als dat waar is dan wel.quote:
Chocoladegebak is dan juist weer het enige gebak wat ik ontzettend smerig vind.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso gebak.Tenzij het een of andere verukkelijke chocoladetaart is.
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso gebak.Tenzij het een of andere verukkelijke chocoladetaart is.
krijg je dat wel eens tijdens het container lossen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.
Natuurlijk. Bij elke 100 geloste containers een nieuwe.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijg je dat wel eens tijdens het container lossen dan?
lekker manquote:Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij elke 100 geloste containers een nieuwe.
Soepstengel? Welke positie is dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo, wanneer wordt de nieuwe soepstengel van PSV bekend dan?
Kwestie van smaak. Ik hou sowieso niet van al die zoete troep. Kan er niks aan doen. Vindt eigenlijk alleen chocoladetaart echt om te smullen. Oh ja en appeltaart of kruimelvlaai varianten daarop.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebak is lekker, joh. Zeker slagroomtaart. Daar kan ik me scheel aan eten.
Hoofdsoepstengel.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soepstengel? Welke positie is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |