SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maak je een pizza, gebruik je de tomaten voor in je saus.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik was al van plan om pasta te maken maar dat is zo standaard.
Ne alaka.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef msnk het volgende:
Ik bedoel menemen! Niet leblebiWat een kutnamen zijn het ook zeg...
Hoe de fuuq kan je leblebi nou linken aan omeletquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef msnk het volgende:
Ik bedoel menemen! Niet leblebiWat een kutnamen zijn het ook zeg...
Neeee, ik ben gewoon heel erg slecht met al die namen en zo... Ik noem het gewoon domates yemegi, lekker simpel.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe de fuuq kan je leblebi nou linken aan omelet
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Gedroogde tomaten lijken mij lekker op de pizza of in de börek.
Koken is leuk! Eten hoeft niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef msnk het volgende:
Laat ons lekker weinig verstand hebben van eten ja. Spaghetti maken is al moeilijk genoeg.
Fasulye? Nohut?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Erkeklerin yedigi yemege ne denir?
Patat?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Erkeklerin yedigi yemege ne denir?
Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur bequote:Op woensdag 18 april 2012 00:15 schreef Landysh het volgende:
http://www.tastespotting.com/search/dried+tomato/1
Die eerste. Dried tomato jam. The fuck.
Net zo raar als patlican receli.![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie serieus? Ik dacht dat jullie deze wel wisten. Het antwoord is al gegeven in dit topic. Menemen.
Nee, in het deeg. Laat maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Origineel
Noem het dan een belegd broodje.
Haters.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur be
Patlican recelii!!!111quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haters.
Patlican receli is juist heel lekker en helemaal niet aci, zoet juist
Erkekler, in het Engels 'men'. --> Menemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Volgens mij is het echt kuru fasulye.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, ben kacar. Over 4 uurtjes eruit. Lange dag morgen.
Ohja, een vraag waar jullie alvast over mogen na denken.
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Oei... Halal.. Ik sla deze over, ich weiss es nicht.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.quote:Ik stel voor een restaurantje ergens, laat ik aan jouw over waar.
Ik bel wel wanneer ik een tijd kan inschatten. PS, xx komt ook mee, dus tafel voor 3 minimaal.
Devrimquote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dit bij het vorig topic + dit topic
[ afbeelding ]
Hey guys, whats going on in he....fuck this shit
Dat gebash de hele tijd
Er bestaat geen beste Turkse restaurant -> allemaal pauper tentjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welterusten.
Neem ze naar het beste restaurant in jullie buurt. Of het nou Turks of Surinaams is.
Iyi geceler!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Die bestaan helaas niet echt in Nederland. In Belgie volopquote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
dus dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
Vegetarische gerechten nemen dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.
Zou kunnen! Italiaans. Pastaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef msnk het volgende:
Anders een vegetarische tent vinden? Vlees is toch overrated.
Niemand?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie durft een potje Okey met mij aan te gaan?
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn in Nederland geen één Turks restaurant tegengekomen waarvan ik écht onder de indruk was. Maar als je in Turkije hebt gegeten, vallen de restaurants in Nederland sowieso tegen.
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen met Koninginnedag
Gewoon 1 week feestquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Arghh, volgende keer dat mijn moeder patlican receli maakt kom ik het je persoonlijk voeren! En je gaat het lekker vinden!quote:
Later!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Klopt. Hele goede zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Duitsland daarentegen heeft wel veel goede Turkse restaurants. Zelfs heel veel goede doner-tentjes.
Heb het ook niet over nuquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisquote:
Maydanoz is goed maar geloof niet dat je daar buiten kan eten, sowieso is de kans op regen grootquote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Meenemen voor een ijsje in het park als het weer het toelaatquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt. Hele goede zelfs.
Belgie zitten ook goede Turkse restaurants.
Kwa buiten eten scoort Nederland echt een 0.
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okeyquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisChampions League doe we het jaar daarop wel.
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens opquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Alle brabo's en limbo's hier die dag
Challenge accepted.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okey
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Jonguh, finale in de Amsterdam ArenA!!! Moet gewoon, klaar
Dan is de wereld al vergaan manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die finale komt wel nog een keer naar Amsterdam
In eigen huis!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Einde van de wereld en dan alleen maar EL gewonnen hebbenNiet eens CL
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar dit jaar valt het samen met het kampioenschap van Ajax, dus dit jaar vieren jullie maar je feestje in Limboland/Brabandia. Deal?
quote:
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]We doen wel CL met Ajax en dan kopen we Feyenoord op en hernoemen we naar Ajax 2 en dan doen we daarmee EL
Is maar miljoentje of 30. Met CL hebben we al 20 en er zal ook nog wel wat over zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook CL spelen hè... Dan moeten we FC Subsidie opkopen of zo.
Ik wil ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
Snel. Nu online okey'en. Jale, Ayca, ik en...?
Ja, maar zover ik weet kon je niet zelf je tegenstanders uitkiezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
We hebben alle vier een Android-toestel. Is er een okey-app?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |