De v-tech console, het v-tech dora boek, de Dora boxset en Dora hardcovers zijn voor Mrien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Dick Bruna reuze kwartet
[ afbeelding ]
Pom ti dom (nl)
[ afbeelding ]
Dora hardcover educatieve boekjes (nl)
[ afbeelding ]
Zit geloof ik 1 of 2 spelletjes bij
[ afbeelding ]
Prinsessenboekje is engelstalig, met de toverstaf kun je over codes scannen en krijg je geluidjes/muziekjes
Hello kitty is NL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 boekjes in boxset Dora engelstalig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peppa engelstalig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wooden buttons ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Misschien dat jullie me ook wel kunnen helpen.. Ik ben op zoek naar effen jumpsuits (zoals die van GMK) met lange mouwen, in maat 50/56, maar die van GMK zijn uitverkocht.
Iemand tips?
Als Cynthia ze niet wil ben ik wel geïnteresseerd!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef mrien het volgende:
Hierbij de slaapzakjes cynthia
[ afbeelding ]
90 cm zijn ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieter Postquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:48 schreef gizzfonz het volgende:
Kan ik iemand nog plezier doen met leesboekjes?
Pieter Post redt de Ijscomachine
Pieter Post krijgt de waterpokken
Pieter Post en het Vliegerfestival
Bert en Ernie en de Dino Baby
De wedstrijd van slakje (met wiebelogen)
Het feest van Rupsje (met wiebelogen)
Kikker heeft honger (met wiebelogen)
Het vrolijke zomer voorleesboek van Marianne Busser en Ron Schroder
Fisher Pricve mijn eigen potje met stickers en beloningskaart
Bo en Babs in de winde, in de regen, in de zon (3 boekjes)
The world of Cars Vtech geluidenboek
Ik vind je lief mama
Spelen met Thomas (magnetenboekje)
De drukke dag van Dennis (boek met magneetjes om klok te leren kijken
Allemaal netjes, geen ezelsoren, de boeken met magneten zijn compleet.
deal!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:00 schreef gizzfonz het volgende:
flugeltje, 3.50 voor alledrie ex verzendkosten?
Ik ben inmiddels al voorzien maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Omslagdoek als in met een mutsje? Ik heb er een van de Hema
Ik heb interesse in de deken mocht je hem nog niet verkocht hebben!quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Heerlijke, als nieuwe, Koeka wafel/teddy wiegdeken 75x100 cm. ¤25,-
[ afbeelding ]
Prijzen excl verzenden
Verkoop je de Tangle ja? Dat is hier nog steeds een groot succes, bij beide herenquote:Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef Lamb29 het volgende:
Luie zondagNet een kast uitgemest...
[ afbeelding ]
6x basic 86... ¤2.50
(prenatal, hema, h&m)
[ afbeelding ]
Rokjes...
Linksboven: maat 74 maar valt als 80
Linksonder: maat 68(!) maar valt ook eerder als 80
Rechtsboven: Hema maat 80
Rechtsonder: Mexx maat 80 (marktplaatsje, maar bleek een broekje in vast te zitten.. Niet handig in de winter.. Nooit gepast)
[ afbeelding ]
H&M en Esprit.. Beide marktplaatsjes die op t kdv afgeragd zijn.. Mogen voor verzendkosten weg..
[ afbeelding ]
Shirtjes 86..
Linksboven was van L. van Spring... Helaas te smal voor mijn dame (officieel 92, valt als een smalle 86)
Linksonder is 86/92..
Rechtsboven officieel 98/104 (what?!) eerder 80/86 voor een smalle dame..
En t overzichtje.. staan ook nog een paar 'nieuwe' dingen tussen
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Diversen
Speelgoed
En een grijze minimonkey mag ook gaan!
Sorry, de deken is inmiddels (onder voorbehoud) verkocht, mocht het om eoa redeniet doorgaan dan hoor je t van me!!quote:Op maandag 23 april 2012 09:26 schreef Frups het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de deken mocht je hem nog niet verkocht hebben!
Dat is goed! Dank je wel!quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Sorry, de deken is inmiddels (onder voorbehoud) verkocht, mocht het om eoa redeniet doorgaan dan hoor je t van me!!
Ik heb eventueel die van de H&M van vorig jaar. 86/92. Blauw met een rokje eraanquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:57 schreef Grunsfan het volgende:
En heeft er iemand nog een leuk badpakje in maat 86, niet roze, over?
idd daar werd ik ook gelijk verliefd op. Maar helaas het blijft er hier bij éénquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Oh Kim wat een prachtspul!Als ik zwanger zou zijn dan kocht ik direct die 'slaapzakjes' van je!
Same here.... *sleurt man richting bed!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Oh Kim wat een prachtspul!Als ik zwanger zou zijn dan kocht ik direct die 'slaapzakjes' van je!
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat74#quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
idd daar werd ik ook gelijk verliefd op. Maar helaas het blijft er hier bij één![]()
Heeft iemand jongetjesbroeken kort en lang in de maat 74/80???
ik zweer echt bij de Small-fit van We. soms wel een maatje kleiner kopen dan ze nodig hebben, maar die zitten echt heel mooi. Smalle broeken van Cars (even vragen in de winkel welke het smalle model zijn) en Name-it inderdaad. Broeken van de Hema, H&M enzo passen hier nooit. Wat ook altijd mooi zit maar die eigenlijk wel erg duur zijn is Vingino.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Twinkly het volgende:
Buuf wat een leuke shirtjes, die oranje met de sprinkhaan vind ik super leuk! Maar Niels zit nog maar in 92
Bij gebrek aan een luierkont ben ik op zoek naar smal vallende broekjes in maat 92 of 98 (of merkentips!). Vooral smal bij de kont, gewoon rechte pijpen of bootcut. Niels heeft twee Name It broekjes die erg mooi vallen, maar die zijn al wat aan de korte kant, van Name it moet hij dus al maat 98. Terwijl Hema veel te lang (en wijd) valt in grote matenIk heb gisteren zijn oude Hema broekjes in maat 86 geprobeerd, maar die zijn echt te kort
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als Rienk wakker is zal ik die WE's nog eens bekijken. Ik heb dan vast geen Small-fits.
Ik zie ze wel vaker, maar dan zijn de benen smal, de kont blijft gewoon flodderen om zn billen![]()
Echt, Rienk zn broeken zitten vaak pas mooi als hij nodig een schone luier moet![]()
hihiquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Echt, Rienk zn broeken zitten vaak pas mooi als hij nodig een schone luier moet![]()
ja, dat denk ik inderdaad ook. je hebt echt prachtige jongens, maar de mini-kinderbroeken hebben allemaal van die extra ruimte voor een luier... En voor de geen-kontigen ziet het er vaak echt niet uit. Smal zijn ze dus wel, maar niet bij de kontquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezien) en dat gaat goed, maar dan wel 146 waar een 152 zou moeten, anders staat ie er idd middenin.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog wel wat wasbare luiers voor Rienk om zijn broeken op te vullen
De broeken zijn vast meegegroeid met de jeugd.. in de breedtequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezien) en dat gaat goed, maar dan wel 146 waar een 152 zou moeten, anders staat ie er idd middenin.
Ik gebruikte eigenlijk al een hele tijd geen wasbare meer, omdat hij steeds erdoorheen lekte met zijn enorme peuterplassen in een keer. Maar nu draagt hij geen luiers meer (en ligt nu voor het eerst zonder luier in bed, omdat hij bewust na het slapen in zijn luier plast. Ik ben heel benieuwd hoe het gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]Gebruik je ze niet meer voor Niels trouwens?
Spannend!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik gebruikte eigenlijk al een hele tijd geen wasbare meer, omdat hij steeds erdoorheen lekte met zijn enorme peuterplassen in een keer. Maar nu draagt hij geen luiers meer (en ligt nu voor het eerst zonder luier in bed, omdat hij bewust na het slapen in zijn luier plast. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 25-04-2012 02:32:38 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het valt me ook zwaar om het weg te doen, erg hè..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Geen idee welke dat is maar klinkt leuk! Ik denk alleen dat ie te groot is maar heb je een foto?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel die van de H&M van vorig jaar. 86/92. Blauw met een rokje eraan
Cars! Echt. En die kosten nieuw ook 19 euro ofzo. Ongeveer in dezelfde prijsklasse als h&m. Duurste iets van 40. Máár! Ze zijn wel heel stevig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi
Dankjullie voor de tips, WE gaat dan denk ik pas werken wanneer hij echt in maat 98 zit zodat ik een maat kleiner kan nemen, of valt het dan best aan de kort kant? Ik heb iets met broeken die bijna/ net te kort zijn, ik vind het al snel hoogwater lijken
Hij valt redelijk klein. Ik zal morgen een foto voor je makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Geen idee welke dat is maar klinkt leuk! Ik denk alleen dat ie te groot is maar heb je een foto?
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef oeke het volgende:
Ik zoek ook iets!
Meisjesrompers maat 62-68 en dan het liefst met korte mouw of spaghetti bandjes.
In Amsterdam. En ik wacht met spanning op de fotoquote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef gizzfonz het volgende:
Stiemie, bedrek heb ik, zal straks even foto opzoeken, is in ieder geval die ze bij de leen bakker verkopen. Waar woon je?
Even een link van de fabrikant, batterij van camera is leeg. Is zo goed als nieuw, want smurf hier blijft netjes in bed liggen. Zeg maar wat je kwijt wilt. Ik woon helaas niet in de buurt van Amsterdam dus dan zou ik er pakje van moeten maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
In Amsterdam. En ik wacht met spanning op de foto
He verdorie, het zal toch niet.. Vind je het goed om tot vrijdag te wachten? Is er dan nog niets, dan maak ik het geld terug aan je over. ...tntquote:Op woensdag 25 april 2012 12:44 schreef dolphinqueen het volgende:
Nog steeds niks binnen gizzfonz. Zal het pakketje dan echt zoek zijn in de post..
Tuurlijk, ik zal de postbode hier opwachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
He verdorie, het zal toch niet.. Vind je het goed om tot vrijdag te wachten? Is er dan nog niets, dan maak ik het geld terug aan je over. ...tnt
Er staan er zeker wel wat op marktplaats ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef gizzfonz het volgende:
Die heb ik gehad Ymme, maar ik vond het een onding, niet echt stabiel en leeg laten lopen was een ramp. Helaas heb ik em toen bij grof vuil gezet. Staan ze niet op marktplaats?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar is Flexibath (http://www.flexibath.nl/) dan niks voor jullie Ymme?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Er staan er zeker wel wat op marktplaats ja.
Heb enkele verkopers een mail gedaan, maar krijg maar geen bericht terug.
En had het liefst voor as weekend zn bad in huis. Zodat Mart lekker in bad kan met neutral badolie. Zijn huid is heel erg droog.
of een grote bouwemmer zoals bij cranenbroek zo een grote cementbak.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Troel het volgende:
ymme, haal gewoon een kinderbadje bij de IKEAEcht, dat voldoet de komende tijd nog prima (nee, hij kan niet zwemmen, maar voor badderen met badolie is het echt genoeg)
Scheelt je klauwen vol met geld
Ow en badolie is zeker niet zaligmakend, want hoe erg de badolie ook is voor de extra extra droge huid, water droogt de huid uit!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:19 schreef ymme het volgende:
En ik ben op zoek naar een bibabad. Nieuw zijn ze er prijzig, dus 2de hands is zeer welkom
Zodat Mart in bad kan met badolie vanwege zijn eczeem.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Geen idee welke dat is maar klinkt leuk! Ik denk alleen dat ie te groot is maar heb je een foto?
Broeken, de 116 voor een jongetje zonder kont,quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef gizzfonz het volgende:
Ik heb nog wel wat denk ik Webkim, wat zoek je? (kleur, model etc)
We zijn het toch eens gewordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laura whatsapp me eens je richtprijs
Ik laat deze aan me voorbij gaan.
Maat M, merk onbekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef Morretje het volgende:
Iemand hier nog 3/4 of korte positiebroeken in maat 38/40 over waar ze vanaf wil?
Of positieleggings?
Ik zal proberen hem vanavond op de foto te zetten en anders morgen. Je ziet mijn PM wel verschijnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef Morretje het volgende:
TJ als de legging nog prima van kleur is, wil ik die wel en de spijkerbroek. Verder in pm dan maar?
Oh sorry ik zag je bericht nu net pasquote:Op woensdag 25 april 2012 19:18 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Even een link van de fabrikant, batterij van camera is leeg. Is zo goed als nieuw, want smurf hier blijft netjes in bed liggen. Zeg maar wat je kwijt wilt. Ik woon helaas niet in de buurt van Amsterdam dus dan zou ik er pakje van moeten maken.
http://www.lindam.com/pro(...)d-rail--neutral.html
dat kussen zit met een scharnier op het babybadje. Dat kun je dan dus omhoog en omlaag klappen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Morretje het volgende:
Asy, hoe werkt dat? Het badje zet je op je eigen badrand, en het kussen dan?
Aha.. Ik ben een beetje zoekende naar wat handig is in onze kleine badkamer. Maar ik denk dat dit het ook niet is, want we hebben een schuine wand aan de lange kant van het bad. Ik denk dat het badje daar niet tussen past...quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
dat kussen zit met een scharnier op het babybadje. Dat kun je dan dus omhoog en omlaag klappen...
Als je laat weten hoe hoog het mag zijn. Dan zou je het aankleedkussen er af kunnen laten en/of er los op kunnen leggen. Het is in elk geval in 3 hoogtes te stellen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Aha.. Ik ben een beetje zoekende naar wat handig is in onze kleine badkamer. Maar ik denk dat dit het ook niet is, want we hebben een schuine wand aan de lange kant van het bad. Ik denk dat het badje daar niet tussen past...
Ik wel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef Asyniur het volgende:
Oproepje:
heeft er iemand nog een Pip tutdoekje (deze) werkeloos liggen die ik voor Huubke mag overnemen? Anders moet ik op zoek naar een ander tutdoekje.
Jippie! Dank jequote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:43 schreef heletrotsemama het volgende:
@ Cyntiaaa: Je pakketje is binnen, heel hartelijk bedankt! Wat een ontzettend stoere lieve jongenskleertjes. Het groene baseball vestje heeft nu al mijn hart gestolen,kan niet wachten tot hij die aan kan!
en uhh eigenlijk welquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef danic het volgende:
Ik snap niet hoe het model is Lamb, in mijn ogen is het een grote lap stof met bretelsen dat is vast niet zo.
Welke shirts 104?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef CrazyMoon het volgende:
Gizzfonz, mag ik de korte broeken 110 en de shirts 104?
Zit op mobiel dus kan niet pb-en
Welke maat wil je van het jasje? de een is 92, de ander 98. Heb even gekeken, verzendkosten worden 2.50 euro, dus totaal voor pakje 9.50 euro akkoord? Stuur je gegevens maar evenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef happyme28 het volgende:
Gizzfonz, ik wil wel zo'n jasje. En die bruine romper, dat blauw /gele province t-shirts en dat blauw/witte shirt onder mommies darling.
Heb je dat nog? Past het in een enveloppe en wat krijg je dan van me? Ik kan niet pm-en nu dus vandaar zo.
De auto's zingen een liedje dat bij hun 'type' past, de takel kan alle auto's slepen. De garage herkent de auto's en maakt hun geluid erbij op bepaalde plaatsen. Het tankgedeelte heeft een eigen liedje, net als het winkeltje en de wasstraat. En als je hem op de spreekstand hebt, spreken de onderdelen tegen de auto's.quote:Op zondag 29 april 2012 13:19 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmmm daar hoor ik heel leuke verhalen over! Wat kan ie allemaal?
Ik baal echt joh, jij hebt zó de perfecte klerenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef gizzfonz het volgende:
Webkim:
Bovenste drie broeken, maat 110/116
[ afbeelding ]
Shirts 110/116 zwarte shirt met gitaar is al weg.
[ afbeelding ]
92/98 heb ik ook nog, maar dat moet ik even opzoeken, en de jongste ligt heerlijkt e knorren dus dat wordt morgen
Die is toch nog gewoon te koop?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Cooki het volgende:
gezocht: H&M tshirt mt 98/104 "don't bug me" bruin met kevertjes, anyone?reactie svp via pm
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 13:39 schreef Lamb29 het volgende:
helemaal goed die wachtende... ik ben beetje te speelgoedverslaafd
quote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik moet me echt gaan aanmelden bij anonieme speelgoed verslaafden
Ja? waar? als iemand m ergens ziet, wil je m dan voor me kopen?quote:
Mocht ik hem tegenkomen neem ik hem voor je mee!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:40 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja? waar? als iemand m ergens ziet, wil je m dan voor me kopen?
ik zie m nergens bij de H&M filialen waar ik kom, online al tijden uitverkocht.
hm site - bruin shirt dont bug me maat 98-104
Welke maat moet je hebben? Heb nog wel het nodige liggen, kan ik eens voor je snuffelenquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik baal echt joh, jij hebt zó de perfecte klerenMaar ook zó vreselijk de verkeerde maat
Z8 heeft een schattig vest/jasje in de aanbieding in mt 74:quote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi hoi
Misschien iemand van de meisjesmama's hier? ik ben op zoek naar een lekker makkelijk vestjasje voor mijn kleine meis. Grote 74, of mt 80. Richting waarin ik zoek; Z8, het welbekende DPAM-vestje, of Dutch Design Bakery... dus zo'n iets dikker vest; wat makkelijk aan te trekken is en nu ook lekker is buiten....
wie heeft nog iets leuks in de aanbieding?
Nee, die is voor Rienk!quote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef Cooki het volgende:
super, dankjewel!
kan ik btw bieden op je 86-92 exemplaar?, dan kan ie daar nog even in..
![]()
92, maar in die maar zat niks leuks voor Rienkquote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Welke maat moet je hebben? Heb nog wel het nodige liggen, kan ik eens voor je snuffelen
Das waar ook, moet hij nog even lekker doorgroeien, de oudste van mij is nu net uit 104, dus wie weet heb ik tzt nog wat als jouw ventje wat groter is.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
92, maar in die maar zat niks leuks voor Rienkheb je al een keer voor me gepost
Lig ziek op bed, ga ik doen zodra ik zin kan makenquote:Op maandag 30 april 2012 04:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
tuurlijk, snap ik . doe je ns n foto in actie? vinnikleuk![]()
Voor mij graag 98/104quote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mocht ik hem tegenkomen neem ik hem voor je mee!!
Ik heb hem zelf in 86-92 <3
Mag ik van jou ook een pm? De prijs voor het boxhangding wil ik graag weten!quote:
Haha ja dat magquote:Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik van jou ook een pm? De prijs voor het boxhangding wil ik graag weten!
En fijn Linda!
ohjaaaaa crap! dat zouden we op die meet regelen he? hmm dan maar per postquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Lamb29 het volgende:
Mignonne jij had nog een zomerbroekje voor mij toch? Ik dat spijkerbroekje voor jou..
Evt groter spul hou ik mij ook voor aanbevolen..
Klinkt goed!quote:Op maandag 30 april 2012 21:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohjaaaaa crap! dat zouden we op die meet regelen he? hmm dan maar per postspijkerbroekje wil ik wel graag hebben nog, mn kleine gaat er een stuk harder doorheen dan mn grote destijds
![]()
Son ik heb wel wat leuke dingen voor je denk k. Sowieso twee spijkerjurkjes in 62, een spijker-kort-tuinbroek-dinges van dpam, een vestje, van die hemdrompertjes eeeehhh jurkje of wat heb k ook nog; en ik heb ook nog wat basics, lakentjes met een roze randjeeen keischattig lakentje met lieveheersbeestjes. gehaakt wiegdekentje in wit.
ik ben nog een tas vergeten uit de autoquote:
Ik heb deze in maat 74quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Sandous het volgende:
K zoek jommes korte broekjes in 74. Niet heule korte, maar knie/bermuda gevallen
Someone?
Leuk!quote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben nog een tas vergeten uit de autoik heb ook nog een shitload sokjes en slofjes/schoentjes en wat basic dingetjes geloof ik, die komen dr evt. bij.
[ afbeelding ]
Ik heb een spijker capri van name it. Gloed nieuw dus daar wil ik wel graag nog een tientje voor hebben. Incl verzenden wel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef Sandous het volgende:
K zoek jommes korte broekjes in 74. Niet heule korte, maar knie/bermuda gevallen
Someone?
Ik wilde het net voorstellen. Ik zie nl wel wat, maar zo wordt het toch lastig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve Groofsken, misschien is het handig om er een briefje bij te leggen wat welke maat is? Of het bij de foto te zetten?
Wel veel meer werk, alles apart op de fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]Jij doet dat veel handiger
.
Ja doe eens na, dat kijkt makkelijker,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
.
nou ik weet het niet hoor, dat is een pak meer werk dan alles samen tegelijk op de foto gooienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
.
dan upload je het toch naar bijv. www.mijnalbum.nl of een aparte photobucketmap?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja, alles appart ga ik niet doen, dat is inderdaad veel meer werk. Maar ik zou wel net zo een linkje naar mijn album willen plaatsen, zodat ik niet alle foto's hier hoef te plaatsen.
Ehm, hoe heb je dat gedaan, een linkje naar mijn album?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
maat 74 en 80
Gooi m er ook weer s in...Dit is wel vooral winter
Moet nog steeds de rest s uitzoeken![]()
Reactie graag via pm.
Uhm gewoon de link kopieren en toen dml dr bericht gequote en haar link vervangen voor de mijne":+quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ehm, hoe heb je dat gedaan, een linkje naar mijn album?
Ik kan geen linkje vinden.
als jij nou de jouwe pokon geeft, kanik van jou afnemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, ik doe het ook gelijk op de foto zetten![]()
Maar groofs leuk spul! Helaas bak ik geen kleintje nu.
Son, geef Floris eens wat pokon. Dan kan ik weer afnemen
En dan nog een naam gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=ONQL3LS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |