Ga een andere nacht verstandig doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Jawel, ben je welquote:Op woensdag 18 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Zo ben ik. Verstandig.![]()
![]()
Ok doei, iyi geceler
Wanneer ga jij dat eens doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga een andere nacht verstandig doen..
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm wat is triester: iemand neerschieten omdat die een vlag probeert te pakken, of mensen die eenbij dat filmpje plaatsen...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.
Dan smelt ikquote:Op woensdag 18 april 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
Ik zou je wel knuffelen ama hoor, Trigger.
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe lang?
Met mijn bos haar net geen 1.80
Kan je er tegen aan liggenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je zo'n 6 centimeter langer. Kom ik precies op je borstkas met mijn hoofd..
welke?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:33 schreef Che_ het volgende:
triggershot had vroeger zijn foto in display toch
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.quote:
Wallah geen idee meerquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Kafirquote:Op woensdag 18 april 2012 01:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je privécollectie verkocht.
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken lookquote:Op woensdag 18 april 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de gladde boy met lens flare bedoelt.
Staat me echt niet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken look
Ik weet welke.quote:
Ya zalamiquote:Op woensdag 18 april 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik weet welke.
Wist alleen niet dat jij dat was.
Slaven kregen ze wel, als blijk van vertoning sowieso.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
Alsof dat wat verandert aan de gayheidsfactor op de Schaal van Gordonquote:Op woensdag 18 april 2012 01:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn oorbellen nou trouwens haram voor jongens, wel toch?
Sowieso nietquote:Op woensdag 18 april 2012 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof dat wat verandert aan de gayheidsfactor op de Schaal van Gordon
Vandaar de bling-bling.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Slaven kregen ze wel, als blijk van vertoning sowieso.
Na jaren zelfsquote:Op woensdag 18 april 2012 01:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sowieso niet.
[..]
Vandaar de bling-bling.
Was ik dat nietquote:Op woensdag 18 april 2012 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een sjaal ofzo en kijk-mij-semi-boos-kijken look
Kinderdagverblijfquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar de peuterspeelzaal?
[..]
Hahaha, moet toch wat he?
Ja, hij kan al wat kleine dingetjes..quote:
Nope, gewoon Deniz Arda + mijn achternaamquote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef xminator het volgende:
Cool, heeft ie wel ook een Nederlandse naam gekregen?
Henk-Jan Achmed oid![]()
Nee, dienstplicht enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Vraag de Turkse nationaliteit aan voor 'm.
thnxquote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef xminator het volgende:
Gecmis olsun!
Ik ga aan de slag, wordt tijd dat ik iets ga doen![]()
Hoe zit het daar nu precies mee? 10.000 euro om het af te kopen? De 21 dagen zijn afgeschaft toch?quote:
Geen idee, maar ik heb geen 10.000 euro in ieder geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zit het daar nu precies mee? 10.000 euro om het af te kopen? De 21 dagen zijn afgeschaft toch?
Wat een puşt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het uberhaupt kan aangezien hij niet erkend is door zijn vader
Heb je helemaal geen contact meer met zijn vader?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb geen 10.000 euro in ieder geval.
En ik zie eerlijk gezegd ook niet de toegevoegde waarde om een turks paspoort aan te vragen.
Ik weet niet eens of het uberhaupt kan aangezien hij niet erkend is door zijn vader
Nee, hij heeft letterlijk gezrgd dat " wij in zijn ogen dood zijn"quote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen contact meer met zijn vader?
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, hij heeft letterlijk gezrgd dat " wij in zijn ogen dood zijn"
Dat ik hem met rust moet laten en nooit iets met mij of zn kind te maken wilt hebben
Hoe bedoel je? Heb je trouwens ooit contact gehad met zijn familie? Willen zij je zoontje wel zien?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohja en daarna is hij spoorloos verdwenen
Hij is weg gegaan en nergens meer te vinden.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb je trouwens ooit contact gehad met zijn familie? Willen zij je zoontje wel zien?
Ik zou het ze gewoon vertellen..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is weg gegaan en nergens meer te vinden.
Ik heb zijn ouders een aantal keer gezien, maar zij weten niet dat ze een kleinkind hebbenhij heeft het nooit aan iemand verteld
Loze dreigementen. Wat wil die doen. Maar ik snap best dat als je een kind hebt je die risico niet wil nemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik weet niet waar ze wonen oid.
En het is me wel duidelijk gemaakt dat als ik ooit iets vertel dat ik een probleem heb
Wat wilt hij doen dan? Volgens mij is het gewoon een lafaard hoor. Dat hij zomaar is verdwenen bevestigd dat ook nog eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
En het is me wel duidelijk gemaakt dat als ik ooit iets vertel dat ik een probleem heb
Kom vechten dan.quote:
Niet alleen om de risico'squote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Loze dreigementen. Wat wil die doen. Maar ik snap best dat als je een kind hebt je die risico niet wil nemen.
Wat een hufter zeg.
Ik vind het heel erg voor jou en je zoontje dat zijn vader zo'n klootzak is. Maar hij is beter af zonder hem. Beter een liefdevolle alleemstaande moeder dan een vader erbij die hem misschien wel niet goed behandeld. Sommige mannen klootzakken. Ik heb ook geen behoefte om mijn vader ooit nog te zien. Voor mij is hij dood. Deniz heeft jou nog en dat is denk ik wel genoeg om hem op te laten groeien tot een lieve jongeman.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |