SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maak je een pizza, gebruik je de tomaten voor in je saus.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik was al van plan om pasta te maken maar dat is zo standaard.
Ne alaka.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef msnk het volgende:
Ik bedoel menemen! Niet leblebiWat een kutnamen zijn het ook zeg...
Hoe de fuuq kan je leblebi nou linken aan omeletquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef msnk het volgende:
Ik bedoel menemen! Niet leblebiWat een kutnamen zijn het ook zeg...
Neeee, ik ben gewoon heel erg slecht met al die namen en zo... Ik noem het gewoon domates yemegi, lekker simpel.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe de fuuq kan je leblebi nou linken aan omelet
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Gedroogde tomaten lijken mij lekker op de pizza of in de börek.
Koken is leuk! Eten hoeft niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef msnk het volgende:
Laat ons lekker weinig verstand hebben van eten ja. Spaghetti maken is al moeilijk genoeg.
Fasulye? Nohut?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Erkeklerin yedigi yemege ne denir?
Patat?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Erkeklerin yedigi yemege ne denir?
Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur bequote:Op woensdag 18 april 2012 00:15 schreef Landysh het volgende:
http://www.tastespotting.com/search/dried+tomato/1
Die eerste. Dried tomato jam. The fuck.
Net zo raar als patlican receli.![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie serieus? Ik dacht dat jullie deze wel wisten. Het antwoord is al gegeven in dit topic. Menemen.
Nee, in het deeg. Laat maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Origineel
Noem het dan een belegd broodje.
Haters.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur be
Patlican recelii!!!111quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haters.
Patlican receli is juist heel lekker en helemaal niet aci, zoet juist
Erkekler, in het Engels 'men'. --> Menemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Volgens mij is het echt kuru fasulye.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, ben kacar. Over 4 uurtjes eruit. Lange dag morgen.
Ohja, een vraag waar jullie alvast over mogen na denken.
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Oei... Halal.. Ik sla deze over, ich weiss es nicht.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.quote:Ik stel voor een restaurantje ergens, laat ik aan jouw over waar.
Ik bel wel wanneer ik een tijd kan inschatten. PS, xx komt ook mee, dus tafel voor 3 minimaal.
Devrimquote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dit bij het vorig topic + dit topic
[ afbeelding ]
Hey guys, whats going on in he....fuck this shit
Dat gebash de hele tijd
Er bestaat geen beste Turkse restaurant -> allemaal pauper tentjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welterusten.
Neem ze naar het beste restaurant in jullie buurt. Of het nou Turks of Surinaams is.
Iyi geceler!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Die bestaan helaas niet echt in Nederland. In Belgie volopquote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
dus dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
Vegetarische gerechten nemen dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.
Zou kunnen! Italiaans. Pastaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef msnk het volgende:
Anders een vegetarische tent vinden? Vlees is toch overrated.
Niemand?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie durft een potje Okey met mij aan te gaan?
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn in Nederland geen één Turks restaurant tegengekomen waarvan ik écht onder de indruk was. Maar als je in Turkije hebt gegeten, vallen de restaurants in Nederland sowieso tegen.
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen met Koninginnedag
Gewoon 1 week feestquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Arghh, volgende keer dat mijn moeder patlican receli maakt kom ik het je persoonlijk voeren! En je gaat het lekker vinden!quote:
Later!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Klopt. Hele goede zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Duitsland daarentegen heeft wel veel goede Turkse restaurants. Zelfs heel veel goede doner-tentjes.
Heb het ook niet over nuquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisquote:
Maydanoz is goed maar geloof niet dat je daar buiten kan eten, sowieso is de kans op regen grootquote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Meenemen voor een ijsje in het park als het weer het toelaatquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt. Hele goede zelfs.
Belgie zitten ook goede Turkse restaurants.
Kwa buiten eten scoort Nederland echt een 0.
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okeyquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisChampions League doe we het jaar daarop wel.
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens opquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Alle brabo's en limbo's hier die dag
Challenge accepted.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okey
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Jonguh, finale in de Amsterdam ArenA!!! Moet gewoon, klaar
Dan is de wereld al vergaan manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die finale komt wel nog een keer naar Amsterdam
In eigen huis!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Einde van de wereld en dan alleen maar EL gewonnen hebbenNiet eens CL
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?
quote:
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]We doen wel CL met Ajax en dan kopen we Feyenoord op en hernoemen we naar Ajax 2 en dan doen we daarmee EL
Is maar miljoentje of 30. Met CL hebben we al 20 en er zal ook nog wel wat over zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.
Ik wil ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
Snel. Nu online okey'en. Jale, Ayca, ik en...?
Ja, maar zover ik weet kon je niet zelf je tegenstanders uitkiezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
We hebben alle vier een Android-toestel. Is er een okey-app?.
Ga een andere nacht verstandig doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Jawel, ben je welquote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Wanneer ga jij dat eens doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga een andere nacht verstandig doen..
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenbij dat filmpje plaatsen...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.
Dan smelt ikquote:Op woensdag 18 april 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
Ik zou je wel knuffelen ama hoor, Trigger.
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe lang?
Met mijn bos haar net geen 1.80
Kan je er tegen aan liggenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd..
welke?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:33 schreef Che_ het volgende:
triggershot had vroeger zijn foto in display toch
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.quote:
Wallah geen idee meerquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Kafirquote:Op woensdag 18 april 2012 01:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken lookquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Staat me echt niet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken look
Ik weet welke.quote:
Ya zalamiquote:Op woensdag 18 april 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik weet welke.
Wist alleen niet dat jij dat was.
Slaven kregen ze wel, als blijk van vertoning sowieso.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
Alsof dat wat verandert aan de gayheidsfactor op de Schaal van Gordonquote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
Sowieso nietquote:Op woensdag 18 april 2012 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof dat wat verandert aan de gayheidsfactor op de Schaal van Gordon
Vandaar de bling-bling.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Slaven kregen ze wel, als blijk van vertoning sowieso.
Na jaren zelfsquote:Op woensdag 18 april 2012 01:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sowieso niet.
[..]
Vandaar de bling-bling.
Was ik dat nietquote:Op woensdag 18 april 2012 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken look
Kinderdagverblijfquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar de peuterspeelzaal?
[..]
Hahaha, moet toch wat he?
Ja, hij kan al wat kleine dingetjes..quote:
Nope, gewoon Deniz Arda + mijn achternaamquote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef xminator het volgende:
Cool, heeft ie wel ook een Nederlandse naam gekregen?
Henk-Jan Achmed oid![]()
Nee, dienstplicht enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Vraag de Turkse nationaliteit aan voor 'm.
thnxquote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef xminator het volgende:
Gecmis olsun!
Ik ga aan de slag, wordt tijd dat ik iets ga doen![]()
Hoe zit het daar nu precies mee? 10.000 euro om het af te kopen? De 21 dagen zijn afgeschaft toch?quote:
Geen idee, maar ik heb geen 10.000 euro in ieder geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zit het daar nu precies mee? 10.000 euro om het af te kopen? De 21 dagen zijn afgeschaft toch?
Wat een puşt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het uberhaupt kan aangezien hij niet erkend is door zijn vader
Heb je helemaal geen contact meer met zijn vader?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb geen 10.000 euro in ieder geval.
En ik zie eerlijk gezegd ook niet de toegevoegde waarde om een turks paspoort aan te vragen.
Ik weet niet eens of het uberhaupt kan aangezien hij niet erkend is door zijn vader
Nee, hij heeft letterlijk gezrgd dat " wij in zijn ogen dood zijn"quote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen contact meer met zijn vader?
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, hij heeft letterlijk gezrgd dat " wij in zijn ogen dood zijn"
Dat ik hem met rust moet laten en nooit iets met mij of zn kind te maken wilt hebben
Hoe bedoel je? Heb je trouwens ooit contact gehad met zijn familie? Willen zij je zoontje wel zien?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohja en daarna is hij spoorloos verdwenen
Hij is weg gegaan en nergens meer te vinden.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb je trouwens ooit contact gehad met zijn familie? Willen zij je zoontje wel zien?
Ik zou het ze gewoon vertellen..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is weg gegaan en nergens meer te vinden.
Ik heb zijn ouders een aantal keer gezien, maar zij weten niet dat ze een kleinkind hebbenhij heeft het nooit aan iemand verteld
Loze dreigementen. Wat wil die doen. Maar ik snap best dat als je een kind hebt je die risico niet wil nemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik weet niet waar ze wonen oid.
En het is me wel duidelijk gemaakt dat als ik ooit iets vertel dat ik een probleem heb
Wat wilt hij doen dan? Volgens mij is het gewoon een lafaard hoor. Dat hij zomaar is verdwenen bevestigd dat ook nog eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
En het is me wel duidelijk gemaakt dat als ik ooit iets vertel dat ik een probleem heb
Kom vechten dan.quote:
Niet alleen om de risico'squote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Loze dreigementen. Wat wil die doen. Maar ik snap best dat als je een kind hebt je die risico niet wil nemen.
Wat een hufter zeg.
Ik vind het heel erg voor jou en je zoontje dat zijn vader zo'n klootzak is. Maar hij is beter af zonder hem. Beter een liefdevolle alleemstaande moeder dan een vader erbij die hem misschien wel niet goed behandeld. Sommige mannen klootzakken. Ik heb ook geen behoefte om mijn vader ooit nog te zien. Voor mij is hij dood. Deniz heeft jou nog en dat is denk ik wel genoeg om hem op te laten groeien tot een lieve jongeman.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komt goed hoor. Deniz is echt een lief kind (cliche ja) maar hij luisterd goed, is lief en beleefd..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor jou en je zoontje dat zijn vader zo'n klootzak is. Maar hij is beter af zonder hem. Beter een liefdevolle alleemstaande moeder dan een vader erbij die hem misschien wel niet goed behandeld. Sommige mannen klootzakken. Ik heb ook geen behoefte om mijn vader ooit nog te zien. Voor mij is hij dood. Deniz heeft jou nog en dat is denk ik wel genoeg om hem op te laten groeien tot een lieve jongeman.
Ook datquote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef Triggershot het volgende:
Bekijk het zo Jale, je hebt de lusten over en de lasten gedropt
Er is nog hier ergens een FOK! Knokploeg!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ook dat
Maarja. Toch zie je het liever anders
Zoals Jason denk ik?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:08 schreef Landysh het volgende:
Hoe spreken jullie Jale trouwens uit? Ik spreek het uit op z'n Turks haha.
(in mijn hoofd dan)
Daarom. Door jou slechte ex heb je wel je schat van een kind. Ik vind jou een hele goede moederquote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Deniz is echt een lief kind (cliche ja) maar hij luisterd goed, is lief en beleefd..
Dus nee ik heb geen jongetje erbij nodig die dan misschien wel door zn ouders gedwongen word om voor zn kind te zorgen.
Niks, ik was dit topic aan het lezen en dat was mijn conclusiequote:Op woensdag 18 april 2012 11:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Vertel jongen, wat is je nou weer overkomen?
http://tinypic.com/r/24cik5g/5.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:08 schreef Landysh het volgende:
Hoe spreken jullie Jale trouwens uit? Ik spreek het uit op z'n Turks haha.
(in mijn hoofd dan)
Ook wel tofquote:
Thnxquote:Op woensdag 18 april 2012 11:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daarom. Door jou slechte ex heb je wel je schat van een kind. Ik vind jou een hele goede moeder.
quote:
Neejoh, die gozer verdient geen aandachtquote:Op woensdag 18 april 2012 11:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is nog hier ergens een FOK! Knokploeg!
Hoiquote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Triggershot het volgende:
Nog iemand die mij aandacht wil geven?
wie eerst dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ksst, bij jou kom ik altijd op 2e plaats.
Goed, dankje.. Met jou?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Turquaz
Ik dacht dat je op het forum bedoeldequote:
Alsof hij hier over een tijdje niet gaat posten.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op het forum bedoelde
http://tinypic.com/r/34g4rjb/5.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Triggershot het volgende:
Nee, maar ik heb daar wel gezetenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef Yellowcard het volgende:
Jalees gaat je zoon ook naar Aja Kabaja zoals ik vroeger?
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://tinypic.com/r/34g4rjb/5.
http://tinypic.com/r/2v271iw/5/.
http://tinypic.com/r/lh7ph/5..
.
Ik heb ook nog onwijs schattige fotos van die tijdquote:Op woensdag 18 april 2012 11:30 schreef Yellowcard het volgende:
Op de peuterfoto sta ik huilend. Had net straf gekregen voor die schoolfotograaf kwam
Je djevojka?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Triggershot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Dan ken je het liedje vast ook nog wel Aja kabaja kabine bine bom zagen zagen de boom valt omquote:Op woensdag 18 april 2012 11:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog onwijs schattige fotos van die tijd
Je stem klinkt anders dan ik me herinnerquote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je djevojka?Ssttt, meer prooi zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaa tuurlijk!!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:36 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Dan ken je het liedje vast ook nog wel Aja kabaja kabine bine bom zagen zagen de boom valt om
Ga dan naar PUB zijn ze nog lekker jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga dan naar PUB zijn ze nog lekker jong.In OUD zijn ze nog jonger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga dan naar PUB zijn ze nog lekker jong.Ziek wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek vent.quote:![]()
Degene die posten bedoel ik hequote:
Zieke vent bedoel je.quote:
quote:
Waarom zouden ze je bent toch 16+quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik heb geen waarschuwing gekregen van leerplicht, yeey!
Nee, agnost.quote:
Jawel.quote:
Seni Agzin tekke.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moet mezelf corrigeren. Ben niet helemaal dinsiz.
Alice is mijn din
Google vertaalde dat wel zo.quote:
Ik ben Orthodox.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moet mezelf corrigeren. Ben niet helemaal dinsiz.
Alice is mijn din
ja klopt, maar ik ontvang wel studiefinanciering, en je bent tot je 23e kwalificatieplichtig.. en aangezien ik door prive omstandigheden 99 uur afwezig ben geweest in 1 periode, moet ik dat wel bij leerplicht verantwoordenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je bent toch 16+
Jawel! Je refereert toch naar iemand die ziek is in zijn hoofd? Ziek vent klinkt niet eens.quote:
zG is niet ziek in zijn hoofd, ziek daar beneden!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jawel! Je refereert toch naar iemand die ziek is in zijn hoofd? Ziek vent klinkt niet eens.
Een soort van Turk.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt een Turk tot je beschikking, wat gebruik jij Google.
Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je stem klinkt anders dan ik me herinner.
hoiquote:
Je lach op het einde ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bang? Ik zal jou eens komen bangen, ja. http://tinypic.com/r/np00g3/5.
Pervvv.
Ja..Maar je spelt het fout.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG is niet ziek in zijn hoofd, ziek daar beneden!
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga hem toch niet alles vragen.
Ik kan je garanderen dat 'daar' gezond is.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG is niet ziek in zijn hoofd, ziek daar beneden!
Turk Light.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een soort van Turk.Ik ga hem toch niet alles vragen. Zelfstandigheid enz. weet je wel.
Je zag mijn rozenkrans tochquote:
I might need to see some proof.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat 'daar' gezond is..
Ik wil je niet te veel belasten.quote:
Wat nou als ik het zelf wil?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil je niet te veel belasten.
hahahah...zo te zien ben je echt mijn tweelingbroer :pquote:
Jij ja.quote:
Precies!quote:
Ik ben dus Orthodox. Duh.quote:
Jij maakte een fout. Punt.quote:
Er was net een trio, eh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor jou en je zoontje dat zijn vader zo'n klootzak is. Maar hij is beter af zonder hem. Beter een liefdevolle alleemstaande moeder dan een vader erbij die hem misschien wel niet goed behandeld. Sommige mannen klootzakken. Ik heb ook geen behoefte om mijn vader ooit nog te zien. Voor mij is hij dood. Deniz heeft jou nog en dat is denk ik wel genoeg om hem op te laten groeien tot een lieve jongeman.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Deniz is echt een lief kind (cliche ja) maar hij luisterd goed, is lief en beleefd..
Dus nee ik heb geen jongetje erbij nodig die dan misschien wel door zn ouders gedwongen wordt om voor zn kind te zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |