Ga een andere nacht verstandig doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Jawel, ben je welquote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Wanneer ga jij dat eens doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga een andere nacht verstandig doen..
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenbij dat filmpje plaatsen...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.
Dan smelt ikquote:Op woensdag 18 april 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
Ik zou je wel knuffelen ama hoor, Trigger.
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe lang?
Met mijn bos haar net geen 1.80
Kan je er tegen aan liggenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd..
welke?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:33 schreef Che_ het volgende:
triggershot had vroeger zijn foto in display toch
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.quote:
Wallah geen idee meerquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Kafirquote:Op woensdag 18 april 2012 01:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken lookquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Staat me echt niet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken look
Ik weet welke.quote:
Ya zalamiquote:Op woensdag 18 april 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik weet welke.
Wist alleen niet dat jij dat was.
Slaven kregen ze wel, als blijk van vertoning sowieso.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
Alsof dat wat verandert aan de gayheidsfactor op de Schaal van Gordonquote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |