Zou kunnen! Italiaans. Pastaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef msnk het volgende:
Anders een vegetarische tent vinden? Vlees is toch overrated.
Niemand?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie durft een potje Okey met mij aan te gaan?
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn in Nederland geen één Turks restaurant tegengekomen waarvan ik écht onder de indruk was. Maar als je in Turkije hebt gegeten, vallen de restaurants in Nederland sowieso tegen.
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen met Koninginnedag
Gewoon 1 week feestquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Arghh, volgende keer dat mijn moeder patlican receli maakt kom ik het je persoonlijk voeren! En je gaat het lekker vinden!quote:
Later!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Klopt. Hele goede zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Duitsland daarentegen heeft wel veel goede Turkse restaurants. Zelfs heel veel goede doner-tentjes.
Heb het ook niet over nuquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik, echter geen tijd. Moet er om 04:30 uit. Ik ga maffen. Doei.
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisquote:
Maydanoz is goed maar geloof niet dat je daar buiten kan eten, sowieso is de kans op regen grootquote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, ben kacar. Over 4 uurtjes eruit. Lange dag morgen.
Ohja, een vraag waar jullie alvast over mogen na denken.
Donderdag heb ik een 'meet' met 2 Nederlandse klanten, ze willen ergens buiten eten, keuze is aan mij. Naar een Turks restaurant of wat anders? Zo ja, wat dan. Ivm vlees/halal enzo.
Meenemen voor een ijsje in het park als het weer het toelaatquote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt. Hele goede zelfs.
Belgie zitten ook goede Turkse restaurants.
Kwa buiten eten scoort Nederland echt een 0.
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okeyquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgend jaar Europa League winnen in eigen huisChampions League doe we het jaar daarop wel.
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens opquote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Koninginnedag + huldiging past dan gewoon niet meer in Amsterdam man
Alle brabo's en limbo's hier die dag
Challenge accepted.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wanneer jij tijd hebt. Ik ben de bomb met Okey
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet zeuren Jongeh. Wij krijgen hier de hele zomer van die verdwaalde randstad people. Geen idee wat die mensen hier ook komen doen. Die camping gasten zijn wel blij natuurlijk maar in mijn ogen slaat het echt nergens op.
Komen die paupers massaal het straatbeeld verpesten. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |