Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je stem klinkt anders dan ik me herinner.
hoiquote:
Je lach op het einde ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bang? Ik zal jou eens komen bangen, ja. http://tinypic.com/r/np00g3/5.
Pervvv.
Ja..Maar je spelt het fout.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG is niet ziek in zijn hoofd, ziek daar beneden!
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga hem toch niet alles vragen.
Ik kan je garanderen dat 'daar' gezond is.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG is niet ziek in zijn hoofd, ziek daar beneden!
Turk Light.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een soort van Turk.Ik ga hem toch niet alles vragen. Zelfstandigheid enz. weet je wel.
Je zag mijn rozenkrans tochquote:
I might need to see some proof.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat 'daar' gezond is..
Ik wil je niet te veel belasten.quote:
Wat nou als ik het zelf wil?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil je niet te veel belasten.
hahahah...zo te zien ben je echt mijn tweelingbroer :pquote:
Jij ja.quote:
Precies!quote:
Ik ben dus Orthodox. Duh.quote:
Jij maakte een fout. Punt.quote:
Er was net een trio, eh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor jou en je zoontje dat zijn vader zo'n klootzak is. Maar hij is beter af zonder hem. Beter een liefdevolle alleemstaande moeder dan een vader erbij die hem misschien wel niet goed behandeld. Sommige mannen klootzakken. Ik heb ook geen behoefte om mijn vader ooit nog te zien. Voor mij is hij dood. Deniz heeft jou nog en dat is denk ik wel genoeg om hem op te laten groeien tot een lieve jongeman.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Deniz is echt een lief kind (cliche ja) maar hij luisterd goed, is lief en beleefd..
Dus nee ik heb geen jongetje erbij nodig die dan misschien wel door zn ouders gedwongen wordt om voor zn kind te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |