Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur bequote:Op woensdag 18 april 2012 00:15 schreef Landysh het volgende:
http://www.tastespotting.com/search/dried+tomato/1
Die eerste. Dried tomato jam. The fuck.
Net zo raar als patlican receli.![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie serieus? Ik dacht dat jullie deze wel wisten. Het antwoord is al gegeven in dit topic. Menemen.
Nee, in het deeg. Laat maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Origineel
Noem het dan een belegd broodje.
Haters.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jam hoort lekker/zoetig te zijn, patlican receli aci olur be
Patlican recelii!!!111quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haters.
Patlican receli is juist heel lekker en helemaal niet aci, zoet juist
Erkekler, in het Engels 'men'. --> Menemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Volgens mij is het echt kuru fasulye.
Welterusten.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, ben kacar. Over 4 uurtjes eruit. Lange dag morgen.
Ohja, een vraag waar jullie alvast over mogen na denken.
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Oei... Halal.. Ik sla deze over, ich weiss es nicht.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.quote:Ik stel voor een restaurantje ergens, laat ik aan jouw over waar.
Ik bel wel wanneer ik een tijd kan inschatten. PS, xx komt ook mee, dus tafel voor 3 minimaal.
Devrimquote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dit bij het vorig topic + dit topic
[ afbeelding ]
Hey guys, whats going on in he....fuck this shit
Dat gebash de hele tijd
Er bestaat geen beste Turkse restaurant -> allemaal pauper tentjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welterusten.
Neem ze naar het beste restaurant in jullie buurt. Of het nou Turks of Surinaams is.
Iyi geceler!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Die bestaan helaas niet echt in Nederland. In Belgie volopquote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
dus dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik zou als je naar een Turks restaurant gaat er zeker van zijn dat het een goed restaurant is.
Vegetarische gerechten nemen dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Simdi diyememki, abi ik ben halal eter, restaurant olmaz felan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |