Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Jonguh, finale in de Amsterdam ArenA!!! Moet gewoon, klaar
Dan is de wereld al vergaan manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die finale komt wel nog een keer naar Amsterdam
In eigen huis!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Einde van de wereld en dan alleen maar EL gewonnen hebbenNiet eens CL
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?
quote:
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]We doen wel CL met Ajax en dan kopen we Feyenoord op en hernoemen we naar Ajax 2 en dan doen we daarmee EL
Is maar miljoentje of 30. Met CL hebben we al 20 en er zal ook nog wel wat over zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.
Ik wil ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
Snel. Nu online okey'en. Jale, Ayca, ik en...?
Ja, maar zover ik weet kon je niet zelf je tegenstanders uitkiezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
We hebben alle vier een Android-toestel. Is er een okey-app?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |