SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het model is gewoon helemaal verkeerd voor mijquote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
No problem! Hoewel ik Only altijd fijnere kwaliteit vond dan H&M
brievenbus gaat echt niet lukkenquote:Op maandag 2 april 2012 15:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Doe er maar bijleuk ding idd! Dus jurkje, zwarte jumpsuit en deze. Wat wil je ervoor bij elkaar? En past het nog door de brievenbus denk je? :p
Ik heb een zwarte legging liggen, maat L.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuw topic, nieuw oproepje;
Gezocht; zwarte leggings maat XL, zwarte/grijze spijkerrokjes maat 42/XL
Wat zou je er voor willen hebben incl verzenden?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte legging liggen, maat L.
Ik heb normaal 40/42 en pas er nu nog in.
Ik heb nog wel een grijs spijkerrokje, het is een grote maat. Als je interesse hebt kijk ik even welke maat en maak een foto.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuw topic, nieuw oproepje;
Gezocht; zwarte leggings maat XL, zwarte/grijze spijkerrokjes maat 42/XL
Mag ik een foto van het grijze spijkerrokje?quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grijs spijkerrokje, het is een grote maat. Als je interesse hebt kijk ik even welke maat en maak een foto.
Ook heb ik nog een elastische spijkerbroeklegging, maar dat is maat 40 (denk ik, check ik effe)
En nog een grijs jurkje zonder mouw van H&M.
En nog wat shirts en 2 van die buikbanden.
Bij interesse maak ik natuurlijk een foto.
Leuk! Ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef octopussy het volgende:
Ik heb idioot veel positiekleding (waar ik dus vanaf wil). Heb net foto's gemaakt, dus het komt vanavond wel online mits mijn meiden een beetje koest zijn.
Ik ben erg blij dat er nu niet meer staat 'doet iedereen zijn spulletjes even promoten' ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Welkom in het topic waar iedereen haar kinderkleding én spullen kan kopen en verkopen.
Zet iedereen zijn spulletjes weer neer?
Jaaaaaaaaaaaaa! Kostda?quote:Op maandag 2 april 2012 20:27 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand nog interesse in een "fok" tuinbroekje?
Maat 68
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt weer PM heurrquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte legging liggen, maat L.
Ik heb normaal 40/42 en pas er nu nog in.
Ik las poePopstokjequote:Op maandag 2 april 2012 22:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je hebt weer PM heurr
En leuke deal gemaakt met TimeJumper
Dit is m'n tweede alquote:
Ik heb er gewoondquote:Op maandag 2 april 2012 23:20 schreef Vlindur het volgende:
Ja, ik heb nog plenty, maar doe niks weg want ooit een derde![]()
Woon je ook in Drachten?
quote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoondWoon nu 20km zuidoostelijker!
Drachten
rechtermuisknop (afbeeldingslocatie kopieren)quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:08 schreef gizzfonz het volgende:
iemand die me kan uitleggen hoe ik foto's van mijn album hier kan [plakken? Heb het al paar keer geprobeerd, maar op een of andere manier lukt het niet, zal wel iets verkeerd doen..
Dit was de eerste zin die in mij op kwamquote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat er nu niet meer staat 'doet iedereen zijn spulletjes even promoten' ofzo
Dank je, ga vanavond eens proberen. Het is me 1x gelukt, maar hoe ik het nu ook probeer, het lukt me niet mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rechtermuisknop (afbeeldingslocatie kopieren)
en dan hier plakken met [ [url= ervoor en ]afbeelding[/url] ] erachter
dus dan krijg je een soort van [ [url= http://www.mijnalbum.nl/1334.jpg ]afbeelding[/url] ]
maar dan zonder de spaties
zoiets?
GMTAquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dit was de eerste zin die in mij op kwam
Thanks, ga zo eens proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
t kan nog makkelijker.
rechtermuisknop op plaatje, -> eigenschappen-> url copy.
Als je wil posten zie je boven dit schermpje een plaatje met een boompje, (afbeelding) daar klik je op en dan doe je ctrl + v
mooi! veel plezier ervan!quote:
Heb je plaatje? Wij hebben nog ikea ledikant staan, maar geen idee van de naam. (en te lui om even ikea te googlenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Regenboogjes het volgende:
Heeft iemand toevallig het Mammut ledikantje van IKEA te koop?
Ikea heeft geen mammut ledikant? Alleen een bed:quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Regenboogjes het volgende:
Heeft iemand toevallig het Mammut ledikantje van IKEA te koop?
Zal ff kijken of ik morgen foto kan plaatsen.quote:
Heb je een foto van de jas?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb nog...
Roze gaastra jas maat 116. Winter,maar zou ook nog in het voorjaar gebruikt kunnen worden 20 euro
hema donkerblauw polyester rokje maat 110 3 euro
Legging gestreep noppie maat 110 3 euro
Teva sandalen paars met pinquins,maat 25. 15 euro.
Foto,s op verzoek!
Lief!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ga voor je kijken Becky! Ik heb de kleding van mijn nichtje in die maat al liggen geloof ik, en daar kan er zomaar eentje tussen zitten. In dat geval (en wanneer je 'm leuk vindt uiteraard) mag je die wel lenen, mijn meisje past er nog lang niet in! Ik ga morgen voor je kijken!
Op MP kan je ook kijken als je wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je een foto van de jas?
En als Karin voor het rokje mocht afhaken heb ik wel interesse
En de legging ben ik ook wel benieuwd naar
Ik bedoelde hem wel voor Meike, die zakt alles van de kont af, dus rokjes zijn vaak een maat kleiner (of 2 maten) maar te kort is ook niet zo handig. Dus Mrien....jij mag!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik morgen foto kan plaatsen.
Tis wel maat 110/116, neem aan niet voor Meike?
Dit rokje zit qua taille nog oke,maar wordt mijn dames een beetje kort.....
Ik ga eerst ff kijken of wij dat kanaal hebben, Eva kijkt nu nog geen tv, dus dat weet ik niet eensquote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn nieuw 10 euro. De meesten zijn weinig bekeken want toen kregen we dus het kanaal![]()
Er gaan er vier in een envelop dus 10 euro per vier?
Als je interesse hebt zal ik de titels wel opgeven kan je kiezen
wel gehad... ff vragen of mijn vriend weet waar die is gebleven!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef danic het volgende:
Wat wil je ervoor hebben DML?
Heeft er trouwens niemand een buggy voor mee op de fiets? Dan ga ik binnenkort maar een nieuwe kopen.
stiekem aanpassen hequote:Op zaterdag 7 april 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah KD Lex loopt voorlopig toch nog niet in![]()
Echt? Dat zou wel tof zijn. Het is zijn huidige maatquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
o als jij ze wil no prob, ik neem ze wel weer van jou over![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt? Dat zou wel tof zijn. Het is zijn huidige maat
Ik heb een gele met play tray, zal alleen wel met pakketpost moeten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:23 schreef Jipster het volgende:
Heeft er misschien nog iemand een bumbo-stoeltje voor mijn menneke?
Ja! Moi :-)quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef McLaura het volgende:
Is er nog iemand met interesse in Little People? Zoja, dan ga ik even verzamelen en foto's maken.
Ik heb een gele met tray staan..quote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een bumbo staan die ik mag overnemen, liefst inclusief tray?
Das toch ook best een leuk ideequote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil alles wel anders en dan kan fr van mij de boerderij overnemen?
In Hattem? Misschien wel ja!quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das toch ook best een leuk idee
Kom je naar de meet, de 21ste?
Dat zou een enorme doos schelenquote:
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leukquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat zou een enorme doos schelenHet zit nu in een bigshopper, en ik heb er inmiddels al 5 poppetjes bijgedrukt, die slingeren hier nog een paar rond
Oh, dat is natuurlijk ook altijd leuk! Een FOKbezoekje van Puck! Ik stuur je nog even een dm-etje over iets anders.quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leuk
Veel plezier ermee!quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef TimeJumper het volgende:
Kleurdoos je kleertjes arriveerden gisteren!!!, bedankt![]()
Gizzfonz de jouwe zijn ook gearriveerd, dus ook bedankt
Ik heb 2 broeken voor je. Vind je het goed als ik ze morgen op de foto zet?quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Kwisted het volgende:
Heeft er iemand nog H&M positiebroeken in maat 38 of 40? Het liefst iets wat geschikt is voor de zomer, zoals lichte skinny's of korte broeken, linnen broeken.
Ik zoek ook nog wat leuke shirts. En een witte 3kwart legging.
ik ben ze regelmatig tegengekomen op rommelmarkten, en binnenkort is het koninginnendag, dus zou je ook eventueel kunnen kijken? En bij de kruidvat/trekpleister hebben ze (soms?) ook dikkie dik boekjes.quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Lamb29 het volgende:
Zelf op zoek trouwens naar boeken van dikkie dik..
Dame hier is ineens helemaal wild van die kat
ja tuurlijk!quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik heb 2 broeken voor je. Vind je het goed als ik ze morgen op de foto zet?
helaas niet meer in leesbare staat/. Zou inderdaad lekker de vrijmarkt op gaan en misschien in die voordeelboekenshops?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Lamb29 het volgende:
Gizzfonz ik ben benieuwd..
Anders idd een goeie van PE... ga ik de 30ste eens goed snuffelen..
Ik heb ze net bij het kruidvat zien liggen.... (hier in elk geval!) moet ik voor je halen? 3,99 p.s. geloof ik... zijn de grotere niet al te dikke voorlees gevallenquote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Lamb29 het volgende:
Zelf op zoek trouwens naar boeken van dikkie dik..
Dame hier is ineens helemaal wild van die kat
Dit is wat er nog over isquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Grote schoenenopruiming
[ afbeelding ]
Keq maat 21 soepele zool
[ afbeelding ]
Dr Visser maat 22
[ afbeelding ]
Trackstyle maat 22 met doos (neus gesleten)
[ afbeelding ]
Petit Shoes maat 23
[ afbeelding ]
Winterschoen maat 23
[ afbeelding ]
SuperFit maat 25
[ afbeelding ]
Shoesme maat 25 met doos
[ afbeelding ]
Winterschoen maat 26
[ afbeelding ]
Trackstyle maat 28 met doos
Reacties graag via PMIk heb geen idee wat schoenen nog waard zijn, ze zijn allemaal gedragen behalve eigenlijk de winterschoenen. Tegen elk aannemelijk bod is dus mijn vraagprijs
Oh ik ga eens kijken! Tnxs..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb ze net bij het kruidvat zien liggen.... (hier in elk geval!) moet ik voor je halen? 3,99 p.s. geloof ik... zijn de grotere niet al te dikke voorlees gevallen
Jammer, (zelfs die rode polojurk niet?) wat zijn wel haar kleuren? hardroze oa?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:45 schreef dolphinqueen het volgende:
Sorry Amaranta. Het zijn niet Rosanne's kleuren.
Harde kleuren: Fuchia roze, blauw, paarsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer, (zelfs die rode polojurk niet?) wat zijn wel haar kleuren? hardroze oa?
Blauw en rood staan hem erg goed, maar als er een leuk model tussen zit neem ik hem toch welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef gizzfonz het volgende:
Dolphinqueen, ik heb denk ik nog wel een en ander liggen in 110. Nog voorkeur voor kleuren?
Is ie binnen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Aandoenlijk kaartje van 'de oma van Lente' gekregen met dank voor de kleertjes voor Zuid Afrika.
Schattig
Ik vroeg me eigenlijk vooral af wat er zo aandoenlijk aan was.quote:
Mijn moeder is lief.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee hoor gewoon bedankt en het internet adres van de stichting en dat ze foto's voor ons gaat maken en onder haar naam nog moeder van L. En oma van L.
Hierbij jongenskleding maat 110/116quote:Op donderdag 12 april 2012 10:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog jongenskleding te koop in maatje 110?? Mijn zoontje groeit weer eens veelste hard !
En misschien ook meisjeskleding in 92?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef gizzfonz het volgende:
Badjasje mickey maat 110/116 fleece
[ afbeelding ]
Gordijnen Cars Verduisterend bestaat uit 2 delen ieder deel 145Hoog 115 breed
[ afbeelding ]
Diverse shirtjes maat 68. Onderste blauwe shirtje is Villa Happ, de rest HM Barbapappa is al weg
[ afbeelding ]
Diverse shirtjes maat 62
[ afbeelding ]
Diverse broekjes kort/lang maat 68
[ afbeelding ]
Slaapzakjes, alleen de bovenste twee zijn nog beschikbaar, dik, maat 68
[ afbeelding ]
Diverse broekjes maat 74, onderste twee zijn weg
[ afbeelding ]
Trappelpakjes maat 50/56 nog nooit gedragen
[ afbeelding ]
Trappelpakjes 56-62 nog nooit gedragen
[ afbeelding ]
Koekiemonster en pinguin zijn al weg felgroene polo is maat 80, regenboog is 68 pooh is 62
[ afbeelding ]
Broek links 62, broek rechts 74 Rompers robot 50-56, gestreepte romper 74, rode romper 50-56 trui 68 shirtje 68
[ afbeelding ]
Diverse rompers van links naar rechts2x blauw 50-56 gele 62 blauw met hondjes 62 uil 62-68 streep 68 grijze rand 74-80 hello world 50
[ afbeelding ]
Trappelpakjes 56 Grijze en groen broekje van Mexx allebei 50-56 onderste twee zijn van Name it maat 62
[ afbeelding ]
3 broekjes van LIEF! jonggingstof maat 68
[ afbeelding ]
Barbapapa 74 romper met kraagje 74 romper met pijpjes 68 regenboog shirt maat 68
[ afbeelding ]
Mag allemaal voor kleine prijsjes weg, allemaal schoon zonder gaten en vlekken, moet alleen een strijkijzer over heen
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef gizzfonz het volgende:
Longsleeve MItch maat 92/98
[ afbeelding ]Ledikanthoesje
Snoopy cremekleurig
[ afbeelding ]
Schoentjes maat 23 met veters en klittenbandsluiting,
[ afbeelding ]
Dekbedhoes Winnie the Pooh, 1 persoons
[ afbeelding ]
Lakengoed ledikant (groene is al weg) Onderste rij zijn lakentjes met o.a. wolkjes en giraffes. Bovenste rij zijn hoesjes met helikopter/vliegtuig, ijsbeertje, giraffe
[ afbeelding ]
Mexx shirtje maat 92
[ afbeelding ]
Joggingstof jasje maat 62-68
[ afbeelding ]
Nijntje babyjasje maat 62
[ afbeelding ]
Broekje Ducky Beau maat 74
[ afbeelding ]
Mexx Corduroy broekje maat 68
[ afbeelding ]
Name it tuinbroekje met vale veeg op knie en kontzakken (hoort bij model) maat 80
[ afbeelding ]
Berenjasje maat 62
[ afbeelding ]
Name it korte broek maat 80
[ afbeelding ]
Korte broeken maat 98/104
[ afbeelding ]
Meisjes spijkerbroeken merk Jilly maat 98/104
[ afbeelding ]
Wie maakt me losHeb voor de liefhebber ook nog sneakers van o.a. nike en Kswiss
... wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lief zeg!!
Lammetje wordt groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier interesse in??
Ik vond het gewoon schattig hoe enthousiast ze was. En sowieso leuk dat ze een kaartje stuurt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk vooral af wat er zo aandoenlijk aan was.M'n moeder heeft een jaar of zes geleden een hersenbloeding gehad en daarom komt ze, ook op papier, soms best nog moeilijk uit d'r woorden.
DM gestuurd enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef trui het volgende:
wij hebben een mooie mammoet skelter in de aanbieding. hij is/wordt hier veel te weinig gebruikt, en neemt alleen maar plaats in in de schuur die we eigenlijk nodig hebben voor andere dingen. ik zal morgen een foto maken. iemand hier belangstelling? (voor ik 'm op marktplaats zet)? hij is nog als nieuw, altijd netjes binnen gestaan.
Nageltjes to match!quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand interesse in een zomerslaapzak, 110 cm?
[ afbeelding ]
Hoe noord is noord? Normaal gesproken niet, maar misschien is mijn lief te porren voor een weekendje weg of dagje winkelen in een voor randstedelingen exotische stadquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Phaidra, je komt niet toevallig in het noorden soms??? Evie heeft namelijk een rode en die jij hbet past. Prima op Liene haar kamer...
Wat vraag je voor de broeken + zwart gitaar shirt + licht blauw shirt (in het midden) + elmo + cars incl verzendkosten? PM mag ook hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Hierbij jongenskleding maat 110/116
Broeken
[ afbeelding ]
En shirts, De bovenste twee gestreepte zijn wat dikker
[ afbeelding ]
Maak je er. Een dagje dierentuin emmen van? Haha, ik woon in Hoogeveen... maar snap het heel goed als het niet lukt hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe noord is noord? Normaal gesproken niet, maar misschien is mijn lief te porren voor een weekendje weg of dagje winkelen in een voor randstedelingen exotische stad.
voor die prijs kom ik m wel halen, dus als niemand die voor mij was m wil dan wil ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:34 schreef Phaidra het volgende:
Iemand hier interesse in een fatboy? Het is deze kleur (en formaat, maar zonder die band aan de zijkant):
[ afbeelding ]
Bijna nooit gebruikt. Hij stond in de toekomstige babykamer opgeslagen, maar nu we daar bezig zijn staat 'ie enorm in de weg.
Ik heb er 50 euro voor betaald (kon via mijn toenmalige werkgever, nieuw zijn ze normaal veel duurder) en wil er nog wel iets van 35 euro voor terug. Ophalen in Hoofddorp (of eventueel op mijn werk aan de rand van Amsterdam / Amstelveen).
Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet hequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog spijkerbroeken van Name It in maat 86?
Ik overleg vanavond even met mijn lief of we een ritje Hoogeveen zien zitten, anders is 'ie voor jou!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Joell het volgende:
[..]
voor die prijs kom ik m wel halen, dus als niemand die voor mij was m wil dan wil ik wel.
Jeej!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik overleg vanavond even met mijn lief of we een ritje Hoogeveen zien zitten, anders is 'ie voor jou!
Ah, handig om te wetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jeej!
ik ben overigens gewoon sacrecoeur, dus als je wilt pm-en graag naar dat account
net even gereageerd via zusjes account, per ongeluk
Maar die willen we welquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet he![]()
![]()
Somebody anybody?
Voor jongetjes?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet he![]()
![]()
Somebody anybody?
Er was via pb ook al interesse... Ik roep zogauw ik iets weet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Als KD het niet overneemt dan heb ik wel interesse in je Lamaze-spulletjes Lamb!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef DJRandall het volgende:
Kaarr, je pakje is binnen! Bedankt! Ben er blij mee...
Wanneer spreken we af om Leo grun over te dragen? Of wil je per post doen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef octopussy het volgende:
Wat een leuke is dat Sproetje![]()
Dames, ik spam nogmaals mijn spullies:
Veeeel positiekleding (met o.a. badpak en winterjas)
Beco Butterfly 2, vraagprijs ¤80,-
[ link | ]afbeelding ]
Rekbare draagdoek ByKay Olijf - Organic, maat M. Vraagprijs ¤20,-
[ link | afbeelding ]
Oei, dat weet ik niet. Ik vrees haast van niet, hoewel ik het heus wel wil proberen natuurlijk. 't is een heleboel stof. We kunnen de verzendkosten natuurlijk ook compenseren. Dat we bv 14 incl doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Zou die jas in een vlop passen innepin?
Ik heb nog wel een Nijntje mobiel, met een lief muziekje (zippadeedoodaaaa zippedieyeeee maar dan instrumentaal), zonder lampjes...quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
yep een nieuwe tummytubquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurtquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoef alleen maar de tub.
We dachten er nog eentje te hebben maar het ding is onvindbaar dus zal wel niet dan...
innepin, Huubke vindt juist de lichtjes zo mooi, vandaar...
ik ben inmiddels al voorzien. dank je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurt
Bergen op Zoom
Ja, jongensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef gizzfonz het volgende:
Buuv voor jongetjes? Dan heb ik misschien wel interesse
Gaat het je om de schuine rits? Of de slaapzak zelf? Want ik heb wel iets wat er op lijkt. Een purflo. Ook met schuine rits. En afritsbare mouwen. Het is een 90cm in het limegroen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een ISI MINI slaapzak met lange mouwen, 80 cm ter overname voor een mooi prijsje?
[ afbeelding ]
Ik op dit moment geen foto van de slaapzak zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb je een foto? Het is namelijk om nu nog even te overbruggen, vind een slaapzak zonder mouwen nog iets te koud eigenlijk
kringloop?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ok, hier een placemat issue
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Snappen jullie het een beetje
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef mrien het volgende:
Ik heb wel 2 slaapzakken met afritsbare mouwen, niet vreselijk dik of specifiek dun, maat 90 cm geloof ik. Kan wegfloot maken bij interesse
En ook nog 2 zonder mouwen
Vierseizoenen is net even iets te warm voor nu, maar wel bedankt voor het aanbieden!quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef mikoxx het volgende:
cyntiaa ik heb wel een vierseizoenenslaapzak liggen. Met afritsbare mouwen in uitritsbare binnenvoering. Is dus in alle seizoenen te gebruiken. Hij heet 'combisleeper' is wel te googelen. Kleur is wit.
Doe ik straks evenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?
Antislip plakkertjes eronder plakken.. voila kan niet meer schuiven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Geen idee of je airmiles spaart, maar wij hebben laatst 2 gratis kaartjes via de site "gekocht"quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef ymme het volgende:
Wellicht dat iemand hier dit weet:
As weekend gaan wij een weekend weg. We willen dan ook naar de dierentuin in Emmen gaan.
Maar voor zover ik kan zien zijn er geen acties op dit moment? Voor kortingen?
Nee geen airmiles helaas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Geen idee of je airmiles spaart, maar wij hebben laatst 2 gratis kaartjes via de site "gekocht"
ikeaquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ja misschien wel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Is er interesse in een V-tech learning console, wat spelletjes voor drie jarigen en wat boekjes ( vooral dora en peppa pig? dan maak ik foto's
Ja halloquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
De tas staat te verstoffen .... Iemand interesse?? Is de luiertas van Hema
Nog wat 'nieuwe aanwinsten' van mijn te klein tas
[ afbeelding ]
O. is er net uit... officieel geloof ik 74, maar vallen als een grote 80 vind ik..
Heb je die stoffenkubus nog? Zo ja wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lief zeg!!
Lammetje wordt groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier interesse in??
Tot dusverre nog niemand voor de thomas,quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef -Spring het volgende:
Oh, wauw, móchten er nog Thomasboekjes overblijven, dan weet ik wel een geinteresseerde!
Echt? Wij hebben één klein Thomasboekje en die moet elke avond mee naar bed, zo gek is ze erop. Doe je die weg ook?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Tot dusverre nog niemand voor de thomas,
Er is eventueel ook nog kleine thomas boekjes, met alle thomas vriendjes geloof stuk of 50!! die krijg je hier niet in NL..
die zijn wel engelstalig ook , uhm even denken 25 plus verzend met die 50 kleintjes ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben één klein Thomasboekje en die moet elke avond mee naar bed, zo gek is ze erop. Doe je die weg ook?
En wat wil je voor die twee boekjes hierboven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |